Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 492076 пати)

Отсутен lambe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #660 на: 01 Мај 2014, 14:30:52 pm »
sportski so standard spirali

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #661 на: 01 Мај 2014, 14:35:48 pm »
Фаќањето на лежечи, може да е од амротизерите. Мене Стилото ми фаќаше пред да сменам амортизери, и тоа на спуштање од лежечиот, односно, предните тркала кога ќе го поминат. Тогаш каросеријата „тонеше“ повеќе и фаќаше на лежечи. Ставив KYB, и проблемот се реши :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен lambe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #662 на: 01 Мај 2014, 14:38:49 pm »
Edno prijatelce, meh, mi rece deka kolata e premnogu niska blagodarejki na spiralite,  so tek na vreme se spustile i se tvrdi, a samo edniot amortizer malce tropa

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #663 на: 01 Мај 2014, 14:42:07 pm »
Ламбе, мене ми звучи како да треба да си посетиш место за тест на амортизери и подвозје.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #664 на: 01 Мај 2014, 14:42:37 pm »
Ептен треба да се „некое ѓубре“ спиралите за да пропаднат. И онака треба амортизери да менуваш, па ќе си видиш сам. Ако не се опраи по промена на амортизерите, набави си нови спирали. Може да се овие прениски, да речеме -50mm. Ако најдеш -30mm, тогаш ќе имаш и помека вожња и нема да имаш проблеми со лежечи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен lambe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #665 на: 01 Мај 2014, 14:46:04 pm »
Prodavac mi go preporaca ova:http://www.vmaxx.it/viewproduct.asp?id=&m2=159, samo ne znam dali ke dobijam pomeko vozenje i podignuvanje, bile so regulacija-

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #666 на: 01 Мај 2014, 16:56:57 pm »
Бесплатна провверка имаш во АвтоМобил или на Илинденска за амортизери.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #667 на: 02 Мај 2014, 23:02:33 pm »
Ксара ВТС 2.0 и фабрички е далеку пониска од останатите.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #668 на: 05 Мај 2014, 21:01:39 pm »
Дали со менување на половни стандард спирали треба да се сменат и амортизери кои досега се возеле со пониските спирали. Имаат ли оштетување амортизерите од пониските спирали ? поз
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #669 на: 05 Мај 2014, 21:21:28 pm »
Секако дека се истрошени штом си ги возел со погрешни спирали. Измери ги, ќе ти кажат дали се за менување.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #670 на: 06 Мај 2014, 00:00:03 am »
па и не баш,афтермаркет спиралите се потврди и тие се справуваат со теретот за разлика од стандарните каде амортизерот работи повеќе,ова не важи за сечени спирали

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #671 на: 06 Мај 2014, 15:09:29 pm »
Пониски спирали возел. Амортизерот клекнат бил цело време, удирал во зид постојано.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #672 на: 06 Мај 2014, 15:12:01 pm »
За да удира во ѕид требал да вози сечени спирали, а не пониски.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #673 на: 06 Мај 2014, 15:15:24 pm »
Со сечени спирали е уште полошо.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #674 на: 06 Мај 2014, 19:06:05 pm »
За да удира во ѕид требал да вози сечени спирали, а не пониски.

е ова,иначе за да удри у ѕид со афтермеркет тврди спирали треба мноооогу напор

до сега од кога ја спуштив белата само еднаш ми има удрено до крај амортизерот и тоа влегов со 60-70 на 90 степени кривина
на црвената зошто се потврди ниту еднаш нема удрено

on topic:

спиралата си е добра никаде не е пукната,сумљам во изедена буфер гума горе кај што се држи за шасија