Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 493460 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17782
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #270 на: 15 Октомври 2013, 22:44:04 pm »
Тоа што го гледаш на Пасатот на сликата - од естетски аспект.
Од практичен аспект добиваш понизок center of gravity, помал боди рол во кривини, постабилна вожња, е сеа за потврдо, ваљда малку ќе ти биде. :)
Заклучок - не се мисли туку пакуј ако се исправни амортизерите.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #271 на: 15 Октомври 2013, 22:46:04 pm »
Губиш ако не ги земеш, во спротивно ништо не губиш. ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #272 на: 15 Октомври 2013, 23:34:14 pm »
што значи „да се умачкаат“?
Кога ќе почне да крцкаат се на ново ќе вадиш.
Вајда силиконски спреј да се попрскаат ;D
Зборчето попрскаат е доста различно од умачкаат. Да се потопат во силиконска маст здраво мислев. Ама тука сме некаде.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #273 на: 15 Октомври 2013, 23:49:46 pm »
Што добивам, а што губам ако ги сменам стандардните аморитизери и спирали со спортски амортизери и спирали Kone.
Лаичко прашање знам, ама да си прашам јас. :)

П.С Овие се амортизерите. http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=960301

koni* :D

Верувај ништо нема да изгубиш,пасатот има добра амортизација,ама е многу мек и се заборава од љуљање во кривини,посебно на поголеми брзини,со овие ќе добиеш многу постабилна и постегната вожња па затоа и ќе ти изгледа дека колата е потврда,што уствари нема врска,само ќе го скине "љуљка ефектот"

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4044
  • MadaFunker
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #274 на: 16 Октомври 2013, 00:54:33 am »
Печатна грешка де :)
Побрзо абење на предница, рамена и итн.. мит или факт?
New blood of old school

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #275 на: 16 Октомври 2013, 01:14:39 am »
ма јок бре,нема една причина зошто побрзо да се абат...

Отсутен Toni101

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #276 на: 16 Октомври 2013, 05:05:02 am »
Ставени амортизери Koni str-t orange, и топло ги препорачувам. Драстично се смали кругот на вртење, многу подиректно управување, кога влегуваш во кривина мораш да пазиш да не се качиш на банкина од внатрешната страна. Е сега уште H&R спирали да се спушти 30 мм, па некое 17" бандашче со соодветни гуми...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #277 на: 16 Октомври 2013, 06:32:14 am »
Како се смали кругот на вртење ???

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #278 на: 16 Октомври 2013, 07:39:28 am »
Печатна грешка де :)
Побрзо абење на предница, рамена и итн.. мит или факт?

Факт.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #279 на: 16 Октомври 2013, 09:23:42 am »
Ставени амортизери Koni str-t orange, и топло ги препорачувам. Драстично се смали кругот на вртење, многу подиректно управување, кога влегуваш во кривина мораш да пазиш да не се качиш на банкина од внатрешната страна. Е сега уште H&R спирали да се спушти 30 мм, па некое 17" бандашче со соодветни гуми...

е вака треба да изгледа темава,него кој круг на вртење се намали ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #280 на: 16 Октомври 2013, 09:27:56 am »
Реално - само со промена на амортизери, без некои други механички зафати на управувачката летва, нема ниту еден круг на вртење да се намали. Подиректното управување е уствари подобар осет, зошто претходно биле премногу сјебани амортизерите. Само со промена на амортизери директноста останува иста, бидејќи не се менува ниту еден елемент кој би го променил тоа. Чуството на побрза реакција на шасијата спрема командите на воланот е нормално, изгледа претходните амортизери биле здувани бајаги :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #281 на: 16 Октомври 2013, 11:05:47 am »
Се што кажа тој косиличаров е точно

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #282 на: 16 Октомври 2013, 21:17:50 pm »
Дај кажувајте кај да најдам гумици за предната балансштангла? Прашав на неколку места и немаат... во крис и том рекоа имале, ама со се балансштангла а не посебно.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #283 на: 16 Октомври 2013, 21:20:30 pm »
Си пробал хмммммммммммм... во Порше!? (или релиспорт кај млечен, мислам имаа турски (или кинески) и германски)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #284 на: 16 Октомври 2013, 21:42:43 pm »
probaj vo stirigtrejd