Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 491953 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #75 на: 18 Октомври 2012, 00:17:17 am »
Единствено специфично што ти треба е компресор на  пружини, друго е се

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #76 на: 18 Октомври 2012, 00:30:17 am »
спиралата да се стави на компресорот,да се смени гумичката и завршена работа?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #77 на: 18 Октомври 2012, 00:35:13 am »
спиралата да се стави на компресорот,да се смени гумичката и завршена работа?

Uh, не знам кај тебе како е, може е доволно само централниот штраф да се отштрафи..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #78 на: 18 Октомври 2012, 00:39:58 am »
дизалица ќе го издржи притисокот од спиралата?

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #79 на: 18 Октомври 2012, 01:10:04 am »
Море ни компресор не ти треба, селското со жица ќе стегаш :))))
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #80 на: 18 Октомври 2012, 07:14:19 am »
Се` дур еден ден пружината не ти ја расцвета вилицата :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #81 на: 11 Јануари 2013, 15:50:34 pm »
Која е разликата меѓу амортизер за ист модел на кола само различен мотор (пример бензинец vs. дизел)?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #82 на: 11 Јануари 2013, 15:54:02 pm »
дизелот е потежок па има појаки амортизери од бензинецот,е сега дали се истите ама модифицирани или пак скрос други незнам

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #83 на: 11 Јануари 2013, 15:55:55 pm »
Појаки во смисла? Потврди, помал од?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #84 на: 11 Јануари 2013, 15:56:57 pm »
Од дизелот би требало да се димензионирани да апсорбираат поголеми сили, поради тежината на моторот, па според тоа би биле потврди. Така мислам јас.  

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #85 на: 11 Јануари 2013, 15:57:30 pm »
Во смисла соодветни за тежината. Ако се стават на полесна кола ќе бидат малце повисочки.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #86 на: 11 Јануари 2013, 16:00:35 pm »
уствари баш сега гледав

алфа 156 1.6ТС 1225kg
алфа 156 1.9јтд(105) 1250kg

не е некоја разлика во тежина...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #87 на: 11 Јануари 2013, 16:00:46 pm »
Амортизер во смисла на првенствено дампинг, а потоа на вертикален од.
Ако му стаиш ти пониска спирала нема да стои лабава истата... Ваљда?

Уште една споредба со 2.4 и 2.5 V6 ќе може?

И споредба меѓу тежина на 145 1.4 боксер и 155 2.0 turbo?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #88 на: 11 Јануари 2013, 16:20:57 pm »
Амортизер во смисла на првенствено дампинг, а потоа на вертикален од.
Ако му стаиш ти пониска спирала нема да стои лабава истата... Ваљда?

Уште една споредба со 2.4 и 2.5 V6 ќе може?

И споредба меѓу тежина на 145 1.4 боксер и 155 2.0 turbo?
TAMAН РАБОТА! Не стои лабава спиралата никогаш. Целата тежина лежи врз неа и само неа. Амортизерот не држи ништо, туку само амортизира.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #89 на: 11 Јануари 2013, 16:36:39 pm »
Сега уште да унифицираме мислење како стои ситуација со дампингот, дали по правило дизелските амортизери се потврди...
Па да почнам со планови :)