Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 493583 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6817
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1785 на: 01 Февруари 2018, 07:14:11 am »
Амортизерот е тој што ги спречува осцилациите на федерот, а најсигурно на технички можиш да провериш, можи нешто не е во ред со еден амортизер.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1786 на: 01 Февруари 2018, 07:39:59 am »
Да не ти е потисната случајно?

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1787 на: 01 Февруари 2018, 14:31:55 pm »
Амортизерот е тој што ги спречува осцилациите на федерот, а најсигурно на технички можиш да провериш, можи нешто не е во ред со еден амортизер.

Цела задница федерира на такви "браној"...хм еден да пренесва  и да се осеќа на цела кола, можно е?! Ништо чудно и да е фабрички дефектен, ќе гледам да го проверам на технички ко ќе врвам.

Да не ти е потисната случајно?
Како да е потисната ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1788 на: 01 Февруари 2018, 15:52:58 pm »
Амортизерот е тој што ги спречува осцилациите на федерот, а најсигурно на технички можиш да провериш, можи нешто не е во ред со еден амортизер.

Цела задница федерира на такви "браној"...хм еден да пренесва  и да се осеќа на цела кола, можно е?! Ништо чудно и да е фабрички дефектен, ќе гледам да го проверам на технички ко ќе врвам.


Убавините на торзија позади :) Прво, пробај со помали гуми и бандаши. Второ, можно е да не може суспензијата да се справи со тој тип на нерамнини. Тешко дека некоја таква, нединамичка суспензија да може да се справи со сите можни типови на нерамнини. На пример, ако е мека и удобна вожњата, ќе има љуљање на таласасти патишта, ако  е крута и понеудобна ќе има вибрации на ситни нерамнини...
Сепак, јас типувам на бандашите и гумите како примарен фактор за вакво однесување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1789 на: 01 Февруари 2018, 18:51:15 pm »
Не е торзија Лагуната, заборајв да спомнам дека за неа се работи. Фабрички ги носи тие гуми, оди и со 205/55 R16 ама тоа наредна зима, нема ќеш сега за гуми и бандажи..ќе се провери подетално проблемот ама мислам дека неможи спиралите да го прават овој проблем.

п.с една недела возев Дустер па влегов во Лагуната, која разлика во мекост на вожња   :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1790 на: 01 Февруари 2018, 19:50:17 pm »
Не е торзија Лагуната, заборајв да спомнам дека за неа се работи. Фабрички ги носи тие гуми, оди и со 205/55 R16 ама тоа наредна зима, нема ќеш сега за гуми и бандажи..ќе се провери подетално проблемот ама мислам дека неможи спиралите да го прават овој проблем.

п.с една недела возев Дустер па влегов во Лагуната, која разлика во мекост на вожња   :D
Аа, лагунатаа. Ок, ќе си се љуља. Ова од искуство ти кажувам. 2.2 dci имаше брат ми, 1.9dci има на жена ми татко и. Уживај и не се секирај :) Самата кола има толку лоша ригидност на шасија, што не вреди да решаваш такви проблеми.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1791 на: 01 Февруари 2018, 22:05:10 pm »
Секако ќе се менува ребраст за брзо време, па ќе кажам да проверат задницата во каква состојба се гумици и такви работи... и секако се планирани H&R -35мм се надевам до почетокот на летото, па нека се љуља тогаш  ;D

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1792 на: 08 Февруари 2018, 19:38:44 pm »
Дечки земав денес предни спирали за бмвто.. K.A.W се, на нив пишува bmw e39 VA..

Некој комантар за нив што би можело да значи и дали би го спуштиле бмвто ? 

И колку е одприлика цената за мењавање на 2х спирали ?

https://www.kaw-fahrwerke.eu/en/K-A-W--Federn---Fahrwerke/BMW/5er/E39/K-A-W-Lowering-Springs-for-BMW-5er-520-530i---520d-Limousine-1020-2260.html?XTCsid=3j5ji8nfogfoe3dtar3okv52a3

The spring from the K.A.W. SpringKit are produced on one of the most modern manufacturing plants in Europe. The springs made of chrome-silicon steel is cold rolled to 90% zinc phosphate, plastic-coated and pre-sets. Naturally, the K.A.W. SpringKit springs with a parts certificate § 19 (3) delivered.

Your vehicle provides for a lowering of the KAW SpringKit a balanced ride comfort during normal driving, a progressive, stiff suspension characteristics with increasing compression, in the border area athletic progressive.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1793 на: 08 Февруари 2018, 19:46:35 pm »
Само предни?

Јас не би ти препорачал.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1794 на: 08 Февруари 2018, 20:18:05 pm »
Па кај мене секако тврдо подвозјето е, само напред ми треба малку да клекни..

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1795 на: 08 Февруари 2018, 20:23:42 pm »
Ќе имаш некоординирана цврстина меѓу предната и задната оска. Предницата ќе биде значително потврда, а тоа ќе резултира со скокање на задниот дел.

Не си играј играчки, не дај боже, ќе напраиш некоја беља. Или смени ги сите четири спирали (од ист комплет, секако), или не ги менувај воопшто.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1796 на: 08 Февруари 2018, 20:31:48 pm »
А што правиме со колите кои немаат назад спирали и се продаваат само предни пониски ?   :)

Стварно кај мене е така и засега немам проблем, па Бузуки би можел да испроба и да види како ќе се понаша колата...инаку гледам 60мм спуштаат тие, машала салам спуштање

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1797 на: 08 Февруари 2018, 20:37:42 pm »
Сосема различни видови на суспензија имате. Не се споредува.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1798 на: 08 Февруари 2018, 20:44:51 pm »
Зеро можи кај мене ќе биди цврстината различна, али не е како кај другите коли да плива па кога ќе наместиш напред да спие а назад да скока..  Така да разликата ќе биди многу мала.. Плус тоа незнам колку ќе биди потврдо со новите спирали.. Можи да се и тука некаде..

Како и да е ќе ги мењавам утре задутре, па ако не ми се свиѓа ги враќам старите...

Него колку е одприлика цената за мењавање на спирали ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1799 на: 08 Февруари 2018, 20:45:55 pm »
Ставај Бузуки, ич да не ти чуе!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.