Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 493553 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6817
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1815 на: 12 Февруари 2018, 14:25:05 pm »
Во зависност од производителот:
www.autopower.bg

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1816 на: 14 Февруари 2018, 09:13:17 am »
Според вас, што е подобро Kayaba(КYB) или Sachs (прва уградња) ?
>>>>><<<<<

Отсутен nikola2004mkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1817 на: 19 Февруари 2018, 09:49:19 am »
Дечки мало инфо. Што точно значат процентите кај амортизерите од технички преглед?

Само што се вратив од технички и вредностите беа 65% за преден лев, 66% за преден десен и 49% за задните.

Дечкото кој работи таму (иначе и ми е сервисер) вика одлични бројки, и дека нема потреба да се менуваат и дека ќе тераат бар уште 20.000км.

Мене малку ми беше загрижувачка бројката од 49% на задните, но дечково вика дека е нормално. Машината не ја гледала состојбата на амортизерот туку само колку % од вибрациите успева да ги елеминира. Ниту еден, дури ни нови автомобили немале вредност 100%, и вообичаено колку повисока класа толку подобри бројки.

Некакво искуство со тестовиве? Има некој остварено вредност од 100%, и кога да гледам дали амортизерите се спремни за менување?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1818 на: 19 Февруари 2018, 10:01:58 am »


Минимална тежина која ја осетил мерачот во текот на тестот.

Ако е колата рецимо 1.5тони, и секое тркало 375кг носи, кај тебе кога рипало, на задното тркало минимална забележана тежина била 185кг. Значи со таа сила притискало тркалото во најлошите услови кои успеала да ги направи машината. Над 60 имаат нови/добри амортизери со добри гуми кои се правилно напумпани.
« Последно менување: 19 Февруари 2018, 10:26:09 am Deni »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1819 на: 19 Февруари 2018, 10:19:26 am »
Пиши кола, километража, година... Ако имаш ауто што вози задни амортизери од 2000ден ондак мењај и не мисли.

Отсутен nikola2004mkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1820 на: 19 Февруари 2018, 10:51:37 am »
Yaris, 2009, 70.000 km. 80% возено по градскиве дупки.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1821 на: 19 Февруари 2018, 10:53:57 am »
Овие возат најпрост тип на амортизер. Цената се движи од 2000-3000ден. Прашај си Kayaba, Monroe, Bilstein B4, Sachs...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1822 на: 19 Февруари 2018, 11:04:12 am »
Смени си задни.

Отсутен nikola2004mkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1823 на: 23 Февруари 2018, 10:07:26 am »
Порачани Monroe G1074. 80 EUR - 11% поврат на ДДВ. Некакво мислење за нив, до утре имам време да го сменам мислењето.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6580
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1824 на: 23 Февруари 2018, 14:45:06 pm »
Дечки мало инфо. Што точно значат процентите кај амортизерите од технички преглед?

Само што се вратив од технички и вредностите беа 65% за преден лев, 66% за преден десен и 49% за задните.

Дечкото кој работи таму (иначе и ми е сервисер) вика одлични бројки, и дека нема потреба да се менуваат и дека ќе тераат бар уште 20.000км.

Мене малку ми беше загрижувачка бројката од 49% на задните, но дечково вика дека е нормално. Машината не ја гледала состојбата на амортизерот туку само колку % од вибрациите успева да ги елеминира. Ниту еден, дури ни нови автомобили немале вредност 100%, и вообичаено колку повисока класа толку подобри бројки.

Некакво искуство со тестовиве? Има некој остварено вредност од 100%, и кога да гледам дали амортизерите се спремни за менување?
Јас на твое место би го слушал дечкото што ти објаснил убаво и парите место за амортизери чувај си ги во новчаник. Јас на нов амортизер кога сменив кај меганот покажа вредност од 70% ми се чини. Така да тоа ништо не значи.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1825 на: 02 Март 2018, 20:16:03 pm »
Можи не е за во оваа тема али ајде..

На клиото сменив неколку делчиња од предницата али сеуште тропка на ситни камчиња.. Мајсторот установи дека е карданчето на воланската летва што е...

Некој да ми кажи како изгледа тоа и кај да барам ново или половно ?

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1826 на: 09 Март 2018, 21:51:48 pm »
Што значење имаат овие 2-1 и 1-1 бројките на амортизерите ? Или немаат некое значење ?




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1827 на: 09 Март 2018, 22:27:00 pm »
Еве и тука нека си стои. Разлика меѓу разни типови на суспензија:

A quick summary of various vehicle suspension:
Reference: http://www.yorozu-co...nsion/index.htm

MacPherson strut
This suspension derives its name from the engineer who developed it, Earl S. MacPherson.
In this suspension the upper point of the strut, that has a shock absorber with spring is installed to the body and the lower point is installed to the axle housing or spindle.
The lower arm is connected between the axle housing and the body.
There are two varieties of lower arm. I type and A type because of its shape. It is also known as Transverse Link.
Merits:
As the upper point of shock absorber is high there is little error in the alignment of wheels.
It is inexpensive, as there are very few components.
More space is available for the engine, because of few components.
Demerits:
Some ride comfort may be lost, as it is hard to move smoothly because of bending input force due to the deviation between the strut and input load axis.


Double wishbone
This suspension has a pair of upper and lower arms. Each arms are installed to the body and axle housing. It is so named because the original arm resembled the V shaped breastbone of a bird (a wishbone).
Merits:
It is possible to increase the handling stability, as the suspension stiffness is high and the degree of freedom to control the wheel alignment change and the vehicle's posture is more. Its connection or assembly to a suspension member aids the suspension stiffness and the isolation of NVH.
Demerits:
The structure is complicated as there are many parts, is costly and has lot of weight. Due to the large space required for its installation, the engine room available is less.


Multi link
It has four or five links per wheel, that are connected between the body and axle housing. In many cases, links are installed to a suspension member, as in the double wishbone, but not to the body directly. Generally suspension members are installed to the body by four points. Since the suspension of Mercedes-Benz 190 was named "Multi link" in 1980, cars with the suspension called "Multi link" has been introduced in the Japanese market.
Merit
It is possible to increase the handling stability more easily than the double wishbone, using the most appropriate layout for multi links.
Demerits:
The structure is complicated as there are many parts, is costly and heavy when compared with the double wishbone suspension.


Torsion beam
Trailing arms are installed between the body and wheels and the right and left trailing arms are connected by a cross beam. This cross beam is called a "torsion beam" because it takes the torsion of the car's suspension during cornering etc. There are many types based on the position of installation. The most popular "torsion beam" is a cross beam that is located at the center of arms and is called as "center beam" or "coupled beam".
Merits:
Lot of space is available as there aren't many parts. It is possible to tune the handling stability by combining the cross beam stiffness and the bushing of trailing arm.
Demerits:
A pendulum like rotary motion of the whole suspension could occur as the assembled section of the trailing arm takes the whole lateral force from tires. It worsens the handling stability.




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1828 на: 10 Март 2018, 17:25:08 pm »
Honda civic 2008ma, 115.000km.

Prednicata mi se vide malce potvrda na dupki za zatoa proveruvav.
Predni pokazaa 86%, zadji 84%. Bez obstrukcii pri natisnuvanje vrz kolata.
Da ne e ovoa premnogu dobro za ovaa kilometaza? 

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1829 на: 12 Март 2018, 23:26:21 pm »
Им пишав на официјалната страна на Monroe во врска со амортизерите што ги купив т.е дали се соодветни за моето возило и погодете што  ? Од сите испишани броеви на амортизерот ниту еден не е part number на Monroe, ми пишаа пример каков број треба да има на нив, а таков на овие нема ! Па според тоа можиме да претпоставиме какви " Monroe" продаваат АУТО ЛИДЕР ! Одвратна држава, со уште поодвратни продавачи и увозници