Автор Тема: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите  (Прочитано 13955 пати)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:33:16 pm zippo »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Свеста зборува во прво лице или подсвеста....

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:33:28 pm zippo »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Фино фино.  :-*

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Ова што ќе го кажам има врска со темава иако не се работи за коли, поентата е иста.

2004 година на Лорист (Лов, Риболов, Спорт, Туризам) имаше едно излагање за влијанието на брендот на купувачите.

За таа цел беше спроведена една анкета.

Беше земена една од најновите модечи на машинки на Shimano  (еден од најдобрите брендови за машинки за риболов во светот заедно со Daiwa) со оргиналниот дизајн и шминка, и друга потполно иста машинка исто произведена од шимано само на неа пишуваше нешто во стилот како  Te-Wey или тако некако, со цел да асоцира на кинеско лајно. Првата им беше понудена на купувачите по цена од 350 ЕУР, втората по цена од 100 ЕУР.

За првата 90% од испитаниците се изразија дека би сакале да ја имаат во својот арсенал, се разбира доколку би имале пари да ја купат, а за втората 70% дека не сакаат ни да ја погледнат а не да дадат пари за истата.

Мислам дека иако не се работи за коли, ова е еден многу добар пример како психологијата влијае на купувачите!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Тоа е многу јасно, затоа што за Te-Wey немаш никакви информации за тоа какви перформанси има, па макар била и боља од шимано. Сите сакаме да имаме работи со што поголем позитивен фидбек од што поголем број на корисници. „Чери“ можее да нуди одличен квалитет на автомобили, ама ако нема кој да каже дека е така, нема никој да го купи....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Чисто како споредба ќе ги земам овие две возила.
Едното е француски бренд, Рено, а другото е Чешки бренд, т.е. Германски подбренд ќе му дојде.
Во ред е тоа што во подсвста кажува, ОК, Шкода е Германец за помалку пари. Меѓутоа каде е тука правилното позиционирање на пазарот?
Рено или Шкода?




Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1104
Чисто како споредба ќе ги земам овие две возила.
Едното е француски бренд, Рено, а другото е Чешки бренд, т.е. Германски подбренд ќе му дојде.
Во ред е тоа што во подсвста кажува, ОК, Шкода е Германец за помалку пари. Меѓутоа каде е тука правилното позиционирање на пазарот?
Рено или Шкода?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да не мешаш малце едното е вака ко шо гледам Меган а другото Октавија јас лично би зел Меган пошо сум помлад поспортски тип друг би купил Октавија.
А во однос на брендовите кои од  овие две возила да ги купиш нема да згрешиш. Инаку од лично искуство и мислењ мое веке нема толку лоши брендови од кои треба да се бега сем некој чери брендови. Е сега има друга работа пример џ возило коста 10.000 евра возило од истата класа y кошта 12.000 евра разликата се плака во сервис возилото x ке има поскап сервис и помалце трајни делови од возилото y.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:33:54 pm zippo »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
1. Октавијата е фамилијарно ориентиран седан. За отприлика слична цена се добива комфорен семеен автомобил, со огромен гепек. Леонот од друга страна е повеќе ориентиран кон помлади купувачи. Самите кампањи, дизајн, подесеност на возилото како целина, од старт си ја ограничуваат целната група. Октавија се рекламира со семејство + куче на пикник или на скијање, Леон од друга страна ја рекламира Шакира и млади момци и девојки кои повторуваат „Кој кого поседува“. Мислам дека од како кризата удри по џебот на европејците, почнаа полека да гледаат што може да добијат највеќе за парите.

Од друга страна не би ги споредувал Октавија и Леон пошто се различни категории на возила.
Од трета страна, Сеат веќе 2 години најавува нов Леон кој никако да излезе. Леонот можеби изгледа сеуште свежо во однос на конкуренцијата и после 8 години, но сепак е веќе виден и изживеан модел. Па ако некој гледа некаков избор во Леон, можеби чека да види дали новиот ќе понуди нешто повеќе.
Да и Октавијата не е изменета, ама ќе повторам, тој што купува Октавија бира помеѓу Круз, Флуенс, Лансер... а нели Октавија е VW :)

2. Затоа што е покул. Затоа што изгледа малтене како купе со 2 врати, затоа што пак ќе кажам и после 8 години добар дел од конкуренцијата ја шие во однос на изглед (ОК разбирам дека е ствар на вкус, ама сепак со Октавија треба да го споредам).

3. Под позиционирање на пазарот мислев ценовно рангирање. Прашањето ми беше, како може, ај вулгарно да се изразам, втора лига Голф да биде две и пол иљади евра поскап од Меган. Зошто? Со кој памет. Нормално дека Меган продале колку Октавија и Леон заедно кога Меганот е во секој поглед подобар избор. Без разлика за кој модел од ценовникот се работи. Дури мислам дека и во топ опремата Меганот има некој ер-бег повеќе, ЕСП... итн. Некој на форумов велеше дека Голф бил прецент, но тоа е друга тема на дискусија. Ако е Голф преценет тогаш цениве на Октавија незнам како би ги нарекол.

4. Секој коментар е излишен, бројките сами говорат. Дастер накркан со опрема, башка и дизел, е многу повеќе од разумен компромис :) кога се гледа вложено/добиено.

П.С. Имам чувство по поставениве точки, дека сум бил погрешно разбран кога ги поставив ценовниците. Апсолутно се согласувам дека брендот и тоа како игра улога, не во потсвеста туку во свеста на потрошувачите. Не е тоа само во авто-индустријата, секаде е така. Ете го на Спортекс примерот погоре. Лајно да земеш и да му залепиш етикета БМВ или Мерц, ќе се продаде пошто лајното е брендирано ;)

Само незнам која е таа потсвест која ќе ме натера да фркнам 2500ЕУР повеќе за да земам „Втора лига VW“, наместо прва лига Рено :)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:34:07 pm zippo »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Цитат: Nokia CEO
"When I was at Nokia and we shipped a Symbian product and it was bad, in its worst incarnation we knew that if we just flipped the switch, we could move 2.5 to three million units -- overnight, no matter how bad the product," he tells me. "That was Nokia. That was Nokia's brand, we knew we could count on that.

"And now look at it -- they flipped the switch and oh, 200,000 [Windows Phone] units out of the gate. Huh? Only selling in the US, under AT&T's moniker. If you can't flip the switch like that, Nokia's dead and devalued."

Mislam deka ova najdobro ja otslikuva mokta na brendot. I koga prodavale gomna, lugeto so kef gi kupuvale. Toa e mokta na brendot i nemokta na glupiot covek.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
zippo ги избришал пораките ???

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
да бе ..... сите ги тргнал

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Abe neli nemozeme da briseme postovi? Ili fatil vrski u administracija :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson