Најжалното од се во денешницата е тоа што на крај маркетингот е тој што продава, а за пример оваа реклама
каде се нагласуваше волксваген групација
шкода не се роди во 1991 кога ја купи волксваген груп, туку таа тогаш почна со масовна продажба при што може да се види од следните поважни бројки во историјата на шкода:
30 јануари 2012 година:14 милиони автомобили од 1905
Декември 2011: 1,5 милиони возила од втората генерација Octavia
12 октомври 2011: 10 милиони автомобили беа произведени во фабриката во Млада Болеслав
2 септември 2011: 4 милиони. MQ200 менувачи беа произведени во фабриката во Млада Болеслав
8 април, 2009: 12 милиони автомобили од 1905
13 јули 2006 година: 10 милиони автомобили од 1905 (од кои 5 милиони, се произведени по влезот на Volkwagen во 1991 година)
1991: 5 милиони автомобили од 1905
Доколку тргнеме назад во минатото кое го има и на википедиа можеме да видиме дека шкода е бренд кој во свое време е бил достоен за почит, а плус е имало и возила за сите возрасти, мислам на купето рапид за најмладите купувачи, кое до ден денешен нема наследник во шкода бидејки би било конкуренција на гт, гти, широко а сигурен сум дека би имало доста купувачи...
Во се има добри и лоши страни, на пример доброто што е шкода под волксваген е што има по цели градови вработени во фабриките на шкода, а лошото е тоа што како ќе ти свираат така играш, односно цитиго е спремен за производство многу порано од уп, но не се произведува бидејки уп е поголем и попаметен брат
а искрено на мене предницата на цитиго ми се допаѓа многу повеќе од уп која ми личи на јапонско електрично мало градско возило, а башка што цитиго ќе биде многу поефтин од попаметниот
што е тоа е, на крај сите ние сами (сами но потпомогнати од билбордите
) си одлучуваме што да си купиме.
За крај мислам дека доколку шкода нема да биде под волксваген би била многу повеќе SIMPLY CLEVER одколку што е сега, бидејки мислам дека би ја имала индивидуалноста и смелиот дизајн, кој што на пример го има BMW во денешно време...