Автор Тема: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите  (Прочитано 13944 пати)

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #15 на: 23 Февруари 2012, 18:52:41 pm »
Zaklucok cenite si odat nagore sekoja godina a kvalitetot dali odi i dali zavisi od cenata ? Kako napreduva vremevo vo kolite se trupa elektronika, oprema i motorot stanuva so se povekje plasticni delovi, se koristat lesni materijali (aluminium) za izrabotka na blokot itn..
Благодарение на електрониката ние денеска се возиме со потрошувачка од 4,5 литри кај некои коли, или имаме подобра мокност во однос на литража на моторот, подобра еластичност на моторот, а башка и сме поеколошки :)
Се прават пластични делови од пластични легури што е многу битно и различно од пластика за шишиња, бидејки со помала тежина можеме да добиеме дел кој ке биде поеластичен, покрут, поефтин или друго во зависност од потребата, од истиот метален кој може да биде потежок или може на пример да кородира...
И најмногу од се што напиша и ме натера да ти цитирам беше тоа што мислиш дека правењето на алуминиумски блокови е лошо :) или пак јас грешка сум разбрал ?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #16 на: 23 Февруари 2012, 19:08:04 pm »
Рено 5 1.6 Д купено во Октомври 1992 г ново за 21300 Германски марки...Денес Рено Клио е околу 11-12-13К евра...Е сега во 5-та опрема имаше саат,а денес во Клиото има многу,многу работи...%-та трошеше 4-5л на 100км а и Клиото е тука некаде...Електрониката јас ја гледам како проблем,употребата на пластика(или некои материјали) не ја прават полесна колата,5-та тежеше 850кг,Клиото тежи над 1100кг...Алуминиумот е многу подобар од некои други материјали кои се користат во авто индустријата но е многу скап...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #17 на: 23 Февруари 2012, 19:13:13 pm »
@VTR driver kako sakas da gonis ekologija, koga katalizatorite se skapi i veruvam povekjeto od lugjeto ne se vo moznost istite da gi promenat. Retki se tie sto mozat.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #18 на: 23 Февруари 2012, 19:19:35 pm »
Тоа со екологијата е тешка глупост,ама ај  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #19 на: 23 Февруари 2012, 19:46:54 pm »
Тоа со екологијата е тешка глупост само во очите на VAG.
Иначе тоа е претерано паметно и битна работа, само кој да сфати и да се фати за работа.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #20 на: 23 Февруари 2012, 19:49:48 pm »
@Falanga vo Evropa so plata 10 pati pogolema od nasata kade osiguranjeto e vrzano so ekologijata i red drugi raboti ima logika kaj nas so ovie plati nema nikakva logika. I nie sme 2 miliona taka sto ne mozeme nikogas da zagadime kako edna Evropa. Taka da nema logika. 500000 koli da receme ima vo MK ne moze da zagaduvaat tolku kolku sto zagaduvaat nekolku desetici milioni vo EU. Nie sme tolku mali....

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #21 на: 23 Февруари 2012, 19:57:18 pm »
Во тотално погрешна насока го терате муабетот.

Поентата е следна - пред влезот на VW во Skoda, Skoda беше гледана како типично источноевропско возило - неквалитетно, грубо и застарено уште пред да се појави на пазарот. Влезот на VW во Skoda целосно ја ревитализираше - и како бренд, и како продукт. Беше потребно стварно многу време (еве, скоро 20 години), но перцепцијата за Шкода целосно се промени.

Едно време, луѓето ја гледаа Шкода како Шкода. Чуден бренд од земја чие име не можеа да го изговорат и бренд кој што никогаш не би го купиле. Потоа Шкода прерасна во „Фолксваген за помалку пари од Фолксваген“ за сега да прерасне во бренд кој е на исто ниво со „родителскиот“ - барем за оние кои навистина се разбираат.

Е сега, мислам дека прашањето кое се обиде zippo да го постави е - што би се случило со Шкода ако Фау-Ве ја напушти? Дали луѓето ќе продолжат да ја имаат позитивната перцепција за брендот, или ако VW си отиде ќе си отиде и репутацијата?

Иако мислам дека VW никогаш нема да ја остави Шкода (пре мислам дека би го затворил SEAT како бренд, пошто веќе долги години работи со загуби), ако тоа се случи, мислам дека Шкода ќе продолжи да си тера и понатаму. Имаат многу купувачи, повеќето од нив лојални заради квалитетот што го добиле. Реалноста е дека Шкода е за луѓе што знаат да погледаат малку подалеку од брендот, и да видат дека добиваат навистина квалитетен автомобил. Има модели што се промашени (рецимо, Октавија после фејслифтот, Румстер) и модели што не се доволно ценети од широките маси (Фабија), али има и модели што се покажале како полн погодок (Јети, Суперб) и што само го потврдуваат фактот дека Шкода е логичен, паметен и правилен избор во некои одредени класи.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #22 на: 23 Февруари 2012, 19:59:44 pm »
Abe Skoda e Skoda, prevedeno od Ceski - Steta !
Ne blagodaram..

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #23 на: 23 Февруари 2012, 20:01:34 pm »
Потполно се слагам со Zippo и можам да го спомнам и примерот со Дачиа.

Само за разлика од VW со Шкода и Сеат, Рено со Дачиа наступа баш буквално според логиката на темата.

Типичен пример е oзнаката:

Dacia by Renault.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #24 на: 23 Февруари 2012, 20:08:42 pm »
Со таа разлика што Рено од прв момент ја позиционираше Дачиа како ефтино (иако тоа не е зборот што го барам, сакам да кажам affordable) возило, а VW го гради Шкода како бренд кој е на исто рамниште со VW, или мааааалку под него.

Јас отворено ќе признаам дека имав прилично стеретипен поглед кон Дачиа (Плачија) и сеуште сметам дека Логанот е неизмерно ружен, но откако ми се пружи шансата да видам како уствари се прават, перцепцијата ми е целосно сменета. Сасвим оправдано, Sandero и Duster се продаваат како Рено на некои пазари.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #25 на: 23 Февруари 2012, 20:15:13 pm »
У секој случај Дачиа напредува, и неверојатно е како се воздигна од Дачиа - Плачијa синдромот.

Јес да ни Шкода не беше ништо подобра на времето.

Никад нема да заборавам татко ми што има кажано за Шкода,


Тркало и га јебем ;D Никад више.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #26 на: 23 Февруари 2012, 20:19:49 pm »
Abe Skoda e Skoda, prevedeno od Ceski - Steta !
Ne blagodaram..

епа ова е тоа што погоре ти го објасни Зеро ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #27 на: 23 Февруари 2012, 20:29:19 pm »
@Falanga vo Evropa so plata 10 pati pogolema od nasata kade osiguranjeto e vrzano so ekologijata i red drugi raboti ima logika kaj nas so ovie plati nema nikakva logika. I nie sme 2 miliona taka sto ne mozeme nikogas da zagadime kako edna Evropa. Taka da nema logika. 500000 koli da receme ima vo MK ne moze da zagaduvaat tolku kolku sto zagaduvaat nekolku desetici milioni vo EU. Nie sme tolku mali....
Загадувањата не познаваат граници. Не е паметно да се мериме кој колку загадува. Секој треба да придонесе подеднакво без разика дали сме 2 милиона или 2 милијарди

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #28 на: 23 Февруари 2012, 20:40:45 pm »
У секој случај Дачиа напредува, и неверојатно е како се воздигна од Дачиа - Плачијa синдромот.

Јес да ни Шкода не беше ништо подобра на времето.

Никад нема да заборавам татко ми што има кажано за Шкода,


Тркало и га јебем ;D Никад више.

1000MB = хиљаду малих брига  ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Брендот и неговата (не)МОЌ во свеста на купувачите
« Одговори #29 на: 23 Февруари 2012, 21:13:01 pm »
Бре што ти значи немаштија... Ц,ц,ц,ц,ц...