Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 65878 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
@Бугар


Си зинапишал многу дезинформации во еден пост, верувам дека се дел од незнаење, но добар дел се неуспешен обид да го одбраниш претходно кажаното, за кое како што си е редот не си информиран и зборуваш на памет. Ќе почнам со цитати дел по дел.
1.) Znaci konstruktivno tehnicki toj motor e odlicen no e proektiran za koristenje na goriva koi se pravat pored EURO propisi neli. Kaj nas seuste ne sme stignale do toa nivo so gorivata. Barem takov vpecatok dobiv posle dosta patuvanje MK - GR, duri i razlika MK-BG gorivo od OMV.
Јас не знам некој да се пожалил од дизел горивото на Лукоил, но напротив сум слушал многу пофални зборови. Штета што на работа точиме во Макептрол, но и таму немаме проблем со Добловците, Половците и Фабиите.

Цитат
Sekoja cest na dobrite majstori no za takvi motori treba da se poseduva i specijalen stend za dijagnostika na sistemot za vbrizguvanje, dizni itn.., sto kaj nas ne se naogja cesto i ne e eftin.
Убаво што си донесуваш заклучоци, но дали си проверил со каква опрема за дијагностика и програмирање располага Маршер?

Цитат
Ovlasten servis e skapa opcija.
Си проверил ли какви се цените во Аутопрестиж, сервисот на Маршер?

Цитат
A i ne veruvam deka garancijata pokriva defekti na dizni vo celost. Treba dobro da se prouci. Znaat oni kako da igraat.
Те молам посочи примери каде во гарантен рок дизните на моторите Мутли Џет на Фиат и Сиркл Л на Исузу  мотори настрадале од нафата точена во Лукоил или пак Макпетрол. После тоа можеме да зборуваме за дефект на дизни и слично.

Цитат
2. Za delovite za toj motor ne se eftini prasaj kolku cini edna commom rail dizna i pisi na forumov (zboram nova). Pa posle kazuvaj deka e najeftin.
Претходно побарав да посочиш примери на рикнати дизни за да може да збориме за таа нереализирана претпоставка. Што се однесува до дизните, никогаш не се менува една дизна туку се менуваат сите 4. Затоа е нелогично твоето барање да прашам колу чини една дизна. Без да прашувам, прогуглав и си најдов на ибеј 4, нови, оригинални дизни за 1.7CDTI BOSCH P/N: 0445110118 чинат 160 фунти + 20 фунти поштарина: http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-CORSA-COMBO-MERIVA-1-7-CDTI-Diesel-Injector-0445110118-/280817980954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41620e561a
Па ако поделиш со 4 ќе добиеш дека една дизна чини 45 фунти или околу 3300 денари. Тоа за тебе е висока цена за дизна?

Цитат
Za ostanatite delovi Opel se slagam deka e edno od najeftinite vozila.
Значи ако цената на дизните е багателна, како што може да заклучи секој кој се разбира малку од автомобили, и ако другите делови за тој автомобил/мотор се ефитни дали можеш да се согласиш дека тој мотор е ефтин за одржување?

Цитат
1.7 CDTI e nov motor
Добар си, Circle L е нов мотор излезен пред четврт век во 1988.
Цитат
i licno kolku sto znam CDTI motorite se super, no osetlivi na losa nafta.
Уште си подобар. Јас колку што знам тој мотор е многу издржлив, но за да не зборам на памет пробав да најдам на гугл проблеми на тој мотор со гориво и не успеав ништо да најдам. Дај еве посочи некој пример на интернет каде тој мотор очито страдал од лошо гориво.

Цитат
1.7D/TD Isuzu, nema problemi toa e motorot (ama ne se prodava vekje)
Тоа е истиот мотор кој се користи во Astra H, само е comon rail. GM си го откупи од Isuzu и го вградува во CR варијанта.
Цитат
1.9 CDTI - si ima problemi so DMF i osetliv e na loso gorivo.
Само мал дел од Astra H која има автоматски менувач имаат DPF филтер. Оние со мануелен менувач немаат DPF филтер. Но би сакал да чујам за тие проблеми со DPF филтерот. Јас колку што знам 1.9JTD е еден до најиздржливите CR дизел мотори и напротив не е осетлив на лошо гориво. Доволно е само да се свртиш наоколу и да видиш какви се не кршови од Алфа се возат со тој мотор, имаат проблем со се но не и со тој мотор.
Цитат
1.3 CDTI - nema problemi toa e top motor, no osetliv e na loso gorivo.
Повторно, дај дефинирај што значи осетлив, и што е лошо гориво. На работа секакви говеда ги утепаа од возење Добловците и не сум чул некое од нив да има проблем со мотор.

Цитат
Ako imas dobro gorivo togas site se ok. Da za Lukoil no dali si siguren deka nivnoto gorivo odgovara za Common rail motorite ? Jas se somnevam vo kvalitetot na gorivata.
Не ми е јасно на кое сознание, факт или аргумент ти се темелат твоите длабоки сомнежи? Јас познавам толку многу задоволни корисници на Лукоил и ниту еден кој се пожалил на лошо гориво или на проблем настанат како резултат на лошто гориво. Напротив сум слушал само пофални зборови за дизелот во Лукоил спореден со оној од Макептрол. А не сум чул ни некој да имал проблем со гориво од Макпетрол.
Ќе може ли да посочиш примери, без сомничави рекла казала муабети?

Цитат
Licno lani sum staval nafta vo Grcija a pred toa vo Luk Oil. Razlika vo odenjeto bese primetliva kolata rabotese pomirno vo ler i primase podobro. A potrosnjata so grckata nafta bese za 0.5 l/100Km pomala nego li so onaa od Luk Oil. Ova mislam kazuva nesto.
Не би можел да негирам или да потврдам бидејќи не возам дизел. За бензинот и јас сум осетил разлика од грчкиот 100-ка во однос на 98-цата од Макпетрол, ама тој случај нема врска со дизелот. Нејсе,  дури и да било како што велиш помалата калорична вредност не значи дека горивото нечини и ќе го оштети моторот.

Цитат
Tocno e deka ima mnogu astri i corsi dizel no cisto vidi koi motori najmnogu pominuvaat bez problemi i intervencii toa se Isuzu ama tie gi nema odamna vo ponuda.
Моторт 1.7CDTI e Isuzu. Не е точно дека го нема во понуда, напротив не само што го има во старите модели туку го има и во најновата Astra I/J. Повеќе информации за тој мотор можеш, секако, да си најдеш на гугл.

Цитат
E i zaboraviv kaj se moznite problemi so DPF koi gi ima na site ponovi dizel vozila zaradi EURO 4-5 normite ? Toj se izolira no za toa treba da se plati neli ?
Заборави само да кажеш кои се тие можните проблеми. Цело време во текстот звучиш како расипана грамофонска плоча: прболеми, проблеми, проблеми. А не ни елаборира ниту еден проблем...
И патем, 1.7CDTI задоволува EURO 5 норми и без DPF филтер и тоа во варијантата од 125КС на Astra J.

Цитат
Problemi so DPF ima i vo Evropskite drzavi kade naftata e so kvalitet koj e nesporedliv so nasiot.
проблеми, проблеми, проблеми. Кои се тие проблеми? Опиши ги!

Цитат
A prasaj cisto kolku cini eden DPF (se vodi za potrosen materijal) i pisi cena de da znaeme sto bi ne cekalo ako kupime takva kola.
1) Прашај колку Astri 1.7CDTI со DPF филтер се купени во Македонија.
2) Дискусијата која се водеше се однесуваше на 1.7CDTI без DPF филтер
3) Зошто би купил дизел со DPF филтер и кој ни рече дека таква треба да купиме?

Цитат
Kola sepak treba da se odrzuva ako se vozi. A tolku skapa kola ne se zema za da pomine 20000-30000Km i da se prodade.
А од каде ти падна на памет глупата идеја да се купи кола за да се поминат по 20-30000km и да се продаде? Во Македонија се донесоа едно чудо кршеви со стотици иљади поминати и вратени километражите на по 200000, од кои најмногу Астри, а од кои најмногу дизел варијатни има токму со 1.7DT/DTI/CDTI моторот. Објасни ми како тие луѓе ги возат колите со поминати стотоци иљади километри, да не кажам милион и стотици иљади?

Патем, провери во што се останато се наоѓа тој мотор и по колку стотки ги врти без проблем.
« Последно менување: 21 Февруари 2012, 17:14:15 pm zeroSignal »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Супермини градски автомобили..
« Одговори #1 на: 21 Февруари 2012, 01:04:15 am »
@Bugar
И јас во твојот пост прочитав само проблеми ама не потенцираш кои се...исто и ги критикуваш горивата во Мк, тогаш зошто воопшто возиш кола?
Ова го пишав онака, не се разбирам доволно за да водам дискусија во детали, чисто она што го приметив во твоите постови :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Супермини градски автомобили..
« Одговори #2 на: 21 Февруари 2012, 09:02:00 am »
@Gojdo Problemite so gorivo veruvam deka poteknuvaat od nasite goriva. Kazi mi samo kako moze edna ista kola so gorivo od MK (dizel) da tropa i da ima edni perfomansi a koga so istata kola se odi vo Grcija i se sipe nafta od tamu kolata ne tropa mnogu potiho raboti pumpata, vlece podobro, zabrzuva podobro i trosi vo prosek 0.5 pomalce. Mislam deka gorivoto ima vlijanie i ima razliki. Ova ti go velam od licno iskustvo so vozenje na roto pumpa dizel (Golf 4, Caddy) i Mazda 6 Common rail 2009 godina ! - kaj Mazdata najmnogu se cuvstvuvase razlikata. Mazdata bukvalno bese preporodena.

Uste e rano da zabelezis problemi kaj common rail dizel motorite. No fakt e deka Fiat 1.3 e eden od besproblemnite i odlicni agregati.
Iskreno Common rail dizelite se polni so elektronika i logicki od tolku mnogu senzori poverojatno e da otkaze nesto pobrzo otkolku kaj roto pumpnite motori.
A koga borime za dobar Opel Dizel praktikata pokazala deka toa e 1.5d/td vo COrsa i 1.7D/TD vo Astra/Vectra koi se Isuzu. Te molam kazi mi ako se prodava vakva kola NOVA so toj motor bi sakal da ja kupam.
Iskreno ne mozam nisto da tvrdam za gorivoto na Lukoil no ke kazam deka generalno od onie kaj nas do onie vo stranstvo ima razlika. Ako sakas proveri i samiot pa ke se uveris.
Kolku sto mi e poznato 1.7 cdti  i 1.7D/TD e isto Isuzu no ima razlika vo koncepcijata.
Ne velam deka treba da se kupi diesel so DPF no vekje povekjeto go imaat za da zadovolat EURO normi za ekologija. Retko koja kola so dizel motor denes nema vgraden DPF. Veruvam deka od bliska idnina site ke mora da imaat DPF (euro 5 mislam deka bese normata).
Za krsevite sto se uvezuvaat nemam komentar i ne mozam da tvrdam nisto a mozebi i nekoi od niv se samo prikrpeni za da isteraat prodazba pa posle sopstvenicite neka mu se mislat. Kolku imaat pominato ne znam.
Moj blizok imase kupeno nova Astra 1.7 DTI od MK 1999 ja vozese 2 godini i iskreno ne se falese. Drug poznat biznismen zema Vectra 2.0 DI od nova, ja vozese 3 godini i isto taka ne mi se pofalil, tret sto ne zivee vo MK (vo Sofija zivee) ima sluzbena Astra 1.7 DTI i mi spomna deka kolata povekje e pos servisi nego li sto se vozi.. Pa jas ne znam. Ne sum poseduval vakva no bazirano na mislenjata na drugi lugje sto gi imale tie vozila i gi vozele licno ni sum za ni sum protiv.


@Bojan, jas samo kazuvam ona sto sum go doziveal i sto mnogu moi poznati go uvidele isto taka so diesel vozilata vo vrska so gorivata. Inaku vozam kola sto moze da se vozi i na poloso dizel gorivo.
Ako ne si vozel nadvor od MK probaj natoci gorivo vo Grcija i sam uveri se ne e preku svet. Ili idi vo Bugarija natoci na OMV i vidi ja razlikata.
Yaris so gorivo od OMV (benzin) vlecese podobro i rabotese epten tiho motorot. Velam za relacija Sofija - Burgas (550Km).

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Супермини градски автомобили..
« Одговори #3 на: 21 Февруари 2012, 13:36:57 pm »
Sakam novo ne velam ne ama matematikata kazuva deka polovno vo nekoi slucai e isplatlivo isto taka. Se zavisi od toa sto baras i dali sakas da se calamis.

Za novo treba cash ili brak so banka.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Супермини градски автомобили..
« Одговори #4 на: 21 Февруари 2012, 15:31:27 pm »
@Gojdo Problemite so gorivo veruvam deka poteknuvaat od nasite goriva.
А проблемите со проблемите потекнуваат од нашите проблеми? Секако и горивото со гориво потекнува од нашите горива. Дај објасни ги тие проблемите со гориво кои веруваш дека потекнуваат од нашите горива. На пример која компонента од Circle L моторите страда од нашите горива и посочи примери за тоа. Доколку постојат, сигурно ќе ги најдеш на интермец.

Цитат
Kazi mi samo kako moze edna ista kola so gorivo od MK (dizel) da tropa i da ima edni perfomansi a koga so istata kola se odi vo Grcija i se sipe nafta od tamu kolata ne tropa mnogu potiho raboti pumpata, vlece podobro, zabrzuva podobro i trosi vo prosek 0.5 pomalce.
ОК, тоа е разлика во квалитетот на горивото. Но тоа не имплицира дека со помалку квалитетното гориво дека ќе ти настрада нешто од моторот. Како што кажав и јас со грчката 100-ка бензин приметував разлика во однос на 98-цата од Макпетрол, но користењето на бензин од Макпетрол не ми предизвика дефекти.

Понатаму ако горивото не ни чини тоа нема да чини за сите возила, а не само за 1.7CDTI.

Цитат
Mislam deka gorivoto ima vlijanie i ima razliki.
Има разлики. Затоа ќе полниш на реномирани пумпи, т.е. во Лукоил каде горивото е најквалитетно и од каде јас не сум чул некој да се пожали за настанат дефект поради лошото гориво.

Цитат
Ova ti go velam od licno iskustvo so vozenje na roto pumpa dizel (Golf 4, Caddy) i Mazda 6 Common rail 2009 godina ! - kaj Mazdata najmnogu se cuvstvuvase razlikata. Mazdata bukvalno bese preporodena.
ОК, сите имаме искуство со поквалитетно гориво. Автомобилите помирно работат, помалку трошат, повеќе влечат и слично. Ама не сваќам како тоа имплицира дека со горивото од Лукоил ќе ти се случи дефект на CDTI мотор, или поточно на 1.7CDTI.

Цитат
Uste e rano da zabelezis problemi kaj common rail dizel motorite.
Не зборувај на памет. Common rail е технологија стара преку 50 години, а масовно се употребува во изминативе 15 години. Mercedes 220CDI е прв мотор на Мерцедес со CR технологија од 1997. Со редовно одржување поминува милион без ремонт. Да ме зборам за подоцнежните.  

Цитат
No fakt e deka Fiat 1.3 e eden od besproblemnite i odlicni agregati.
Нели има проблем со лошо гориво, дај одлучи се има или нема проблеми и ако има опиши ги проблемите.

Цитат
Iskreno Common rail dizelite se polni so elektronika i logicki od tolku mnogu senzori poverojatno e da otkaze nesto pobrzo otkolku kaj roto pumpnite motori.
Глупости и филозофии. Common Rail е систем кој практично се докажа како доверлив и не расиплив. Страда од вода во горивото, но од вода страдаат и другите дизел системи. Затоа рековме дека нема да полниме нафта на селскиот бунар туку во реномирани бензински пумпи каква што е Лукоил.

Цитат
A koga borime za dobar Opel Dizel praktikata pokazala deka toa e 1.5d/td vo COrsa i 1.7D/TD vo Astra/Vectra koi se Isuzu. Te molam kazi mi ako se prodava vakva kola NOVA so toj motor bi sakal da ja kupam.
Моторот 1.7TDI какошто миљарада пати повторив е на Isuzu. 1.7CDTI е истиот мотор само со подобра турбина (со променлива геометрија) и со друг систем на вбризгување на горивото. Слободно купи си било кој 1.7CDTI.

Цитат
Iskreno ne mozam nisto da tvrdam za gorivoto na Lukoil no ke kazam deka generalno od onie kaj nas do onie vo stranstvo ima razlika.
Ако неможеш да тврдиш тогаш немој. Не шири дезинформации дека со нафта точена од Лукоил CR моторите страдаат.

Цитат
Kolku sto mi e poznato 1.7 cdti  i 1.7D/TD e isto Isuzu no ima razlika vo koncepcijata.
Истиот мотор со разлилчна турбина, едниот DI, а другиот CR. За какви разлики во концептот зборуваш?

Цитат
Ne velam deka treba da se kupi diesel so DPF no vekje povekjeto go imaat za da zadovolat EURO normi za ekologija.
Не е точно. Многу е помал бројот на CR мотори со DPF во споредба со оние без DPF во светот, а посебно кај нас. Ако сакаш ќе извадиме статистики, само пред тоа погледни ја понудата кај нас.

Цитат
Retko koja kola so dizel motor denes nema vgraden DPF. Veruvam deka od bliska idnina site ke mora da imaat DPF (euro 5 mislam deka bese normata).
Да речеме дека е така. Каква врска има тоа со 1.7CDTI кој кај нас не се продава во варијанта со DPF. Дали тоа го прави 1.7CDTI мотор кој има проблеми, проблеми и проблеми и проблеми со проблемите на проблемите со гориво?

Цитат
Za krsevite sto se uvezuvaat nemam komentar i ne mozam da tvrdam nisto a mozebi i nekoi od niv se samo prikrpeni za da isteraat prodazba pa posle sopstvenicite neka mu se mislat.
Како тоа немаш. Насекаде се, улиците се преплавени од нив. Чуѓето ги возат? Нели им цркнувале дизните, па дај објасни како тоа ги возат со цркнати дизни?

Цитат
Moj blizok imase kupeno nova Astra 1.7 DTI od MK 1999 ja vozese 2 godini i iskreno ne se falese.
Па нели биле многу добри и ти бараш таква да си купиш?

Цитат
Drug poznat biznismen zema Vectra 2.0 DI od nova, ja vozese 3 godini i isto taka ne mi se pofalil, tret sto ne zivee vo MK (vo Sofija zivee) ima sluzbena Astra 1.7 DTI i mi spomna deka kolata povekje e pos servisi nego li sto se vozi.. Pa jas ne znam. Ne sum poseduval vakva no bazirano na mislenjata na drugi lugje sto gi imale tie vozila i gi vozele licno ni sum za ni sum protiv.
Па, па, па, па....Рекла - казала, а не доказала. На форумов ги имаш едно чудо членови со Common Rail возила. Дај да ги прашаме за нивните искуства.

Според тебе дизел во Македонија не треба да се вози, а посебно не CR бидејќи се расипува на 20000-30000 поминати. Исто беше и со гуми постари од 2 години, не треба да се возат. Што е наредно? Очекувам нешто во ваквко: Звучниците во автомобилите имаат проблеми со лошиот прием на радиостаницата и затоа по 1000 часа слушање музика во Македонија треба да се фрлат. Доколку се слуша музика од оригинални CD-a звучниците може да тераат и по 5000 часа слушање.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Супермини градски автомобили..
« Одговори #5 на: 21 Февруари 2012, 16:45:05 pm »
A be Gojdo jas zboram i sporeduvam spored ona iskustvo sto sum go cul i sekako sum go procital i sum videl slucai vo zivo.
Se raboti za povekje tipovi na vozila. Nekoi se poosetlivi na loso gorivo a nekoi se pomalku osetlivi.
Duri i prviot motor na Mercedes so Common rail kolku sto znam imase nekade pisano za test od mercedes so vozenje na ovoj motor niz celiot svet no pozadi kolata odese i cisterna so tocno takvo gorivo spored fabrickite normi na Mercedes. Zasto ne sipuvaa gorivo vo istocna evropa ?
Za tvoe info tocno od loso gorivo se iznosuva pumpata za visok pritisok VP-44 na Opel (mehanicko iznosuvanje na korpusot) i sekako care nov korpus. Poradi losite podmackuvacki svojstva na gorivoto od iks pricini.
Ajde ponataka Lucas Delphi sistemot koj sakas zemi go i onoj najstariot so pumpa (roto) pri upotreba na dizel gorivo so los kvalitet doagja do poremetuvanje vo lopatkite na pumpata i se menuva vo celost rabotata na pumpata (ima eden ton vakvi motori).

Zasto VW BKP motorite 2.0 TDI diznite kako potrosen materijal ? Licno vidov kako na eden Passat mu otide dizna i zastana na sred pat ? Gorivoto moze da e eden od faktorite no, i konstrukcijata na diznata isto vlijae.Toa iskustvo za Vectra 2.0DI mi e od prv sopstvenik so kogo sum se gledal cesto i sum ja provozuval negovata kola (kolata e top ama stalno odevme vo servis za nesto vo vrska so elektronikata i na kraj sekako ja prodade) aj, ne e edinstven slucaj ima i drugi.

Zakrsovite po ulica vo 90% slucai e taka se prikrpuvaat odnosno se maskiraat defektite sekako dodeka ne se prodade kolata. Samo da imas prilika da vidis sto i kako se pravi. Ne samo vo Bugarija tuku i vo Germanija od milite cesni Arabi i Turci i Srbi tamu i bi mislel dlaboko pred da kupam kola od tamu.

Za gumite tvrdam taka zatoa sto e toa eden nacin da imas bezbedno vozenje. Cisto i go pravam i da ti kazam ima razlika (ako sakas stavi guma i od 10000 denari), taa si staree i ne e isto povedenieto na kolata so tek na vremeto.

Toa so elektronikata da znaes deka go iznesov od cista logika. Povekje elektronika pogolema verojatnost za defekt, kaj roto pumpnite motori (mehanicki ili elektro aktuatorno pogoneti bez elektronika) ima daleku pomalce defekti otkolku kaj Common rail. Veruvaj celicni se. Zemi za primer Golf II ili Mercedes 124 pa sam proceni. Prost e ko grav. Traktor e no nema da zakasla. Aj ovie se antika, zemi Golf III 1.9D i istoto ke go dobies. Elektronikata pridonesuva za namaluvanje na potrosnja sekako i podobruvanje na perfomansi i red drugi raboti no e popodlozna na defekti.

Pa i servisite treba od nesto da ziveat. Treba da se prodavaat rezervni delovi za site vozila. Toa e industrija.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #6 на: 21 Февруари 2012, 19:27:57 pm »
@Bugar Искуство неможеш да чуеш,искуство можеш да стекнеш..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #7 на: 21 Февруари 2012, 19:29:29 pm »
Едно објаснување.Моторите на Isuzu, што се вградуваат во Opel, почнуваќи од 1,5D и TD на corsa па и 1,7D и 1,7TD на corsa vectra и astra се иста концепција ист блок, мали промени во глава,  во суштина ист мотор со различни запремнини.Крајот на 1999 истиот мотор претрпува измени и се среќава само како турбодизел, но со електронски контролирана бош пумпа и компјутер, како и сите придружни сензори и актуатори потребни за тој систем да работи.Следниот еволутивен скок на истиот мотор е со комонрејл технологија.Во суштина промените на блокот со цилиндрите се многу мали, незначителни, а имаме големи промени во главата на моторот -16v, каде заради новите системи на вбризгување и соодветните за нив вбризгувачи се направени овбие промени.Моторот е издржлив доколку се одржува како што треба и е многу чувствителен на несоодветно одржување.Доколку се одржува како што треба, поминува преку 500К километри.Економичен е и добро се засилува.
Почест проблем, електрониката за контрола на бош пумпата и вентилот за регулација на палењето на самата електронски контролирана бошпумпа кај Y17DT, но не толку чест за да биде некоја голема критика.
Една информација колку да се знае,Isuzu e припадник на корпорацијта GM и е меѓу првите три производители на дизел мотори во светот, мислам дека Detroit diesel е прв.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #8 на: 21 Февруари 2012, 20:59:12 pm »
@marsher

Колку 1.7CDTI ти дошле на сервис поради лоша нафта? и каде е полнета таа лоша нафта? Дали се осетливи и расипливи како што Бугар шири ерес?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #9 на: 21 Февруари 2012, 22:55:50 pm »
Првите isuzu во opel се со класична бошпумпа, како и втората генерација, каде конструкцијата на пумпата е иста, но наместо механички, центрифугални и вакум регулатори се опремени со засебна електронска контрола.Притисоците во нив во споредба со commonrail се мали и не се толку чувствителни на квалитетот и состојките на горивото.Commonrail системите работат со значително големи притисоци и квалитетот на горивото и неговата вискозност играат големо влијание, затоа имаат и филтери за гориво со микронски пропуштања, кои се многу скапи, па народов нормално си купува од поефтините и не го интересира дали добро ќе го заштити системот.Заштедата во филтерот подоцна се плаќа со промена , најчесто на инјекторите, чија цена се движи околу 400 евра за една, меѓутоа има ситуации кога откажување на ињекторот предизвикува хаварија во моторот.
Квалитетот на горивото кај нас е тој и еден за сите , не дека е екстра, ама работите функционираат.
Меѓутоа проблемите со системот на гориво го имаат и во земјите каде квалитетот е загарантиран и контролиран.Посетете некои западно европски форуми.
Повеќе сум убеден во едно-ние сакаме да возиме коли , чие одржување ги надминува нашите реални можности, при тоа користеќи најефтини филтери, делови...без мајка и татко...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #10 на: 22 Февруари 2012, 00:14:35 am »
Повеќе сум убеден во едно-ние сакаме да возиме коли , чие одржување ги надминува нашите реални можности, при тоа користеќи најефтини филтери, делови...без мајка и татко...

Господ здравје да ти даде!
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #11 на: 22 Февруари 2012, 11:19:59 am »
Еве и јас ке кажам да си жив и здрав.
Сакаме да возиме дизел што троши како упаљач,убаво ни е на џебот кога поретко одиме на бензиска ама кога ќе ни кажат дека филтер за нафта е 2000-3000 ден. е тогаш викаме,абе ова многу скапо,овие не се нормални,да ти ебам колата,скапа е за одржавање и на крај викаме ај кој му ебе матер ќе тера стариов филтер уште малце.

Епа не бива така,не се криви колите,криви се луѓето и нашиов ебан стандард!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #12 на: 22 Февруари 2012, 11:26:54 am »
Затоа ќе си купиш стар проверен 1.6 дизел кој вози на секаква нафта, чини 0 за одржување, чини 0 за гориво, и оди на црвена нафта и префорен зејтин. :)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #13 на: 22 Февруари 2012, 11:49:27 am »
Дени ова за муабетот со бушав за 2ката а ? ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #14 на: 22 Февруари 2012, 11:56:37 am »
Затоа ќе си купиш стар проверен 1.6 дизел кој вози на секаква нафта, чини 0 за одржување, чини 0 за гориво, и оди на црвена нафта и префорен зејтин. :)

Не мора да е 1.6 дизел земи 1.9 тди кој е со ротациона бош пумпа и немаш гајле. Јас ги имам пробано сите технологии CR, PD, ротациона бош пумпа, исто и со линиски бош.
Најотпорна на лоши горива се покажа таа на 1.9 тди ротационата кај која се јави еден мал проблем почна да поти нафта на гумичките ради гориво со низок процент на сулфур по промената на гумичките кои чинеа 1000 денари цел сет пумпата нема никакви проблеми.
Истата пумпа работи и на црвена нафта без никакви проблеми, нема мотор со PD или CR технологија што ќе го издржи тоа.