Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 66919 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Не му кажувајте ..... Се сака да знае

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не му кажувајте ..... Се сака да знае

таков сум од дете

не за друго, него технички зборувано, бензин со понизок октански број е уствари по „чист“. Бензинот со повисок октански број е со ставани работи унутра, разни адитиви кои го креваат октанскиот број.

edit

btw првиот гугл хит:

http://www.kbb.com/car-advice/articles/premium-gas-when-and-why/

"Does an Occasional Tank of Premium Help Keep a Car's Motor Clean? As strange as this question sounds, this is a common and long-standing practice among many motorists who consider an occasional tank of premium a special treatment that will help their engines last longer.

The basis for this assumption is that a tank of higher octane gasoline, maybe because it costs more, will somehow reduce engine wear. The assumption is fundamentally incorrect"

и понатаму:

http://www.streetdirectory.com/travel_guide/50897/mileage_and_fuel/higher_octane_gasoline_will_clean_my_engine_dont_fall_for_that.html

"I was a big believer in the fact that adding a tank of premium gasoline every now and then would clean out the system, as that it would burn at a higher temperature. Well, only until I conducted a detailed research, one that involved consulting with the Federal Trade Commissions. The research concluded, that using higher octane gas does not indeed clean your system, but actually cleans your wallet for no reason."

« Последно менување: 05 Јули 2015, 11:01:49 am filipv »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29748
    • CARclub.mk
Некакви конкретни бенефити можеби и нема да има од гориво со повеќе октани. Тоа што ќе го добие (во однос на нашето срање гориво) е поквалитетно гориво со кое ќе добие малку повеќе моќност на колата и најверојатно за нијанса пониска потрошувачка. Моето скромно искуство со гориво во странство (исклучиво дизел) е дека секој пат кога сум ставил нафта во странство (неколку пати во Грција, еднаш во Словенија, еднаш во Хрватска) сум добил забележлив пораст на моќност (и пред да улеташ со „ама тоа е субјективно и не мора да значи ништо“ - доволно добро си ја познавам колата за да можам да ги приметам тие разлики) и за нијанса намалена потрошувачка.

Тоа е тоа „освежување“ на моторот. Гареж се знае како се чисти - излегуваш на отворен пат и држиш подолго време (рецимо 30-тина минути) над 3000 вртежи во минута (барем кај турбодизели).

Ова со горивото со повеќе октани му доаѓа како топло и ладно пиво - и со топлото пиво ќе ги имаш истите ефекти, ама ладното повеќе мерак ќе ти напраи.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20690
Некакви конкретни бенефити можеби и нема да има од гориво со повеќе октани. Тоа што ќе го добие (во однос на нашето срање гориво) е поквалитетно гориво со кое ќе добие малку повеќе моќност на колата и најверојатно за нијанса пониска потрошувачка. Моето скромно искуство со гориво во странство (исклучиво дизел) е дека секој пат кога сум ставил нафта во странство (неколку пати во Грција, еднаш во Словенија, еднаш во Хрватска) сум добил забележлив пораст на моќност (и пред да улеташ со „ама тоа е субјективно и не мора да значи ништо“ - доволно добро си ја познавам колата за да можам да ги приметам тие разлики) и за нијанса намалена потрошувачка.

Тоа е тоа „освежување“ на моторот.
Гареж се знае како се чисти - излегуваш на отворен пат и држиш подолго време (рецимо 30-тина минути) над 3000 вртежи во минута (барем кај турбодизели).

Ова со горивото со повеќе октани му доаѓа како топло и ладно пиво - и со топлото пиво ќе ги имаш истите ефекти, ама ладното повеќе мерак ќе ти напраи.

Ееете така. Поентата на муабетот - успешно сфатена.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34127
  • Таков е животот... јебига
Па, да ја протера фино убаво колата, како кога ќе се напиеш увин чај. Да излезе гарежот од чмарот.

Прв пат слушам дека со 100 октанско гориво се вадел гареж и се освежувал моторот. Некој да прати линк па и ја да научам нешто?

Ма јок бе се зезам. Нема една значајна причина зошто би се чистел гареж со поквалитетно гориво. Освен ако не го спука на 5500 вртежи цел пат назад ама за тоа нермаме патишта ние.
Калимеро, пази бачко како возиш од демир капија до градско. Лесна и памја на колата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55030
  • Махер

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Ма јок бе се зезам. Нема една значајна причина зошто би се чистел гареж со поквалитетно гориво.

Октанскиот број не е ознака за квалитетот на горивото, туку на точката на самозапалување.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34127
  • Таков е животот... јебига
Е така де. Само финтата е што не е само во октанскиот број разликата меѓу нормал и премиум горивото. Во премиум горивата има и дополнителна количина или различен тип на адитиви кои го подобруваат испарувањето.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
(во однос на нашето срање гориво)

Ајде да разговараме за ова.

За почеток, да се обидеме да одговориме на овие две тесно поврзани прашања:

1. Што е „срање гориво“? Кои се тие срање својства кои горивото ги поседува, а го прават срање?

2. Според кој точно објективен критериум „нашите“ горива ги прогласуваме за „срање“? Кои се „наши“? Макпетрол? Сите кои не се мп или ло? Или сите се срање?

Пријатно мозгање :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43836
  • Il Moderatore
Имаме тема за квалитет на горивата. Може таму да ги поставиш прашањата. Инаку нашето гориво е живо срање. Једнио посрање од нашето е српското гориво. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1852
So dizel na OMV i na Shell i toa kako se osekjase razlika, potivko rabotese i poubavo povlekuvse na meguubrzuvanja na avtopat, neznqm dali se raboti za subjektivno cuvstvo, ama sakam taka da ja osekam kolata.

So germanski benzin nemozev da napravam razlika bidejkji prethodno nemav vozeno so nas, inaku pomlku trosese so toa gorivo, ama toa ne e merodavno zs razlicen e soobrakjot.

Sega sakam da ja probam Toyotava so kvlitetno gorivo, mnogu pati sum bil so nea vo grckava ama nikad ne sum natocil tuka. Sakam da vidam dali ke bide poziva na visoki vrtezi, primer 100 -110 vo 3 brzina na obikolnica po toa uzgornicite, na plin ili so nase gorivo e macenje, kolku i da siminjam brzini sekogas ili samo odrzuvam ili namaluva brzina. Ke probam i ke pisam dali ke osetam razlika.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6493
Некакви конкретни бенефити можеби и нема да има од гориво со повеќе октани. Тоа што ќе го добие (во однос на нашето срање гориво) е поквалитетно гориво со кое ќе добие малку повеќе моќност на колата и најверојатно за нијанса пониска потрошувачка. Моето скромно искуство со гориво во странство (исклучиво дизел) е дека секој пат кога сум ставил нафта во странство (неколку пати во Грција, еднаш во Словенија, еднаш во Хрватска) сум добил забележлив пораст на моќност (и пред да улеташ со „ама тоа е субјективно и не мора да значи ништо“ - доволно добро си ја познавам колата за да можам да ги приметам тие разлики) и за нијанса намалена потрошувачка.

Тоа е тоа „освежување“ на моторот. Гареж се знае како се чисти - излегуваш на отворен пат и држиш подолго време (рецимо 30-тина минути) над 3000 вртежи во минута (барем кај турбодизели).

Ова со горивото со повеќе октани му доаѓа како топло и ладно пиво - и со топлото пиво ќе ги имаш истите ефекти, ама ладното повеќе мерак ќе ти напраи.
Еве и од мене едно мислење што го приметив деновиве, во врска до дизел гориво.
Си дојдов во Македонија на одмор и го потрошив горивото што последно го имав ставено на шел во Унгарија и си викам ајде да ставам во Лукоил кај нас. Бев Охрид и низ други места, значи солидна километража. Зошто ова се случува деновиве можам со сигурност да кажам дека колава НЕ ИДЕ. Јас нормално возам 65-70 во 4 брзина и стискам гас да претекнам и колата си забрзува така како што сум си навикнат. Со ова срањево од гориво стискам гас и ништо не се случува едно добри 3-4 секунди дур не качи дебело над 2.000 обртаи и тогаш добивам некаква сила. Катастрофа невидена.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29748
    • CARclub.mk
@filipv: Под „наши“ горива ги подразбирам сите горива кои се продаваат во границите на Република Македонија. Не, не сум ги пробал сите пумпи, но не ни сакам да ризикувам. Ставам гориво на Макпетрол или Лукоил. Последниве 4-5 резервоари се Diesel Power Jet од Макпетрол, пред тоа исклучиво Екто Дизел на Лукоил.

На времето, во Леонот ставав дизел од Макпетрол, па се префрлив на Лукоил. Кога се префрлив на дизелот на Лукоил забележав и посмирено работење на моторот, и намалена потрошувачка. Ова не беше резултат само со еден резервоар, туку континуирано (во град) проаѓав околу 50км повеќе со резервоар гориво од Лукоил во однос на резервоар гориво од Макпетрол.

--

Е сега.. За срање гориво. Реално, не можеш да знаеш дали имаме или немаме срање гориво сè додека не ставиш гориво од странство - едноставно немаш со што да споредиш. Бидејќи сум имал некава (каква-таква) можност да пробам на моја (потенцирам моја бидејќи сакам да нагласам дека многу добро ја познавам мојата) кола гориво од Shell во Грција (конкретно V-Power Diesel) и не знам каков дизел на OMV во Словенија.

Разлика имаше забележителна во поглед на перформанси. Во недостаток на подобар начин да објаснам - моторот реагираше поживо и поподготвено, и забележително беа поенергични меѓузабрзувањата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Имаме тема за квалитет на горивата. Може таму да ги поставиш прашањата. Инаку нашето гориво е живо срање. Једнио посрање од нашето е српското гориво. 

го делам мислењево комплетно. сем што за ЛПГ во србија, е исто срање или малку по квалитетно срање од кај нас.. зависи кај ке натакаш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време