Reno dti vw tdi 90,110, sdi 1.7, 1.9, 1.9D, 1.9TD e so roto pumpa Bosch VP-37. BMW 325 istata pumpa no nee ista (ima potenciometarska povratna vrska), kaj vw e celosno beskontaktna induktivna. Lesno se primetuva na eden od cilindrite pred vlez vo blokot ima t.n. umna dizna (izleguva kabelce od nea). Isklucok naj VW se motorite AEF (Polo, Skoda Felicija, Skoda Pick Up) koj imaat Lucas pumpa i e mnogu precizna i osetliva (pri loso gorivo se rasteluva).
Mercedes E200D, 220D se so Lucas pumpa (mislam EPIC bese sistemot) - zatoa se eftini zasto pumpite im stradaat cesto, E250TD, E250D, E300TD, E300D Bosch. Mislam E300TD ima redna pumpa.
renault Clio/Cangoo 1.9D 1999 - e so Lucas pumpa,
Fiat Punto 1.9d - Lucas Pumpa, Tipo 1.7D Lucas pumpa itn..
Opel Vectra/Astra/Frontera itn... DTI, DTH (2.0, 2.2) Bosch VP44
Ford Escort 1.8 D/TD Lucas pumpa, TDDI Bosch VP-30
Ima i drugi na primer Zexel, Denso kaj japoncite itn..
Direktno vbrizguvanje imaat onie motori kaj koi naftata se vbrizguva direktno vo cilinderot (prostorot za sogoruvanje) poekonomicni se i poizdrzlivi (brodski motori rabotat na ovoj princip),
Indirektno vbrizguvanje gorivoto se vbrizguva vo komora za pretsogoruvanje (koja e vo glavata). Ima razliki vo klipovi i vo glava na ovie motori.
PD motor e tehnologija primeneta od VW, ovie nemaat bosch pumpa, tuku imaat na sekoj klip t.n. pumpa brizgalka (pumpata e posebna za sekoj klip) i se neverojatno mokni motori (1.9TDI na Golf IV imase 131KS, 150KS mislam deka Passat bese so ovoj posledniov). PD se imaat dokazano kako mnogu izdrzlivi motori. Ama sekoja pumpa-dizna se upravuva i elektricno i mehanicki (od kobilicite na bregastata)
Common rail se direktno vbrizguvanje pod mnogu visok pritisok i so mnogu precizno doziranje na gorivoto. Imaat posofisticirana elektronika. Ama pa se najekonomicni.
Kaj VW Caddy/Golf 4 SDI 2.0 e PD motor bez turbina. Obicen dizel. Vprocem SDI edino vo grad, na otvoreno e mnogu baven i zaboravi preticanje so nego.