Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 66918 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #15 на: 22 Февруари 2012, 12:07:55 pm »
Taka e duri i Mercedes 270CDI motorot si pati od dizni. Ne velam deka Golf 3 ili Golf 2 ne pati ama zamenata na istite e vo pati poeftina od zamenata na dizna na 270CDI motor. Baska prikaznata so problemite na vadenje na dizna od toj motor i posledicite po glavata (tecenje na nafta) se samo edna kapka vo moreto problemi. CDI ima odlicni perfomansi no ajde vozi go na crvena nafta.
Bas me zanima kako ke se pokazat CDI vo realni makedonski uslovi na prosecen Mercedes sopstvenik koj ke mu sipuva crvena nafta ili drugo "krsteno" gorivo. Licno mislam deka ke ima dosta zalbi i dizno ke se trosat ko alva.
Opel DTI da tera 500000Km moze, ama garant vo toj interval ke ima smeneto barem 2 pumpi (ili korpusi), a ako crkne elektronika i si na pat gotovo se pribiras so slep sluzba. Pri razgovor na eden sopstvenik na taksi kompanija vo Sofija blizok prijatel na moj rodnina, me informirase deka pretpocitaat benzinec Vectra ili Astra so Metan otkolku dizel. Se izbiva na ekonomija i odrzuvanje. DTI nemal koristeno no po konsultacii so inzeneri istite ne mu gi preporacale od nekolku pricini.
Znaeme za common rail dizelite na Opel, verno e odlicni se sovrsen dizajn i sekako ubavo e da se napomene za slabostite vo nasi uslovi na eksploatacija.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29748
    • CARclub.mk
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #16 на: 22 Февруари 2012, 13:22:25 pm »
Мислам дека не постои будала (а ако постои, треба да се отстрани) што ќе вози 270CDI на црвена нафта.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7320
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #17 на: 22 Февруари 2012, 13:37:25 pm »
И не само тоа, гледам на форумов упорно се разговара за ефтини коли ...

Golf MK3 VS Mercedes c270 CDI? Ако сакаш луксуз и удобна вожња, биди спремен да ја платиш ...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14364
  • Пудингот на шоферството
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #18 на: 22 Февруари 2012, 15:29:32 pm »
Црвената нафта и не е толку страшна колку шо мислите(за ЦР да,ама кај бош системите нема мака)...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3874
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #19 на: 22 Февруари 2012, 16:02:36 pm »
А зошто некој со нов Мерцедес ЦДИ би возел на црвена нафта воопшто ?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #20 на: 22 Февруари 2012, 17:47:27 pm »
Зашто тука се гледа нашиот менталитет, ќе ушпара колку може за да купи Мерцедес за инат на комшијата и после немам пари за одржавање. Епа не е само да ја купиш колата треба да имаш паричка и за да ја одржуваш :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #21 на: 22 Февруари 2012, 17:52:10 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:51:53 am zippo »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55030
  • Махер
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #22 на: 22 Февруари 2012, 17:59:14 pm »
Забрането е. Затоа точиш во канта.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #23 на: 22 Февруари 2012, 18:22:32 pm »
Црвената нафта и не е толку страшна колку шо мислите(за ЦР да,ама кај бош системите нема мака)...

Со појавата на првите дизел мотори со директно вбризгување на нафта, барем според мене црвената нафта можеби не е страшна, ама истовремено е и штетна. Еве Меганот со 1.9 дти мотор има и бош пумпа + директно вбризгување на нафта, истото важи и за Голф 5 SDI-дизелот, кој има и бош пумпа + директно вбризгување, а за разлика на пример од Меганот нема турбо -  така да ставањето црвена нафта конкретно еве за овие аута е повеќе од штетна.
Патем речено зарем не е забрането точење нафта за домаќинство во патнички автомобили.  

Голф 5 SDI не е со бош пумпа си ги помешал носи мотор 2.0 SDI исто како и Кеди кој е со ПД технологија, додека Голф 4 SDI носи 1.9 мотор кој е со бош пумпа и оди и на црвена и на секое неквалитетно гориво само кажав гумичките на пумпата попуштаат што е редовна појава кај секој дизел било да се работи за бош пумпа или за комон реил технологија.

И ова не те разбирам кога кажуваш за ДТИ моторот на рено бош пумпа + директно вбризгување. Тоа директно вбризгување никаква врска нема со бош пумпата туку со главата на моторот која може да е со предкомора или директно вбризгување.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #24 на: 22 Февруари 2012, 19:01:38 pm »
Првите isuzu во opel се со класична бошпумпа, како и втората генерација, каде конструкцијата на пумпата е иста, но наместо механички, центрифугални и вакум регулатори се опремени со засебна електронска контрола.Притисоците во нив во споредба со commonrail се мали и не се толку чувствителни на квалитетот и состојките на горивото.Commonrail системите работат со значително големи притисоци и квалитетот на горивото и неговата вискозност играат големо влијание, затоа имаат и филтери за гориво со микронски пропуштања, кои се многу скапи, па народов нормално си купува од поефтините и не го интересира дали добро ќе го заштити системот.
Ако редовно го одржуваш моторот со соодветни делови (филтри, затегачи и слично) и точиш нафта во познати бензински пумпи како Лукоил и Макпетрол, колкава е веројатност да настрада конкретниот мотор 1.7CDTI? Поточно какви се шансите да ти се заебат инјекторите и на која километража е нормално да се очекува тоа?

Цитат
Заштедата во филтерот подоцна се плаќа со промена , најчесто на инјекторите, чија цена се движи околу 400 евра за една, меѓутоа има ситуации кога откажување на ињекторот предизвикува хаварија во моторот.
Дали се тоа овие инјектори: http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-CORSA-COMBO-MERIVA-1-7-CDTI-Diesel-Injector-0445110118-/280817980954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41620e561a
Бидејќи ако се тие, цената не им е 400 евра за комад, туку таму се 200 евра за цел сет од 4 дизни. Во различни продавници на интермец ги ги има за цена од 50 до 150 евра по комад, нови.
Цитат
Квалитетот на горивото кај нас е тој и еден за сите , не дека е екстра, ама работите функционираат.
Најбитно, дали CDTI моторите кои редовно и правилно се одржуваат имаат проблеми со гориво наточено во Лукоил и Макептрол?
Однапред благодарам на одговорите
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #25 на: 22 Февруари 2012, 19:13:28 pm »
Reno dti vw tdi 90,110, sdi 1.7, 1.9, 1.9D, 1.9TD e so roto pumpa Bosch VP-37. BMW 325 istata pumpa no nee ista (ima potenciometarska povratna vrska), kaj vw e celosno beskontaktna induktivna. Lesno se primetuva na eden od cilindrite pred vlez vo blokot ima t.n. umna dizna (izleguva kabelce od nea). Isklucok naj VW se motorite AEF (Polo, Skoda Felicija, Skoda Pick Up) koj imaat Lucas pumpa i e mnogu precizna i osetliva (pri loso gorivo se rasteluva).
Mercedes E200D, 220D se so Lucas pumpa (mislam EPIC bese sistemot) - zatoa se eftini zasto pumpite im stradaat cesto, E250TD, E250D, E300TD, E300D Bosch. Mislam E300TD ima redna pumpa.
renault Clio/Cangoo 1.9D 1999 - e so Lucas pumpa,
Fiat Punto 1.9d - Lucas Pumpa, Tipo 1.7D Lucas pumpa itn..
Opel Vectra/Astra/Frontera itn... DTI, DTH (2.0, 2.2) Bosch VP44
Ford Escort 1.8 D/TD Lucas pumpa, TDDI Bosch VP-30

Ima i drugi na primer Zexel, Denso kaj japoncite itn..

Direktno vbrizguvanje imaat onie motori kaj koi naftata se vbrizguva direktno vo cilinderot (prostorot za sogoruvanje) poekonomicni se i poizdrzlivi (brodski motori rabotat na ovoj princip),
Indirektno vbrizguvanje gorivoto se vbrizguva vo komora za pretsogoruvanje (koja e vo glavata). Ima razliki vo klipovi i vo glava na ovie motori.
PD motor e tehnologija primeneta od VW, ovie nemaat bosch pumpa, tuku imaat na sekoj klip t.n. pumpa brizgalka (pumpata e posebna za sekoj klip) i se neverojatno mokni motori (1.9TDI na Golf IV imase 131KS, 150KS mislam deka Passat bese so ovoj posledniov). PD se imaat dokazano kako mnogu izdrzlivi motori. Ama sekoja pumpa-dizna se upravuva i elektricno i mehanicki (od kobilicite na bregastata)

Common rail se direktno vbrizguvanje pod mnogu visok pritisok i so mnogu precizno doziranje na gorivoto. Imaat posofisticirana elektronika. Ama pa se najekonomicni.

Kaj VW Caddy/Golf 4 SDI 2.0 e PD motor bez turbina. Obicen dizel. Vprocem SDI edino vo grad, na otvoreno e mnogu baven i zaboravi preticanje so nego.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #26 на: 22 Февруари 2012, 19:26:16 pm »
Првите isuzu во opel се со класична бошпумпа, како и втората генерација, каде конструкцијата на пумпата е иста, но наместо механички, центрифугални и вакум регулатори се опремени со засебна електронска контрола.Притисоците во нив во споредба со commonrail се мали и не се толку чувствителни на квалитетот и состојките на горивото.Commonrail системите работат со значително големи притисоци и квалитетот на горивото и неговата вискозност играат големо влијание, затоа имаат и филтери за гориво со микронски пропуштања, кои се многу скапи, па народов нормално си купува од поефтините и не го интересира дали добро ќе го заштити системот.
Ако редовно го одржуваш моторот со соодветни делови (филтри, затегачи и слично) и точиш нафта во познати бензински пумпи како Лукоил и Макпетрол, колкава е веројатност да настрада конкретниот мотор 1.7CDTI? Поточно какви се шансите да ти се заебат инјекторите и на која километража е нормално да се очекува тоа?

Цитат
Заштедата во филтерот подоцна се плаќа со промена , најчесто на инјекторите, чија цена се движи околу 400 евра за една, меѓутоа има ситуации кога откажување на ињекторот предизвикува хаварија во моторот.
Дали се тоа овие инјектори: http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-CORSA-COMBO-MERIVA-1-7-CDTI-Diesel-Injector-0445110118-/280817980954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41620e561a
Бидејќи ако се тие, цената не им е 400 евра за комад, туку таму се 200 евра за цел сет од 4 дизни. Во различни продавници на интермец ги ги има за цена од 50 до 150 евра по комад, нови.
Цитат
Квалитетот на горивото кај нас е тој и еден за сите , не дека е екстра, ама работите функционираат.
Најбитно, дали CDTI моторите кои редовно и правилно се одржуваат имаат проблеми со гориво наточено во Лукоил и Макептрол?
Однапред благодарам на одговорите
Indzektorite se precizni i sekako rabotat pod ogromen pritisok. Vekot golem no se vodat kako potrosni materijali. Sepak nikoj ne moze da kaze kolku ke izdrzat. Ako se povredi elektricniot del (sto ne moze da se predvidi) togas iako injectorot e zdrav se menuva celosno. Mnogu od niv podlezat na remont i osvezuvanje no nekoi ne. Treba da se vidi konkretniot tip. Sekako originalen filter za nafta e preduslov za niven dolg eksploataciski vek kako sto rece marsher. Najmali necistotii moze da ja poremetat negovata rabota. Rabotat na pritisok povekje od 1000 bara pa sega i sam proceni koj materijal pobrzo se iznosuva, onoj sto raboti na pritisok od maksimum 150-180bara (roto pumpni dizelni injectori - samo sto ovie nemaat ni elektronika - mehanicki se so igla i pruzina) ili pak ako raboti na 1000 bara elektronski - piezo ili elektromagnetni.
Najdobro e da se isprati primerok od gorivoto na analiza i proizveduvacot na motorot da kaze dali soodejstvuva sostavot na baranite parametri na daden motor (proektiranite parametri).

Vo vrska so E-bay vnimavaj ima dosta dobri kineski kopii koi mnogu tesko se razlikuvaat od originalite. So srekja sopingot od ebay.

Sigurno CDTI ke raboti na gorivo od kaj nas, nema da otkaze no dali i kolku vreme nikoj ne moze da znae nitu da predvidi. Motorot moze ke vozi i 1000000Km so naseto gorivo, no dali sistemot za vbrizguvanje na gorivo ke go izdrzi to i kolku ke izdrzi, bi trebalo da se prouci. Veruvam posle izvesno vreme ke znaeme kako se pokazale.

So elektronika ne mozes da imas tocna prognoza sto i kako ke otkaze i taka. Mozni se pikovi nadvoresni vlijanija itn itn...

By the way od kade sme sigurni deka nasiot dizel od pumpite ne e "krsten" so malce vodicka. Aj zamisli na 1000 bara i malce voda vo naftata sto moze da se sluci...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #27 на: 22 Февруари 2012, 19:33:43 pm »
Bugar не ми преведувај филозофии како работат инјекторите. Многу добро знам. Туку сакам да добијам уште некои одговори од Маршер пред да те замолам да престанеш да шириш непотребни дезинформации и страв.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #28 на: 22 Февруари 2012, 19:41:39 pm »
Pa ne siram strav Gojdo, samo spomnav fakti. Ne sporam deka ne znaes no da pojasnam mozebi drugite nesto sakaat da cujat. Ova e forum i site imame pravo da kazeme svoe mislenje, i da posocime na drugite i da spodelime.

Ne siram nikakvi dezinformacii procitaj ima mnogu vo Google da se cita ako se saka.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?
« Одговори #29 на: 22 Февруари 2012, 19:59:54 pm »
Не, не. Ти не спомна ниту еден факт. Само шириш дезинформации. Факт е кога ќе покажеш и докажеш. А ти не го направи тоа во ниту еден момент.

Имањето право на свое мислење е една работа, ширење на деизнформации е друга. Второто не е во ничија полза.
Ум шо идит отпосле не јет ум!