Гласање

Кој од овие автомобили би го избрале?

Toyota Aygo - 8990 EUR
21 (12.3%)
Peugeot 107 - 8800 EUR
7 (4.1%)
Citroen C1 - 7990 EUR
15 (8.8%)
Hyundai i10 - 7490 EUR
7 (4.1%)
Kia Picanto - 8350 EUR
9 (5.3%)
Volkswagen Up - 8700 EUR
26 (15.2%)
Fiat Panda - 8300 EUR
40 (23.4%)
Chevrolet Spark - 6390 EUR
13 (7.6%)
Ford Ka - 9500 EUR
8 (4.7%)
Renault Twingo
18 (10.5%)
Suzuki Alto
7 (4.1%)

Вкупно гласови: 95

Автор Тема: Супермини градски автомобили..  (Прочитано 55785 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #195 на: 21 Февруари 2012, 01:07:29 am »
По мене UP нема конкуренција тука...некако дизајнот од напред е интересен бар мене, назад онака се привикнува човек некако чуден е..али поубав од што е на слики :) внатре НЕ е квалитетно ко у остали VW што е нормално, али за разлика од сите други тука имаш чувство дека седиш прво во поголемко возило, второ во класа ( две/три) подобро возило...стварно е закон количе..коа го видов у живо денес со Томе-Колт онака стварно изненадува и се дели малце од другиве..8.900 е цената на тоа у салон  тоа е MOVE ниво на опрема со дополнително - радио цд, резервно тркало во нормална големина, дигалка, клима уред и бела боја..така пишува у тоа што ми го дадоа...се на се солидно аутце :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #196 на: 21 Февруари 2012, 07:17:29 am »
Чекам да видам новата Panda како ќе се покаже со двоцилиндарецот :)

YEAR: 2011
0.9 TWINAIR - BEST NEW ENGINE 2011- INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARD 2011
0.9 TWINAIR - BEST GREEN ENGINE 2011- INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARD 2011
0.9 TWINAIR - SUB 1-LITRE - INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARD 2011
0.9 TWINAIR - INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2011 - INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARD 2011
0.9 TWINAIR - AIRI - ASSOCIAZIONE ITALIANA PER LA RICERCA INDUSTRIALE
0.9 TWINAIR - PAUL PIETSCH PREIS FÜR TECHNIK 2011 - AUTO MOTO SPORT
TWINAIR - BEST TECNOLOGY INNOVATION - BARCELONA INTERNATIONAL MOTOR SHOWSPAIN
TWINAIR - BEST TECHNOLOGY & INNOVATION 2011 - MOTORPRESS - PORTUGAL
. .

toa nisto ne znaci. sto poveke me potseka na eden drug sto sobirase nagradi sekoja godina, a vo praksa spiese po servisi. Treba da pominat 5-6 godini pa da se vidi kolku se dobri ovie motori. Licno mislam deka dvacilindrasite se promasen dizajn.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #197 на: 21 Февруари 2012, 09:05:54 am »
Bugar јас на 1.9TDI ама буквално кај и да ставам нафта исти к** ми е. значи макпетрол лукоил, Shell, BP, JET OIL абе се имам поминато, колата си работи како тракторче тоа е до моторот таков си е исто троши исто влече

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #198 на: 21 Февруари 2012, 09:09:36 am »
Како си ги вадите информацииве од ракав алал да ви е.

Па да го земеш најстручниот механичар што го контруирал которот на УП и тој на Ајго двајцата нема никогаш да се убедат а камо ли ние на форумов.

Додека не се продадат 10.000 УП и исто толку Ајго и да се зивозат по најмалку 10 години стави и пепел на споредбата.
Моторот што се наоѓа во Ајго/107/Ц1 е докажаниот 1.0   3 цилиндри ввт-и 68 коњи, by Toyota. Истиот мотор од почеток го движи јарисот. Истиот мотор е добитник на награди секоја година, за најдобар 1.0 мотор, најекомичен 1.0 итн итн....

Fakt e deka od lugje sto vozat Yaris i sto gi poznavam nikoj ne se pozalil od motorot. Licno sum videl potrosnja gradska od 5.5l/100Km vo Yaris. Sto mi deluva ekonomicno. A koga raboti vo mesto ne se slusa.
Toyota otsekogas imala dobri motori.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #199 на: 21 Февруари 2012, 09:12:13 am »
Bugar јас на 1.9TDI ама буквално кај и да ставам нафта исти к** ми е. значи макпетрол лукоил, Shell, BP, JET OIL абе се имам поминато, колата си работи како тракторче тоа е до моторот таков си е исто троши исто влече

Da ama TDI ne pravi razlika. Ke tropa ko traktor ama ke ide i nema da zastane, osven koga ke mu snema nafta. :) :) :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #200 на: 21 Февруари 2012, 09:59:50 am »
По мене UP нема конкуренција тука...
Сите возила овде до едно се конкуренција на УП, и тоа јака и сериозна од која сум сигурен дека ќе загуби баш поради цената.

Kazi mi samo kako moze edna ista kola so gorivo od MK (dizel) da tropa i da ima edni perfomansi a koga so istata kola se odi vo Grcija i se sipe nafta od tamu kolata ne tropa mnogu potiho raboti pumpata, vlece podobro, zabrzuva podobro i trosi vo prosek 0.5 pomalce. Mislam deka gorivoto ima vlijanie i ima razliki. Ova ti go velam od licno iskustvo so vozenje na roto pumpa dizel (Golf 4, Caddy) i Mazda 6 Common rail 2009 godina ! - kaj Mazdata najmnogu se cuvstvuvase razlikata. Mazdata bukvalno bese preporodena.
Значи Маздата претходно работела како трактор? Тропала скокала па кога си и ставил грчки дизел се препородила?

Цитат
Kolku sto mi e poznato 1.7 cdti  i 1.7D/TD e isto Isuzu no ima razlika vo koncepcijata.
Исто е ама не е исто, како вицот со педерите? Амо меѓу два поима има разлики во концепцијата тогаш тие можат да бидат се друго освен исти. Разлики во коннцептот се фундаментални разлики. Фундаментални.

Цитат
Moj blizok imase kupeno nova Astra 1.7 DTI od MK 1999 ja vozese 2 godini i iskreno ne se falese. Drug poznat biznismen zema Vectra 2.0 DI od nova, ja vozese 3 godini i isto taka ne mi se pofalil, tret sto ne zivee vo MK (vo Sofija zivee) ima sluzbena Astra 1.7 DTI i mi spomna deka kolata povekje e pos servisi nego li sto se vozi.. Pa jas ne znam. Ne sum poseduval vakva no bazirano na mislenjata na drugi lugje sto gi imale tie vozila i gi vozele licno ni sum za ni sum protiv.

Овде ги оценуваме луѓето дали се фалбаџии или колите?

Fakt e deka od lugje sto vozat Yaris i sto gi poznavam nikoj ne se pozalil od motorot.

Значи дека ако некој не се пожали моторот е супер. А ако некој не се пофали тогаш моторот не го бива. Немој бе вакви муабети, знаеш ли како изгледаат кога ќе ги прочиташ? Па и јас цело време се жалам од Полото а го фалам Спаркот, но сепак Полото е подобро возило од Спаркот според некои мои критериуми.

Licno sum videl potrosnja gradska od 5.5l/100Km vo Yaris. Sto mi deluva ekonomicno. A koga raboti vo mesto ne se slusa.
Toyota otsekogas imala dobri motori.
Бре бре бре, и јас сум видел па што? На службената Јарис во Мартатрејд ми покажуваше на борд 6.5л во град а трошеше 7.5 Па што? Не велам дека немала мотори, само велам дека заклучоциве многу погрешно ги донесуваш

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #201 на: 21 Февруари 2012, 12:18:26 pm »
da Falanga za Yaris imam videno na Bord 5.5l/ 100Km gradska. Mozda ne ti se veruva ama vidov. Sega kolku e tocno toa ne mozam da sporam dodeka ne sednam da proveram.
Sto se odnesuva za AStra dizel i mislenjata na sopstvenicite za mene najrelevanto e kako na komu mu se pokazala kolata. Toa e pogresno izrazuvanje a ne falenje.
Sto se odnesuva do Mazda 6 so tukasno gorivo tropkase povekje motorot ne kako traktor de a so grckoto ednostavno motorot spiese pri rabota vo ler. Kako ke objasnis fakt sto lugje sto vozat od Evropa do tuka so razlicni koli skoro vo 95% od slucaite kazuvaat deka ima razlika vo vrvenjeto i potrosuvackata, kako i rabotata na motorot vo globala ?
Zatoa velam na site da setaat i probaat i vidat kako e vo drugi zemji i da zemat najdobri iskustva i posle primenat.
Sto se odnesuva do UP smetam deka izleguva prekasno kako koncept. VW go imaa Lupoto i se vide kolku e uspesno kako vozilo t.e. kolku se prodavase (cenata mu bese ista so Polo ako ne bese i poskapo) cuvam uste vo arhiva cenovnici od 1999/2000 pa moze koga ke sum vo MK da gi skeniram pa da vidime i sporedime. Zatoa e tolku cesta kola po ulicite.
Mislam deka VW mainstream na zarabotka e Golf klasata eventualno Polo, ostanatite imaat pomal udel.

Kolata e proizvod i e namenet za nekoja celna grupa na korisnici (kupci). Kaj povekjeto kupci vo ovie klasi uloga igra cenata. Sekundarno e opremata i se ostanato.
Rabotata e da odbere ona sto e najpogodno cena/potrosuvacka i odrzuvanje.

Pred da kupam kola iskreno me interesira iskustvoto na drugite i sakam da soberam sto povekje mislenja, a veruvam deka i nekoi od ostanatite toa go pravat. A za tvrdoglavi koi odat i kupuvaat bez da se konsultiraat posle izleguva deka si gi udiraat glavite od dzid ili slicno nekako nema smisla. Sekoj individualno si razmisluva. Ne velam deka ona sto jas go tvrdam e najtocno no podlezi na proverka sve.

Najdobra proverka e vremeto toa ke pokaze sto e dobro. Inaku vo denesno vreme retko koja od kolite se proektira za vozenje da receme povekje od 10 godini. Se stava povekje plastika, duri i vo motorot i na vitalni delovi duri i zatezaci (VW si go pravi od Golf 4 pomasovno toa..), ne velam e loso no dali e dovolno doverlivo iskreno ne vi veruval vo toa.

Sto se odnesuva do tvoeto polo problemot veruvaj ne e vo VW kolku sto e vo poddrskata i servisot kako i strucnosta na serviserite za popravka i kvalitetot na rezervnite delovi. Kako koncepcija mozebi motorot vo tvoeto Polo ima slabosti, i ako postojat bi trebalo vo ponovite modeli da se ispraveni.

Polo e klasa za sebe, a voedno se e rabota na srekja pri kupuvanje na kola, bilo na nova ili stara. Vo denesno vreme koga postoi internet site informacii se na dlanka i lesno e da se napravi izbor na pravilna kola (od gledna strana odrzuvanje, potrosnja, mislenja na korisnici od drugi drzavi i taka nataka).

Ako ziveeme vo MK veruvam deka treba da se odbere vozilo koe bi odgovaralo na nasite uslovi (plata, primanja, gorivo itn). Kako narod imame izostren sens za komsiite bez da si gledame vo sopstveniot dvor. Nikoj vo stranstvo ne go pravi toa, site mislat za sebe i ne gi interesiraat drugite ama tamu e razvieno opstestvo.
Po mentalitet ne sme daleku od Afrika (Uganda, Kongo), a za juzna Afrika da ne zborime tamu e drug svet.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #202 на: 21 Февруари 2012, 12:30:02 pm »
Ама не разбираш дека не е секогаш големината на возилото битна. Што ако е иста цената на Лупо и Поло, тие се наменети за друго. За двајца зошто да земеш Поло, или за до работа? Во нормална држава зборувам. За држава како нашата каде 2 коли делат 7 души низ дома е друго. Затоа гледаме на тој безвезен начин. Со Лупо не се оди на одмор, а со Поло се оди. Но тие се наменети за 2ца, или како втора кола или трета - на задолжителната крузерска мечка.

Види го Смарт колку е скап, а мал. Не е се до големината. Кај нас немаме пари, тоа е проблемот. Цигани сме. Види по другиве места, зимаат Лупо ТДИ, кое е доста скапо. Ама имаш потрошња од 3 литри во град. Со таа бројка немооже да се пофали ниеден хибрид, ни од блиску.

Си има што е и зошто е. УП е одличен напредок од Лупо. Иако јас мислам дека IQ е одлично возило за втора кола. Зошто сакам убаво чувство внатре. Ајгото е полошо внатре, ама УП не е лош. Баш е стегнат и цврст, не е очигледно ефтин внатре. Исто како и Поло.

И тоа рачунај дека ова му е излезна цена, за прв пат на пазарот. Таа ќе оди надолу само.

Треба да се гледаат условите, нема збор. Условите налагаат да не се возат џипови, па пола возила се џип кај нас. Условите налагаат да не се троши непотребно ресурис, па се трошат насекаде. Условите налагаат дека не треба да се перат пари на секој ќош па се перат.

Ние сме на исто ниво со Уганда и Конго. Расцепот на богаати и сиромашни не става во ставката пониско од родовско-племенско удерување. А судскиот и правен систем, на ниво исто со месна заедница во Воден.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #203 на: 21 Февруари 2012, 12:36:15 pm »
Se stava povekje plastika, duri i vo motorot i na vitalni delovi duri i zatezaci (VW si go pravi od Golf 4 pomasovno toa..), ne velam e loso no dali e dovolno doverlivo iskreno ne vi veruval vo toa.
Абе друже, они стаиле пластика. Дали е доверливо тоа или не тоа знаат ние а не ние.
Така викаа и порано дека ќе имало проблеми вака-онака, а баш синојка пиев кафе со комшијата кој има вектра од 98-ма година и баш правевме муабет кога поминаа 14 години, како вчера да беше кога ја купи, колата е како нова. Значи држат вода техничките решенија кои ги вградуваат.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #204 на: 21 Февруари 2012, 12:41:57 pm »
Te potkrepuvam Deni :)

Kaj nas eden od albancite da receme zema kola (jedan Goljf) i 10 dusi go vozat vo familijata. Za mene e sosema ok, slozna druzba kuka gradi de. E taka se stedi de. Oni Lupo ne ni gledaat na primer. Ne velam deka e najpravilno no funkcionira i e provereno. Baska zad visokite dzidovi imaat uste po jedan Goljf za delovi :) mirna glava vo slednite 10 godini... Isto se desava so Mercedes (ama mnogu trosat)
Da Lupo TDI 3L e top kolice no samo da znaes kolku mu e skapo odrzuvanjeto nema da ti tekne da pomislis na nego ekonomicno no skapo.
Sakas ekonomicno eftino i dobro (zemas Matiz - Spark, stavas metan i se vozis mnogu eftino). Samo zaboravi za bagaznik. Duri i poeftino od Lupo.
Tuka si vo pravo deka nemame pari. I vo Uganda lugjeto nemaat pari pa skoro sekoja vtora kola e Toyota sedan (so motor 1.3 karburator !) ili sekoja 3-ta - cetvrta Toyota Landcruiser ili pak Hilux i ostanati takvi. Prema uslovite. Oni imaat patista kako vo 19-ti vek. E tie se cigani vo prava smisla na zbor.
Ne e se do parite, ako covek nema pari se zema nesto polovno i taka se prezivuva.
Ne znam dali UP ke ide nadole so cenata toa ne mi se veruva. Moze samo da ide nagore. Nemaj gajle ke izvadat nov redizajn i ete cenata plus 500 EUR, ke stavat uste nesto od oprema i ete uste 500 EUR i taka ke mu ripne.
Vremeto ke pokaze.
Sto se odnesuva do dzipovite toa ne znam kolku se vozat kaj nas sega mozebi se mnogu, no za mene i oni se isto taka opravdani zaradi potrebite na lugjeto.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #205 на: 21 Февруари 2012, 12:53:49 pm »
Се тоа во ред, ама велиш ако сакаш ефтино и добро земи Спарк или Матиз. Јас ти велам дека несакам такво возило зошто чувството внатре не ми се допаѓа и делува ефтино. Тоа е оној напредок за кој говорам. Значи сакам да ми е убаво. А тоа се прави на разни начини, и од споменатива УП е далеку на врвот.


А за џиповите биле оправдани!? Кој бре џип оправдан? Тоа за курчење е ИСКЛУЧИВО, во 90% случаи. Чисти 90%. Има чат пат и вистина што користат џип, ама тие имаат Нива најчесто. Еве дедото со Нивата си иде по селана без гајле, а синко со Рејнџ Ровер спорт не само што нема да пројде, неможе ни да помисли да пројде. Кршотија грозна. За друг пример, Тико проаѓа по тој пат. :) Па сеа ти гледај што се потребите.


П.С. Пријателите го земале ан стаор голфот, така?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #206 на: 21 Февруари 2012, 13:08:54 pm »
Deni se razbira de na staro :) prijatelite sakaat sve polovno pa duri i polovni zeni poeftini se za odrzavanje a baska i poekonomicni i razraboteni da ne mu se mislat :) :) :)

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #207 на: 21 Февруари 2012, 13:27:20 pm »
A i ti si pveke za polovno, spored tvoite postovi.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #208 на: 21 Февруари 2012, 14:36:06 pm »
КОга ќе ги погледнам цените на конкурентите на АП! со исклучок на Спарк, Алто и и10, не гледам дека има проблем со цената, т.е. дека е поскап од другите. А гледам се потенцира цената доста.
На страна изгледот, треба некое време да се навикне око. Ако беше напраен како мало Поло или уште помал Голф, ќе беше леее исто срање во мало пакување. Сега пошто е различно, лееее зошто е различно.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #209 на: 21 Февруари 2012, 14:42:59 pm »
^^ Така де, напнаа за цената на возило од завчера и тоа истата е ПРЕБЛИСКА со конкурентите. И пониска од голем број од нив!!!!!!! Ова возилце, ако ништо друго ќе ги натера да стават убав ентерирер во следното Ајго, па да заличи малце.