Ама не разбираш дека не е секогаш големината на возилото битна. Што ако е иста цената на Лупо и Поло, тие се наменети за друго. За двајца зошто да земеш Поло, или за до работа? Во нормална држава зборувам. За држава како нашата каде 2 коли делат 7 души низ дома е друго. Затоа гледаме на тој безвезен начин. Со Лупо не се оди на одмор, а со Поло се оди. Но тие се наменети за 2ца, или како втора кола или трета - на задолжителната крузерска мечка.
Види го Смарт колку е скап, а мал. Не е се до големината. Кај нас немаме пари, тоа е проблемот. Цигани сме. Види по другиве места, зимаат Лупо ТДИ, кое е доста скапо. Ама имаш потрошња од 3 литри во град. Со таа бројка немооже да се пофали ниеден хибрид, ни од блиску.
Си има што е и зошто е. УП е одличен напредок од Лупо. Иако јас мислам дека IQ е одлично возило за втора кола. Зошто сакам убаво чувство внатре. Ајгото е полошо внатре, ама УП не е лош. Баш е стегнат и цврст, не е очигледно ефтин внатре. Исто како и Поло.
И тоа рачунај дека ова му е излезна цена, за прв пат на пазарот. Таа ќе оди надолу само.
Треба да се гледаат условите, нема збор. Условите налагаат да не се возат џипови, па пола возила се џип кај нас. Условите налагаат да не се троши непотребно ресурис, па се трошат насекаде. Условите налагаат дека не треба да се перат пари на секој ќош па се перат.
Ние сме на исто ниво со Уганда и Конго. Расцепот на богаати и сиромашни не става во ставката пониско од родовско-племенско удерување. А судскиот и правен систем, на ниво исто со месна заедница во Воден.