Автор Тема: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?  (Прочитано 19618 пати)

Отсутен neno[]

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #75 на: 18 Март 2012, 22:38:45 pm »
па ми рекоа искусните да го исперам пошо цел мотор беше замастен и неможев да откријам од кај пушта уље и мораше така.. и тоа дихтончето горе на капак пушта и мрси м*да,ќе го мењам да запали прво..   :)

добро така е веќе оправдано. Остај го да се исуши утре на сонцето со отворена хауба

2 дена веќе стои... ќе проверам утре ко шо рече нуме црева,утикачи,осигурачи.. све.. и разводната ќе му ја отворам ако треба.. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #76 на: 18 Март 2012, 22:39:55 pm »
Па досега требало да ги провериш,можно е до разводната да е проблемот
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен neno[]

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #77 на: 18 Март 2012, 22:48:35 pm »
Па досега требало да ги провериш,можно е до разводната да е проблемот
Требаше.. али неможев, утре ќе проверам све.. фала на одговорите :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #78 на: 19 Март 2012, 00:57:24 am »
а да ја исчистиш со сува крпа разводната и бомбината? ништо не губиш по секако....

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #79 на: 19 Март 2012, 00:59:42 am »
патем, ако се одвоени зушпчаниците од преносот, т.е. ако не врти, сигурно му е полесно на алнасерот и полесно ќе вергла..

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #80 на: 26 Април 2012, 22:46:44 pm »
мислам дека кога зимав часови инструкторот ме научи палење строго со стиснат кумплунг,и ден денес така ја палам колата,немам промашено

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #81 на: 26 Април 2012, 23:25:13 pm »
А шо има да промашиш?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #82 на: 26 Април 2012, 23:36:58 pm »
да ја запалам без стиснат кумплунг

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #83 на: 27 Април 2012, 06:37:32 am »
Само на гурање кога палиш, тогаш пушташ квачило за да запалиш :) Во сите други ситуации, треба да е притиснато.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #84 на: 27 Април 2012, 07:43:19 am »
така де

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #85 на: 27 Април 2012, 09:36:08 am »
Тие што имаат хундаи акцент знаат дека без притиснат кумплунг нема ни теоретска шанса да го стартуваш моторот, а еве астрата нема врска пали секако :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #86 на: 27 Април 2012, 09:43:03 am »
А што мења ако го палам моторот без стиснат кумплуг? Јас секогаш ја палам без да стиснам.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #87 на: 27 Април 2012, 11:10:04 am »
Меганот не бара задолжително притискање на куплунг? Или тоа кај новиот Меган само?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #88 на: 27 Април 2012, 13:25:40 pm »
Ако колата пали без притиснат кумплуг тогаш негледам причина да го притискам.Ако е обратно тогаш ок.А во зима е пожелно да се притиска,ради тоа што полесно врти моторот кога ке го ослободиш менувачот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Стартување на моторот со/без притиснато квачило?
« Одговори #89 на: 27 Април 2012, 13:27:33 pm »
Кола се пали со стиснат куплунг, полесно и е. Ама пуно знам ибез куплунг палат. Јас стално стискам кога палам пошто стариот ме научи да седам во кола секгаш кога ја палам и дадржам куплунг, еднаш со нозете надвор запалив и јадев опасен шамар ;D