Za drzenje kumplug si drzam i na palenje i na gasenje ama imam nekoja navika i da ne go pustam kumlugot do poagjanje valjda ne mu steti nisto so toa.
Тоа важи само за поаѓање, и само во 1-ва..Пошо ако го попуштиш многу бргу, или наеднаш колата ке ти скокне наеднаш или ке ти изгасне. Во 2-ра и нагоре, пуштај го наеднаш, секако со тргната нога од гаста, за да не осетиш вибрации од тресењето на колата, како резултат на пуштањето наеднаш на кумплугот. Секако избегавај многу да ја гнавиш колата под кумплуг, у при поаѓањето, пуштај го кумплугот, понабрзина, (не наеднаш) . Како и да е ламелата страда највеќе при застанување и поаѓање на угорница без употреба од рачната..