Веројатноста да рикне нешто во гарантен рок е поголема него да рикне нешто после гарантен рок. Во „Ефектовност и логистика“ тоа се нарекува „детски болести“ и сите поситни па и покрупни дефекти што би можело да се случат, се очекуваат во тој период. Нормално дека постојат исклучоци.
Ako e pogolema verojatnosta da ti rikne nesto vo garanten rok poradi potencijalnite detski bolesti sto voziloto moze da gi ima matematikata izleguva deka e potpolno neisplatlivo da se dadat pari za novo vozilo poradi tie pricini.Eve i druga matematika.Da pretpostavime deka nepredvideniot defekt dokolku bi se slucil bi cinel kolku sto iznesuva razlikata pomegu cenite na servisnite intervali vo neovlasten i ovlasten servis dodeka trae garancijata.Ke ispadne deka sme na nula dokolku ni se sluci nekoj defekt sto bi ne cinel da receme nekoi 5000 evra gi lupnav od rakav za da dadam primer sto e naucna fantastika. Pa covekot pogore kaza deka samo za menuvanje kais mu barale 1000 evra sto e 20% od ovie 5000 evra a vo neovlasten servis bi pominal najmalku 10 pati poevtino a kaisot mislam deka vo poveketo slucaevi se menuva dodeka trae garancijata.Od start zasteduva celi 900 evra!Kade se ostanatite servisi izvrseni pred da dojde na red toj kais za menuvanje?I na kraj i vo slucaj da vi se sluci nekoj defekt sto bi cinel 5000 evra sto e mnogu malku verojatno vie ne ste vo zijan poradi toa sto ne ste ja odrzuvale kolata vo ovlasteniot servis zatoa sto i taka i taka tie pari na nekolku rati ke im gi dadete vo tekot na tie godini koga trae garancijata.Vo neovlasten servis samo vi se dava sansa da pominete bez tie 5000 evra koi i taka i taka ke gi dadete vo ovlasteniot.
Незнам што ви е понтата, ново си е ново и тука нема муабет е сеа што желбите се едно, а можностите друго - тоа е друга приказна. Математики...не се замарај и ја така размишљав ама брзо ми дојде паметот... Ме мрзи да пишуам на собир ќе ви раскажам Излези надвор и види кој купува стари коли Ја не сум толку богат да возам стара кола
Poslednata poenta mi bese kupi nova kola i servisiraj ja kade sakas bidejki vo najlos slucaj istite pari za servis ke gi dades.
Муабетов не ти држи вода..не е аргументоран а бројките ги тресеш од ракав.
Сакаш да кажеш и докажеш дека е подобро да се сервисира кола на друго место и додека е под гаранција
Никој од нас не пие нафта и сите знаат дека за промена на потрошен материјал во овластен сервис на редовна контрола, дерат за сервисот, тоа е јасно.
На пример јас платив 200 евра за редовен сервис од кои некои си 2.500 денари за рака.
Ако отидев во неовластен сервис а си ги купев сам улјето и сите филтри што се сменети ќе заштедев можеби некои максим 2.000 денари и тоа ако ги купам оние кои што навистина требаат а не некои гомна кинески од бит пазар.
Колку време ќе изгубев шетајќи да ги купам уљето и сите заменети делови, друга работа е тоа.
Нека сум заштедел еве плус една илјадарака знаќи 5.000 денари и плус уште една ото може сервисерот без пари ќе ми го сервисира возилото и ќе најдам некој дел за джабе од некого значи вкупно 100 евра.
Сервисот и гаранцијата е 100 000 или 3 години за мојата кола. Минам околу 25 000 годишно што значи до 75 000 ќе ја носам на сервис.
Првиот сервис го направив на 10 000 на мое инсистирање и платив 200 евра.
До 75 000 значи ќе ја сервисирам во редовен овластен сервис уште (на 15 000 е сервисен интервал) 4 пати, после ќе и истече гаранцијата.
Еве да речеме дека ќе биде уште 5 пати демек ќе поминам повеќе километри.
Значи 5 пати по 200 евра е 1.000 евра и плус прв сервис 200 евра тоа е 1.200 евра за сервисирање кај овластен сервисер во гарантен рок.
Ако ја сервисирам кај неовластен рековме ќе заштедам 100 евра по сервис значи ќе потрошам вкупно 1.200 минус 500 е 700 евра.
500 евра разлика 30% од вредноста на колата ли се
Второ, за 500 евра да заштедиш да ризикуваш да ти рикне нешто па да платиш 10 пати повеќе шо знам...според мене треба да си дебил да го напраиш тоа.
Трето, Цитроенот ми беше гланц нов од Автонова па ми рикна бордот после 6 месеци, замислете колку ќе требаше да платам ако не одев во овластен сервис туку одев кај Митре ....