Точно е дека се скапи, точно е дека колат, ама никогаш не сте се нашле од другата страна и да прашате зошто е тоа така.
Во муабетов испаѓа дека јас ги бранам овластените и ја акам главата во ѕид, ама бидете реални.
Прво она што го спомнав, менување масло 30 минути, го напишав како пример, нека е и 3 минути. Муабетот е дека времетраењето на одреден сервис е ПРОПШИШАН од производител и нема бегање од таа пропишана рамка. Наплатата се одредува по работен час пропишан од производител, во денари, како што кажа Џиџи како што е одредено тука, т.е. 10% од просечна плата.
Пример, траскам бројки: Мерцедес од Германија пропишуваат дека треба за промена масло 20 минути, филтри комплет, 30 минути, каиши и слично, 60 минути, дијагностика 15 минути. Тоа значи дека тука импортерот е должен да наплати 2 часа и 5 минути работна рака во денари. Ако му треба помалку, убаво за него, ќе наплати повеќе и ќе работи друго возило, ако му треба повеќе, тој губи драгоцено време кое не се наплатува.
Не е работната рака таа што ја качува цената на сервисот, на резервните делови колат. И пак ќе повторам, не мора никој да се согласи со мене. Јас разбирам зошто е тоа така, затоа што ако ги продава како во продавница нема да му остане ни струја да плати за во салонот, а камо ли за сите пропратни работи.
Друго, незнам кој при здрав разум би платил кола 3-4 иљади евра за кола и да де за сервис 1000. Тој што плаќа 1000 си ја има рачуницата, ја користи гаранцијата, отплаќа лизинг...
Затоа и кај нас во секој двор има „овластен“ сервис