Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127893 пати)

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Druga rabota.Zosto Kalenikovi tolkava uzbuna dignaa koga vladata go donese zakonot za uvoz na polovni vozila ako rabotea so tie ceni koi sto bea navedeni pogore?Pa ke imaa mnogu pogolem profit od sega poradi pocestite popravki na tie vozila bidejki jas dokolku kupam nekoj Seat za tie pari kulturno ke go odnesam vo Seat na servis bidejki znam deka ke pominam so normalni ceni i ke mi go servisiraat strucni luge..No za zal ne e taka bidejki ne samo sto im padna prometot od prodazba na novi vozila tuku gi nemaat kako musterii za servis site onie sto kupile polovni seati.


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Чудна работа, сервисер на Сеат ги знае влезните фактури на Опел

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Дечки, ај една мала доза логично размислување.

1. На Каленикови (а и на сите други импортери во Македонија) не им одговараше да се донесе законот за увоз на половни возила заради тоа што ќе се намали (и се намали) и онака ниската продажба на нови возила. (Колку да се надоврзам на муабетот - возам Сеат, и не сум влегол во КаДис откако ми истече гаранцијата. Не ни сакам, веќе го објаснував ова.)

2. Со намалување на продажбата на нови возила, се намалува и одењето во (официјален) сервис. Никој што ќе донесе кола од странство не ја носи колата на официјален сервис каде што ќе го крпат прописно.

3. Официјалните сервиси се СЕКАДЕ во свет поскапи од неофицијалните. Не знам зошто тоа толку ве чуди и зошто толку го ругате? Прифатете го како нормална работа. Ако не ви се свиѓа да ја носите колата на официјален сервис - carry on!

4. Не ми се верува дека постои човек што ќе купи нова кола и за време на гаранцијата, нема да ја носи во официјален сервис, па макар и сервисот да коштал повеќе пари. Ако некој го направи тоа за да заштеди 500 евра (преку 3-5 години рецимо, колку што трае гарантниот рок) на кола што ја платил 15.000 и покрај тоа да ја изгуби гаранцијата, ја можам само на чело да му стегнам еден печат „ИДИОТ“, и да го оставам да тера даље.

5. Хорор причите за некои од импортерите сум ги слушнал и јас. Јебига, тоа е. Док је оваца, биче и предива.

Реалноста е дека како и за сите други работи во државава, треба отварање очи. Во земјава станува потребно да имаш близок пријател лекар, водоинсталатер, месар, бербер па и автомеханичар за да можеш да си ја завршиш работата како што треба.

Логиката која што барем за мене е валидна е следната - додека возилото е под гаранција, ќе си тера на официјален сервис. Сепак, гаранцијата значи нешто. Кога ќе истера гаранцијата, ќе најдам добар и доверлив сервисер кој ќе ми го оддржува возилото како што треба. На крајот на денот, квалитетот и долготрајноста на возилото се сведува на редовно и добро оддржување.

EDIT: Едноставно не можам да поверувам дека редовен сервис на Citroen C3 кошта 30.000 денари. Имам некои обврски низ град денес, ќе пројдам до салонот на Citroen и ќе прашам на лице место колку е просечна цена на сервис во гарантен рок. Спортекс, те молам кажи колку те кошташе обичен сервис на C4-ката.

Еве јас ќе кажам дека најскапиот (редовен) сервис што сум го платил на Леонот (во Porsche Skopje, значи официјален сервис, не во некој маалски сервис) и ми смениле масло, филтри итн, ме коштал околу 7500 денари. Не викам дека е ефтино, ама е во официјален сервис. Муабетот дека сервис кошта од 50 до 200 евра само кај неофицијални сервис одма ти паѓа во вода.

И на крај, јавно кажувам дека највеќе во поглед на искреност околу сервиси ме има изненадено Макпетрол. Си имаат дечките направено математика колку би коштал редовен сервис кај нив во гарантен рок, и тоа отворено го кажуваат на секој потенцијален купувач. Колку што памтам, вкупно сите сервиси за Accord за вкупното траење на гаранцијата (5 години или 150.000 километри) кошта околу 80.000 денари. Тоа се многу пари, за кола што коштала 25.000 евра, и не се плаќаат одеднаш, него преку 5 години, за да се оддржува колата во официјален сервис?
« Последно менување: 21 Мај 2011, 09:42:39 am zeroSignal »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Druga rabota.Zosto Kalenikovi tolkava uzbuna dignaa koga vladata go donese zakonot za uvoz na polovni vozila ako rabotea so tie ceni koi sto bea navedeni pogore?Pa ke imaa mnogu pogolem profit od sega poradi pocestite popravki na tie vozila bidejki jas dokolku kupam nekoj Seat za tie pari kulturno ke go odnesam vo Seat na servis bidejki znam deka ke pominam so normalni ceni i ke mi go servisiraat strucni luge..No za zal ne e taka bidejki ne samo sto im padna prometot od prodazba na novi vozila tuku gi nemaat kako musterii za servis site onie sto kupile polovni seati.

Абе другарче тебе или некој те ака по ќерамиди или пак има стварнo таквi дебили кои платиле 30 000 редовен сервис на кола?
Имав Цитроен Ц4 и сервисот ме кошташе околу 4.000 денари а до 22 000 колку што имаше ја носев 2 пати на редовен сервис и 3 пати на вонреден, односно поради проблеми со електрониката.
Сега за Митсубишито сервисот кошта 11 000 и кусур денари, без малку 200 евра. Не знам кој тебе ти ги кажал тие цени и што се обидуваш да докажеш?
Ако стварно има некој што платил 30.000 за редовен сервис дај кажи го кој е и ние да го подстрижеме....?

А за такви како тебе што не веруваат нормално мора вака па ако Коза лаже Рог не лаже....изволте ф/ра со фискална сметка да си ја испринташ и да му ја дадеш на оној што платил 30.000 и да си ја урами и стаи на зидот и секое сабајле да пали кандило под неа оти не му зеле 130 000 пошто е толкав идиот што не може да биде поголем.
И како што можеш да видиш дури сум ти кажал и повисоки цени а не сум те ЛАЖЕЛ за пониски како што ти кажа....






« Последно менување: 21 Мај 2011, 11:31:18 am Sportex »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Дечки, ај една мала доза логично размислување.

1. На Каленикови (а и на сите други импортери во Македонија) не им одговараше да се донесе законот за увоз на половни возила заради тоа што ќе се намали (и се намали) и онака ниската продажба на нови возила. (Колку да се надоврзам на муабетот - возам Сеат, и не сум влегол во КаДис откако ми истече гаранцијата. Не ни сакам, веќе го објаснував ова.)

2. Со намалување на продажбата на нови возила, се намалува и одењето во (официјален) сервис. Никој што ќе донесе кола од странство не ја носи колата на официјален сервис каде што ќе го крпат прописно.

3. Официјалните сервиси се СЕКАДЕ во свет поскапи од неофицијалните. Не знам зошто тоа толку ве чуди и зошто толку го ругате? Прифатете го како нормална работа. Ако не ви се свиѓа да ја носите колата на официјален сервис - carry on!

4. Не ми се верува дека постои човек што ќе купи нова кола и за време на гаранцијата, нема да ја носи во официјален сервис, па макар и сервисот да коштал повеќе пари. Ако некој го направи тоа за да заштеди 500 евра (преку 3-5 години рецимо, колку што трае гарантниот рок) на кола што ја платил 15.000 и покрај тоа да ја изгуби гаранцијата, ја можам само на чело да му стегнам еден печат „ИДИОТ“, и да го оставам да тера даље.

5. Хорор причите за некои од импортерите сум ги слушнал и јас. Јебига, тоа е. Док је оваца, биче и предива.

Реалноста е дека како и за сите други работи во државава, треба отварање очи. Во земјава станува потребно да имаш близок пријател лекар, водоинсталатер, месар, бербер па и автомеханичар за да можеш да си ја завршиш работата како што треба.

Логиката која што барем за мене е валидна е следната - додека возилото е под гаранција, ќе си тера на официјален сервис. Сепак, гаранцијата значи нешто. Кога ќе истера гаранцијата, ќе најдам добар и доверлив сервисер кој ќе ми го оддржува возилото како што треба. На крајот на денот, квалитетот и долготрајноста на возилото се сведува на редовно и добро оддржување.

EDIT: Едноставно не можам да поверувам дека редовен сервис на Citroen C3 кошта 30.000 денари. Имам некои обврски низ град денес, ќе пројдам до салонот на Citroen и ќе прашам на лице место колку е просечна цена на сервис во гарантен рок. Спортекс, те молам кажи колку те кошташе обичен сервис на C4-ката.

Еве јас ќе кажам дека најскапиот (редовен) сервис што сум го платил на Леонот (во Porsche Skopje, значи официјален сервис, не во некој маалски сервис) и ми смениле масло, филтри итн, ме коштал околу 7500 денари. Не викам дека е ефтино, ама е во официјален сервис. Муабетот дека сервис кошта од 50 до 200 евра само кај неофицијални сервис одма ти паѓа во вода.

И на крај, јавно кажувам дека највеќе во поглед на искреност околу сервиси ме има изненадено Макпетрол. Си имаат дечките направено математика колку би коштал редовен сервис кај нив во гарантен рок, и тоа отворено го кажуваат на секој потенцијален купувач. Колку што памтам, вкупно сите сервиси за Accord за вкупното траење на гаранцијата (5 години или 150.000 километри) кошта околу 80.000 денари. Тоа се многу пари, за кола што коштала 25.000 евра, и не се плаќаат одеднаш, него преку 5 години, за да се оддржува колата во официјален сервис?
100% се согласувам со изнесеното!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Најнесериозен и најш*пак дилер на авто&#
« Одговори #157 на: 21 Мај 2011, 12:17:37 pm »
Дечки, ај една мала доза логично размислување.

1. На Каленикови (а и на сите други импортери во Македонија) не им одговараше да се донесе законот за увоз на половни возила заради тоа што ќе се намали (и се намали) и онака ниската продажба на нови возила. (Колку да се надоврзам на муабетот - возам Сеат, и не сум влегол во КаДис откако ми истече гаранцијата. Не ни сакам, веќе го објаснував ова.)

2. Со намалување на продажбата на нови возила, се намалува и одењето во (официјален) сервис. Никој што ќе донесе кола од странство не ја носи колата на официјален сервис каде што ќе го крпат прописно.

3. Официјалните сервиси се СЕКАДЕ во свет поскапи од неофицијалните. Не знам зошто тоа толку ве чуди и зошто толку го ругате? Прифатете го како нормална работа. Ако не ви се свиѓа да ја носите колата на официјален сервис - carry on!

4. Не ми се верува дека постои човек што ќе купи нова кола и за време на гаранцијата, нема да ја носи во официјален сервис, па макар и сервисот да коштал повеќе пари. Ако некој го направи тоа за да заштеди 500 евра (преку 3-5 години рецимо, колку што трае гарантниот рок) на кола што ја платил 15.000 и покрај тоа да ја изгуби гаранцијата, ја можам само на чело да му стегнам еден печат „ИДИОТ“, и да го оставам да тера даље.

5. Хорор причите за некои од импортерите сум ги слушнал и јас. Јебига, тоа е. Док је оваца, биче и предива.

Реалноста е дека како и за сите други работи во државава, треба отварање очи. Во земјава станува потребно да имаш близок пријател лекар, водоинсталатер, месар, бербер па и автомеханичар за да можеш да си ја завршиш работата како што треба.

Логиката која што барем за мене е валидна е следната - додека возилото е под гаранција, ќе си тера на официјален сервис. Сепак, гаранцијата значи нешто. Кога ќе истера гаранцијата, ќе најдам добар и доверлив сервисер кој ќе ми го оддржува возилото како што треба. На крајот на денот, квалитетот и долготрајноста на возилото се сведува на редовно и добро оддржување.

EDIT: Едноставно не можам да поверувам дека редовен сервис на Citroen C3 кошта 30.000 денари. Имам некои обврски низ град денес, ќе пројдам до салонот на Citroen и ќе прашам на лице место колку е просечна цена на сервис во гарантен рок. Спортекс, те молам кажи колку те кошташе обичен сервис на C4-ката.

Еве јас ќе кажам дека најскапиот (редовен) сервис што сум го платил на Леонот (во Porsche Skopje, значи официјален сервис, не во некој маалски сервис) и ми смениле масло, филтри итн, ме коштал околу 7500 денари. Не викам дека е ефтино, ама е во официјален сервис. Муабетот дека сервис кошта од 50 до 200 евра само кај неофицијални сервис одма ти паѓа во вода.

И на крај, јавно кажувам дека највеќе во поглед на искреност околу сервиси ме има изненадено Макпетрол. Си имаат дечките направено математика колку би коштал редовен сервис кај нив во гарантен рок, и тоа отворено го кажуваат на секој потенцијален купувач. Колку што памтам, вкупно сите сервиси за Accord за вкупното траење на гаранцијата (5 години или 150.000 километри) кошта околу 80.000 денари. Тоа се многу пари, за кола што коштала 25.000 евра, и не се плаќаат одеднаш, него преку 5 години, за да се оддржува колата во официјален сервис?
100% се согласувам со изнесеното!
+1
« Последно менување: 21 Мај 2011, 12:19:17 pm JoveVW »
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Набрзинка да дополнам тоа што зборев. Имам комшија со Citroen C3 1.4 HDi - прееска го видов човекот на улица, и го прашав околу сервис, и ми кажа дека во зависност од тоа дали менува филтер за гориво, сервисот го кошта од 4500 до 6000 денари. Бев и до салон, редовен сервис за новиот C3 кошта помеѓу 4200 и 4500 денари.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Да не спаѓа и промена на цел мотор на Цитроен во редовен сервис за 30 000 Ден?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Многу ме интересира исходот, од дискусијава. Што смениле за 30.000, и како тоа спаѓа во „редовен“ сервис. Затоа и реков прошлоит пат, да не имале сменето и некој поголем каросериски дел.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Денес Аурисот беше на вонреден сервис.
Кажав претходно за проблемите, дека се слушаше некое клокотење во предницата, и двата леви амортизери дека биле истечени.
ми рекоа за недела дена, биднаа две недели, и се јавив и ја однесов денес.Недела дена каснење го сметам во граници на нормала. Ја оставив колата накај 10 и си ја земав пред 4 часот.
Фактурата е пред мене, и еве ги работите кој ги смениле.
- осовинка за волан - 11.424,50 денари
- амортизер преден лев - 7.564 денари
- амортизер заден - 4.099,50 денари
- крстач за волан долен дел - 8.636 денари
Или се вкупно 31.724 денари
Се разбира се ова беше покриено со гаранцијата, и јас денар не платив.Односот од страна на сервисерот беше крано професионален, презадоволен сум од се што понудија за на крај јас излезам како задоволен муштерија.
за понатака ќе видиме како ќе се покаже колава, битно сега не клокоти веќе и не траска на дупки.До кога ќе биде вака ќе видиме.Решив летово сите прошетки во и надвор од државата да ги правам со неа, Вектрата ќе ја одморам малку, бидејќи оваа има уште две години гаранција, сега за овие две години ќе ја возам цело време неа да и направам што поголема километража, да видиме како ќе се покажат и другите делови на неа, доколку откажуваат нека ги менуваат барем под гаранција.

На страна од ова, мислам дека цените се астрономски, и да требаше да платам и да не ми ја признаеја гаранцијата,ќе се мрднев, сепак на релативно скап автомобил,за 15 000 изминати километри да има 500 евра дефект на него не е мала работа.

Севкупен резултат ПРЕЗАДОВОЛЕН ОД СЕРВИСОТ НА ТОЈОТА.
« Последно менување: 31 Мај 2011, 20:55:37 pm kalimero »

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Другар да ти кажам нешто, направиле голема грешка...  значи, коа се мењаваат амортизери се мењаваат во пар... знам дека нова е колата.. ама не е исто...  значи едниот амортизер ти е возен 1 година и да речеме 15 000 км А од другата стана нов... тоа никако не иде... лоша комбинација... 
А ова осовина и крстач чисто сумљам дека ти го смениле... бидејки, на Југо и Лада осовината и крстачот тераат додека колата не отиде на топење во железара а не па на нова Тојота...

Него да се стави нешто, во список дека е работено... 

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Абе, у принцип се слагам со Рики, кога се мењаат амортизери, се мењаат и двата, ама ќе си видиш како ќе се понаша колата.

Е сеа, дали и задниот беше лев амортизер, или не знаеш? Пошто ако биле и преден и заден лев, може да се десило да си учукал у некоја од легендарните дупки низ Скопје, па да ти настрадале амортизерите. Пројди до Авто-Мобил на тест на амортизери, не кошта ништо, а ќе видиш тачно у која состојба ти се амортизерите.

Да додадам само дека стварно се радувам кога некој ќе се пофали со добро искуство со официјалните сервиси. Значи дека конечно се оправаат работите.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Да истечени биле левите амортизери и предниот и задниот. А бидејќи ова е кола која е всужност на невестата моја, ништо чудно да закачила некоја саглам дупка, али кој да ти каже.
Инаку и јас знам дека се менуваат пар амортизерите кога се менуваат, па од таа причина малку ја запнав по еден кривулест па, и колата одлично се понашаше.
А инаку да, ќе ги проверам во Авто мобил амортизерите кога ќе ме однесе пат натака.