Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127923 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Ме интересира тоа со всмукувањето на старото масло без испуштање. Имам некој впечаток дека така не искача баш се од внатре, или се лажам?
Цевката оди до дното на картерот на кој долниот дел му е благо конусен, така да искача све :) Башка кај некои коли (француските на пример) има бакарен прстен-шајбна кој стои на чепот за испуст од картерот и се менува со секоја замена на уљето, па на овој начин е попрактично ;) 

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Ме интересира тоа со всмукувањето на старото масло без испуштање. Имам некој впечаток дека така не искача баш се од внатре, или се лажам?
Цевката оди до дното на картерот на кој долниот дел му е благо конусен, така да искача све :) Башка кај некои коли (француските на пример) има бакарен прстен-шајбна кој стои на чепот за испуст од картерот и се менува со секоја замена на уљето, па на овој начин е попрактично ;) 

За секоја, кола... поточно за секој тип на мотор е различна цеквата... по кратка, или искривена... и слично... али битно, има мерица колку уље ти извадил, да си знаеш ако те интересира

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.


За 1000 евра, 10 пати ке ти сменам јас ребраст каиш :)  Мала шала...

Значи тука голем минус... за овластените сервиси, пре пре пренапупмана цена, и изгледа мислат дека само они знаат да мењаат ребраст :)

Кај некое мајсторче во гаража се кладам дека за 50-70 евра ке ти смени ребраст каиш :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.


За 1000 евра, 10 пати ке ти сменам јас ребраст каиш :)  Мала шала...

Значи тука голем минус... за овластените сервиси, пре пре пренапупмана цена, и изгледа мислат дека само они знаат да мењаат ребраст :)

Кај некое мајсторче во гаража се кладам дека за 50-70 евра ке ти смени ребраст каиш :)

за 150 евра сменив све и затегачи и кајш и за во бензин адитиви ми дадода и за полен филтер и ова виде и она виде и кафе ми направија и муабет, мерак за душа. А не овие во овластен, додека праевме муабет го гледам тој механичарот фатил со клешти за брегот и тегне ко мрднат, на моја кола така и дова нокаут.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Ете доказ дека се префорсирани цените во сервисите... а таа е работата... не измислуваат ништо... и само они си губат... ама ако... ке се освестат и они некад, па да ги направат реални цените...

Еве реално, алфа 156 е околу 3000 евра, а ти бара 1000 евра за сервис... само не знам со кој памееет !!!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Точно е дека се скапи, точно е дека колат, ама никогаш не сте се нашле од другата страна и да прашате зошто е тоа така.
Во муабетов испаѓа дека јас ги бранам овластените и ја акам главата во ѕид, ама бидете реални.

Прво она што го спомнав, менување масло 30 минути, го напишав како пример, нека е и 3 минути. Муабетот е дека времетраењето на одреден сервис е ПРОПШИШАН од производител и нема бегање од таа пропишана рамка. Наплатата се одредува по работен час пропишан од производител, во денари, како што кажа Џиџи како што е одредено тука, т.е. 10% од просечна плата.

Пример, траскам бројки: Мерцедес од Германија пропишуваат дека треба за промена масло 20 минути, филтри комплет, 30 минути, каиши и слично, 60 минути, дијагностика 15 минути. Тоа значи дека тука импортерот е должен да наплати 2 часа и 5 минути работна рака во денари. Ако му треба помалку, убаво за него, ќе наплати повеќе и ќе работи друго возило, ако му треба повеќе, тој губи драгоцено време кое не се наплатува.

Не е работната рака таа што ја качува цената на сервисот, на резервните делови колат. И пак ќе повторам, не мора никој да се согласи со мене. Јас разбирам зошто е тоа така, затоа што ако ги продава како во продавница нема да му остане ни струја да плати за во салонот, а камо ли за сите пропратни работи.

Друго, незнам кој при здрав разум би платил кола 3-4 иљади евра за кола и да де за сервис 1000. Тој што плаќа 1000 си ја има рачуницата, ја користи гаранцијата, отплаќа лизинг...
Затоа и кај нас во секој двор има „овластен“ сервис :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Вредноста на работниот час изнесува 10% од последната просечна плата во Република Македонија ...

http://www.slvesnik.com.mk/Issues/D5D3C10544D41E4F96458B4A16FA78CB.pdf

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.

Da sum jas ovlasten servis i 2000 evra ke baram koga znam deka ovci za sisanje ima kolku sakas. Barem dodeka trae garancijata za kolata ke gi bricam na suvo.Sepak sala na strana.Problemot e vo lugeto a ne vo servisite.Dodeka imaat musterii ke bricat na suvo.Odi si vo nekoj domakinski servis kako Mitrevski i ke pomines so normalna cena.Bez razlika sto se ovlasteni za VW servisiraat bukvalno se zivo i divo.Duri i najprvo mozes da prasas na telefon kolku e menuvanje i ke ti kazat cena.Ako ti odgovara odi kaj niv ako ne prasaj i na drugo mesto.Barem sega ima servisi kolku sakas i izborot e tvoj.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Сосема возможно и не би ме чудело. Со задниов Леон не сум имал можност да им го видам односот, еден сервис, влези излези, ама претходните 2 искуства...
Ај за сензорот за проток на воздух на Леон 1.9ТДИ не  до толку, ама со Ибицата и проблемот со палењето богами Вардар не ги пере. Триста испитувања, мерење компресија, дрн дрн и на крај да кажат не знаеме што е, се е во ред. 500 метри подоле, мислам Игор дека се вика авто електричарот, само ме праш колку имам поминато, што мотор е и ај паркирај. Ја среди без да трепне. Ете и тука еден плус за мајсторите, во однос на овјастените сервисери :)

Другарче и јас тебе те разбирам ама неможам овие од овластениов сервис даги разберам како може да ми бараат 1000 евра за мењање ребраст кајш и затегачи, од никоја страна не ми иде математикава.

Da sum jas ovlasten servis i 2000 evra ke baram koga znam deka ovci za sisanje ima kolku sakas. Barem dodeka trae garancijata za kolata ke gi bricam na suvo.Sepak sala na strana.Problemot e vo lugeto a ne vo servisite.Dodeka imaat musterii ke bricat na suvo.Odi si vo nekoj domakinski servis kako Mitrevski i ke pomines so normalna cena.Bez razlika sto se ovlasteni za VW servisiraat bukvalno se zivo i divo.Duri i najprvo mozes da prasas na telefon kolku e menuvanje i ke ti kazat cena.Ako ti odgovara odi kaj niv ako ne prasaj i na drugo mesto.Barem sega ima servisi kolku sakas i izborot e tvoj.

А како ќе одиш кај Митревски кога колата ти е под гаранција....Ако ти рикне нешто....Митревски ќе ти го сервисира без пари ???

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Да не даде господ да имате алфа и да мора да идете на овластен сервис, мене  ми се случи така за термостатот, ми беше заглавен на отворено и не затвараше, за беља никаде неможав да најдам и морав да идам на овластен за да ми го сменат, не ни сакам да пишам колку ме кошташе.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
aj bas pisi kolku te kostase popravkata?

Jas 2 156ki sto gledav i na dvete termostatot im bese rasipan, rabotea na 60 stepeni

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
мене ми работеше се убаво низ град во гужва, ама а малце стиснам на праззно паѓаше на 60.

Мене ме кошташе 12 000 ама сосе менување антифриз. Ама ако идеш на некој мајстор за алфи сигурно повеќе од дупло помала цена ќе добиеш, работата е што мене кога ми требаше да сменам немаше да се најде.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Да не даде господ да имате алфа и да мора да идете на овластен сервис, мене  ми се случи така за термостатот, ми беше заглавен на отворено и не затвараше, за беља никаде неможав да најдам и морав да идам на овластен за да ми го сменат, не ни сакам да пишам колку ме кошташе.

Пред да правиш било што на колата пиши на форум... пријател ми е овластениот дилер за термостати за било кое возило...  цените кај него, се као да купуваш на големо... пример термостат за сузукито кај мене е околу 500-600 денари... а на други места, боље да не знаеш...

Воглавном, тоа се ококу 20-25 термостати... кој одговараат на преку 100 модели на возила... :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
abe kaj alfvite se poinakvi, imaat elektronika,  povrzani se na kompjuter  i stvarno se skapi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need