Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127844 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Помеѓу TSI и Tjet, сепак би за њемац. Бравото беше ептен скоцкано, ми се свиѓаше внатре, седењето... итн. Ама ајде, што не ме убеди типацот да сменам мислење.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Али ако воопшто те интересира возење, и сакаш да возиш, ако купиш Браво ќе се мразиш себеси и колата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Што се однесува до мене во принцип кога купувам кола знам точно што сакам да купам. 500 евра +/- попуст, не ме интересира и не менувам мислење поради тоа. А особено не купувам тоа што продавачот ми сугерира. Идам у продавница, нарачувам тоа што ми треба, оставам капар, ѕиркам ноџиња-газиња ако има и чао пријатно. Баш ме заболе Стојанче дали бил љубезен или образован. Колата што сакам да ја добијам ми е многу повредна од некој си Стојанче или Милкица од драчево. Нејќам никој да ме моли да купам. Гомно нека ме викаат ама да ја завршат работата како што треба.

Мислам, мој личен пристап при купување на кола...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Апсолутно се слагам со тебе, али според мене pre-sales односот на продавачот е сериозна индикација за after-sales односот што ќе го имаат понатаму, кога праиме муабет за сервис, делови, итн.

Ако продавачот е незаинтересиран и арогантен, и се понаша као да продава Ферари, а не Фиат (мое лично искуство), што останува за понатаму, кога веќе ќе им ги дадам парите?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Апсолутно се слагам со тебе, али според мене pre-sales односот на продавачот е сериозна индикација за after-sales односот што ќе го имаат понатаму, кога праиме муабет за сервис, делови, итн.

Ако продавачот е незаинтересиран и арогантен, и се понаша као да продава Ферари, а не Фиат (мое лично искуство), што останува за понатаму, кога веќе ќе им ги дадам парите?

Па во принцип несериозноста следува откако ќе го купиш аутото. После знаат дека мораѓ кај нив да го носиш аутото на сервис и на глава ќе ти се качат. Ќе ти наплаќаат обично масло од најевтиното Кастрол за 980 денари литро и такви срања.

А во врска со Фиат зборуваш за Аутомобиле СК? Таму се такви оти нивна фирма е и оваа за Алфа и Ланча и за Цитроен. Им удрила парата во глава па мислат дека го фатиле господ за ******. Навистина се такви арогантни и не знаат што случуваат. Пази го муабетов кога купував Панда: ми ја фали топот ваква-онаква и вика ова ти е најдобро теренско возило за по нашиве патишта и планини. После 15 минути муабет кога стигнавме до делот за издржливост и квалитет типот рече: е сега ако ти ја возиш по села и планини ќе е*еш и предница и мењач и се. Значи си иде контра тоа што го кажал претходно...

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Денес Аурисот го носев на редовен сервис, и имам само пофални зборови за сервисерот на Тојота.

Сервисот кошташе 6000 денари.Не е малку ама прифатлива е ценава.
На колата беше сменето Уље  10-40(околу 400 ден литар), филтер за уље(600 ден) и филтер за полен (2100 денара), плус некој ситници имаше на фактирата по 30 денари и работна рака околу 1000 денари.
Се тоа беше ок, пофалните зборови за сервисто се за друго.

На колата која има поминато само 15 000 км, се јави некое клокотење во предницата, ја проверија и излезе дека е некоја спојка што го врзува воланот со летвата, имало луфта.При проверка на претходно споменатото приметиле дека и двата предни амортизери биле истечени, чудно многу чудно за практично нова кола.Иако амортизерите не се под гаранција, поради релативно малиот број на поминати километри а веќе амортизерите предни отишле у к***ц, рекоа дека ќе ги сменат бесплатно.И така ми земаат телефон и рекоа кога ќе стигне делот за воланот ќе ми се јават и тогаш ќе ги сменат и амортизерите и и делот за воланот.
А да и предното возачко седиште малку почна да се клацка, па го стегнаа, се олабавила некоја чина доле.

Се на се чудни и недозволиви дефекти, кој може да те изнервираат многу и тоа, ама бравос за односот на сервисерот, значи во ниеден момент не проба да ме мафта, туку по негова иницијатива кажа дека амортизерите не чинат и дека ќе ги смени, иако можеше да го премолчи.
Секоја чест. 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
mene mi e strav da pisuvam za nekvalitetot za toyota, oti nikoj nema da mi veruva, no ovoj muabet sum go slusnal poveke od 10 pati. toyota e sranje kola spored mene.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
licno sum viel 3 toyoti sto zaribale do 20.000 km.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Јас баш имав добро мислење за Тојота и сервисот тука, секако мислењето за сервисот некако опадна со тек на време и промена на народ. А колите ги сметав за одлични, барем од познативе што возат тојота. Видиш, зашто така да има мањки...
Што лошо се случило на тојота ЛП?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
nema da mi veruvate ako vi kazam , detski bolesti.


Za kakvi kolegi zboruvas, sto rabotis ti?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Јас имам впечаток дека не е проблемот само кај Тојота.Туку воопшто сите понови коли се помалку коли од постарите.Тојотата е таква каква што е, и сметам дека е меѓу подобрите во својата класа.А верувајте има нови коли со многу многу поголеми проблеми кој не се кажуваат, незнам од која причина.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Јас имам впечаток дека не е проблемот само кај Тојота.Туку воопшто сите понови коли се помалку коли од постарите.Тојотата е таква каква што е, и сметам дека е меѓу подобрите во својата класа.А верувајте има нови коли со многу многу поголеми проблеми кој не се кажуваат, незнам од која причина.
Мене Астрава ми е петта кола и освен Југото купено 1995 год. кога Србија беше у криза, не сум имал никакви проблеми фала богу со ниедно, пу пу пу :) Чудно е стварно ова што го кажуваш, на работа имаме службена Тојота Корола и не верувам баш дека и понатаму ќе бидеш задоволен од сервисот... Кај нас возачот ја носи у сервис, ама „наводно“ си имаат обичај да мењаваат и што треба и што не треба (намерно или не, незнам), а со цена се изгор. Важно е да ти го решат проблемот у гарантен рок, пошто ако е фабричка грешка пак е можно да ти се повтори истата и надвор од гарантниот рок.
Денес Аурисот го носев на редовен сервис, и имам само пофални зборови за сервисерот на Тојота.

Сервисот кошташе 6000 денари.Не е малку ама прифатлива е ценава.
На колата беше сменето Уље  10-40(околу 400 ден литар), филтер за уље(600 ден) и филтер за полен (2100 денара), плус некој ситници имаше на фактирата по 30 денари и работна рака околу 1000 денари.

Се тоа беше ок, пофалните зборови за сервисто се за друго.

На колата која има поминато само 15 000 км, се јави некое клокотење во предницата, ја проверија и излезе дека е некоја спојка што го врзува воланот со летвата, имало луфта.При проверка на претходно споменатото приметиле дека и двата предни амортизери биле истечени, чудно многу чудно за практично нова кола.Иако амортизерите не се под гаранција, поради релативно малиот број на поминати километри а веќе амортизерите предни отишле у к***ц, рекоа дека ќе ги сменат бесплатно.И така ми земаат телефон и рекоа кога ќе стигне делот за воланот ќе ми се јават и тогаш ќе ги сменат и амортизерите и и делот за воланот.
А да и предното возачко седиште малку почна да се клацка, па го стегнаа, се олабавила некоја чина доле.


Се на се чудни и недозволиви дефекти, кој може да те изнервираат многу и тоа, ама бравос за односот на сервисерот, значи во ниеден момент не проба да ме мафта, туку по негова иницијатива кажа дека амортизерите не чинат и дека ќе ги смени, иако можеше да го премолчи.
Секоја чест. 
Пофални зборови за сервисерот... (сигурно не си му прв случај, а можда имаат и Recall Technical Bulletin ...). Од друга страна многу, како што викаш ти чудни и недозволиви дефекти за брендот ??? Поентата ми е прво скокни, па речи оп ... Од се срце ти посакувам што поскоро да ти ја доведат повторно во беспрекорна состојба каква и што треба да биде секоја кола бар 5 год. доколку правилно и редовно се одржава, а на крају крајева темава е за плукање на дилерите и сервисите, а не фалење ;) Поздрав, се гледаме повторно на следниот собир, здравје Боже !!!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Денес Аурисот го носев на редовен сервис, и имам само пофални зборови за сервисерот на Тојота.

Сервисот кошташе 6000 денари.Не е малку ама прифатлива е ценава.
На колата беше сменето Уље  10-40(околу 400 ден литар), филтер за уље(600 ден) и филтер за полен (2100 денара), плус некој ситници имаше на фактирата по 30 денари и работна рака околу 1000 денари.
Се тоа беше ок, пофалните зборови за сервисто се за друго.

На колата која има поминато само 15 000 км, се јави некое клокотење во предницата, ја проверија и излезе дека е некоја спојка што го врзува воланот со летвата, имало луфта.При проверка на претходно споменатото приметиле дека и двата предни амортизери биле истечени, чудно многу чудно за практично нова кола.Иако амортизерите не се под гаранција, поради релативно малиот број на поминати километри а веќе амортизерите предни отишле у к***ц, рекоа дека ќе ги сменат бесплатно.И така ми земаат телефон и рекоа кога ќе стигне делот за воланот ќе ми се јават и тогаш ќе ги сменат и амортизерите и и делот за воланот.
А да и предното возачко седиште малку почна да се клацка, па го стегнаа, се олабавила некоја чина доле.

Се на се чудни и недозволиви дефекти, кој може да те изнервираат многу и тоа, ама бравос за односот на сервисерот, значи во ниеден момент не проба да ме мафта, туку по негова иницијатива кажа дека амортизерите не чинат и дека ќе ги смени, иако можеше да го премолчи.
Секоја чест. 

Другар , све све... ама за оваа работа работна рака 1000 денари е многу !

Луге за 1000 денари прават ремон каде има работа 2-3 дена... Искрено, за тој сервис промена на уље и филтер за уље, и полен јас на лугето им зимам 200-300 денари... што е и реална цена...

И затоа голем дел, од лугето додека мора да ја носи колата во сервис ја носи... коа ке истече гаранијата си бегаат од тамо и идат по приватни мајсторчиња... каде истата работа е завршена за дупло помалце пари...

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Е па така е рики во овластен...
За промена на уље и филтри земаат од 1000-1500 денари во овластен сервис!
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Пази а работата е некаде околу 30 мин...