Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 300411 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #210 на: 31 Јануари 2012, 15:12:22 pm »
Затоа ќе си ги исклучиш корнеринг лајтс одма, и ставено три-ксенон (долги,куси и магливи) напред за под 190 евра. :) Само желба треба...

Хиии и додатни 2 ксенони да стаиш напред, не се споредува со фабричкото лед/ксенон, која репутација и престиж ја даваат то ледот :D

мн доплата барале .. за поло нешо гледав, околу 600е беше доплата за биксенон/лед дрл..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #211 на: 31 Јануари 2012, 15:16:41 pm »
Затоа ќе си ги исклучиш корнеринг лајтс одма, и ставено три-ксенон (долги,куси и магливи) напред за под 190 евра. :) Само желба треба...
Хиии и додатни 2 ксенони да стаиш напред, не се споредува со фабричкото лед/ксенон, која репутација и престиж ја даваат то ледот :D
мн доплата барале .. за поло нешо гледав, околу 600е беше доплата за биксенон/лед дрл..
Повеќе репутација и престиж дава 2.0 ТДи. А за 10 пати пониска цена, афтермаркет ксенонот (4300К) е доста поволно решение. Па и нека е за нијанса полошо од фабричкото...

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #212 на: 31 Јануари 2012, 15:25:56 pm »
Затоа ќе си ги исклучиш корнеринг лајтс одма, и ставено три-ксенон (долги,куси и магливи) напред за под 190 евра. :) Само желба треба...
Хиии и додатни 2 ксенони да стаиш напред, не се споредува со фабричкото лед/ксенон, која репутација и престиж ја даваат то ледот :D
мн доплата барале .. за поло нешо гледав, околу 600е беше доплата за биксенон/лед дрл..
Повеќе репутација и престиж дава 2.0 ТДи. А за 10 пати пониска цена, афтермаркет ксенонот (4300К) е доста поволно решение. Па и нека е за нијанса полошо од фабричкото...

abe 10 pati poniska ama farot ne ist, nema lupa! zato ne e isto..... a sto e skapo skapo e jas za 2000eu dobiv cel paket na oprema (BiXenon so sfetla za krivini, kozen enterier so graci, LCD navi, key-less operating system)........

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #213 на: 04 Февруари 2012, 17:33:48 pm »
Прееска мерев на автопат.

На 100 км/ч со вклучен темпомат, моментална потрошувачка е околу 3.3-3.7 литри на 100 километри без клима.

На 120 км/ч е некаде под 2000 вртежи во минута, и моменталната потрошувачка со вклучен темпомат е од 5.3 до 6 литри, во зависност од патот.

Да не сум на темпомат сигурно би можел да ги симнам овие бројки уште подоле. Како и да е, одлични бројки.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #214 на: 04 Февруари 2012, 19:12:12 pm »
Прееска мерев на автопат.

На 100 км/ч со вклучен темпомат, моментална потрошувачка е околу 3.3-3.7 литри на 100 километри без клима.

На 120 км/ч е некаде под 2000 вртежи во минута, и моменталната потрошувачка со вклучен темпомат е од 5.3 до 6 литри, во зависност од патот.

Да не сум на темпомат сигурно би можел да ги симнам овие бројки уште подоле. Како и да е, одлични бројки.

А бе ноџе тежи... јас стално со темпомат сум бољи него без... Уствари, не можам 100 да возам освен со темпомат... 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #215 на: 04 Февруари 2012, 19:16:02 pm »
Финтата со темпоматот е што држи константна брзина, па и на угорница. А ако возиш сам, можеш на угорница да поднамалиш малку.

А и ја ретко 100 возам - денес пошто ем утоп автопатот, ем пошто ме интересираше да видам бројки за тестот што го спремам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #216 на: 04 Февруари 2012, 19:18:23 pm »
Финтата со темпоматот е што држи константна брзина, па и на угорница. А ако возиш сам, можеш на угорница да поднамалиш малку.

Yeah, riht! ;D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #217 на: 04 Февруари 2012, 19:28:32 pm »
;D ;D ;D

Ме изнасмеа, да с'ибеш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #218 на: 04 Февруари 2012, 19:33:29 pm »
не, не, уствари добра е причата за муабет... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #219 на: 04 Февруари 2012, 19:54:21 pm »
Прееска мерев на автопат.

На 100 км/ч со вклучен темпомат, моментална потрошувачка е околу 3.3-3.7 литри на 100 километри без клима.

На 120 км/ч е некаде под 2000 вртежи во минута, и моменталната потрошувачка со вклучен темпомат е од 5.3 до 6 литри, во зависност од патот.

Да не сум на темпомат сигурно би можел да ги симнам овие бројки уште подоле. Како и да е, одлични бројки.

А бе ноџе тежи... јас стално со темпомат сум бољи него без... Уствари, не можам 100 да возам освен со темпомат... 
Јасно, затоа толку пекам по темпомат.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #220 на: 04 Февруари 2012, 21:34:35 pm »
Прееска мерев на автопат.

На 100 км/ч со вклучен темпомат, моментална потрошувачка е околу 3.3-3.7 литри на 100 километри без клима.

На 120 км/ч е некаде под 2000 вртежи во минута, и моменталната потрошувачка со вклучен темпомат е од 5.3 до 6 литри, во зависност од патот.

Да не сум на темпомат сигурно би можел да ги симнам овие бројки уште подоле. Како и да е, одлични бројки.

А бе ноџе тежи... јас стално со темпомат сум бољи него без... Уствари, не можам 100 да возам освен со темпомат... 
Јасно, затоа толку пекам по темпомат.
Купи си кола со темпомат.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #221 на: 04 Февруари 2012, 21:40:46 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:49:49 am zippo »

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #222 на: 04 Февруари 2012, 21:57:33 pm »
Зеро а како се понаша у град овој 2.0 ТДИ - во смисла на еластичност, пример како се “носи“ трета брзина кога вртежниот момент ќе падне под 1500 врт/мин - и дали  доколку еве се најде негде меѓу 1000 и 1500 в/м, при нагло додавање на гас - веднаш регира коњицата (зборам за трета брзина).
 
А ова муабетов околу темпоматот, без разлика што е корисен (за некого) - мене лично ништо не ми значи - само еднаш го имам пробано на Фокусов и најискрено јас не можам на тој начин да возам автомобил, па макар и 1000 км ги возел на автопат без одмор. Па уште да ми има колата автоматски менувач - работава прекрсти нозе и чат пат со колено мрдај волан лево десно  :D.

Со други зборови темпомат + автоматски менувач = возачко Богохулие  ;D     

Ima korisni momenti tempomatot, pa u automatikot, ali od samata pomisla da kupam automatik me fakja nervoza i pekam za kumplung i manuelen menjac.

Inace zero cestito uste ednas prekrasna kola e ova golfce!!!

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #223 на: 04 Февруари 2012, 22:07:46 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:49:05 am zippo »

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #224 на: 04 Февруари 2012, 22:11:50 pm »
Зеро а како се понаша у град овој 2.0 ТДИ - во смисла на еластичност, пример како се “носи“ трета брзина кога вртежниот момент ќе падне под 1500 врт/мин - и дали  доколку еве се најде негде меѓу 1000 и 1500 в/м, при нагло додавање на гас - веднаш регира коњицата (зборам за трета брзина).
 
А ова муабетов околу темпоматот, без разлика што е корисен (за некого) - мене лично ништо не ми значи - само еднаш го имам пробано на Фокусов и најискрено јас не можам на тој начин да возам автомобил, па макар и 1000 км ги возел на автопат без одмор. Па уште да ми има колата автоматски менувач - работава прекрсти нозе и чат пат со колено мрдај волан лево десно  :D.

Со други зборови темпомат + автоматски менувач = возачко Богохулие  ;D     

Ima korisni momenti tempomatot

Да ако ти се јаде а не ти се застануе  :D

poveke mislev na pienje kafe i pushenje cigara :)