Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 328950 пати)

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8948
  • Пичлеме
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1350 на: 05 Декември 2018, 17:35:51 pm »
За деловите и стручноста, кај нас владее еден таков голем скептицизам, во се и сешто се сомневаме.
Што е оправдано нели? :)

Два пати бев кај мајстор (не ист) што не го познавам, два пати се заебав :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1351 на: 05 Декември 2018, 17:54:43 pm »
Нели рано беше за ребраст мењање, на 210.000км се мањало, мене влатко.клп така ми кажа, а до душа и у упутство вика 210.000км.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1352 на: 05 Декември 2018, 18:04:38 pm »
Една од причините зошто одам во официјален сервис е гаранцијата - поточно, 2 години гаранција.

Неколку пати сум го кажал мојот став за официјален vs неофицијален сервис. Некој ќе се согласи, некој не - ама одам со претпоставката дека во официјален сервис се работи со оригинални делови, работи квалификуван кадар и дека добивам гаранција за тоа. Тоа е за мене сосем доволно да платам одреден процент повеќе.

Ако пу-пу-скраја-да-е се случи нешто со колата, имам каде да се обратам и да барам гаранција да покрие потенцијални проблеми.. Ако тоа го правам во неофицијален сервис, од таму само ќе добијам подигнати рамења од мајсторот и желба за брзо опоравување.
Toa se pricinite zosto i jas odam samo vo oficijalen servis. Garancijata od 2 godini na delovite kako i originalnite delovi.
Mi dojde mnogu sumata, zosto jas do sega na 11 redovni servisi i 97.000km sigurno nemam dadeno poveke od 50.000denari vkupno za site. Ne ja znam tocnata suma, no gi cuvam site fakturi i smetki pa mozam i da presmetam koga ke bidam raspolozen, vo kola mi se :) Ama jas sum benzin na lance, pa gi nemam ovie promeni na rebrast kais, a i kocnici ne mi se pipnati seuste-fabrickite se. Pred mesec dena bev na servis i mi vikaat nema gajle imaat uste "meso" plockite, nema zosto da gi menuvas. Osven dvapati svekici i PK-kais i ednas antifriz, ostanatoto bilo samo ulje i filtri, i glicerin nekolku pati, mislam deka 4 pati do sega e menuvan.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6436
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1353 на: 05 Декември 2018, 19:15:11 pm »
Една од причините зошто одам во официјален сервис е гаранцијата - поточно, 2 години гаранција.

Неколку пати сум го кажал мојот став за официјален vs неофицијален сервис. Некој ќе се согласи, некој не - ама одам со претпоставката дека во официјален сервис се работи со оригинални делови, работи квалификуван кадар и дека добивам гаранција за тоа. Тоа е за мене сосем доволно да платам одреден процент повеќе.

Ако пу-пу-скраја-да-е се случи нешто со колата, имам каде да се обратам и да барам гаранција да покрие потенцијални проблеми.. Ако тоа го правам во неофицијален сервис, од таму само ќе добијам подигнати рамења од мајсторот и желба за брзо опоравување.

И јас одев со истата девиза. Буквално.

Се додека не ја превртеа штопната на картерот. Тоа го увидев година дена касние, на нареден сервис - шо одговорност и гаранција да барам, од кого?

Додека не видов дека лимаро-фарбарскиот сервис наместо да извади гумици од браник, само ги изолирале со книжна трака, па почна да се лупи новата боја баш таму. Исто, почна да се лупи баш 5-6 месеци од зафатот. До кого да се обратам, што ќе добијам за одговор?

Додека не видов дека Олимпиа Моторс стана маалска гаража, каде се сервисираат сите брендови. Гледам на новата А класа менуваат уље, А4 му беше приклучена дијагностика.. Само Опел и Шевролет немаше во сервисот.

И додека не видов дека господата од истиот сервис пробуваа да оправат централно на Зафира со гледање на клипови на ЈуТјуб. Што да му каже сопственикот на тоа возило на сервисерот - а бе, и јас иам интернет на телефонот, да видам јас што-како..?

Па и да го плаќам сето тоа?

Не, фала.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1354 на: 05 Декември 2018, 19:43:18 pm »
Една од причините зошто одам во официјален сервис е гаранцијата - поточно, 2 години гаранција.

Неколку пати сум го кажал мојот став за официјален vs неофицијален сервис. Некој ќе се согласи, некој не - ама одам со претпоставката дека во официјален сервис се работи со оригинални делови, работи квалификуван кадар и дека добивам гаранција за тоа. Тоа е за мене сосем доволно да платам одреден процент повеќе.

Ако пу-пу-скраја-да-е се случи нешто со колата, имам каде да се обратам и да барам гаранција да покрие потенцијални проблеми.. Ако тоа го правам во неофицијален сервис, од таму само ќе добијам подигнати рамења од мајсторот и желба за брзо опоравување.
Toa se pricinite zosto i jas odam samo vo oficijalen servis. Garancijata od 2 godini na delovite kako i originalnite delovi.
Mi dojde mnogu sumata, zosto jas do sega na 11 redovni servisi i 97.000km sigurno nemam dadeno poveke od 50.000denari vkupno za site. Ne ja znam tocnata suma, no gi cuvam site fakturi i smetki pa mozam i da presmetam koga ke bidam raspolozen, vo kola mi se :) Ama jas sum benzin na lance, pa gi nemam ovie promeni na rebrast kais, a i kocnici ne mi se pipnati seuste-fabrickite se. Pred mesec dena bev na servis i mi vikaat nema gajle imaat uste "meso" plockite, nema zosto da gi menuvas. Osven dvapati svekici i PK-kais i ednas antifriz, ostanatoto bilo samo ulje i filtri, i glicerin nekolku pati, mislam deka 4 pati do sega e menuvan.

Само ти фукај им пари у џеб мислејќи дека ти менуваат делови и тоа оригинални. Се надевам имаш некоја тешка врска таму што лично ги посматра работите.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1355 на: 05 Декември 2018, 20:54:33 pm »
Мене 4 пати не ми смениле полен филтер за кој беше уредно платен по цена од ~1600 ден. Кога го извади мајсоторот и го дуваше co компресор, едвај имаше проток на другата страна од филтерот.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1356 на: 05 Декември 2018, 21:13:55 pm »
Кај нас така изгледа  пред редовна промена - ко четири пати да не ти го смениле филтерот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1357 на: 05 Декември 2018, 21:16:38 pm »
Неможе до толку да е. Не го сликав филтерот да видиш каков беше ама ептен беше затестен.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1358 на: 05 Декември 2018, 21:38:45 pm »
vo mida servisiravme pred godini 30-tina sluzbeni fordovi, renoa, fiati, seati i sl... osven filtri za maslo, filter za vozduh i gorivo kako i maslo retko bea menuvani...svekicite naplateni smeneti,a kolata kasla isto kako prethodno, otvoriv huba izvadi kabel od svekica, svekicata crna zamastena ne smeneta, masloto crno a benzinec kolava...samo i odgovorniot za vozniot park bese ashljak ili delese so niv ili tolku go interesirase...imam uste primeri so oficijalni servisi so "original" delovi...

go vozam istiot 2.0 140ks motor..so dpf filter e kolata, masloto mi e 2500 denari so 507 specifikacija za dpf filter 5-40, filter za vozduh 300-400, za maslo 5-600, za klima 500, za nafta e ulozak 5-600 denari...skupo e kume na plata 350 evra e too much...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1359 на: 05 Декември 2018, 21:48:42 pm »
go vozam istiot 2.0 140ks motor..so dpf filter e kolata, masloto mi e 2500 denari so 507 specifikacija za dpf filter 5-40, filter za vozduh 300-400, za maslo 5-600, za klima 500, za nafta e ulozak 5-600 denari...skupo e kume na plata 350 evra e too much...

Е па куме, баш фино си кажа... Скупо е, ту мач е. Ама куме, со примања од 350 евра треба да возиш кола која што чини 4000 евра на ново, но бидејќи нема толку ефтина кола, првата после овие 4000 евра ти е некој Спарк или Авео од 800 кубици, а не кола со 2000 кубици и 140 коња.
Ако сакаш да не ти биде скапо, и сакаш да бидеш сигурен во она што е направено, тогаш ке си ги пружиш нозете колку ти е чергата  ;D а не да ги пуштиш до улица и цело време да викаш дека ти е ладно и дека кој како помине те шутка  ;D ;D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 899
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1360 на: 05 Декември 2018, 23:57:55 pm »
Не сте виделе вие што е несменет филтер.
;D
ПС, не е ова од мене вака.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1361 на: 06 Декември 2018, 09:16:52 am »
go vozam istiot 2.0 140ks motor..so dpf filter e kolata, masloto mi e 2500 denari so 507 specifikacija za dpf filter 5-40, filter za vozduh 300-400, za maslo 5-600, za klima 500, za nafta e ulozak 5-600 denari...skupo e kume na plata 350 evra e too much...

Е па куме, баш фино си кажа... Скупо е, ту мач е. Ама куме, со примања од 350 евра треба да возиш кола која што чини 4000 евра на ново, но бидејќи нема толку ефтина кола, првата после овие 4000 евра ти е некој Спарк или Авео од 800 кубици, а не кола со 2000 кубици и 140 коња.
Ако сакаш да не ти биде скапо, и сакаш да бидеш сигурен во она што е направено, тогаш ке си ги пружиш нозете колку ти е чергата  ;D а не да ги пуштиш до улица и цело време да викаш дека ти е ладно и дека кој како помине те шутка  ;D ;D
[/quo

normalno deka treba da se pruzat noze kolku cergata  ;D, ali ako uleta nesto dobro, komotno, za tvoi potrebi, ke se pomucis i ke si go zemes, ne mora da znaci ako e skupo deka sirotinja ne treba da vozi  ;D ;D, a ako realno ima sansi i da si go odrzavas i da pomines 150 evra poevtino samo za menjanje maslo i filtri i kef da si naprais menjajki si gi sam, a ne u servis (entuziasti neli sami da cepkame), zasto da ne zastedis, spored cenive na zero 9000 denari razlika  :o,  znaeme deka servis plaka ddv, danoci, plati, ali nemajki sredna klasa i nemozejki sekoe makedonce da si dozvoli, sekoj stedi kade se moze normalno, ke pobaras prijatel so popust na delovi i sl, i jas bi idel vo servis ali samo za pogolemi i komplicirani servisi, sekako ako vozis kola koja ne e od postarite kade mozes sam da smenis i sl, ali maslo i filtri mi e kef sam da smenam, a baska sto sparkce so 800 kubika i pomalo kolice za 5 clena familija ne e njali, bezbednost na semejstvo na prvo mesto, baska razlikata fo filtri i maslo e mala za da se kiflime u konzerva a gorivo isto trosat  :D
poentata na mojot odgovor i na ostanatite e deka e skapo vo ovlasten servis za obicen graganin koj e 75% vo mkd, i ne moze sekoj da si dozvoli, a baska sto e vo golem del od slucaite so isti ili slicni delovi koi sam bi si gi nasol
cenite vo prodavnica i porsche se so golema razlika ete gi gore...daj boze da e do kvalitetot na delovite, ali...toa e kaj nas nepoznata  :)
sorry za long post  ;)
« Последно менување: 06 Декември 2018, 09:37:22 am NUME »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1362 на: 06 Декември 2018, 09:22:00 am »
За деловите и стручноста, кај нас владее еден таков голем скептицизам, во се и сешто се сомневаме.
Ама како што претпоставив, даваат гаранција за деловите и сработеното, еее тогаш е сосем друг муабет.

Ах, скептицизам има и кај мене. Ама јас имам позитивно искуство со сервисот на Porsche за ваква работа, уште на времето кога го возев Леонот и пред воопшто да постои CARclub. Го правев големиот сервис на Леонот во Порше (наместо во Кадис). После околу година дена почна да зуи нешто. Отидов во Порше, здраво дечки, вака-и-вака, нешто зуи. Ја оставив колата, ми се јавија после два саата дека е средена, дека е сменет ребраст каиш и затегач, и дека не треба да платам ништо. Фала многу дечки, пријатно.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1363 на: 06 Декември 2018, 10:29:46 am »
@ogledalo - Цените по официјалните сервиси се секогаш повисоки.

Еве листано.

- Сет ребраст - 11.594
- Масло 4.4 литри - 3.695
- Водна пумпа - 3.272
- Затегач за линиски ремен - 2.840
- Филтер за гориво - 1.825
- Линиски ремен - 1.115
- Филтер за воздух - 1.032
- Филтер за полен - 918
- Течност за ладење - 713
- Филтер за масло - 548
- Штопна - 141
- Дестилирана вода - 38
- Работна рака - 5.778

Цената на сето ова е 33.514 денари. ДДВ е 6032, вкупната цена е 39.547 денари. На некои работи (не на сите) имам 15% попуст.

@Sase_91 го правеше овој сервис на неговата А4-ка (со истиот мотор) кај Митревски, и мислам дека го плати околу 30.000 денари.
Сосема нормални цени за таа кола + со оригинални делови и под гаранција, еве една вкупна споредба (цени од мегааутопартс) за 5-тката на татко ми кога направив голем сервис- (километарска гаранција)
1. сет ребраст = 9500 ден (каиш и затегач)
2.водна пумпа skf со метален пропелер= 2800 ден
3.затегач за линиски ремен = 2500 ден
4.Кастрол масло 4л=2600 ден
5.Ф. за масло ман =400 ден
6.Ф. за воздух ман = 700 ден
7.Ф. за нафта ман = 1100 ден
8.Ф. за полен ман карбон =850 ден
9.Антифриз 3 л г12 = 350 ден
10. Дест. вода 3л = 100 ден
11.Работна рака =3000 ден 
_______________________
вкупно = 23.900 ден

ПС: на мојата 7-ца големиот сервис се правел на 220к км (така пишује у книга)
VW MK-7 (1.6 тди)

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8948
  • Пичлеме
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1364 на: 06 Декември 2018, 11:00:23 am »
Кога веќе почнавте со споредби, еве колку ме кошташе третманот кај мојот матичен мајстор (ем работилница ем продавница за авто делови има):

Сет ребраст каиш (INA, 4600)
Пк каиш (Continental, 400)
Пк каиш голем (Continental, 700)
Затегач на пк каиш (INA, 3000)
Водна пумпа (HEPU, 2500)
Масло (Aral Blue Tronic 10-40, 1400)
Филтер за масло (Filtron, 240)
Филтер за воздух (Filtron, 350)
Филтер за гориво (Filtron, 700)
Филтер за кабина (Filtron, 400)

Вкупно: 14290

Затоа што менував и предница, амортизери, чаури на заден трап... работната рака за овој третман не можам да ја определам. На вкупната сума за деловите, плус 10% попуст, заради добрососедски односи :)