Автор Тема: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !  (Прочитано 18203 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #30 на: 08 Јануари 2012, 20:28:21 pm »
Не ја занемарувајте потрошената енергија за тоа малото топче да се донесе до останатите. Во сумата на енергии, таа е подеднаква како и енергијата со која одскокнува последната низа и ја удира лименката.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #31 на: 08 Јануари 2012, 20:43:52 pm »
Deni ubavo znam sto pisuvam..... Sakas da kazes deka ne postojat magnetni sili (dzirni ja "magijata" na gornite klipovi) ??? ,... postojat i magnetni i elektromagnetni sili, i ista takva levitacija,i propulzija itd


Neznam kako Simo me razbra sto pisuvam a ti ne,i kako nemu mu e toa logichno......

Simo znam deka ne e ednostavno, nedovolno istrazeno i se slagam..  ama ne i deka e nevozmozno
A silata na magnetot moze da se pojaca na primer so struja(vo zanemarlivo kolichestvo,vo odnos na celosno el. pogon)


« Последно менување: 08 Јануари 2012, 21:01:33 pm cuoresportivo166 »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #32 на: 08 Јануари 2012, 21:03:39 pm »
Не ја занемарувајте потрошената енергија за тоа малото топче да се донесе до останатите. Во сумата на енергии, таа е подеднаква како и енергијата со која одскокнува последната низа и ја удира лименката.

Почетниот дел за тоа малото топче (тригерот) може да биде на надолнина, па така да се искористи гравитационата сила наместо некоја надворешна (екстра) сила.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #33 на: 08 Јануари 2012, 21:04:14 pm »
Ubavo znam sto pisuvam.....
Да, само го занемаруваш најбитниот извор на енергија во целата приказна, а тоа е човекот кој го носи тоа топчето во близина на магнетите. Прочитај го законот за запазување на енергијата, погоре го линкуваше дени.

BTW, Маглев и возовите во Јапан немаат врска со магнети. Се одржуваат во воздух и се погонуваат со електро-магнетни полиња.

Почетниот дел за тоа малото топче (тригерот) може да биде на надолнина, па така да се искористи гравитационата сила наместо некоја надворешна (екстра) сила.
Потребна е енергија за да го качиш топчето на врвот од надолнината. Со тоа твојата кинетичка енергија си ја претворил во потенцијална. До сега никој не успеал да го побие законот за одржување на енергијата, така да можеме само да филозофираме околу тоа, на крај пак ќе се сведе на истото...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #34 на: 08 Јануари 2012, 21:09:28 pm »
Ubavo znam sto pisuvam..... Sakas da kazes deka ne postojat magnetni sili (dzirni ja "magijata" na gornite klipovi) ??? ,... postojat i magnetni i elektromagnetni sili, i ista takva levitacija,i propulzija itd


Neznam kako Simo me razbra sto pisuvam a ti ne,i kako nemu mu e toa logichno......

Simo znam deka ne e ednostavno, nedovolno istrazeno i se slagam..  ama ne i deka e nevozmozno
A silata na magnetot moze da se pojaca na primer so struja(vo zanemarlivo kolichestvo,vo odnos na celosno el. pogon)



Горе имаш магнетно поле, магнетното поле делува на металните топчиња кои имаат потенцијална енергија. Топчето што го буткаш со прст има кинетичка енергија, кое ја пренесува на топчињата кои имаат потенцијална - а не се движат, зошто силите на земјината тежа и отпорот на шината кои делуваат на топчето се во рамнотежа со магнетните сили кои влијаат на истото топче. Кога ќе ја пренесеш кинетичката енергија од првото топче ги совладуваш силите на отпор и гравитација, па потенцијалната енергија што ја има второто топче што се придвижува се претвора во кинетичка. бидејќи полето е јако, има и голема потенцијална енергија соодветно, потоа топчето има голема кинетичка, која ја пренесува скоро во потполност на третото топче, кое ги собира кинетичката енергија од второто и сопствената потенцијална, па на крај на кога удира во лименката има доста голема кинетичка енергија, која едноставно е резултат на потенцијалите на трите топчиња претходно + кинетичката енергија на првото топче што го буткаш. Но тоа не значи бесплатна енергија. За да ги доведеш тие топчиња во состојба во која поседуваат потенцијална енергија - мора да потрошиш БАРЕМ толку енергија колку што поседуваат.

Магнетното поле е многу слично на гравитационото, па ќе ти објаснам попластично. Ако ставиш едно топче на масата во кујна, тоа е во мирување. Но има потенцијална енергија, бидејќи се наоѓа качено на висина. Од земја за да го качиш на маса, треба да потрошиш онолку енергија колку што има топчето во моментот на пад на земја.
Кога е топчето на маса, и мирува - доволно е само мала кинетичка енергија, за да го стркалаш од маса, и тоа да падне на земја со огромна сила и има оргомна енергија (зависи од масата на топчето - замисли железно топче од 10-тина цм дијаметар кое паѓа на плочки во кујна), а ти си му дал само малку енергија колку да ја совладаш силата на триење која е производ на гравитационата сила и коефициентот на триење на подлогата. (ако е стаклена маса - многу малку енргија).

Е исто е и овде со магнетиве, само што на шината имаш 3-4 енергетски полиња и три четири топчиња со потенцијална енергија. Запрашај се зошто не го пушта само првото топче по празна шина? Одговорот е, ќе излезе ВО НАЈДОБАР СЛУЧАЈ со иста брзина со која би го пуштил по шината (моја претпоставка е дека ќе застане некаде на сред шина).

Се надевам дека ти ја разјаснив „мистеријата“ на јаката енергија на магнетните полиња.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #35 на: 08 Јануари 2012, 21:17:02 pm »
Ја нема што да додадам, од овој Симо не се доаѓа на ред ;) :D
ОК, значи тоа е тоа - Симо је мој друг ;D Поздрав мајсторе !!!
И што праиме сега што Гојдо је мој друг и енмам што да додадам на неговото?
Абе Џиџи, што ти требаше да почнуваш муабет. Ќе ја растураме калимерата сега? Глеј си таму Опел, чиптјунинг, адитиви, освежувачи, метлици...  ;D ;D ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #36 на: 08 Јануари 2012, 21:21:42 pm »


Ја нема што да додадам, од овој Симо не се доаѓа на ред ;) :D
ОК, значи тоа е тоа - Симо је мој друг ;D Поздрав мајсторе !!!

Фала Џиџи - узајамно е, мора да признаам :)


И што праиме сега што Гојдо је мој друг и енмам што да додадам на неговото?
Абе Џиџи, што ти требаше да почнуваш муабет. Ќе ја растураме калимерата сега? Глеј си таму Опел, чиптјунинг, адитиви, освежувачи, метлици...  ;D ;D ;D ;D

А бе не ми е мене гојдо ривал, може една голема дружина да се напраи :) Во суштина дискусијата е доста продуктивна и непрепукувачка :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #37 на: 08 Јануари 2012, 21:26:30 pm »
;D ;D ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #38 на: 08 Јануари 2012, 23:41:33 pm »
И сеа? Што испадна од муабетов? Алфа или leafblower?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #39 на: 08 Јануари 2012, 23:48:48 pm »
Гледаш дека забега ОТ ...
Мое лично мислење во однос на загадувањето, достапноста, цената, калоричноста и све остало е дека водородот е гориво на иднината од повеќе причини. Не оние играчки со HHO генератори, туку


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #40 на: 08 Јануари 2012, 23:53:47 pm »
Цревово ме асоцира на тоа дека сум движечка хидрогенска бомба. ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #41 на: 08 Јануари 2012, 23:55:33 pm »
Панцир црево, као и секое друго само "малку" подебело :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #42 на: 08 Јануари 2012, 23:56:27 pm »
А хидрогенот скап ли е за производство?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #43 на: 09 Јануари 2012, 00:00:15 am »
И сеа? Што испадна од муабетов? Алфа или leafblower?
Мојата е EURO3 - така да Alfa - Секогаш :) Leaf Blower-ot ми е на струја (ова е вистина - не се заебавам) :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557