Автор Тема: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !  (Прочитано 18176 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #15 на: 08 Јануари 2012, 16:15:29 pm »
По ред:
Цитат
Не, не, не! Тоа не е теоретски. Се тоа е практично и функционира! Електричните авотмобили постојат уште од кога постојат и автомобилите со мотори со внатрешно согорување. Пред повеќе од 100 години кога почнал развојот на моторите со внатрешно согорување електричните автомобили биле посупериорни во секој поглед: подобро забрзување, поголема крајна брзина и можеле да поминат поголема дистанца без потреба од повторно полнење. За жал електрификацијата не била доволно развиена, па така и развојот на автомобилите се насочил кон усовршување на моторите со внатрешно согорување, а потоа нафтената мафија си ги презела работите во свои раце.

Практично не функционира, од две причини Електриката тешко се носи во гепек, и рефилот е долготраен. Пред 100 години не сакале да ги адресираат овие проблеми, зошто не биле лесни за решавање, па одтаму и експанзијата на мотори со внатрешно согорување. со една канта од 20л бензин уште тогаш можеле да поминат 100КМ. А канти лесно се носеле - не размислувале за резервоари :)
Како и пред 100 години, така и денес,  електриката не се носи лесно со себе. Барем не во големи количини. Нема уште некоја масовна/сериска примена на некој систем кој би ме убедил дека е обратно.

Цитат
1) Tesla 1 може извозува 400km и забрзува 0 - 100km/h за 3.7s, време на целосно полнење на батеријата 3.5 часа. Tesla 2 која треба да излезе годинава ќе биде уште подобра.
2) Автомобилите на електромотор се на самиот почеток на својот развој и експанзија. Ова што се нуди денес е мачкина кашлица во однос на она кое навистина ќе го овозможат електирчните авотомобили. Прашање е само на време кога авто-производителите ќе се ослободат од нафтената мафија и ќе започнат да се користат многу понапредни технологии за масовно производство на многу пософистицрани батерии. Веќе има поставени патенти и производството е во најава на литум-јонски батерии кои складираат 10 пати повеќе енергија и се полнат 10 пати побрзо од сегашните. Наводно ќе се употребуваат за мобилни телефони и лаптопи. http://www.grist.org/list/2011-06-08-no-joke-this-is-the-biggest-battery-breakthrough-ever. Кога би се употребиле во авто-индустрија тоа би значело практично крај на нафтена мафија, нели? Епа некој веќе и на тоа работи:

1. Тесла роудстер може 400км да помине,  Ferrari 599gtb v12, ламја од потрошувач, поминува 518км со 10 минутно полнење (тука спаѓа и сникерсот купен од пумпа). Ова го прави многу подобар крузер од Тесла :) За перформансите не спорам, електричните мотори имаат голема предност. Ем тесла се ричарџува толку брзо САМО на специјални брзи чарџери, инаку
Цитат
Charging times vary depending on the ESS's state-of-charge, the available voltage, and the available circuit breaker amp rating (current). In a best case scenario using a 240V charger on a 90A circuit breaker, Tesla documents a recharging rate of 56 miles (90 km)-of-range for each hour charging; a complete recharge from empty would require just under 4 hours. The slowest charging rate using a 120V outlet on a 15A circuit breaker would add 5 miles (8.0 km)-of-range for each hour charging; a complete recharge from empty would require 48 hours.[111]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster#Recharging
2. Здравје, ќе видиме, јас искрено се надевам дека ќе напреднат, зошто ќе се мачиме долго време додека пак се одвоиме од земја со електичнава енергија :) Автопроизводителите ќе се тргнат од нафтената мафија, само кога електроенергетската мафија (која факат, станува се појака), ќе ги оттргне. Сјаши Курто, да узјаше Мурто ќе биде ;) Капитализам - тоа е тоа...

Цитат
Цитирано
1) Дури и со производство на ел. енергија од јаглен загадувањето при производство на ел. енергија од јаглен е многу помало одошто она од мотор на внатрешно согорување.
2) Штетните гасови не ги испушташ во средината каде живееш туку во зона оддалечена од населена средина.
3) Долгорочно производството на ел. енергија ќе се сведе на нуклеарка

За кец, не знам колкава е енергетската искористеност на јагленот, вклучувајки ги и загубите на енергија при ископ и транспорт до електраната, може да е помало, но дискутабилно.. Оние на гас се сигурно поефикасни. Но, и загубите при транспорт на ел. енергија, загубите при складирање, а исто така и ефикасноста на електричните мотори при нивно користење треба да се земат во предвид. Веројатно уште многу фактори кои не можам да ги замислам..
За 2, No comment.
За 3, сакале или не да признаат екологистите, најефикасен и доста добар начин на производство на ел. енергија е од нуклеарна енергија. Проблеми со складирање на радиоактивен материјал - нема. Може и да го лансираат накај сонце во сонди ако сакаат, решлив проблем е тоа. Поголем проблем се хавариите. Здравје, фисиони реактори кога ќе се усовршат, ќе биде боље :)

Цитат
Цените на батериите се скапи затоа што не се произведуваат масовно. 99% од материјалите вградени во батериите се рециклираат, а рециклирањето е ефтино. Па така кога ќе има масовнизација на електро-мобилите рециклирањето на батериите ќе се сведе на цена пониска од онаа на менувањето на масло на денешниве автомобили за соодветно поминатата километража.
Да се надеваме. Пошто сега не е така.

Цитат
Тоа е изолиран случај и е проблем со компјутер/електроника на возилото, а не со електромоторот. Нема никаква врска со проблем со електромотор. Повеќе од сто години одлично функционираат електромоторите на наизменична струја. Нема ништо да се смени со нивна примена во авто-индустрија.

Сакав да кажам дека ќе има проблеми, и кај останатите возила најчести проблеми се поради електоника/електрика - види ги статистиките на ADAC. Не се булитпруф ни електромобилите.

Како и да е, имаме уште многу литри фосили да потрошиме додека дојдеме до некое прифатливо решение. Што ќе донесе иднината - ќе видиме. Јас типувам на fuel cells.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #16 на: 08 Јануари 2012, 17:32:07 pm »
AJ AJ AJ AJJJ :D :D .... od kaj da pocnam....

Aj vaka prvo  

1) Prosta pazarna logika--- kolku pobaruvachkata za eden produkt e pogolema, tolku ke bide poskapa    
 A 62% od strujata se dobiva od fosilni goriva,znaci jaglen i gas...
 i ne e poentata da zagaduva podaleku od mene,vo prasanje e OZONSKATA obvivka i,
APSOLUTNO NE E BITNO KADE KE ZAGADUVA ,dali do mene ili tebe...Atmosferata e vrzan sistem neli ???

2) Fosilnoto gorivo ne e skapo zaradi negovoto proizvodstvo,tuku zaradi golemi politichki igri...........
    Neznam zosto eden den koga strujata bi bila osnoven resurs,bi bilo drugacije... :S

3) NUKLEARNA ENERGIJA A?
    Nuklearnite centrali ni od daleku ne se dovolni za potrebite na struja(grafikon)  i toa so denesnava potrosuvachka,
    a zamisli koga plus XX 000 000 000 avtomobili ke se dodadat kaj ke mu bide krajot
 
    
    ILI moze i vaka da se pretstavi
    

A toa deka ima tendencija na otfrluvanje na nuklearnata energija pokazuva ova ovde....
Posebno posle poslednata katastrofa vo Korea,ako vi teknuva Germancite vednas pocnaa so baranje na dr resenija



A plus toa sto edna eksplozija vo nuklearka zagaduva ogromna okolina na koja so vekovi nemoze pile da preleta
gi zemate nuklearkite zdravo za gotovo,a zaboravate sto se slucuva koga tamu nesto ke trgne naopaku so tolkava kolicina na energija i kolku taa posle zagaduva(S.Korea,Chernobil,Fukushima i Nagasaki)


:D

II DEL :
@ Deni  "Da te navredam uste malce" se salam ,ne skokaj :D
Okolu magnetnata energija.....    
Ova Deni ako ne e fizika neznam sto e ...... aj kazi so ne ti e jasno ....  
Ova ne samo sto ima Kineticka rotaciona energija,tuku i proizveduva i skladira Struja

A tuka imas malce na poprosto objasneto
Zosto togas Japoncite gi pravat brzite vozovi na magneten pogon, a ne na struja.... oti neznaat fizika ???  
 
---- ova tuka druze poveke me vrega da ti kazam pravo----
(m3 vs prius),isto vreme,ist pominat pat,priusot poveke potrosi..."efikasnosta na hibrid"
 


III DEL :
@ Simo---- druze koj i kola da i go izvadis motorot,ke klekne pozadi,t.e ke se digne napred

 
EDIT
BONUS:  ima uste nekolku dela ama nemozam da gi najdam....  probajte vie moze ke vi se posreki
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #17 на: 08 Јануари 2012, 17:43:54 pm »
Јапонците ги прават возовите на Магнетен Погон? :D

П.С. Незнам од каде да почнам да објаснувам какви глупости се прават по светов, па ќе сублимирам со еден линк кој детално ги опфаќа сите „магнетни мотори“, „гравитациони дрндувки“ и што се не, кои успеваат да „извлечат“ енергија од статичко поле. :) Закон за зачувување на енергијата.
Незнам како појасно и пократко да го објаснам ефектот освен вака: Овие машини не постојат, или постојат ама не работат.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #18 на: 08 Јануари 2012, 17:45:59 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Maglev_Train

Strujata kaj ovoj se koristi za pravilno polariziranje na magnetite, ima i vozovi samo na struja..... so majka barale da stavaat EMS
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #19 на: 08 Јануари 2012, 17:46:08 pm »
Види колега по Алфа, нуклеарната енергија - сакал или не, ќе биде иднина :)
возовите на „магнетен“ погон се уствари возови на ЕЛЕКТРО-МАГНЕТЕН погон :) тоа ти е како еден голем линиски електромотор :) За да се движат, им треба фосилно  и нуклеарно произведена струја (во јапонија најмногу од природен земјен гас и нуклеарки)
Што се однесува до првото видео - опасен хоакс е тоа. Да беше така едноставно, на тој чоек до сега ќе му направеа споменик на плоштад поголем од на аце споменикот :D Нормално со градежни машини на магнетни мотори што работат :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #20 на: 08 Јануари 2012, 17:55:15 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Maglev_Train

Strujata kaj ovoj se koristi za pravilno polariziranje na magnetite, ima i vozovi samo na struja..... so majka barale da stavaat EMS

Види, тоа е само усовршување на на користењето на електромоторната сила. нема тркала, нема паразитни отпори и сл. работи. само отпор на воздух.

The magnetic field created in this wire-and-battery experiment is the simple idea behind a maglev train rail system. There are three components to this system:

    A large electrical power source НАЈБИТНО!!
    Metal coils lining a guideway or track Наместо ротор со намотки
    Large guidance magnets attached to the underside of the train Наместо статор со магнети :)

­The big difference between a maglev train and a conventional train is that maglev trains do not have an engine -- at least not the kind of engine used to pull typical train cars along steel tracks. The engine for maglev trains is rather inconspicuous. Instead of using fossil fuels, the magnetic field created by the electrified coils in the guideway walls and the track combine to propel the train.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #21 на: 08 Јануари 2012, 17:56:28 pm »
Практично не функционира, од две причини Електриката тешко се носи во гепек, и рефилот е долготраен. Пред 100 години не сакале да ги адресираат овие проблеми, зошто не биле лесни за решавање, па одтаму и експанзијата на мотори со внатрешно согорување. со една канта од 20л бензин уште тогаш можеле да поминат 100КМ. А канти лесно се носеле - не размислувале за резервоари :)
Како и пред 100 години, така и денес,  електриката не се носи лесно со себе. Барем не во големи количини. Нема уште некоја масовна/сериска примена на некој систем кој би ме убедил дека е обратно.
Електриката денес се носи неспоредливо поедноставно и побрзо од било кој друг производ. Дефинитивно многу пати поефтино, побрзо и поедноставно одошто било кое гориво.

Цитат
1. Тесла роудстер може 400км да помине,  Ferrari 599gtb v12, ламја од потрошувач, поминува 518км со 10 минутно полнење (тука спаѓа и сникерсот купен од пумпа). Ова го прави многу подобар крузер од Тесла :) За перформансите не спорам, електричните мотори имаат голема предност. Ем тесла се ричарџува толку брзо САМО на специјални брзи чарџери, инаку
Цитат
Charging times vary depending on the ESS's state-of-charge, the available voltage, and the available circuit breaker amp rating (current). In a best case scenario using a 240V charger on a 90A circuit breaker, Tesla documents a recharging rate of 56 miles (90 km)-of-range for each hour charging; a complete recharge from empty would require just under 4 hours. The slowest charging rate using a 120V outlet on a 15A circuit breaker would add 5 miles (8.0 km)-of-range for each hour charging; a complete recharge from empty would require 48 hours.[111]
- Поентата беше дека на самиот почеток на развојот на електромобилите веќе има сериозни конкуренти на децениски развиваните и експандирани автомобили со мотор на внатрешно согорување
- Ферари 599 не е репер за автомобил, а транспортот со него ќе те чини 50 пати повеќе одошто со Тесла
- Полнење на стандарден прикључок за домаќинство кој е ограничен со 63А на 230V ќе одземе 6 часа. Таман за додека спиеш да полниш со евтина ел. енергија од 1 ноќе до 7 сабајле.

Цитат
2. Здравје, ќе видиме, јас искрено се надевам дека ќе напреднат, зошто ќе се мачиме долго време додека пак се одвоиме од земја со електичнава енергија :) Автопроизводителите ќе се тргнат од нафтената мафија, само кога електроенергетската мафија (која факат, станува се појака), ќе ги оттргне. Сјаши Курто, да узјаше Мурто ќе биде ;) Капитализам - тоа е тоа...
Мафиите настрана, електричната енергија е иднината. Групациите од авто-индустрија инвестираат стотици милијарди годишно во развој на хибридни мотори. А тоа е доволен показател на каде се движи авто-индустријата.

Цитат
Цитат
1) Дури и со производство на ел. енергија од јаглен загадувањето при производство на ел. енергија од јаглен е многу помало одошто она од мотор на внатрешно согорување.
2) Штетните гасови не ги испушташ во средината каде живееш туку во зона оддалечена од населена средина.
3) Долгорочно производството на ел. енергија ќе се сведе на нуклеарка

За кец, не знам колкава е енергетската искористеност на јагленот, вклучувајки ги и загубите на енергија при ископ и транспорт до електраната, може да е помало, но дискутабилно.. Оние на гас се сигурно поефикасни. Но, и загубите при транспорт на ел. енергија, загубите при складирање, а исто така и ефикасноста на електричните мотори при нивно користење треба да се земат во предвид. Веројатно уште многу фактори кои не можам да ги замислам..
За 2, No comment.
За 3, сакале или не да признаат екологистите, најефикасен и доста добар начин на производство на ел. енергија е од нуклеарна енергија. Проблеми со складирање на радиоактивен материјал - нема. Може и да го лансираат накај сонце во сонди ако сакаат, решлив проблем е тоа. Поголем проблем се хавариите. Здравје, фисиони реактори кога ќе се усовршат, ќе биде боље :)
1) Просечен коефициентот на ползено дејство на термо-електраните низ светот е 40 до 50%, со тоа што модерните термо-електрани одат и до 75%
2) Ако треба да правиш скара, дали тоа ќе го правиш во кујна или на тераса и зошто?
3) Не е спорно дека најеколошки извор на електрична енергија се нуклеарните централи. Хавариите се измислен проблем. Во историјата на човештвото се случи Чернобил и се крена огромна фама. Во модерна нуклеарка практично е неможна хаварија, освен во случај на природна катастрофа како што се случи во Јапан. Севкупните загадувања и последици од сите хаварии на планетата се бар сто пати помали од загадувањата направени со согорување на фосилни горива.
3а) Проблемот со нуклеарниот отпад е тоа што за да дојдеш до фаза за лансирање, мораш најпрво да го чуваш 1 до 3 години во специјални депоа во самата нуклеарка, па дури потоа да го транспортираш до отпад. Притоа остануваат и други отпадни радиоактивни материи, како водата во која што одседуваат горивните прачки.

Цитат
Сакав да кажам дека ќе има проблеми, и кај останатите возила најчести проблеми се поради електоника/електрика - види ги статистиките на ADAC. Не се булитпруф ни електромобилите.
Ќе има, но од тој аспект нема да се полне од 0. Ќе се превземат сите периферии од денешните автомобили со мотори на внатрешно согорување, а ќе се заменат само моторите со електро-мотори.

Цитат
Како и да е, имаме уште многу литри фосили да потрошиме додека дојдеме до некое прифатливо решение. Што ќе донесе иднината - ќе видиме. Јас типувам на fuel cells.
Fuel cells можеби ќе станат актуелни краткортрајно во некоја преодна фаза. Долгорочно електрична енергија и ништо друго. Мојата визија за 2600+ година е следна:
Автомобилите ќе бидат заменети со летала, т.е. летомобили кои ќе имаат вградени минијатуризирани реактори на фузија и ќе се движат на јонски погон. Со тоа ќе можат да се движат надвор од атмосферата и практично со гориво колку еден мобилен телефон ќе имаат автономија да прелетаат милион километри. Летањето ќе биде целосно автоматизирано, т.е. нема да има потреба од шофер, а патниците само ќе ги внесат посакуваните дестинации. Сите летомобили ќе комуницираат меѓу себе како и со други субјекти на земјата така што во секој момент ќе се знае позицијата на секој од нив. Сообраќајни несреќи практично ќе нема бидејќи и природните непогоди ќе бидат однапред предвидени и земени во предвид. Додека патуваш ќе можеш да гледаш холограм од твојите професори на факултет и воедно да комуницираш со твоите колеги/пријатели. Или пак наместо во канцелраија ќе можеш да одржиш состанок додека леташ. И ред други поволности кои се разбира ќе бидат достапни и во твојот дом/престојувалиште. Фосилни горива нема да се користат никаде.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #22 на: 08 Јануари 2012, 18:00:27 pm »
Види колега по Алфа, нуклеарната енергија - сакал или не, ќе биде иднина :)
возовите на „магнетен“ погон се уствари возови на ЕЛЕКТРО-МАГНЕТЕН погон :) тоа ти е како еден голем линиски електромотор :) За да се движат, им треба фосилно  и нуклеарно произведена струја (во јапонија најмногу од природен земјен гас и нуклеарки)
Што се однесува до првото видео - опасен хоакс е тоа. Да беше така едноставно, на тој чоек до сега ќе му направеа споменик на плоштад поголем од на аце споменикот :D Нормално со градежни машини на магнетни мотори што работат :D
Перпетуум мобиле:


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #23 на: 08 Јануари 2012, 18:07:07 pm »
Еве убав текст за Маглев кога веќе го спомена:

http://en.wikipedia.org/wiki/Maglev

Инаку, да се вратиме на темата, ако споредиме фичо од `78 и порше од 2010, фичото многу повеќе загадува со 4 пати помал мотор :) (погледај на 2 минути и 7 секунди)

Not a valid youtube URL

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #24 на: 08 Јануари 2012, 18:20:38 pm »

Електриката денес се носи неспоредливо поедноставно и побрзо од било кој друг производ. Дефинитивно многу пати поефтино, побрзо и поедноставно одошто било кое гориво.
Објасни ми како да пренесам енергија за 1KW/ч за 10 дена у вукојебина која е оддалечена 40километри од прва најблиска бандера. Со фосилните горива е едноставно. не ми треба повеќе од 50-тина литри нафта. На градежна количка сам ќе ги однесам за еден ден - сосе генераторот :)

Цитат
- Ферари 599 не е репер за автомобил, а транспортот со него ќе те чини 50 пати повеќе одошто со Тесла
- Полнење на стандарден прикључок за домаќинство кој е ограничен со 63А на 230V ќе одземе 6 часа. Таман за додека спиеш да полниш со евтина ел. енергија од 1 ноќе до 7 сабајле.
Ferrari-то го земав како пример за опасен потрошувач со мала автономија (сепак поголема од Тесла роудстер) - а не за цената. таа не ја дискутираме, бидејќи евидентно е дека во моментов електрикаата е најефтина.

Цитат
1) Просечен коефициентот на ползено дејство на термо-електраните низ светот е 40 до 50%, со тоа што модерните термо-електрани одат и до 75%
2) Ако треба да правиш скара, дали тоа ќе го правиш во кујна или на тераса и зошто?
3) Не е спорно дека најеколошки извор на електрична енергија се нуклеарните централи. Хавариите се измислен проблем. Во историјата на човештвото се случи Чернобил и се крена огромна фама. Во модерна нуклеарка практично е неможна хаварија, освен во случај на природна катастрофа како што се случи во Јапан. Севкупните загадувања и последици од сите хаварии на планетата се бар сто пати помали од загадувањата направени со согорување на фосилни горива.
3а) Проблемот со нуклеарниот отпад е тоа што за да дојдеш до фаза за лансирање, мораш најпрво да го чуваш 1 до 3 години во специјални депоа во самата нуклеарка, па дури потоа да го транспортираш до отпад. Притоа остануваат и други отпадни радиоактивни материи, како водата во која што одседуваат горивните прачки.
1. Хм, очекував поголема бројка, додуша 75% е многу ок - веројатно тоа се гасните, а не оние на јаглен.
2. Ќе праам во двор, зошто е поглем мерак, ем комшиите ќе ми завидуваат :) Јасна е поентата за локланото загадување вс ремоут, ама придонесот за глобалното загадување е ист.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #25 на: 08 Јануари 2012, 19:21:55 pm »
Објасни ми како да пренесам енергија за 1KW/ч за 10 дена у вукојебина која е оддалечена 40километри од прва најблиска бандера. Со фосилните горива е едноставно. не ми треба повеќе од 50-тина литри нафта. На градежна количка сам ќе ги однесам за еден ден - сосе генераторот :)
Електричната мрежа е поразвиена од патната инфраструктура. Ти горивото не го црпиш од нива, туку го купуваш на бензинска која пак го увезува со танкери и цистерни. Тоа е многу поскапо одошто транспортот на електрична енергија преку светскиот електро-енергетски систем. Брзината на преносот на горивото е ограничена на бризната на танкерот, цистерните, време на преточување, царини, марини и други бирократии. Ел. енергија се движи со брзина на светлината. Бензински пумпи имаш десетици во Скопје и помалку во други гратчиња. Електрични утичници имаш на секој можен објект. Да не зборам за цена на чинење на транспортот. А ако сега имаш ти 50-тина литри нафта, некогаш ќе имаш батерија со која практично ќе замениш 500 литри нафта.

Цитат
Ferrari-то го земав како пример за опасен потрошувач со мала автономија (сепак поголема од Тесла роудстер) - а не за цената. таа не ја дискутираме, бидејќи евидентно е дека во моментов електрикаата е најефтина.
Секако. Јас Тесла ја земав затоа што рече дека нема електромобил што вози подалеку од 160км.

Цитат
1. Хм, очекував поголема бројка, додуша 75% е многу ок - веројатно тоа се гасните, а не оние на јаглен.
За да се постигне поголема ефикасност се користат техиники како меѓупрегревање, т.е. догревање на веќе загреаната кондензирана вода, добра изолација на доводите и одводите и сл.

Цитат
2. Ќе праам во двор, зошто е поглем мерак, ем комшиите ќе ми завидуваат :) Јасна е поентата за локланото загадување вс ремоут, ама придонесот за глобалното загадување е ист.
Секако, ама надвор од градовите има и вегетација која на некој начин ги филтрира лањата. А во град, поготово град како Скопје кој се наоѓа во котлина, сита лања кои излегуваат од нашите миленици ги вдишуваме. Е сега, тоа што ние сме шупак народ и што дозволуваме железара да не труе повеќе од сите возила заедно е друг муабет...
Како и да е, во развиените земји ставаат мерачи на загаденост и според нив се дозволува на одредена еколошка категорија возила да возат.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #26 на: 08 Јануари 2012, 19:37:16 pm »
Објасни ми како да пренесам енергија за 1KW/ч за 10 дена у вукојебина која е оддалечена 40километри од прва најблиска бандера. Со фосилните горива е едноставно. не ми треба повеќе од 50-тина литри нафта. На градежна количка сам ќе ги однесам за еден ден - сосе генераторот :)

Електричната мрежа е поразвиена од патната инфраструктура. Ти горивото не го црпиш од нива, туку го купуваш на бензинска која пак го увезува со танкери и цистерни. Тоа е многу поскапо одошто транспортот на електрична енергија преку светскиот електро-енергетски систем. Брзината на преносот на горивото е ограничена на бризната на танкерот, цистерните, време на преточување, царини, марини и други бирократии. Ел. енергија се движи со брзина на светлината. Бензински пумпи имаш десетици во Скопје и помалку во други гратчиња. Електрични утичници имаш на секој можен објект. Да не зборам за цена на чинење на транспортот. А ако сега имаш ти 50-тина литри нафта, некогаш ќе имаш батерија со која практично ќе замениш 500 литри нафта.
Сепак, на Солунска глава кога ќе замре електриката, фосилните генератори ја бркаат работата - Сеуште. Не се пренесува прекуокеански - сеуште. Не се пренесува воздушно - сеуште. Достапност е една работа, и пренесувањето на ел. енергија до достапните места. Но портабилноста е друга работа. Здравје, за 50тина години, се надевам дека ќе има батерија со доволен капацитет во џебно издание. Или барем горивна ќелија :)

Цитат
Цитат
Ferrari-то го земав како пример за опасен потрошувач со мала автономија (сепак поголема од Тесла роудстер) - а не за цената. таа не ја дискутираме, бидејќи евидентно е дека во моментов електрикаата е најефтина.
Секако. Јас Тесла ја земав затоа што рече дека нема електромобил што вози подалеку од 160км.
Тоа е најдоброто што можат електичните во моментот (веројатно). Сепак, е под она што го можат најлошите бензински перформери. Нема бен. возило со помала автономија од 500км (со чест на некои исклучоци, како з101, што има резервоар од 35л и троши 12л/100км)

Цитат
Цитат
2. Ќе праам во двор, зошто е поглем мерак, ем комшиите ќе ми завидуваат :) Јасна е поентата за локланото загадување вс ремоут, ама придонесот за глобалното загадување е ист.
Секако, ама надвор од градовите има и вегетација која на некој начин ги филтрира лањата. А во град, поготово град како Скопје кој се наоѓа во котлина, сита лања кои излегуваат од нашите миленици ги вдишуваме. Е сега, тоа што ние сме шупак народ и што дозволуваме железара да не труе повеќе од сите возила заедно е друг муабет...
Како и да е, во развиените земји ставаат мерачи на загаденост и според нив се дозволува на одредена еколошка категорија возила да возат.
Can't argue that.

Како и да е, и јас се надевам дека електриката има иднина, но сега за сега е малку премлада, Има предност во однос на другите алтернативи поради достапноста, но огромна маана е портабилноста на енергијата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #27 на: 08 Јануари 2012, 19:41:55 pm »
Kolega po alfa :D  ne rekov deka e ednostavno ....
Rekov deka za okolinata ova e najdobriot izvor na energija
A vo link-ot ubavo si pisuva deka osven za levitacija,magnetite(razlichnata polariziranost,t.e magnetskite polinja) se koristat i za propulzija..... a strujata ustvari navremeno i pravilno gi polarizira,koordinira, magnetite za da sozdade ili privlecni ili odbivni sili vo odredeni pravci, neli e taka  ? 
Ova e prosto ko grav,sme go pravele na uchiliste,slichno na klipovite... samo sto se koristi struja za koordinacija(kocenje,zabrzuvanje)
 


@ Deni kazi kade vide deka toj zakon ne e zapazen,jas ne vidov....
za da se sluchi promena na stacionarnoto pole vo podvizno,moze da igra uloga nadvoresen faktor,sila(nesto kako alanser)
a potoa se si funkcionira dosta logichno......
 
 

 
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #28 на: 08 Јануари 2012, 19:49:23 pm »
1. Кај воз се користат електро магнетни полиња. Исто како кај ротирачки електромотор, ова е линеарен електромотор. Се користи струја. Од електрана. Различна полари-дрн дрн... Знаеш ли што пишуваш воопшто? Каква сила на магнети? Мислиш на електромагнети? Статично поле е она кое има набиено енергија, и од таа точка само се троши енергија.

2. Врти од магија тркалото? Или? Има од надвор енергија?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #29 на: 08 Јануари 2012, 19:57:40 pm »
Види, овде се користи магнетното поле за да се забрзаат телата кои имаат мал отпор. Нешто како што НАСА ги користи планетите и нивната гравитација кога лансира сонди кон оддалечените планети. За да совладаш некој отпор - поготово силите кои владеат на земјава на едно возило (гравитациони и сили на триење), ти е потребно многу енергија, која не можеш да ја извадиш од магнетно поле така едноставно.

Едноставно: Замисли колкав магнет ти треба за твојата 166-ка да ја качиш на водно привлекувајќи се од железниот крст :)
« Последно менување: 08 Јануари 2012, 20:29:43 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.