А бре луѓе, еве Dekra тестираше Mitsubishi i-MiEV и досегот на температура од само -5 степени е дупло помал у споредба на тестот со истото возило на 22 степени. Поентата на тестот беше баш да се утврди колку од енергијата во батериите се користи за движење на аутото, колку енергија се губи и колку изнесува степенот на искористеност на електромобилите у пракса. У зима плус рачунај ќе треба да имаш уклучено и греење, вентилатори, греачи на стакла, можда и седишта бар 10 минути... Ќе важи ли законот за обавезни средни светла ?
Факт е дека електромобилите доста ефикасно ја искористуваат енергијата-поготово у лето, но факт е и дека треба да се пази на автономијата у зима !!! Дајте малце пореално да гледаме на работите - btw мислите дека некој не сака потивка, побрза, поекономочна, подолготрајна и што све не „по“ у позитива ? А бе ајде, ама кажете ги и негативните страни на електромобилите.
1. ЌЕ ги направат ...
:-) e aj ќе праиме муабет пак за едно 5-6 години, да сме живи и здрави
Дај Боже - од твоја уста у Божји уши !!!