Автор Тема: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !  (Прочитано 18177 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #75 на: 19 Јануари 2012, 14:03:32 pm »
А бре луѓе, еве Dekra тестираше Mitsubishi i-MiEV и досегот на температура од само -5 степени е дупло помал у споредба на тестот со истото возило на 22 степени. Поентата на тестот беше баш да се утврди колку од енергијата во батериите се користи за движење на аутото, колку енергија се губи и колку изнесува степенот на искористеност на електромобилите у пракса. У зима плус рачунај ќе треба да имаш уклучено и греење, вентилатори, греачи на стакла, можда и седишта бар 10 минути... Ќе важи ли законот за обавезни средни светла ? :) Факт е дека електромобилите доста ефикасно ја искористуваат енергијата-поготово у лето, но факт е и дека треба да се пази на автономијата у зима !!! Дајте малце пореално да гледаме на работите - btw мислите дека некој не сака потивка, побрза, поекономочна, подолготрајна и што све не „по“ у позитива ? А бе ајде, ама кажете ги и негативните страни на електромобилите.

1. ЌЕ ги направат ... ???

:-) e aj ќе праиме муабет пак за едно 5-6 години, да сме живи и здрави

Дај Боже - од твоја уста у Божји уши !!! :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #76 на: 19 Јануари 2012, 14:07:39 pm »
Електрична играчка би земал само за син ми и евентуално за во град само да се вози некој пишпирик, за женатами. Ама со цениве кои моментално ги имаат No way, освен за малиот! ;D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #77 на: 20 Јануари 2012, 13:03:23 pm »
Мислам дека скроз избегавме од насловот на темата, сега е електрични vs не-електрични.

Иначе дека ЌЕ бидат подобри електричните возила тоа е точно ама ние дискутираме како стојат работите сега и колку се практични.

А дека постои уживање во возењето на струја еве уште еден доказ.







Фотографиите се направени на картиг во Минхен и верувајте дека е стварно одлично за возење. Ги нема брмчењето (кој кај обичните картинзи е како косилка) и издувните гасови. Има расположив вртежен момент од 0 до крај и идат многу подобро во однос на класичните. Само маната е што издржуваа до 50 круга максимум, ама тоа не е мана ако се користат во ваков простор и ако има резервни. Е да и да не заборавам цената на еден е околу 12.000 еур. !!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #78 на: 20 Јануари 2012, 13:21:20 pm »
Да ги надополнам твоите фотографии  ;D ;D ;D:

 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #79 на: 20 Јануари 2012, 14:01:40 pm »
хахахахаха  :D

Може и вака низ цел град мрежа горе и да се возиме :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #80 на: 20 Јануари 2012, 21:15:20 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Домет до 500км, 0-100 5.5 секунди
http://www.teslamotors.com/models/options

Фан на батерии не сум многу освен во далечинското за телевизорот што ми се тие не би сакал возилото што го возам да го задвижува батерија ептен е непрактично а има многу загадување и од нив па таа струја треба да се произведи некако мајкуму стара.
Малку офтопик не можев да одолеам црново Тесла ли е што ли е невероватна линија има ептен е добра.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #81 на: 21 Јануари 2012, 10:33:19 am »
таа струја треба да се произведи некако мајкуму стара.

Уште еднаш: електромоторот е многу ефикасен. Дури и доколку целата електрична енергија се произведува со горење на фосилни горива, со коли на батерии ќе се трошат значајно помалце фосилни горива бидејќи загубите се многу, многу помали.

Со струјата произведена од еден тон нафта во термоцентрала електричните коли ќе поминат многу повеќе километри отколку ако тој тон гориво се изгори распореден во резервоарчињата на колите со мотори со внатрешно согорување.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #82 на: 21 Јануари 2012, 10:51:22 am »
таа струја треба да се произведи некако мајкуму стара.

Со струјата произведена од еден тон нафта во термоцентрала електричните коли ќе поминат многу повеќе километри отколку ако тој тон гориво се изгори распореден во резервоарчињата на колите со мотори со внатрешно согорување.
Јас не би се согласил околу ефикасноста на темроелектраните + загубите при транспорт + загубите при полнење на батерии + загубите при конверзија на елетрична во механичка енергија за придвижување на луѓето. Друго е ако изворот на струја е вода, нуклеарна или некоја нефосилен - обновлив извор. Не можеш да ме убедиш дека типичната искористеност од 33% при производство на гориво од јаглен, заедно со овие загуби што ги споменав е доволна да ги надмаши моторите со внатрешно согорување

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #83 на: 21 Јануари 2012, 11:05:16 am »
Не можеш да ме убедиш дека типичната искористеност од 33% при производство на гориво од јаглен, заедно со овие загуби што ги споменав е доволна да ги надмаши моторите со внатрешно согорување

Мислев на термоцентрали на мазут... А 33% ефикасност на термоцентрала на ЈАГЛЕН е подобро од 0% ефикасност од коли на јаглен (бидејќи такви не постојат).

Инаку, кога више спомна централи на јаглен, пази ова:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aved%C3%B8re_Power_Station

Eнергетска ефикасност над 90%, топлина2струја над 50%

Џабе се пењавите, мотори со внатрешно согорување се историски атавизам, во иднината сите ќе возиме на струја лајк ит ор нот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #84 на: 21 Јануари 2012, 11:16:44 am »
Не можеш да ме убедиш дека типичната искористеност од 33% при производство на гориво од јаглен, заедно со овие загуби што ги споменав е доволна да ги надмаши моторите со внатрешно согорување

Мислев на термоцентрали на мазут... А 33% ефикасност на термоцентрала на ЈАГЛЕН е подобро од 0% ефикасност од коли на јаглен (бидејќи такви не постојат).

Инаку, кога више спомна централи на јаглен, пази ова:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aved%C3%B8re_Power_Station

Eнергетска ефикасност над 90%, топлина2струја над 50%

Џабе се пењавите, мотори со внатрешно согорување се историски атавизам, во иднината сите ќе возиме на струја лајк ит ор нот.

Тогаш само нуклеарна енергија ќе не` спаси - а таа ќе ни` ја сервираат со лажиче, за да може да не` дере енергетската мафија (наместо нафтената сега што не` дере).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #85 на: 21 Јануари 2012, 11:29:44 am »
Не можеш да ме убедиш дека типичната искористеност од 33% при производство на гориво од јаглен, заедно со овие загуби што ги споменав е доволна да ги надмаши моторите со внатрешно согорување

Мислев на термоцентрали на мазут... А 33% ефикасност на термоцентрала на ЈАГЛЕН е подобро од 0% ефикасност од коли на јаглен (бидејќи такви не постојат).

Инаку, кога више спомна централи на јаглен, пази ова:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aved%C3%B8re_Power_Station

Eнергетска ефикасност над 90%, топлина2струја над 50%

Џабе се пењавите, мотори со внатрешно согорување се историски атавизам, во иднината сите ќе возиме на струја лајк ит ор нот.

Тогаш само нуклеарна енергија ќе не` спаси - а таа ќе ни` ја сервираат со лажиче, за да може да не` дере енергетската мафија (наместо нафтената сега што не` дере).

Aко, нека биде и така, пак е подобро: ќе трошиме ПОМАЛКУ енергенси и градовите ќе ни смрдат ПОМАЛКУ, а колите ќе идат ПОТИВКО и ПОДОБРО, a ќе бидат ПОЛЕСНИ, ПОЕДИНСТАВНИ и ПОЕВТИНИ.

Електричните коли никако не се конечно, ултимативно решение на нашите енергетски проблеми, но сигурно се нивно значајно ублажување.