Автор Тема: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !  (Прочитано 18178 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Како протагонисти земаа два претставника од спротивните краеви на моторизираната американска понуда - Fiat 500 (со 1,4 литарски мотор со 100 KS) и Ford F-150 (6.2 V8 со 411 KS, бензински, се разбира), на кои им спротивставија две градинарски дувалки за лисја, една со едноцилиндричен двотактен мотор со 51 cm³, а втората со четирицилиндричен мотор од само 30 cm³. Испитувањето на издувните емисии беше направено во центарот за автомобилски истражувања на асоцијацијата на автоклубовите од Jужна Калифорнија, со тестови кои одговараат на американските стандарди за хомологација на лесните возила, што со еден збор кажано, значи професионално.

А одговорот што го добија е повеќе од интересен - погледнете го видеото и сé ќе ви стане јасно…


Not a valid youtube URL

Јас ја утнав мојата претпоставка  :(


Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #1 на: 08 Јануари 2012, 00:43:21 am »
Ova samo pokazuva i dokazuva deka cela fama sto se kreva okolu zagaduvanjeto od avtomobilite e namerno konstruirana
i nie za nekoe vreme ke mora da vozime idiotski ,elektricni ,glupavi koli.....


Top Gear dadoa uste pobanalen primer od ovoj.... :D Prdez od krava poveke zagaduva od avtomobil,moze na nekoj ke mu tekne vo koja epizoda bese :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #2 на: 08 Јануари 2012, 01:35:52 am »
Cuore, се се, само не сваќам што е идиотски и глупо кај електричните коли...тоа не сваќам.

А за згадувањето, математика се прави и за тоа колку време ќе брмчиш
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #3 на: 08 Јануари 2012, 01:37:41 am »
Sporedbi na glupi i nepotrebni motori... Svasta.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #4 на: 08 Јануари 2012, 02:32:39 am »
Cuore, се се, само не сваќам што е идиотски и глупо кај електричните коли...тоа не сваќам.

А за згадувањето, математика се прави и за тоа колку време ќе брмчиш

Kako prvo od merakliska gledna tocka ..... nema zvuk,nema nisto :S, nikogas nema da mi pravi keif  el. kola,se gubi uzivanjeto

A kako vtoro denes i onaka e problem elektricnata energija kako resurs,sekojdnevno skapnuva isto kako i gorivoto.... a

-- a sto ke se sluci koga na dosegasnive potrosuvaci ke se priklucat PLUS uste  XX 000 000 000 avtomobili..... ke skapne uste tolku

 1kw = 1.36hp    100kw=136hp(se poretki stanuvaat avtomobilite ispod 110hp)
Ne ja znam momentalnata cena na KW/h,koj znae neka presmeta kolku bi kostala voznja od 2 saati,lani mislam deka bese okolu 7-8den

Spored mene ova ovde e varijantata za dobroto na covestvoto,ama ne im odgovara bespatnata magnetna energija
iako i ova ne bi sakal da go vozam
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #5 на: 08 Јануари 2012, 03:03:59 am »
Kako prvo od merakliska gledna tocka ..... nema zvuk,nema nisto :S, nikogas nema da mi pravi keif  el. kola,se gubi uzivanjeto
Тоа со звукот важи за помалку од 1% од популацијта. За другите спортскиот звукот е или небитен или пак им е битно воопшто да не се слуша моторот. Она кое им е битно на љубителите на возењето е дека со електричен автомобил ќе имаат карактеристики кои неможат да се постигнат со мотор со внатрешно согорување на фосилни горива. А тоа е максимален вртежен момент од 0RPM, додека вртежниот момент со мотори кои би се вклопиле во габарит од денешниве лимузини би се движеле во рамки на 1000NM.

Цитат
A kako vtoro denes i onaka e problem elektricnata energija kako resurs,sekojdnevno skapnuva isto kako i gorivoto.... a
1) Електричната енергија е многу поевтина од фосилните горива. Тоа така било и така ќе остане.
2) Електричната енергија е обновлива
3) Транспортот на електричната енергија е неспоредливо поедноставен
4) Можеш да полниш „гориво“ каде сакаш
5) Не загадуваш
6) Поевтино одржување
7) Помали шанси за дефект

Цитат
-- a sto ke se sluci koga na dosegasnive potrosuvaci ke se priklucat PLUS uste  XX 000 000 000 avtomobili..... ke skapne uste tolku
Никогаш нема да биде поскапа од енергијата добиена од фосилни горива.

Цитат
1kw = 1.36hp    100kw=136hp(se poretki stanuvaat avtomobilite ispod 110hp)
Тоа е максимална моќност за која говориш и која ретко ја постигнуваш и при која летаат стотки од ауспух. Притоа ефикасноста на моторите со внатрешно согорување при максимална моќност е помала од 20%, при што тие 20% се однесуваат на турбо-дизел. Кај атмосферските бензинци е прашање дали е и 10%. За компарација, ефикасноста кај електромоторите е над 90%. Токму затоа и се произведуваат хибридни возила кои при најоптимална(најефикасна) работа на моторот на внатрешно согорување произведуваат електрична енергија со што го движат автомобилот

Цитат
Ne ja znam momentalnata cena na KW/h,koj znae neka presmeta kolku bi kostala voznja od 2 saati,lani mislam deka bese okolu 7-8den
Со најновите цени, во Македонија во просек е 4.4 денари. Ако крузаш со лимузина со 90 km/h, не ти требаат повеќе од 25kW моќност во просек. 50kW/h се 220 денари, a за 2 часа ќе поминеш 180km. Но, бидејќи имаш опција да пуниш на евтина струја за 2.93ден по kW/h тогаш тоа задоволство ќе те чини 147 денари. Истото да го постигнеш со турбо-дизел ќе потрошиш 7.2 литри нафта под услов да трошиш 4 литри дизел на 100kм, a тоа во пари е 520 денари. Ако возиш атмосферски бензинец, тогаш тој ќе ти проголта 7 литри на 100km, или вкупно 12.6 литри, а тоа во пари е 970 денари. Со други зборови крузањето со електро-мобил е 3 до 6 пати поефтино. Ако завлезеш во шумахер стил на возење, со газење при максимална снага, разликата во цена ќе биде многу многу поголема, во однос на атмосферски бензинец можеби и 10 пати. Слично ќе добиеш и за возење низ град, поготово ако киснеш по семафори. Кај електро-мобилот имаш 0 потрошувачка со дремење на семафор.
« Последно менување: 08 Јануари 2012, 10:39:58 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #6 на: 08 Јануари 2012, 13:20:25 pm »
Фино тоа теоретски :) Ама:
1. И најдобрите е-возила не може да те однесат (едвај) до грчка граница со нивната автономија,па ќе треба во дојран да седнеш во фук-так и да преспиеш во полин  за да се напуниш и да продолжиш во Солун - Nisan LEAF,  Real-world range autonomy - 160km (100 miles).
2. Електричната енергија се обновува во најголема мерка од фосилни горива - кога ќе преминеме комплетно на нуклеарна, ќе биде друг муабет :)
3. Гориво можеш да полниш каде сакаш, ама дур да напуниш, ќе ти пукне џигер.
4. Не зададуваш - директно, загадуваш индиректно.
5. поефтино одржување дур не дојде време за батерии нови батерии (4-5 години), тогаш мисли му ја што ќе праиш! Цитат: Each battery pack costs Nissan an estimated US$18,000 (as of May 2010).[46][47]
6. За дефекти - тек ќе треба да се види..  Цитат: In April 2011 Nissan announced that customers in the United States and Japan reported problems in restarting their Leaf vehicles after switching the motor off.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #7 на: 08 Јануари 2012, 13:31:08 pm »
Cuore, се се, само не сваќам што е идиотски и глупо кај електричните коли...тоа не сваќам.
А за згадувањето, математика се прави и за тоа колку време ќе брмчиш
Kako prvo od merakliska gledna tocka ..... nema zvuk,nema nisto :S, nikogas nema da mi pravi keif  el. kola,se gubi uzivanjeto
A kako vtoro denes i onaka e problem elektricnata energija kako resurs,sekojdnevno skapnuva isto kako i gorivoto.... a
-- a sto ke se sluci koga na dosegasnive potrosuvaci ke se priklucat PLUS uste  XX 000 000 000 avtomobili..... ke skapne uste tolku
 1kw = 1.36hp    100kw=136hp(se poretki stanuvaat avtomobilite ispod 110hp)
Ne ja znam momentalnata cena na KW/h,koj znae neka presmeta kolku bi kostala voznja od 2 saati,lani mislam deka bese okolu 7-8den
Spored mene ova ovde e varijantata za dobroto na covestvoto,ama ne im odgovara bespatnata magnetna energija
iako i ova ne bi sakal da go vozam
Боже господе, ваљда не веруваш во вакви глупости... Човеков ме навредува директно, како љубител на физиката. Топла вода, ладна фузија работава. Бутур.

Цитат
The last time I checked, Troy Reed was alive and well and not even in jail for fraud. He took a lot of peoples money for an idea that could never have worked. To prove fraud however, you have to prove that he understood that it could not work. So long as it stayed with his story, and never admitted that he knew it was a fraud, he could not be tried for it. The car is just powered by some ordinary batteries.

П.С. Хибрид е генијално решение, од моето искуство со нив. Би купил, сигурно во иднина. Во моментов Инсајт за мене е генијално возило, само треба државата да субвенционира 3-4000 евра за купување хибриди.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #8 на: 08 Јануари 2012, 13:33:26 pm »
Фино тоа теоретски :) Ама:
1. И најдобрите е-возила не може да те однесат (едвај) до грчка граница со нивната автономија,па ќе треба во дојран да седнеш во фук-так и да преспиеш во полин  за да се напуниш и да продолжиш во Солун - Nisan LEAF,  Real-world range autonomy - 160km (100 miles).
2. Електричната енергија се обновува во најголема мерка од фосилни горива - кога ќе преминеме комплетно на нуклеарна, ќе биде друг муабет :)
3. Гориво можеш да полниш каде сакаш, ама дур да напуниш, ќе ти пукне џигер.
4. Не зададуваш - директно, загадуваш индиректно.
5. поефтино одржување дур не дојде време за батерии нови батерии (4-5 години), тогаш мисли му ја што ќе праиш! Цитат: Each battery pack costs Nissan an estimated US$18,000 (as of May 2010).[46][47]
6. За дефекти - тек ќе треба да се види..  Цитат: In April 2011 Nissan announced that customers in the United States and Japan reported problems in restarting their Leaf vehicles after switching the motor off.



Ја нема што да додадам, од овој Симо не се доаѓа на ред ;) :D
ОК, значи тоа е тоа - Симо је мој друг ;D Поздрав мајсторе !!!

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #9 на: 08 Јануари 2012, 13:40:55 pm »
Симо електричниот мотор е во секој аспект подобар од Ото или Дизел моторот. Денес проблем е батеријата но и тоа ако се вложат поголеми средства во развој на истата ќе се реши. Додека за мене хибридите се промашена инвестиција, значи зборам за чисто електричен автомобил.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #10 на: 08 Јануари 2012, 13:41:13 pm »
Ауу, сега го видов видеово... Ауу Срамота. :D а и сузукино легнало од батерии во гепек :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #11 на: 08 Јануари 2012, 13:48:18 pm »
Симо електричниот мотор е во секој аспект подобар од Ото или Дизел моторот. Денес проблем е батеријата но и тоа ако се вложат поголеми средства во развој на истата ќе се реши. Додека за мене хибридите се промашена инвестиција, значи зборам за чисто електричен автомобил.
Значи, ако гледаш само под хауба, да. Подобар е, но ако тргнеш од производство на електрична енергија (најчесто од фосилни горива) па да стигне до кинетичка енергија за наше придвижување - ќе видиш дека процесот не е така едноставен. Да не збориме за производство на литиум јонските батерии, чие производство ем е скапо ем загадува.
Сега е поефтина струјата, но јас сум сигурен кога ќе почне струјата да се троши за масовно придвижување на луѓе, веќе се` ќе биде поразлично. За греење ќе плаќаш xxx пати повеќе зошто се возиш на струја,  за готвење - исто така, ќе се бањаш само во недела, зошто палење бољер ќе кошта 600 пати повеќе отколку сега.
Како што вели една стара америчка : There ain't no such thing as a free lunch.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #12 на: 08 Јануари 2012, 13:48:30 pm »
Симо електричниот мотор е во секој аспект подобар од Ото или Дизел моторот. Денес проблем е батеријата но и тоа ако се вложат поголеми средства во развој на истата ќе се реши. Додека за мене хибридите се промашена инвестиција, значи зборам за чисто електричен автомобил.
Вложено, решено.



Минијатурно гасно турбинче (мотор) со 20-30кс, без мењач, без ништо усрано, врзано да напојува електромотор со 50-60кс и батерии + регенеративно полнење. Тоа е решението за следниве 50 години. Јагуарот во некоја многу помала и многу поефтина варијанта. :)

Вака работат локомотиви со декади наназад... Технологијата е одамна тука, ефтина ко киндер јајце.

П.С. Да имаме мерач ќе видиш дека 90% од времето во нашето возило користиме помалку од 10% од максималната декларирана сила. И тоа со било какво возење. Соодветно електромотор со 60кс ќе се чувствува многу посилно при нормална употреба.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #13 на: 08 Јануари 2012, 15:25:16 pm »
Фино тоа теоретски :) Ама:
Не, не, не! Тоа не е теоретски. Се тоа е практично и функционира! Електричните авотмобили постојат уште од кога постојат и автомобилите со мотори со внатрешно согорување. Пред повеќе од 100 години кога почнал развојот на моторите со внатрешно согорување електричните автомобили биле посупериорни во секој поглед: подобро забрзување, поголема крајна брзина и можеле да поминат поголема дистанца без потреба од повторно полнење. За жал електрификацијата не била доволно развиена, па така и развојот на автомобилите се насочил кон усовршување на моторите со внатрешно согорување, а потоа нафтената мафија си ги презела работите во свои раце.

Цитат
1. И најдобрите е-возила не може да те однесат (едвај) до грчка граница со нивната автономија,па ќе треба во дојран да седнеш во фук-так и да преспиеш во полин  за да се напуниш и да продолжиш во Солун - Nisan LEAF,  Real-world range autonomy - 160km (100 miles).
1) Tesla 1 може извозува 400km и забрзува 0 - 100km/h за 3.7s, време на целосно полнење на батеријата 3.5 часа. Tesla 2 која треба да излезе годинава ќе биде уште подобра.
2) Автомобилите на електромотор се на самиот почеток на својот развој и експанзија. Ова што се нуди денес е мачкина кашлица во однос на она кое навистина ќе го овозможат електирчните авотомобили. Прашање е само на време кога авто-производителите ќе се ослободат од нафтената мафија и ќе започнат да се користат многу понапредни технологии за масовно производство на многу пософистицрани батерии. Веќе има поставени патенти и производството е во најава на литум-јонски батерии кои складираат 10 пати повеќе енергија и се полнат 10 пати побрзо од сегашните. Наводно ќе се употребуваат за мобилни телефони и лаптопи. http://www.grist.org/list/2011-06-08-no-joke-this-is-the-biggest-battery-breakthrough-ever. Кога би се употребиле во авто-индустрија тоа би значело практично крај на нафтена мафија, нели? Епа некој веќе и на тоа работи:
Цитат
Can’t we have a car that goes 250 miles on a single charge? Can’t we recharge it in five minutes? And drive it at 80 M.P.H.? Don’t dismiss it as wishful thinking! A Toronto-based firm ZENN Motors promises such a highway capable model in near future with no gasoline engine, no batteries, and no emissions!
http://www.alternative-energy-news.info/cityzenn-dream-electric-car/

Цитат
2. Електричната енергија се обновува во најголема мерка од фосилни горива - кога ќе преминеме комплетно на нуклеарна, ќе биде друг муабет :)
Грешно се изразив со обновливи извори. Обновливи извори се сонце, ветер, вода. Сакав да кажам извори кои не загадуваат, а тоа вклучува и нуклеарка. Порано или подоцна ќе се направат реактори на фузија кои за ист габарит како оние на фисија произведуваат околу 1000 пати повеќе енергија и не создаваат радиоактивен отпад. Долгорочно гледано тоа е иднината. Фосилните горива долгорочно ќе се намалат до мера да ги снема. А со тоа иднината е во електричните автомобили.

Цитат
3. Гориво можеш да полниш каде сакаш, ама дур да напуниш, ќе ти пукне џигер.
Види точка 1.
Цитат
4. Не зададуваш - директно, загадуваш индиректно.
1) Дури и со производство на ел. енергија од јаглен загадувањето при производство на ел. енергија од јаглен е многу помало одошто она од мотор на внатрешно согорување.
2) Штетните гасови не ги испушташ во средината каде живееш туку во зона оддалечена од населена средина.
3) Долгорочно производството на ел. енергија ќе се сведе на нуклеарка

Цитат
5. поефтино одржување дур не дојде време за батерии нови батерии (4-5 години), тогаш мисли му ја што ќе праиш! Цитат: Each battery pack costs Nissan an estimated US$18,000 (as of May 2010).[46][47]
Цените на батериите се скапи затоа што не се произведуваат масовно. 99% од материјалите вградени во батериите се рециклираат, а рециклирањето е ефтино. Па така кога ќе има масовнизација на електро-мобилите рециклирањето на батериите ќе се сведе на цена пониска од онаа на менувањето на масло на денешниве автомобили за соодветно поминатата километража.

Цитат
6. За дефекти - тек ќе треба да се види..  Цитат: In April 2011 Nissan announced that customers in the United States and Japan reported problems in restarting their Leaf vehicles after switching the motor off.
Тоа е изолиран случај и е проблем со компјутер/електроника на возилото, а не со електромоторот. Нема никаква врска со проблем со електромотор. Повеќе од сто години одлично функционираат електромоторите на наизменична струја. Нема ништо да се смени со нивна примена во авто-индустрија.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Тест на загадување помеѓу голема и мала кубикажа !
« Одговори #14 на: 08 Јануари 2012, 15:41:39 pm »
Појасот закачен на вратата за отварање.. :o