Автор Тема: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project  (Прочитано 6391 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #75 на: 12 Октомври 2025, 23:04:32 pm »
Викендов два битни проблеми чкртнати од список:
Совозачката врата не се отвораше ни од надвор ни од внатре поради заглавена брава - сменета со брава од растурачи, која е малце помалце дефектна...додека да се најде здрава. Битно сега може да се вози и совозач, покрај возачот и патниците на задна клупа.
Вториот проблем беше што возачкиот и совозачкиот прозор не се затвораа како што треба ни до крај. Од растурачите најдов механизам за совозачката врата, но не баш добар, уствари со лош мотор, а тој е пунктуван, и не може да се смени со мотор од моите механизми. Секако, решив да се позанимавам да видам што е проблемот со механизмите, после малку мозгање, малку алат, многу време, ги решив и двата механизми.
После тоа ја частев една „активна пена“ и плакнење со осмоза под висок притисок :)
Еве едно сличе за да не биде „празен“ постов.

« Последно менување: 12 Октомври 2025, 23:27:02 pm Simo - Carrier159 »
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8966
  • Возач без обзир. Безобзирен возач.
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #76 на: 14 Октомври 2025, 01:27:56 am »
Нема понатамошно да те охрабрувам, ама


Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #77 на: 02 Ноември 2025, 23:05:51 pm »
Секој викенд по некое штрафче се става :)
Прво се занимавав со отштрафени панели и разлабавени работи во внатрешноста, претходниот сопственик наместо да се посвети на средување на битни работи, како што се амортизери подвозје и слични работи, се фатил со „преуредување“ на внатрешноста.
Тргнал од тапацирање на „небото“, па сеа има „црно небо - бок те је*0“, па фарбани пластики од сиви во црни, па сменети велур седишта во кожни, па сменет патос од сив во црн, купишта незаштрафени штрафови од појаси до пластики по внатрешноста...  Како и да е, ја доведов внатрешноста во пристојна состојба, личи на кола сега.
Генерално што е направено:
- Исчистен кожниот ентериер
- исчистени пластиките на вратите и шалт табла, стакла и сл.
- спастрен гепекот колку може, прицврстен акумулаторот кој беше ризично лабав, ставени тапацири,
- спастрни тапацири на врати, звучници, puddle lights и останати орнаменти,
- Средени сигурносните појаси, беа откачени и недобро стокмени, на задните седишта беа измешани лев/десен/централен,
- Вратен самозатемнувачкиот внатрешен ретровизор (бил сменет со обичен),
- Наместен сензорот за дожд - треба да се провери функционалноста,


и уште куп пластичиња и копченца низ внатрешноста, за да личи што е можно попристојно.

А да, сменет и филтерот за кабина, веројатно тој што бил на колава потекнува уште од времето кога била колата во Италија, пошто беше  OEM Alfa Romeo. Погнасен филтер за кабина - не сум видел у живот!


 Успут, од @KaZaN го земав тоа BT - андроид ауто - FM трансмитерот, и колата влезе во овој век :) Еве сличе, и спастрени се каблите, не се оставени така да висат.



Мислам дека внатрешноста веќе ја упристоив, останаа уште некои пластичиња да подзабришам и штрафчиња да подзаштрафам, ама тука веќе завршувам со ентериерот. Остана да истрејсувам што е проблемот со ербег сензорите, ми јавува грешки за три сензори: фронт краш лев и десен не се детектирани од ЕКУ-то, и исто така песинџер окјупанси сензорот јавува грешка.

Следни работи кои ми се во план пред да дојде зимата:

1. Да се смени хладњачето за парно,
2. да се измие системот за ладење, пошто течноста повеќе личи на мочуриште во алабама, а помалку на антифриз,
3. Да се смени уље и филтер за уље, евентуално уље во мењач. Филтерот за воздух, за разлика од овој у кабина беше неверојатно чист.
4. Да се смени глицеринот во кочници, да се одзрачат пумпите за куплунг,
5. Да се сменат скинатите манжетни на летва и на осовини
6. Да се нарачаат амортизери и пружини од дојчланд (за да се монтираат евентуално на пролет)
7. Да се проверат свекици и сл.

Работи кои се на список за решавање, уствари список на работи кои сакам да ги средам до пролет:

- Да се средат фаровите, десниот ми е изгледа енглески, а и многу ниско удира. Исто така и ожичувањето треба да се среди кај фаровите
- Да се симне предниот браник, да видам што станува со инсталацијата за прскалки за вода на шофершајбна
- Да се проверат повеќе позиции на електричанта инсталација, поради метанската инсталација некои позиции се врзани со изолир и со лустер-клеми, мора да се преправат, да се залемат убаво и да се изолираат како што треба.
- Да се средат 17-ките бандаши, да бида спремни за летна сезона
- Да се најдат тапацири за гепек, оние што фалат и биле уништени поради метанската инсталација
- Да се купат ситници-делчиња од ентериер кои се искршени или недостасуваат како касетата на шалт табла, кожинка за менувач/рачна
- Да се набават штопови на гепек кои не се испукани.
- Да се најде заден десен катадиоптер


Mожда нешто сум пропуштил, може и ќе излезат нови „позиции“ во меѓувреме, ама ова ќе ми служи како почетна листа за акција.

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 414
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #78 на: 05 Ноември 2025, 00:38:06 am »
Секој викенд по некое штрафче се става :)
Прво се занимавав со отштрафени панели и разлабавени работи во внатрешноста, претходниот сопственик наместо да се посвети на средување на битни работи, како што се амортизери подвозје и слични работи, се фатил со „преуредување“ на внатрешноста.
Тргнал од тапацирање на „небото“, па сеа има „црно небо - бок те је*0“, па фарбани пластики од сиви во црни, па сменети велур седишта во кожни, па сменет патос од сив во црн, купишта незаштрафени штрафови од појаси до пластики по внатрешноста...  Како и да е, ја доведов внатрешноста во пристојна состојба, личи на кола сега.
Генерално што е направено:
- Исчистен кожниот ентериер
- исчистени пластиките на вратите и шалт табла, стакла и сл.
- спастрен гепекот колку може, прицврстен акумулаторот кој беше ризично лабав, ставени тапацири,
- спастрни тапацири на врати, звучници, puddle lights и останати орнаменти,
- Средени сигурносните појаси, беа откачени и недобро стокмени, на задните седишта беа измешани лев/десен/централен,
- Вратен самозатемнувачкиот внатрешен ретровизор (бил сменет со обичен),
- Наместен сензорот за дожд - треба да се провери функционалноста,


и уште куп пластичиња и копченца низ внатрешноста, за да личи што е можно попристојно.

А да, сменет и филтерот за кабина, веројатно тој што бил на колава потекнува уште од времето кога била колата во Италија, пошто беше  OEM Alfa Romeo. Погнасен филтер за кабина - не сум видел у живот!
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 Успут, од @KaZaN го земав тоа BT - андроид ауто - FM трансмитерот, и колата влезе во овој век :) Еве сличе, и спастрени се каблите, не се оставени така да висат.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мислам дека внатрешноста веќе ја упристоив, останаа уште некои пластичиња да подзабришам и штрафчиња да подзаштрафам, ама тука веќе завршувам со ентериерот. Остана да истрејсувам што е проблемот со ербег сензорите, ми јавува грешки за три сензори: фронт краш лев и десен не се детектирани од ЕКУ-то, и исто така песинџер окјупанси сензорот јавува грешка.

Следни работи кои ми се во план пред да дојде зимата:

1. Да се смени хладњачето за парно,
2. да се измие системот за ладење, пошто течноста повеќе личи на мочуриште во алабама, а помалку на антифриз,
3. Да се смени уље и филтер за уље, евентуално уље во мењач. Филтерот за воздух, за разлика од овој у кабина беше неверојатно чист.
4. Да се смени глицеринот во кочници, да се одзрачат пумпите за куплунг,
5. Да се сменат скинатите манжетни на летва и на осовини
6. Да се нарачаат амортизери и пружини од дојчланд (за да се монтираат евентуално на пролет)
7. Да се проверат свекици и сл.

Работи кои се на список за решавање, уствари список на работи кои сакам да ги средам до пролет:

- Да се средат фаровите, десниот ми е изгледа енглески, а и многу ниско удира. Исто така и ожичувањето треба да се среди кај фаровите
- Да се симне предниот браник, да видам што станува со инсталацијата за прскалки за вода на шофершајбна
- Да се проверат повеќе позиции на електричанта инсталација, поради метанската инсталација некои позиции се врзани со изолир и со лустер-клеми, мора да се преправат, да се залемат убаво и да се изолираат како што треба.
- Да се средат 17-ките бандаши, да бида спремни за летна сезона
- Да се најдат тапацири за гепек, оние што фалат и биле уништени поради метанската инсталација
- Да се купат ситници-делчиња од ентериер кои се искршени или недостасуваат како касетата на шалт табла, кожинка за менувач/рачна
- Да се набават штопови на гепек кои не се испукани.
- Да се најде заден десен катадиоптер


Mожда нешто сум пропуштил, може и ќе излезат нови „позиции“ во меѓувреме, ама ова ќе ми служи како почетна листа за акција.
Мераци кола, секоја чест, бтв дали може да споделиш со што ја чистиш кожата?

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7275
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #79 на: 05 Ноември 2025, 08:07:12 am »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #80 на: 05 Ноември 2025, 08:43:41 am »
Мераци кола, секоја чест, бтв дали може да споделиш со што ја чистиш кожата?

Овој пат земав од MojeAuto https://carbox.mk/product/ma-profesionalno-mleko-za-koza-500ml/

Колку да симнам површинската прљавштина и да ја омекнам малку. Не е идеално, ама на пролет ќе се занимавам со потемлени работи, на потопло време. 
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2680
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #81 на: 05 Ноември 2025, 10:04:41 am »
Леле филтерот за кабина каков е.....и јас немам видено вакво нешто.
Своерачен потпис ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #82 на: 15 Ноември 2025, 20:48:24 pm »
......

Следни работи кои ми се во план пред да дојде зимата:
.....
1. Да се смени хладњачето за парно
2. да се измие системот за ладење, пошто течноста повеќе личи на мочуриште во алабама, а помалку на антифриз,

.....

Денес немав намера да перам систем за ладење, имав намера само да испуштам 2-3 литри течност и да ставам концентрат, пошто ќе мора точка 1. да се адресира многу скоро, а и термостатот ќе се менува, па точка 2 беше наменета за тој период ама....


... пробав да измерам каква заштита од мрзнење нуди оваа течност што е веќе во системот, и кога брцнав тоа мерачот - не се гледаа стрелките во него (а кога ги видов, беше околу текстот со опис) :D :D

Изгледа колава била на одржување кај @MecheTo пошто и претходните газди никад антифриз не смениле, како што се фалеше и Мече :D

Еве како изгледаше течноста во систем за ладење (не знам како да ја наречам, антифриз не е гарант), веројатно последен пат во Италија била сменета - а тоа е пред повеќе од 15 години, заедно со филтерот за воздух (види слики горе):





Следно беше демонтажа на ескпанзионото садче, па негово чистење од талог и гнасотии,(темелното чистење ќе се случи кога ќе ги менувам хладњачето и термостатот), отприлика вака игледа внатре по чистење:



Па следеше неколкукратно плакнење со обична вода, додека не почна бистра вода да тече, па да изврти еднаш со деминерализирана, па на крај наполнето со антифриз, но со помала концентрација, пошто не купив за целосна промена, не ми беше во план празнење на цел систем. Ја оставив да поработи едно 20-тина минути, проверив дали циркулира вода низ радијатор, низ хладњаче во кабина, откако се уверив дека се е во ред, проверив како изгледа разладната течност и колку заштита пружа од мрзнење:



Менувајте разладна течност барем на 5 години, не си играјте, ова што било во системов - партали праи и хладњак, и глава на мотор и дихтунг на глава, и термостат и  радијаторче во кабина, и водна пумпа - све страда од нередовно менување антифриз и доведување до ваква состојба :(

 
« Последно менување: 15 Ноември 2025, 20:57:17 pm Simo - Carrier159 »
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8050
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #83 на: 15 Ноември 2025, 20:58:26 pm »
Аууу страшно. Еден совет, за чистење на казанчето за антифриз, користи брејк клинер, ќе светне како ново. Покасно ќе ми се заблагодариш

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 872
  • The best or nothing.
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #84 на: 15 Ноември 2025, 20:59:30 pm »
Како планираш да го испереш казанчето? И кај мене се познава некаков талог. (претпоставувам кафе ставале за хладњакот)
Ми спомнаа комбинација вода + песок, ама скептик сум...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #85 на: 15 Ноември 2025, 21:05:19 pm »
Како планираш да го испереш казанчето? И кај мене се познава некаков талог. (претпоставувам кафе ставале за хладњакот)
Ми спомнаа комбинација вода + песок, ама скептик сум...
Еее, видиш, не ми текна дека бојава може е од некоја таква „измишљотина“, како кафе у систем за ладење - пошто им пуштало хладњачето за кабина :D

Инаку, песок не би ставал во никој случај, пошто не е обичен празен сад, туку има прегради и комори, веројатно да се избегне кламбурци и пена, па  голема е веројатноста да остане песок кој потоа може да циркулира низ систем, што може да биде погубно за многу работи. Ете Жиле вика брејк клинер - ќе се проба со тоа, ќе пробам и други методи, денес употребив таблета за машина за перење садови, со вруќа вода, ама немав многу време пошто почна да ме стемнува за да ја оставам подолго да „работи“. Ќе се исчисти најдобро што може.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8050
  • Плинаш!!!
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #86 на: 15 Ноември 2025, 21:31:42 pm »
Веруј брејк клинер и немаш мака. Не треба ни да гребеш ни да рибаш со крпа. Затни ги сите дупки освен една, испрскај брејк клинер внатре така повеќе, затни ја дупката и кламуцкај. Стакло се прави.

Кај комшија пред месец дена измеша уље во антифризот. Тоа мајонезот со ништо не се вадеше. Со што све не пробавме, прашак, арис, солна киселина, бензин, нафта...и да не набројувам. Случајно помина друг комшија (стар механичар) сега во пензија и он ни ја кажа тајната.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14814
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #87 на: 15 Ноември 2025, 22:46:27 pm »
@Simo - Carrier159  Гледаш дека иако не е сменет кој знае колку време,сепак колата функционира како што треба.
Дали имаш мака со дихтунг,хладњак,црева или било што од тоа што наброи?
Имам луфта уште 10г до оваа состојба,а дотогаш планирам уште 2-3 возила да сменам.😄
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4110
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #88 на: 15 Ноември 2025, 23:14:07 pm »
Ова е вака бидејки некој дотурил чешмовача и фатило да кородира.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7275
Одг: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V - Busso Project
« Одговори #89 на: 16 Ноември 2025, 00:15:59 am »


Како планираш да го испереш казанчето? И кај мене се познава некаков талог. (претпоставувам кафе ставале за хладњакот)
Ми спомнаа комбинација вода + песок, ама скептик сум...
Еее, видиш, не ми текна дека бојава може е од некоја таква „измишљотина“, како кафе у систем за ладење - пошто им пуштало хладњачето за кабина :D



Кога ќе загре мирисаше ли како кога поминуваш покрај РИО кафе на автопат? :)