Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180407 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Моторот прави ист број на ревоуции додека се загрее.

800х6 минути = 1600х3минути.

Следно?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Никако! 1000 револуции во блага вожња ќе го загреат многу, многу повеќе отколку 1000 револуции во лер.

Како знам? По потрошеното гориво при 1000 револуции во блага вожња вс потрошеното гориво при 1000 револуции во лер.

Фаланга? Што бидна со линкот кој ќе каже дека за моторот е поздраво да се подзагрее во лер пред да се тргне? Вирус го избриша од интернет?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Значи убаво би било да се вози и на повисоки обртаи додека се загрее, за да се потроши повеќе гориво?

П.С. Баш ќе проверам ова со обртаите на лице место. Да видам колку е тоа „многу многу“.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #618 на: 01 Декември 2013, 16:49:26 pm »
Не мењам тези, застапувам само една а тоа е дека за моторот е подобро да се оптерети загреан без обзир на екологија и практичност и потрошувачка.
Ти од друга страна си непредвидлив. Ти на моменти се фаќаш за најмал детал и тупиш додека соговорникот не добие нервен слом а на моменти генерализираш и ги занемаруваш деталите бидејќи така ти одговара во дискусијата бидејќи последниот звор МОРА ДА Е ТВОЈ, што исто така ти го пишува во потписот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Што бе „исто така“? Ништо не си постирал.

Дај линк кај што вика „ладен мотор треба прво да се остаи у лер малце да се подзагрее“.

Тука се више постирани еден куп линкови кои го велат спротивното.

http://autos.aol.com/article/warm-up-car/

„ Is it necessary to warm up my car for up to 20 minutes before driving it?“

Глупост. Воошто не разговараме на таа тема. 20 минути? Ма дај.

http://green.yahoo.com/blog/daily_green_driving/96/eight-facts-about-warming-up-your-car-in-winter.html

„Excessively long warm-ups cost you money“
Повторно глупости. Никаде не пишува дека НЕ ТРЕБА. Понатаму никаде не спомнува за ефекти врз моторот туку спомнува 12-19% зголемување во потрошувачката. Понатаму вели: „Contrary to popular belief, excessive idling is not an effective way to warm up your vehicle, even in cold weather. The best way to warm it up is to drive it.“ Тотално Оф топик. Ние не дискутираме за тоа кој е најдобар начин да се загрее моторот туку како е безусловно најдобро за механиката на моторот. Уште понатаму: „In fact, with today's computer-controlled engines, even on cold winter days, usually no more than two to three minutes of idling is enough warm-up time needed for the average vehicle before starting to drive – but make sure that windows are free from snow and properly defrosted before driving away!“ Па тоа и ние го збориме тука и истото јас го тврдам.  Една минута е доволно а камо ли 3. Но ти сакаш изгледа форумов да го доживуваш како натпревар во кој мора ти да победиш па се дефокусираш од темата на разговор.

http://oee.nrcan.gc.ca/transportation/idling/14743
http://www.hcdoes.org/airquality/anti-idling/idlefaq.htm
http://www.thetfordvermont.us/docs/minutes/TECMinutes/Vehicle%20Idling%20Q&A.pdf
http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car
http://www.thehcf.org/antiidlingprimer.html

"3. Idling hurts the car
( . . . ) idling forces an engine "to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage." ( . . . ) idling causes carbon residues to build up inside the engine, which reduces its efficiency."

http://www.opel.ie/owners/maintenance/check-inspections/ecotips-node/ecotips.html

"The fastest way to warm up your engine is to drive the car.
Drive slowly when the engine is cold. "

Значи, Фаланга, одма да те предупредам: немој сеа да мењаш тези и да праќаш линкови кои ќе кажат дека ладен мотор не треба многу да се оптеретува. Тоа сите го знаеме. И БАШ ЗАТОА ТРЕБА ДА СЕ ТРГНЕ ВЕДНАШ. Ти треба да пратиш линк во кој ќе се каже дека за моторот е добро да се загрева у лер.
[/quote]

Останатите линкови нема да се замарам да ги читам пошто претпоставувам го пишува истото како и кај претходните два што е офтопик и дефокусирање од темава. Наоѓаш линкови за мали деца. Наоѓаш линкови кои пишуваат за американски или канадски менталитет и живеење каде не се води грижа за ништо друго освен време и пари. Ние за тоа тука не дискутираме. Дај најди некој линк каде се изнесени метрики. Имаше тука еден линк кај што беа земени две возила од марката Форд и тестирани, едното дека работи на работна темепратура а другото далеку под работната мепература. Кога ги расклопија и анализираа под микроскоп докажаа со бројќи дека возилото возено незагреано претрпело видливи оштетувања за разлика од другото.

Немој да мислиш дека ако ти постираш линк (каков-таков) а јас не постирам дека ти „победуваш“ во некој си за тебе имагинарен дуел. Јас немам намера тебе да те уверувам во нешто. Тоа е потрошено време и калории. Не дека некој успеал. Јас сум го научил тоа што сум го научил и мој избор е што јас ќе практикувам во животот. Твој проблем е како сакаш да живееш. Ако сакаш да си ги држиш односите со луѓето под контрола ќе треба да научиш како да комуницираш. Ова важи за сите, за мене па и за потесната администрација. Почитувајте ги разликите во карактерите кај луѓето и немојте да напињате мислејќи дека се наоѓате во некаков си дуел и да настојувате да ги деградирате јавно пред сите. Ќе наебете кога-тогаш, свесно или несвесно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
@Falanga: У отсуство на аргументи, напаѓаме лично.

Сеуште чекам некаков доказ дека подобро за моторот е да се остави да работи во место.

Од друга страна:

http://www.thedailygreen.com/living-green/blogs/cars-transportation/warming-up-car

1. Driving Warms the Car Faster than Idling.
2. Ten Seconds Is All You Need.
3. Idling Hurts the Car.

If your concern is not the health of the car, but simply your own creature comforts, Bob Aldrich of the California Energy Commission points out that "idling is not actually an effective way to warm up a car — it warms up faster if you just drive it."

И.. „idling forces an engine to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage.“


Енивеј, дискусијата не е дали е подобро колата да биде згреана пред да влеземе, за да ни биде топло - нормално дека за нас е подобро. Од друга страна, за колата не е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore

"3. Idling hurts the car
( . . . ) idling forces an engine "to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage." ( . . . ) idling causes carbon residues to build up inside the engine, which reduces its efficiency."


Чисто за твое добро, ова да не го цитираш повеќе да не ти се смее некој, барем со денешниве начини на регулација на согорувањето. Кога идлаат новиве Џет Стратифајд Дајрект инџекшн мотори, работат во гасолин-лин мод, а не во гасолин-рич мод.

Не е работата „за моторот е добро да се загрева во лер“, „туку дека за моторот не е лошо да се загрева во лер“.

Eee, toaaa toaaaa. А и за мене е добро, кој го е*е моторот. Риплејсибл.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Бујрум читај кога веќе се фаќаме за yahhoo answers и слични: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081009045451AAsrTgN

There have been a few answers here that are correct and some not fully explained and ONE that is simply wrong.
Your wanting to keep your engine in top shape is highly admirable and quite impressive that a woman would be so concerned. If I may try to explain the workings of an engine simply.
An automobile engine needs to work at temperatures from far below zero up to hundreds of degrees driving through the desert at 120 degrees. The engines are put together with clearances between moving parts. There are a number of places for these clearances and each has certain tolerances. The distance between the piston skirt and the cylinder for example of .002 (two thousands). This tolerance changes between vehicles depending upon the composition of the piston and the cylinder wall. In all instances this clearance is set at what is called “cold”. If the clearance is too far (say .004) you could get “piston slap” at warm up. If too tight the engine would seize at operating temperature.
There are such clearances required at all moving parts such as Main bearings, Rod bearings, valves ETC.
When you start a engine that is ‘cold’ these parts need to warm up to operating temperature and during this time there is a substantial wear on all these parts. As a matter of fact starting a cold engine and running it up to operating temperature puts as much ‘wear’ on an engine as driving it 10,000 miles at operating temperature.


Тоа што апла сакам да го кажам не можам да го најдам апла кажано на интернет. Кој ќе сфати ќе сфати. Кој не нека е жив и здрав. Кој ќе биде доволно упорен да го најде на интернет нека го постира, ќе го частам пиво и мезе. Јас немам намера да потрошам часови за да го најдам.

„„idling forces an engine to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage.““ Да, и баба ми знае така. Не гледам објаснување ЗОШТО е тоа така. Така да со такви изјави (од чиј тип се сите горе наведени) ништо не кажуваат во врска со темата на разговор.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
@Simo: Ете, не сум знаел, благодарам! :)

@Falanga: Фино од тебе што не го ископира целото. Учиш финти од ЛП, се глеа.

Од истиот одговор:

„The quicker you can get the car up to temperature the less wear on the engine.“

„Your question of letting it sit or driving slow is a good one, and the answer is to “drive it slow” as opposed to sitting there stopped. “

„The reason for this is that the engine will warm up quicker if it us under a ‘load’ and being used. The other parts of an automobile will also benefit from this such as the transmission, shocks and wheel bearings as another answer pointed out. Drive SLOWLEY is the key. Do NOT slam down the accelerator to merge into traffic on a cold engine.“

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Да, но тоа што им недостасува во пишаното (намерно или ненамерно) е фактот што со возење се содзаваат поголеми внатрешни разлики во температурите на компонентите што е далеку поштетно за моторот отколку да се остава моторот да загрее и тие разлики во температурите да се минимизираат што е можно повеќе. Самиот тој одговор си е контраверзен. „When you start a engine that is ‘cold’ these parts need to warm up to operating temperature and during this time there is a substantial wear on all these parts. As a matter of fact starting a cold engine and running it up to operating temperature puts as much ‘wear’ on an engine as driving it 10,000 miles at operating temperature. “

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
„When you start a engine that is ‘cold’ these parts need to warm up to operating temperature and during this time there is a substantial wear on all these parts. As a matter of fact starting a cold engine and running it up to operating temperature puts as much ‘wear’ on an engine as driving it 10,000 miles at operating temperature. “

...и точно заради тоа не треба да се остава моторот у лер туку да се тргне полека.

Фаланга, што бидна со линкот кој ќе каже дека за моторот е подобро да се остаи у лер дур да се подзагрее? Ги изеде маца ctrl-c и ctrl-v?

Па до кога ќе чекаме?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Фаланга, што бидна со линкот кој ќе каже дека за моторот е подобро да се остаи у лер дур да се подзагрее? Ги изеде маца ctrl-c и ctrl-v?

Читај малку, сконцентрирај се.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не, озбилно, дај линк кој го вели тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Цитат
„„idling forces an engine to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage.““ Да, и баба ми знае така. Не гледам објаснување ЗОШТО е тоа така. Така да со такви изјави (од чиј тип се сите горе наведени) ништо не кажуваат во врска со темата на разговор.

Ова со „абењево“ на граница на религија преминува.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Не, озбилно, дај линк кој го вели тоа.

Тоа што апла сакам да го кажам не можам да го најдам апла кажано на интернет. Кој ќе сфати ќе сфати. Кој не нека е жив и здрав. Кој ќе биде доволно упорен да го најде на интернет нека го постира, ќе го частам пиво и мезе. Јас немам намера да потрошам часови за да го најдам.

Така да ете ти. Ама еве ти малку водичка:

Тоа што не им текнува на тие што мислат дека не треба воопшто загревање на моторот е фактот што наглото загревање на моторот е ШТЕТНО за секоја поединечна компонента во моторот. Кога ќе се завергла моторот најпрво се загреваат цилиндарот, клипот, кариките, вентилите, свеќиците, па потоа блокот низ кој тече водата. Водата има задача веднаш по верглањето (дури и на -30) веднаш да ја земе топлината од блокот и да ја разнесе низ моторот за што е можно побрзо да се загрее секоја една компонента на моторот. Најпоследен се загрева мењачот и главата на моторот. Брегастите се загреваат од маслото. The sooner the better.

Затоа, најбавен начин на загревање на моторот е оставање idle осносно работење во место, барем додека маслото не направи два-три цели круга од пумпата за масло, преку кариките/клипњачите, долу низ картерот, горе до брегастите и назад во картерот.

Да речеме дека работна темепратура на моторот е 80 степени во зима. Го вергламе на -20, тоа значи 100 степени температурна разлика од моментот на верглањето па до нормалната работна температура на моторот ЗА КОЈА Е ДИЗАЈНИРАН моторот да работи. Ако веднаш тргнете со возење тогаш одредени делови ќе имаат инстантна температура од 100-тина степени (клип, карики, издувни вентили, издувна грана, свеќици) а одредени делови ќе бидат -10 степени да речеме (картер, радилица, клипњачи, брегасти). Навистина не би сакале одредени делови да ви се 100 тепени а други -10. Тоа му ебе матер на моторот.
Затоа е добро да се остави моторот (доколку се има време нормално) да се загрее што е можно побавно и да му се дозволи на маслото и водата да ја разнесат температурата на водата. Од истата причина спортските и тркачките мотори имаат многу мала толерацнија во разлики во температурите и се оставаат во лер УБАВО да се загреат па после да се оптеретат. Ебеш 0,085 литри гориво за 5 минути ако ти е битно моторот да ти е здрав и жив. каква екологија какви бакрачи. Еден изел да го оставиш на ладно да работи 5 минути ќе загади повеќе од 10 бензинци за истото време на ладно.

Затоа, памет во глава. Кога е ладен моторот оставете го да работи во место барем една минута доколку ви е мил. Исчистете си ги стаклата, проверете си ги гумите, проверете си дали сте заклучилке дома или сте земале се што треба да земете. Ќе си направите услуга и себе си и на возилото.

Толку од мене од аспект на објаснување. Кога ќе налетам на слично објаснување ќе ти го испринтам и ќе ти го пратам по пошта.