Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180695 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Миле, неделна доза тресење глупости... Главата се загревала најспоро, ќе прочита некој што незнае ќе ти поверува. Во Скопје (а и Македонија општо) -20 има максимум 1(еден) до 2(два) дена во годината.

Јас не се ни замарам толку на оваа тема. Ако се смрзнати прозори прво палам па гребам стакла ако не се палам и возам.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #602 на: 01 Декември 2013, 16:13:39 pm »
Tvoj izbor. I nemoj da vikas deka e tresenje gluposti. Toa jas ne sum go izmislil. Sum go naucil. Si ima koj toa da go smisli i napise. Koj saka da se obrazuva vo red.  Koj ne saka neka si ostane slep vo svoite zabludi.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Глупости?
Филип, стварно ќе мислам дека се приближуваш на друштвото безусловни тролови на форумов.

Дури и да е навистина така, тоа нема да го редуцира бројот на глупости наведени во твојот претходен пост. Sorry, ама на толку „цртање“ да се повикаш на „екологија“ (и покрај тоа што се објасни 1000 пати дека не е до екологијата), „потрошувачка“ (и покрај тоа што се објасни 1000 пати дека не е до потрошувачката), на „здравје на моторот“ (и покрај тоа што се објасни 1000 пати дека не е здраво ладен мотор да работи у лер) и на „памет у глава“ (и покрај тоа што се објасни 1000 пати дека нема ништо паметно у љуштење ладен мотор у лер), а сето тоа зачинето со цела низа неточни разбрало-недоразбрало „факти“, стварно не знаев што друго да кажам.

Sorry уште еднаш, али тоа е. Види ги првите десетина страни од овој тред, само што не почнавме да цртаме венови дијаграми. Но, не. Џабе.

И научете више еднаш (не само ти) што е „трол“, пизда му ќорава, овој трол оној трол а да те праша човек што е трол одговорот ќе биде трт-прт.

Tvoj izbor. I nemoj da vikas deka e tresenje gluposti. Toa jas ne sum go izmislil. Sum go naucil. Si ima koj toa da go smisli i napise. Koj saka da se obrazuva vo red.  Koj ne saka neka si ostane slep vo svoite zabludi.

Стварно? Дај да видам кој напишал каде дека ладен мотор треба да се остаи у лер да се подзагрее затоа што така е подобро за моторот.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Миле, неделна доза тресење глупости... Главата се загревала најспоро, ќе прочита некој што незнае ќе ти поверува. Во Скопје (а и Македонија општо) -20 има максимум 1(еден) до 2(два) дена во годината.

Јас не се ни замарам толку на оваа тема. Ако се смрзнати прозори прво палам па гребам стакла ако не се палам и возам.

И јас нешто не се замарам посебно (имаме сличен принцип ). Мојот начин зимно време е вака:

1. HONDA CR-V - Стои во гаража. Седнувам во кола, палам мотор,  уклучувам греачи на седишта на HIGH, ја изнесувам од гаража, дури заклучам проаѓа минута-две-три (работи во лер), седнувам, веќе топло, префрлам греачи на Low и возам.

Ако е стоена надвор долго време и се смрзнати стакла:

Палам мотор, палам греачи на седишта на HIGH, уклучувам одмрзнување на стакло/ретровизори, во првиот момент кога ми е видливо тргам, префрлам греачи на Low. Во случај да не ми се замрзнати стаклата, тргам веднаш (нормално греачи на седишта на HIGH).


2. Citroen C3 1.4 HDI - Ова стои надвор. Палам мотор, уклучувам греење (ако веќе не е дефаулт на греење) и клима, чистам мраз од стакла, во првиот момент кога имам видливост тргам полека.

Инаку ме зачуди колку брзо загрева. Ова ми е прв дизел во живот, и очекував да му треба баш баш многу време да загрее.. Цитроенчево има индикатор дека е ладен моторот, и дури ми свети тој го возам полека и не го форсирам.
На -2 вчера, требаше околу 1-2 км да се исклучи овој индикатор.

Не сум тестирал со седење во лер, колку време ќе треба да се исклучи овој индикатор.


поздрав


Дарко



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #605 на: 01 Декември 2013, 16:20:39 pm »
Јас ќе се корегирам малку. Кај што пишав Глава на моторот не мислев глава туку капакот на моторот. Глава е оној дел каде што се наоѓаат вентилите така?

А ти Филип, крши ѕид со глава слободно кога веќе немаш контрааргумент.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #606 на: 01 Декември 2013, 16:21:20 pm »
А ти Филип, крши ѕид со глава слободно кога веќе немаш контрааргумент.

Aло. Мегабајти контрааргументи напишав на почетокот на овој тред. Како не си ги видел? Мегабајти!

И дај да видам тоа смисленото и напишаното што го спомна, дека за ладен мотор е поздраво да се подзагрее ладен у лер, дур маслото не се свртело. Дај да видиме од кај си учел. А ако не пуштиш тука да видиме, ќе рачунам дека измишљаш (ко што измишљаш).

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #607 на: 01 Декември 2013, 16:23:48 pm »
Ама баш немам намера да ти постирам. Постирај ти. Ти измислуваш. Убеди ме во спротивното.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #608 на: 01 Декември 2013, 16:25:19 pm »
Ама баш немам намера да ти постирам.

Surprise surprise!

Постирај ти. Ти измислуваш. Убеди ме во спротивното.

Више постирано во постарите постови од овој тред.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека
« Одговори #609 на: 01 Декември 2013, 16:26:25 pm »
Исто така. Ти си на ред.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Што бе „исто така“? Ништо не си постирал.

Дај линк кај што вика „ладен мотор треба прво да се остаи у лер малце да се подзагрее“.

Тука се више постирани еден куп линкови кои го велат спротивното.

http://autos.aol.com/article/warm-up-car/
http://green.yahoo.com/blog/daily_green_driving/96/eight-facts-about-warming-up-your-car-in-winter.html
http://oee.nrcan.gc.ca/transportation/idling/14743
http://www.hcdoes.org/airquality/anti-idling/idlefaq.htm
http://www.thetfordvermont.us/docs/minutes/TECMinutes/Vehicle%20Idling%20Q&A.pdf
http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car
http://www.thehcf.org/antiidlingprimer.html

"3. Idling hurts the car
( . . . ) idling forces an engine "to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage." ( . . . ) idling causes carbon residues to build up inside the engine, which reduces its efficiency."

http://www.opel.ie/owners/maintenance/check-inspections/ecotips-node/ecotips.html

"The fastest way to warm up your engine is to drive the car.
Drive slowly when the engine is cold. "

Значи, Фаланга, одма да те предупредам: немој сеа да мењаш тези и да праќаш линкови кои ќе кажат дека ладен мотор не треба многу да се оптеретува. Тоа сите го знаеме. И БАШ ЗАТОА ТРЕБА ДА СЕ ТРГНЕ ВЕДНАШ. Ти треба да пратиш линк во кој ќе се каже дека за моторот е добро да се загрева у лер.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Не е работата „за моторот е добро да се загрева во лер“, „туку дека за моторот не е лошо да се загрева во лер“.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
  • Virus-Alfa
Што бе „исто така“? Ништо не си постирал.

Дај линк кај што вика „ладен мотор треба прво да се остаи у лер малце да се подзагрее“.

Тука се више постирани еден куп линкови кои го велат спротивното.

http://autos.aol.com/article/warm-up-car/
http://green.yahoo.com/blog/daily_green_driving/96/eight-facts-about-warming-up-your-car-in-winter.html
http://oee.nrcan.gc.ca/transportation/idling/14743
http://www.hcdoes.org/airquality/anti-idling/idlefaq.htm
http://www.thetfordvermont.us/docs/minutes/TECMinutes/Vehicle%20Idling%20Q&A.pdf
http://ca.autos.yahoo.com/p/2052/winter-driving-tipswarming-up-the-car
http://www.thehcf.org/antiidlingprimer.html

"3. Idling hurts the car
( . . . ) idling forces an engine "to operate in a very inefficient and gasoline-rich mode that, over time, can degrade the engine's performance and reduce mileage." ( . . . ) idling causes carbon residues to build up inside the engine, which reduces its efficiency."

http://www.opel.ie/owners/maintenance/check-inspections/ecotips-node/ecotips.html

"The fastest way to warm up your engine is to drive the car.
Drive slowly when the engine is cold. "

Значи, Фаланга, одма да те предупредам: немој сеа да мењаш тези и да праќаш линкови кои ќе кажат дека ладен мотор не треба многу да се оптеретува. Тоа сите го знаеме. И БАШ ЗАТОА ТРЕБА ДА СЕ ТРГНЕ ВЕДНАШ. Ти треба да пратиш линк во кој ќе се каже дека за моторот е добро да се загрева у лер.

Totaly agree with you...Палам кола чекање 10секунди и тргнување.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Одг: Дали подобро да се тргне веднаш или да се по
« Одговори #613 на: 01 Декември 2013, 16:39:35 pm »
Не е работата „за моторот е добро да се загрева во лер“, „туку дека за моторот не е лошо да се загрева во лер“.
Баш истово упорно го кажувам неколку пати. А Филип најди објаснување како за мене и тебе а не како за Ѓурѓа и Митре. Они и така немаат поима и страст кон автомобилите, ќе веруваат во се што е напишано макар и во една или две реченици.

@ Borce-fiat,  и јас истото го правам. Многу не се замарам со детали.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не е работата „за моторот е добро да се загрева во лер“, „туку дека за моторот не е лошо да се загрева во лер“.

Лошо е и тоа е поентата на линковите. Моторот прави повеќе на број револуции ладен. А кога е ладен - се аби. Затоа, треба да се тргне полека за моторот да се загрее што побрзо, т.е. да направи што помалку револуции на број ладен.

Токму затоа што за моторот не чини да работи ладен, баш затоа треба да се тргне веднаш.

Баш истово упорно го кажувам неколку пати.

И да го кажеш милион пати, нема да стане по точно одошто е.

И мењаш тези, но нејсе...