Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165318 пати)

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
zeroSignal

Цело време е удолница и оди самата :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Инстант проблеми сигурно дека нема. Но, кумулативниот ефект од многу зими греење у лер е забрзано и непотребно абење на моторот.

Дечки, ова више на долго и на широко го објаснувавме во овој ист тред. Искрено ви препорачувам да ги прочитате барем првите неколку страни да не се повторуваме безброј пати.

Тоа ти си објаснувал но ни тогаш ни сега не си бил во право.
ФАКТ е дека моторот повеќе се а(е)бе додека е ладен, плус уште повеќе кога е оптеретен. Најдобрата пракса по животот на моторот е да го оставиш без оптеретување (во лер и место) да загрее онолку колку што имаш време да го почекаш. Нека биде тоа 15 секунди, 30 секунди, минута, две, пет.

Само читате некои глупости низ интернетов. Извлечете сами заклучок. Воопшто не е комплицирано да се сфати.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
dodeka zagree borata i sekoj dizel za da ima parno ke se pomrznete tro, benzincite imaat parno pobrzo....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Да, така е. Полошата ефикасност на моето Поло го загрева за 5 минути, кај ефикасната фиеста дизел тоа се ~8 минути.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Фиестата има погабаритен мотор од Полото и со поголем капацитет на абсорбирање на топлина. И тоа е битен фактор колку брзо се загрева моторот.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
1. Даваш контакт, се активираат соодветните греачи.
2. Палиш кола.
3. Причекуваш 10-тина секунди (во тие 10-тина секунди моторот ќе заврти 150-тина пати, сосема доволно за првична дистрибуција на сите потребни течности).
4. Возиш.

Логиката е многу едноставна - со возење моторот ќе почне да постигнува работна температура за 2-3-4 минути. Ако работи во место, потребни му се 10-тина минути. Што е пологично, да работи ладен 2-3-4 минути, или 10 минути?
Настрана логиката,сите течности функционираат,односно најважното маслото кое подмачкува уште со верглањето напрскува,па така негледам абење.А дека побрзо се загрева со возење тоа да.Муабетот мие за абењето.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Кај мене делот „не ја загревај колата“ во упатството е наведен во „екологија“ а не во „техничко одржување“. Сеа баш и за масерати го глеав упатството - исто! Со тоа што таму дозволува 30 секунди загревање кога е многу ладно :D :D


Do not warm up the engine making it idle before starting off, apart from when the external temperature is very low and, even then, for no longer than 30 seconds.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Кај мене спаѓа во сказалката за бензин. За тие 5 минути што ќе брчи во место, ќе стигнам таму кај што сум тргнал  :D Освем ако е - 15; -20 тогаш ќе ја остам да поработи 2-3 минути, инаку одма тргам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Просечното возило троши 0.7-1.1л/ч. За 5 минути работа ќе потроши 0,085л максимум. Тоа се 6,25 денари. Во Полото тоа се 5 денари. 30 сабајлиња по 5 денари се 150 денари.


Тоа за мене се одлично потрошени 150 денари. А со оглед на тоа што тоа го обавувам 1/3 од времето, тоа се 50 денари месечно. Најтоплите 150 денари во годината.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Тоа што не им текнува на тие што мислат дека не треба воопшто загревање на моторот е фактот што наглото загревање на моторот е ШТЕТНО за секоја поединечна компонента во моторот. Кога ќе се завергла моторот најпрво се загреваат цилиндарот, клипот, кариките, вентилите, свеќиците, па потоа блокот низ кој тече водата. Водата има задача веднаш по верглањето (дури и на -30) веднаш да ја земе топлината од блокот и да ја разнесе низ моторот за што е можно побрзо да се загрее секоја една компонента на моторот. Најпоследен се загрева мењачот и главата на моторот. Брегастите се загреваат од маслото. The sooner the better.

Затоа, најбавен начин на загревање на моторот е оставање idle осносно работење во место, барем додека маслото не направи два-три цели круга од пумпата за масло, преку кариките/клипњачите, долу низ картерот, горе до брегастите и назад во картерот.

Да речеме дека работна темепратура на моторот е 80 степени во зима. Го вергламе на -20, тоа значи 100 степени температурна разлика од моментот на верглањето па до нормалната работна температура на моторот ЗА КОЈА Е ДИЗАЈНИРАН моторот да работи. Ако веднаш тргнете со возење тогаш одредени делови ќе имаат инстантна температура од 100-тина степени (клип, карики, издувни вентили, издувна грана, свеќици) а одредени делови ќе бидат -10 степени да речеме (картер, радилица, клипњачи, брегасти). Навистина не би сакале одредени делови да ви се 100 тепени а други -10. Тоа му ебе матер на моторот.
Затоа е добро да се остави моторот (доколку се има време нормално) да се загрее што е можно побавно и да му се дозволи на маслото и водата да ја разнесат температурата на водата. Од истата причина спортските и тркачките мотори имаат многу мала толерацнија во разлики во температурите и се оставаат во лер УБАВО да се загреат па после да се оптеретат. Ебеш 0,085 литри гориво за 5 минути ако ти е битно моторот да ти е здрав и жив. каква екологија какви бакрачи. Еден изел да го оставиш на ладно да работи 5 минути ќе загади повеќе од 10 бензинци за истото време на ладно.

Затоа, памет во глава. Кога е ладен моторот оставете го да работи во место барем една минута доколку ви е мил. Исчистете си ги стаклата, проверете си ги гумите, проверете си дали сте заклучилке дома или сте земале се што треба да земете. Ќе си направите услуга и себе си и на возилото.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Глупости?
Филип, стварно ќе мислам дека се приближуваш на друштвото безусловни тролови на форумов.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Просечното возило троши 0.7-1.1л/ч. За 5 минути работа ќе потроши 0,085л максимум. Тоа се 6,25 денари. Во Полото тоа се 5 денари. 30 сабајлиња по 5 денари се 150 денари.


Тоа за мене се одлично потрошени 150 денари. А со оглед на тоа што тоа го обавувам 1/3 од времето, тоа се 50 денари месечно. Најтоплите 150 денари во годината.

дур е под саух повеќе него ли 1 литро во место,повеќе накај 3

ама тоа не е битно,битно ова што го велиш е вистина

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Не е баш накај 3. Можеби е литро ипол најмногу, но не е разлика та х3,5-4. Повеќе е накај 1,5-2 х.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
просечно возило...