Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165281 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Марче, нема потреба од двојно постирање. Прочитај ги правилата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Благодарам, слегувам да го дисконектирам акумулаторот.
Нема потреба. Недела дена не е ништо за акумулаторот, па и две недели. Кадетот кога не беше регистриран додека бев во Америка не беше запален скоро 3 месеца. Запали без никаков проблем од второ верглање.

кадетот ти е стар па неам толку електроника која работи и кога колата е изгасена, алфата незнам ама колку понова кола...толку повеке има
Така е, не е неопходно, но не е наодмет. Имав некои проблеми со ZX-от со „пуштање струја“ на угасната кола, проблемот го лоцирав на прекидач за светла на вратите, и мерев струја која протекува на угасната кола, беше нешто незначително, 300-400 mА, на угасната кола откако го решив проблемот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Море пола ампер не малце :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Море пола ампер не малце :)
Поише накај 300 :) кажи го третина ампер :) Едит: со дисконектирано радио беше некаде околу 0.2А

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:37:25 am zippo »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
^ Точно. Кога се става во погон колата не е целта да се загрее само моторот. Колата е целина, треба сите компоненти да си се загреат во движење.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Единствено нешто што ќе ме спречи да не тргнам одма во зима, е ако шофершајбната е подмрзната па морам да чекам да се одмрзне.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:37:06 am zippo »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Јас мислам помина тоа ладното? Пред недела дена во мраз ми беше колата од сабајле, ама еве веќе денес-вчера попушта. Ќе мора да набавам некое за одмрзнување, да се најде. Каде има околу центаров некое вакво? И пошто е? (асално)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Секоја кола што сум ја имал (сите дизели) - било летно време или зимно, иста процедура - пали, некоја секунда и тргам. Е сега зимно време можеби и десетина секунди повеќе чекам пред да тргнам, ама не затоа што јас така сум проценил -едноставно самиот мотор ми укажува со намалување на почетниот повисок лер-гас при палење.   

Лер гасот сака да ти каже, тргај побрзо еве ја иде корозијата позади нас ;D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:50:32 am zippo »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
@ Deni
Мислам дека имам гледано вакви  Dr.Marcus во тинекс кај драмски.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:49:57 am zippo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk