Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180852 пати)

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1473
  • VOLVO C30
abe ovie problemi mi pocnaa ovaa zima

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
a i imam drug momentalen problem ZIMEN! :D na prvoto trgnuvanje prva/vtora nemozes da ja stavish grci mora treta/ili pak so vtora da trgnesh,nemash teoretski sansi 1/2,e od koga ke prima 2ra veke nema gajle

Провери си го уљето во мењач.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
a i imam drug momentalen problem ZIMEN! :D na prvoto trgnuvanje prva/vtora nemozes da ja stavish grci mora treta/ili pak so vtora da trgnesh,nemash teoretski sansi 1/2,e od koga ke prima 2ra veke nema gajle

Провери си го уљето во мењач.

Имаш проблем со синхронот за втора брзина значи кога има по лошо подмачкување тој не си ја брка работата како треба можеш делумно да го решиш проблемот со ставање на поквалитетно масло во менувачот мада не гарантирам и тогаш дека ќе се реши.

Отсутен Angel_1.3

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1473
  • VOLVO C30
pa sega ke go menuvam uljeto i vo motorot i vo menjacot so toa sto ke stavam potecno ulje,i togas ke vidam dali e do uljeto,ako pravi ist problem togash se bara 4are

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
pa sega ke go menuvam uljeto i vo motorot i vo menjacot so toa sto ke stavam potecno ulje,i togas ke vidam dali e do uljeto,ako pravi ist problem togash se bara 4are
Стави Gear Protect  адитив од Liqui Moly. Го има во Аутомакедонија. Маршер има позитивно искуство со случај како твојот и тој адитив.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
На оваа тема прилично се замарав пред неколку години, листав литература, упатства од производители, „гуглав„ и после обемно истражување заклучив исто што и поголемиот дел од Вас: - Греењето во место не е решение, затоа: пали - вози.
Целта е што побрзо да се постигне работна температура, а тоа се многу побрзо се постигнува кога моторот е под оптеретување т.е. во возење отколку во место. Од друга страна - околу проблемот со подмачкување, модерните масла оставаат филм од емулзија која не се одлепува од металните површини, па затоа и многу е намален тој „сув старт“ на моторот, без разлика на ладно или топло. Сум приметил ма мојот мотор на капачето од маслото се собира некоја пенаста бела маса слично на крем за раце и сите метални делови се прекриени со таков слој - инаку користам фабрички препорачано Castrol BMW LongLife 03. Од друга страна и маслата од типот 0W30 или 5W30 имаат ниска вискозност на ладно што допринесува за „брзо подигање на маслото“. И не само маслото во моторт, туку и маслото во менувачот игра огромна улога, на секоја моја следнакола се помалку се чувствува „студот“ во менувачот. Најкритично ми беше Југото (уф, како лета времето), во кое на -15С рачката од менувачот се движеше како во тесто. Сега тој „ефект“ на овие студови го нема.
Затоа сметам дека треба да се заборават некои стари мајсторски финти или урбани легенди за однесувањето во вакви услови. Особено не се на место споредбите со моторите на формула 1. Точно е дека тие мотори ги загреваат на работна температура (пред се заради многу малите толеранции на подвижните делови) но ги загреваат и гумите, па што??! Да ги оставам и моите во фурна секоја вечер и да ги монтирам наутро за да стигнам 0,2 сек побрзо до работа?
Заклучок:
Не трошете гориво без потребна за да го трошите моторот во место. Незагреан мотор троши 3 l/h, за десет минути во место троши 0.5 l !!! За мои услови при ладен мотор, потрошувачкаta e околу 12 l/100 првиот километар до два, па со пола литар ке поминам и преку 5-6 km, а ке стигнам и некои 10 минути порано :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Od kaj ti e podatokot deka nezagrean motor trosi 3l /cas ?
Dizel zagrean nezagrean razlika vo potrosnja vo mesto edvaj e 0.2l. Kaj benzinec e daleku povekje.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Od kaj ti e podatokot deka nezagrean motor trosi 3l /cas ?
Dizel zagrean nezagrean razlika vo potrosnja vo mesto edvaj e 0.2l. Kaj benzinec e daleku povekje.

За точен податок треба да влезам во скриено мени на бордот и да дадам точна бројка, но тоа не е поентата. Нека се и 0.3 l тоа се фрлени пари за гориво без поминат пат, а тоа значи потрошувачка од бескрај/100 км.

Ме натеравте да копам по „стари рани“:

I’ve read that the "Anti Idling Primer" states that over a year of five minutes of daily idling, the average V8-engine will waste 75 Liters (20 gallons) of fuel. Not only is that quite a bit of cash needlessly gone from a fuel budget, but the problems caused by carbon and other build ups from unburned and poorly burned fuel reduce the vehicles fuel efficiency and also cause engine problems. This often results in additional costs for extra servicing.

New Technology, New Idling Technique

Achieving better fuel economy without effort is something all motorists should strive to attain. The bottom line is that with today’s engines and lubricants, while you should never start and drive off as soon as the engine has turned over, all engine parts will be lubricated and ready to roll well within 30-seconds of turning the key.

Advances in vehicle engineering and lubricant technology mean that old methods and old driving techniques are not always the best. You no longer have to sit with the engine idling before moving off; so, if you want increased fuel economy and better fuel efficiency, stop wasting money by rethinking some basic driving techniques. Idling just costs money in wasted fuel and higher vehicle maintenance costs.

When idling, looking at the hidden OBC tests, my 530i shows gas consumption at about 1 liter / hour. Not sure how much more the V8 engines consume at idle, but it shouldn't be a whole lot more... maybe 1.5 max.

+ некои пресметки за потрошувачка во место: http://www.idlefreevt.org/idle-free_stats_oeenrc.pdf

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Кај мене моторот во место троши 0,7л/ч , кога е уклучена климата 0,8л/ч. Зиме лете исто е. Прво палење на ладново троши 1.0л/ч но не сум чекал па да видам за колку време ќе се стабилизира.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7565
Od kaj ti e podatokot deka nezagrean motor trosi 3l /cas ?
Dizel zagrean nezagrean razlika vo potrosnja vo mesto edvaj e 0.2l. Kaj benzinec e daleku povekje.

Kaj мене е 0.8l/h работа во место при старт на ладно, со клима 1.3l/h ...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
klima ne bi trebalo da se vkluci koga e temperaturata minus. Avtokompresorite se sosema razlicni od onie za klimatizerite. Problem moze da nastane ako nema takva zastita kompesorot ke bide patnik vo vecnite lovista. Zavisi od motorot kolku trosi vo mesto. Stavas 1l na izgasen motor bez gorivo i go startuvas i sekako meris za kolku vreme ke izgasne motorot i gledas kolku trosi spored toa.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Обично практикувам, док трае саухот не тргам. Тоа е негде околу 15 секунди.
А колку време и` треба дур не се спушти на 900 в/мин?

Цитирам со цел да ја дополнам изјавата.

 Последниве неколку дена поради доста пониските температури саухот работи околу 5 минути со променлив интензитет, од кој 2 минути во место а останатите во движење.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
klima ne bi trebalo da se vkluci koga e temperaturata minus. Avtokompresorite se sosema razlicni od onie za klimatizerite. Problem moze da nastane ako nema takva zastita kompesorot ke bide patnik vo vecnite lovista. Zavisi od motorot kolku trosi vo mesto. Stavas 1l na izgasen motor bez gorivo i go startuvas i sekako meris za kolku vreme ke izgasne motorot i gledas kolku trosi spored toa.

Мене Пунтото (единствен пат) кога ми остана без бензин, со една канта од 5л не успеав да го запалам, дури кога ставив уште 3л успеа пумпата да надрука гориво :) Така да, со 1л ништо не праиме :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
e sega vidis problem. Ama sekoj problem ima resenie, golemite problemi imaat golemi resenija.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Обично практикувам, док трае саухот не тргам. Тоа е негде околу 15 секунди.
А колку време и` треба дур не се спушти на 900 в/мин?

Цитирам со цел да ја дополнам изјавата.

 Последниве неколку дена поради доста пониските температури саухот работи околу 5 минути со променлив интензитет, од кој 2 минути во место а останатите во движење.



Охо, на ова ладново не ни глеам :) Мада овие со дигитронски  ;D (дигитален/електронски) гас без сајла, побрзо се симињаат на 1100 - речиси одма, без разлика на температурата, а потоа во зависност од загреаноста на машината, некогаш (деновиве) и 3-4 минути за да дојде под 1000в/мин

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.