Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180522 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Jas pamtam edna zima bese bev vo edno selo do Kocani 2000 godina. Onaka otidovme 3 ca drugari na pevaljka, edniot imase vikendica. Temperaturata bese okolu -25 stepeni vecerta. Cepevme drva - nacelno zagrevanje i posle vecera i dobro domasno vino... Sabajle kolata pred palenje imase aktivira greenje edno 10 sekundi i posle zapali mina, na pola kjluc. Diesel ama interesno bese obrtaite bea leko pokaceni nekade 950. Posle spadna na 850 i gi kova. Kaj benzincite sum primetil na ladno ripaat povekje do kaj 1300 ! Dizelot sosema malce kaci. Bar kaj mene bese taka. Na vrakjanje sakav da dopolnam rezervoar, skoro na site benzinski DIZELOT ZAMRZNAL vikaat pumpadziite probuva i ne tece :). Mene odma sijalicka vo glavata mi svetna = znaci mesan e so voda i leeeka poleeeka nazad do Skopje :).

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Хехе Бугар, интересен пост

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Да се вратиме на темата.... Значиии, ја би тргнал веднаш, али шлајфувам 5 минути у снегов  :D :D :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Да се вратиме на темата.... Значиии, ја би тргнал веднаш, али шлајфувам 5 минути у снегов  :D :D :D :D :D

Баш фино, со шлајфување многу брзо ќе го загрееш моторот :-)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Samo eden primer. Na vremeto vo Bugarija se vozese Volga GAZ 21 vo taksi. Znam eden taksist sto imase pominato 600000Km so toj motor i posle otvoranjeto na istiot toleranciite i izedenosta na delovite bese minimalna duri i neprimetliva. Pogodete zasto. Pa kolata ne se gasese. Rabotese postojano 3 smeni na den 3 vozaci. Volga vo privatna sopstvenost retko pominuva 200000Km bez osnoven remont. Pa sea videte. Ladniot start e smrt za motorot. Zatoa se preporacuva pri palenje vo mesto da se zagree motorot do rabotna temperatura i posle da se vozi. Vo zima masloto treba da e 0W40 zasto pri niski temperaturi 0W ima eden viskozitet a 15W40 ili 5W40 ili 10W40 ima drug. Na rabotna temperatura site ovie masla imaat ednakov viskozitet. Znaci za kola sto se ne se vozi stalno pozelno e masloto da e 0W40 !
Jas takvo koristam od nova kola. Na site preporacuvam da koristat takvo. E pa skapo e no isplatlivo e zasto motorot minimalno se abe. A deka go trosi, vistina e go trosi, ama poarno da go trosi nego da ne go trosi.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
webasto го грее и маслото или само кабината?

ако го грее и маслото - пред следната зима го купувам!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ne ne go gree, samo kabinata. No vo nekoi zemji se prodavaat sistemi za podgrevanje na antifrizot taka da ako temperaturata padne se vklucuva podgrevanjeto na antifrizot i se izbegnuva ladniot start.
Kaj nekoi modeli na Golf, Polo za Avstrija, Germanija, Italija duri sum videl takov sistem od fabrika. Mozes i sam da si napravis ako znaes kako.
Ete i ne e taka slozeno. Na primer stavas grejaci od dizel (nekolku) vo eden metalen rezervoar, eden termostat i edna pumpa za voda (elektricna) i sekako gi priklucuvas na akumulator preku prekinuvac, davas kontakt na sistemot 5-6 minuti pred da zapalis, antifrizot cirkulira i go zagreva blokot, posle postignuvanje na temperaturata verglas, palis i izbegnuvas laden start. Motorot ke ti trae dosta povekje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
webasto го грее и маслото или само кабината?

ако го грее и маслото - пред следната зима го купувам!
Јасно нели? Ако го грее мслото, моторот веднаш ќе загрее и кабината ќе ти загрее :)

@ Bugar, кој антифриз го грее? Оној во радијаторот? Тоа не ми изгледа баш логично. Бидејќи антифризот може да е топол а моторот камен ладен. Во тој случај термостатот нема да уклучи за да прими топол антифриз, така да пеќ ке треба ладно да стартуваш. Некако не ми изгледа логично... или се лажам?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
webasto го грее и маслото или само кабината?

ако го грее и маслото - пред следната зима го купувам!
Јасно нели? Ако го грее мслото, моторот веднаш ќе загрее и кабината ќе ти загрее :)

@ Bugar, кој антифриз го грее? Оној во радијаторот? Тоа не ми изгледа баш логично. Бидејќи антифризот може да е топол а моторот камен ладен. Во тој случај термостатот нема да уклучи за да прими топол антифриз, така да пеќ ке треба ладно да стартуваш. Некако не ми изгледа логично... или се лажам?

Webasto ја грее водата која циркулира низ блокот и системот за греење на кабина. Маслото има мал бенефит од webasto, но сепак има. Загреаниот блок, побрзо ќе го (до)загрее маслото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Не знам што е тоа вебасто и акко функционира и како ја циркулира водата кога тоа е задача на пумпата за вода. Може да замолам за кратко објаснување?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Обично практикувам, док трае саухот не тргам. Тоа е негде околу 15 секунди.
А колку време и` треба дур не се спушти на 900 в/мин?

Цитирам со цел да ја дополнам изјавата.

 Последниве неколку дена поради доста пониските температури саухот работи околу 5 минути со променлив интензитет, од кој 2 минути во место а останатите во движење.



Охо, на ова ладново не ни глеам :) Мада овие со дигитронски  ;D (дигитален/електронски) гас без сајла, побрзо се симињаат на 1100 - речиси одма, без разлика на температурата, а потоа во зависност од загреаноста на машината, некогаш (деновиве) и 3-4 минути за да дојде под 1000в/мин

Симо кај мене на 1300-400 држи на ладново доста време може некои 15 секунди и после паѓа на 1100 и држи уште 2 минути минимум. Кога ќе тргнам на ладново ако седела надвор колата просечна потрошувачка првиот км ми покажува 20-30
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
@Filipv

Кога ќе станеш сабајле прво што ќе направиш е стануваш од кревет и одма трчаш ???

Или стануваш, полека се будиш се освестуваш и тн. тн...   ???

Schmitt, јас целосно го разбирам ставот кој вели дека е у принцип подобро у место да се загрее - само што не се согласувам со тој став. Нема потреба од симболики, разбирам што сакате да кажете. Само што не е така.

У суштина, твојата логика држи до некаде, зошто вели дека абењето со поминување пат ќе придонесе по изминати X километри да има споредливо помало абење од кола која прво се абела во место, па поминала X километри. Но во оваа „формула“ го занемаруваш оптеретувањето при возење на ладна машина, кое придонесува за екстра абење. Дека оптеретувањето е поголемо, можеш да пресметаш со потрошувачка на гориво, на пример 2л на час за работа во место, и  7-8л/100км со 60км/ч (или за 60км во тој час е 4,2-4.8л) ова се прости примери, не е земен пример за возење во град, каде просечната брзина е 35-6км/ч во најдобар случај, а потрошувачката околу 10л.

За мене и едното и другото „држи“ вода, и сепак останува до она како се „чуствуваш“ подобро. Јас со стилото, никогаш не сум чекал посебно загревање некое, освен додека си ги исчистам стаклата за видливост.
Со алфата, сепак причекувам некогаш и 3 минути (овие ладни денови), бидејќи осеќам дека на моторот му е „полесно“, а и другата причина е дека подобро ми се одразува на потрошувачката на безнин (помалку бензин, повеќе плин, ја у ќар).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Фино вика Симо. И јас по осет се раководам. Некогаш тргам одма, некогаш причекувам 15тина секунди пред да тргнам.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Кога ќе видам на дисплејот -10 како вчера и некна, ја палам и си работи минута две во место и независно што праам по пат дали оставам деца во градинка или претрчувам до трафика да купам нешто, ја оставам да работи. Потрошувачата ми се качи за околу 0,2 литри на 100 км но моторот има многу понормален звиук од кога ке поработи малку во место одколку кога е пали тргни одма.