Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 62179 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #630 на: 26 Септември 2025, 13:34:26 pm »
Bajagi golem raspon za tolkava preciznost +/- 1%.
Go naraca od americki amazon?

Доволно е во опсег од 20ина до кај 100 да е до 1% прецизен, за нагоре и за надолу секако треба помал/поголем. Од амерички Амазон, да. Си плаќаш трошоци на check-out и во Мк не плаќаш дополнително - и најчесто се помали преку Амазон отколку сам да ги платиш, пошто не се плаќа ни лежарина тука.

На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1886
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #631 на: 26 Септември 2025, 13:44:39 pm »
Јас нарачав за точакот од 1-10 њутна момент клуч, ме фати некои си 4500 денари со испорака преку краго, и курирот ми вика што е ова толку скапо а вака малечко хаха. Кај нас да не знае некој каде има за рекалибрирање, имам 3 момент клуча што претпоставувам ќе треба барем на година, две да ги рекалибрирам, иако не се користат многу.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #632 на: 26 Септември 2025, 13:52:12 pm »
Јас нарачав за точакот од 1-10 њутна момент клуч, ме фати некои си 4500 денари со испорака преку краго, и курирот ми вика што е ова толку скапо а вака малечко хаха. Кај нас да не знае некој каде има за рекалибрирање, имам 3 момент клуча што претпоставувам ќе треба барем на година, две да ги рекалибрирам, иако не се користат многу.

Уф поим немам за рекалибрација каде. Ако се механички враќај ги на 0 пред складирање за да избегнеш оптеретување на пружината.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20221
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #633 на: 26 Септември 2025, 14:56:25 pm »
На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Чудно, не би требало да осеќаш никакви вибрации во нормално возење. Диференцијалот треба да е отворен скоро цело време освен кога активно бараш повеќе сила од моторот во некои сценарија. Посебно кај тебе со електронска контрола не би требало вакви работи да се случуваат.

Масло во диференцијал имаш сменето?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #634 на: 26 Септември 2025, 15:11:52 pm »
На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Чудно, не би требало да осеќаш никакви вибрации во нормално возење. Диференцијалот треба да е отворен скоро цело време освен кога активно бараш повеќе сила од моторот во некои сценарија. Посебно кај тебе со електронска контрола не би требало вакви работи да се случуваат.

Масло во диференцијал имаш сменето?

Кај мене не е електронски диференцијалот, целосно механички е. Електронската контрола има само 3 модови во кои се дозволува различно ниво на пролизгување пред да заклучи. Ако го ставиш во MDM мод или исклучиш целосно DSC, тогаш не се слуша ништо затоа што диференцијалот дозволува доволно пролизгување на ниски брзини. Вибрации/звук има само со целосно приклучен traction control кога е во најбезбедниот режим на работа, и само при тргнување првите 2-3 секунди при паркирање или излегување од паркинг кога радиусот на вртење е најмал, затоа што тркалата тогаш имаат најголема разлика во брзина и го детектира како слип. Кога си веќе во возење немаше ни претходно никаков звук. Ова се случува на сите F8X коли и доста е пишувано на темава по нет дека е нормално, особено додека маслото е уште ладно. Маслото е сменето пред 5-6 илјади километри, и истиот звук го имаше и пред и после менување.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20221
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #635 на: 27 Септември 2025, 03:53:23 am »
Океј, во постот беше пишано тропкање па звучеше посериозно. Ова значи е нормалниот chatter што се спомнува по форуми.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #636 на: 06 Октомври 2025, 18:44:00 pm »
Се дружевме вчера во Дојран со остатокот од Бенвињата. Среќа не заврна иначе цел паркинг ќе беше виножито :)

Една со „поголемиот брат“ М4ка:



Уз пат:



И секако, едно забрзување во тунел во Мексико. :)

https://i.imgur.com/8jexbjj.mp4

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #637 на: 19 Октомври 2025, 22:39:49 pm »
Работен ден денес. Конечно собрав сѐ што ми требаше од алат да сменам свеќици (пак) и бобини.

NGK97506 свеќици, наместен зазор од 0.55мм, препроверен 3-4 пати дека е точен, и ОЕМ Delphi бобини.

Процедура за менување свеќици кај мене е прилично комплицирана:

1. Се вади карбонскиот strut brace и пластиките околу



2. Се вади алуминиумскиот strut brace позади, како и гумената заштита



3. Се вади левиот усис, 2те charge pipes и после тоа има пристап да се извади пластиката и да се извадат бобините.



4. После тоа една по една, се крева држачот за конекторот на бобината, се вади нагоре, и се вади свеќицата за која што мора thin wall 14mm 12 point socket со зглоб, пошто се под агол



5. Се става нова свеќица, се стега на 23Nm, се става нова бобина, и се враќа конекторот. :)

Слика од „старите“ свеќици кои имаа помалце од 1.5к км на нив:



Дополнително ресетирав адаптации, ќе ја извозам прво 50-100км да ги научи од почеток и после ќе направам пак логови. Во мирување се осеќа дека помирно работи, мислам дека бобините беа веќе спремни за менување.

Цела процедура околу 3 часа со тоа што бар 40 минути изгубив да го подесам точно зазорот на свеќиците. Свеќиците што ги извадив што требаше да се со зазор 0.55мм, 4 од нив беа на 0.58, две беа на 0.6. Во комбинација со ослабените бобини мислам тоа беше причината што под full load враќаше палење на високи обртаи. Ќе видиме неделава дали ќе се среди.

Отсутен MAPJAH

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7009
  • Бенве сие бенве
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #638 на: 19 Октомври 2025, 22:47:39 pm »
На пролет бугарите ќе имаат нова стаза во Самоков, ќе можеш да ја пробаш таму. Пиши Писта Лара ќе ти излезе фб сајт, а можеби и вебсајт, доста се фалат со неа.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #639 на: 19 Октомври 2025, 22:48:29 pm »
На пролет бугарите ќе имаат нова стаза во Самоков, ќе можеш да ја пробаш таму. Пиши Писта Лара ќе ти излезе фб сајт, а можеби и вебсајт, доста се фалат со неа.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ги следам по социјални веќе, чекам да отворат. Има интересна промена на елевација

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2768
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #640 на: 19 Октомври 2025, 23:35:01 pm »
Zosto ne se odluci da nekoj upgrade na bobinite, da receme Dinan.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1784
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #641 на: 19 Октомври 2025, 23:58:26 pm »
Zosto ne se odluci da nekoj upgrade na bobinite, da receme Dinan.

По препорака на Mosselman, ревидираните фабрички Delphi се повеќе од доволни