Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 58566 пати)

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #630 на: 26 Септември 2025, 13:34:26 pm »
Bajagi golem raspon za tolkava preciznost +/- 1%.
Go naraca od americki amazon?

Доволно е во опсег од 20ина до кај 100 да е до 1% прецизен, за нагоре и за надолу секако треба помал/поголем. Од амерички Амазон, да. Си плаќаш трошоци на check-out и во Мк не плаќаш дополнително - и најчесто се помали преку Амазон отколку сам да ги платиш, пошто не се плаќа ни лежарина тука.

На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1879
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #631 на: 26 Септември 2025, 13:44:39 pm »
Јас нарачав за точакот од 1-10 њутна момент клуч, ме фати некои си 4500 денари со испорака преку краго, и курирот ми вика што е ова толку скапо а вака малечко хаха. Кај нас да не знае некој каде има за рекалибрирање, имам 3 момент клуча што претпоставувам ќе треба барем на година, две да ги рекалибрирам, иако не се користат многу.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #632 на: 26 Септември 2025, 13:52:12 pm »
Јас нарачав за точакот од 1-10 њутна момент клуч, ме фати некои си 4500 денари со испорака преку краго, и курирот ми вика што е ова толку скапо а вака малечко хаха. Кај нас да не знае некој каде има за рекалибрирање, имам 3 момент клуча што претпоставувам ќе треба барем на година, две да ги рекалибрирам, иако не се користат многу.

Уф поим немам за рекалибрација каде. Ако се механички враќај ги на 0 пред складирање за да избегнеш оптеретување на пружината.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #633 на: 26 Септември 2025, 14:56:25 pm »
На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Чудно, не би требало да осеќаш никакви вибрации во нормално возење. Диференцијалот треба да е отворен скоро цело време освен кога активно бараш повеќе сила од моторот во некои сценарија. Посебно кај тебе со електронска контрола не би требало вакви работи да се случуваат.

Масло во диференцијал имаш сменето?

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #634 на: 26 Септември 2025, 15:11:52 pm »
На кој диференцијал мислиш да го заклучи при тргнување?

Еден диференцијал е, задниот. Бидејќи е LSD а при тргнување од место со полн лев или десен волан (паркинг сценарија и слично) задните тркала вртат со различни брзини, пробува да корегира и да префрли моќ и се чувствуваше претходно вибрацијата. Сега е пригушено пошто и самиот диференцијал нема толку луфта.

Чудно, не би требало да осеќаш никакви вибрации во нормално возење. Диференцијалот треба да е отворен скоро цело време освен кога активно бараш повеќе сила од моторот во некои сценарија. Посебно кај тебе со електронска контрола не би требало вакви работи да се случуваат.

Масло во диференцијал имаш сменето?

Кај мене не е електронски диференцијалот, целосно механички е. Електронската контрола има само 3 модови во кои се дозволува различно ниво на пролизгување пред да заклучи. Ако го ставиш во MDM мод или исклучиш целосно DSC, тогаш не се слуша ништо затоа што диференцијалот дозволува доволно пролизгување на ниски брзини. Вибрации/звук има само со целосно приклучен traction control кога е во најбезбедниот режим на работа, и само при тргнување првите 2-3 секунди при паркирање или излегување од паркинг кога радиусот на вртење е најмал, затоа што тркалата тогаш имаат најголема разлика во брзина и го детектира како слип. Кога си веќе во возење немаше ни претходно никаков звук. Ова се случува на сите F8X коли и доста е пишувано на темава по нет дека е нормално, особено додека маслото е уште ладно. Маслото е сменето пред 5-6 илјади километри, и истиот звук го имаше и пред и после менување.