Автор Тема: Патарини - ТАГ уред  (Прочитано 14866 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3383
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #390 на: 13 Октомври 2024, 15:48:46 pm »
Прееска еден брат пцуев на Петровец, лабаво си застана во мтаг си плаќа во ќеш мува не го лази, КОПУК!
Да не мислиш во мкард, во мтаг нема на кого да плати, таму нема инкасант.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



Мтаг, повеќе ме изнервира што имаше на кого да плати…

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7751
  • Плинаш!!!
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #391 на: 13 Октомври 2024, 19:10:28 pm »
Ееее тоа то зборам цело време. Во мтаг лента несмее да има инкасант. Самите вработени си ја прават гужвата и нередот.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8508
  • Малерозен дрводарец
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #392 на: 13 Октомври 2024, 19:20:56 pm »
Така помагаат на оние што не пазарат во Веро.
Меритократија, чист социјализам, сите исти да бидеме.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #393 на: 13 Октомври 2024, 20:07:46 pm »
Секако дека не е усовршен системот. Системот од една страна не може да ги предвиди сите идиоти, а од друга страна, сигурен сум и дека од кога се поставени сензорите и читачите, не се ни еднаш зачистени и ѕирнати да не треба да се штелнат. Е сега, ниту еден систем на планетава не е совршен. Ама дека 99.9% од времето се проаѓа значително побрзо, се проаѓа.

Одењето контра МКард и МТаг ми е многу слично на одењето против плаќање сметки преку електронско банкарство. Ајде, да е некој ептен стар, па да не знае да користи компјутер или да му е конфузен процесот, океј, ама млади луѓе...

И не го разбирам инатот против МКард и МТаг. Не ги сакаш? Не ги користи, никој не те тера со сила. Затоа и постојат како опција. Ако сакаш користи ги, ако не - не.
Зеро да те поправам. Секоја недела на системот се прави детални прегледи, како софтверски така и хардверски. Шансите за системот да погреши скоро се и невозможни. Сите грешки кои се случуваат се настанати од човечки фактор. Дали тоа е возач или инкасант грешката е човечка.
Системот кој го користат патарините е истиот систем кој го користи цела турција.
Проблемот е во луѓето, и тие што поминуваат со возила ама и до вработените.

Во некој од коментарите прочитав дека некој влегол во мтаг и си платил кеш? Како тоа? На кого платил? Во таа лента има куќарка ама нема инкасант внатре.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



Убаво е тоа што прават проверка. Претпоставувам дека е само на записите на возилата што поминале.

Прават ли проверка на видео камерите на возилата што се враќаат по неколку пати за да поминат низ лентите што се доделени за ТАГ ???
Дали имаат таква статистика?
Дали според таа статистика е преземено нешто? Корегирана антена? Повикан членот со ТАГ уредот да извршат проверка на уредот? Преземена некоја друга активност?

Во оваа тема на форумов почнавме со дискусија за несовршеноста на системот. Еве, по повеќе од година дена се повторуваат истите проблеми, што ми дава право да заклучам дека одговорот на претходните прашања е НЕ. Зошто е НЕ? Системот е за помош на корисниците да побрзо поминуваат патарини или целта на системот е јпдп да заработи пари? Од досегашниве муабети мислам дека одговорот е ова второто...

@Zile  Те молам разувери ме. Поздрав

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2161
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #394 на: 13 Октомври 2024, 20:33:19 pm »
Рака на срце, и во Грција ме нема прочитано 3-4 пати, иако ми стои на истото место цело време.
И се имаат враќано во рикверц заради мене/тагот и сигурно ме имаат пцувано, на страна тоа што сум од МКД.

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7751
  • Плинаш!!!
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #395 на: 13 Октомври 2024, 21:51:13 pm »
Секако дека не е усовршен системот. Системот од една страна не може да ги предвиди сите идиоти, а од друга страна, сигурен сум и дека од кога се поставени сензорите и читачите, не се ни еднаш зачистени и ѕирнати да не треба да се штелнат. Е сега, ниту еден систем на планетава не е совршен. Ама дека 99.9% од времето се проаѓа значително побрзо, се проаѓа.

Одењето контра МКард и МТаг ми е многу слично на одењето против плаќање сметки преку електронско банкарство. Ајде, да е некој ептен стар, па да не знае да користи компјутер или да му е конфузен процесот, океј, ама млади луѓе...

И не го разбирам инатот против МКард и МТаг. Не ги сакаш? Не ги користи, никој не те тера со сила. Затоа и постојат како опција. Ако сакаш користи ги, ако не - не.
Зеро да те поправам. Секоја недела на системот се прави детални прегледи, како софтверски така и хардверски. Шансите за системот да погреши скоро се и невозможни. Сите грешки кои се случуваат се настанати од човечки фактор. Дали тоа е возач или инкасант грешката е човечка.
Системот кој го користат патарините е истиот систем кој го користи цела турција.
Проблемот е во луѓето, и тие што поминуваат со возила ама и до вработените.

Во некој од коментарите прочитав дека некој влегол во мтаг и си платил кеш? Како тоа? На кого платил? Во таа лента има куќарка ама нема инкасант внатре.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



Убаво е тоа што прават проверка. Претпоставувам дека е само на записите на возилата што поминале.

Прават ли проверка на видео камерите на возилата што се враќаат по неколку пати за да поминат низ лентите што се доделени за ТАГ ???
Дали имаат таква статистика?
Дали според таа статистика е преземено нешто? Корегирана антена? Повикан членот со ТАГ уредот да извршат проверка на уредот? Преземена некоја друга активност?

Во оваа тема на форумов почнавме со дискусија за несовршеноста на системот. Еве, по повеќе од година дена се повторуваат истите проблеми, што ми дава право да заклучам дека одговорот на претходните прашања е НЕ. Зошто е НЕ? Системот е за помош на корисниците да побрзо поминуваат патарини или целта на системот е јпдп да заработи пари? Од досегашниве муабети мислам дека одговорот е ова второто...

@Zile  Те молам разувери ме. Поздрав
Ќе те разубедам многу лесно. Јпдп си тера со вработени со прекршоци и нормално го собира кајмакот од патарините. Јпдп не го одржува системот. Го одржува друга надворешна фирма која е под капа на турски Аселсан. И ќе ти кажам дека прегледи и корекции на камери, бариери, антени, контролери, уфд, оски, рампи, вмс и остали уреди, да не ги набројувам сите се прави минимум 2 пати неделно а по потреба и повеќе ако случајно се појават неправилности настанати повторно од човечки фактор.
Најмногу за сите неправилности влијае човечкиот фактор.
Прво од народов што вози, се однесуваат како шерифи, нема купено таг и се пика во мтаг лента и се прави мутав и свири на рампа да му се отвори. Втора категорија се тие исто без мтаг а во лента за мтаг застануваат, нормално не му отвара рампа гаси кола излага и оди да се кара со шефот зашто и него не му отвара рампа како на тој пред него.  И трета категорија има мтаг ама го ставил под седиште, во фиока, во гепек(да сериозно има и такви) и сака да му отвори рампа, или има мтаг ама нема кредит па очекува да му се отвори рампа.

Второ, вработените на патарините. Едноставно не сакаа да одат на обука за новиот систем, мислеа дека се знаат па сега се соочуваат со големи проблеми.

Ќе помине и ова, и вработените ќе се научат а и ние возачите ќе научиме како треба. Само тие копуците (спомнати погоре во текстов) кои пробуваат да удрат со глава во ѕид нема да се сменат и ќе не иритираат нас како возачи и ради нив ќе плукаме по системот дека нечинел или дека што ти ја знам дека јпдп правеле.

Чисто за инфо да знаете дека ДВЕТЕ ПОСЛЕДНИ ленти се со мтаг немора секогаш да одите само во таа каде што пишува мтаг, туку можете и во таа до неа иако пишува кеш.

Се надевам дека малку ти појаснив.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
  • Macedonia
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #396 на: 14 Октомври 2024, 00:23:57 am »
Рака на срце, и во Грција ме нема прочитано 3-4 пати, иако ми стои на истото место цело време.
И се имаат враќано во рикверц заради мене/тагот и сигурно ме имаат пцувано, на страна тоа што сум од МКД.

Не ми беше прочитан тагот сега во Грција, а имаше вработена и не разбираше многу англиски и money, money нешто зборуваше. Имав 20 евра на тагот, дополнив уште 20 (најверојатно сосема непотребно) и поминав.
Така да, повеќе или помалку, насекаде има проблеми со тагот.

Генерално муабетот е дека има фалинки во системот кај нас повеќе отколку кај соседите, не дека е нешто прекомплицирано само потребно е правиот човек да се најде (надежно) со волја и да го среди системот.

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #397 на: 14 Октомври 2024, 00:45:37 am »
Секако дека не е усовршен системот. Системот од една страна не може да ги предвиди сите идиоти, а од друга страна, сигурен сум и дека од кога се поставени сензорите и читачите, не се ни еднаш зачистени и ѕирнати да не треба да се штелнат. Е сега, ниту еден систем на планетава не е совршен. Ама дека 99.9% од времето се проаѓа значително побрзо, се проаѓа.

Одењето контра МКард и МТаг ми е многу слично на одењето против плаќање сметки преку електронско банкарство. Ајде, да е некој ептен стар, па да не знае да користи компјутер или да му е конфузен процесот, океј, ама млади луѓе...

И не го разбирам инатот против МКард и МТаг. Не ги сакаш? Не ги користи, никој не те тера со сила. Затоа и постојат како опција. Ако сакаш користи ги, ако не - не.
Зеро да те поправам. Секоја недела на системот се прави детални прегледи, како софтверски така и хардверски. Шансите за системот да погреши скоро се и невозможни. Сите грешки кои се случуваат се настанати од човечки фактор. Дали тоа е возач или инкасант грешката е човечка.
Системот кој го користат патарините е истиот систем кој го користи цела турција.
Проблемот е во луѓето, и тие што поминуваат со возила ама и до вработените.

Во некој од коментарите прочитав дека некој влегол во мтаг и си платил кеш? Како тоа? На кого платил? Во таа лента има куќарка ама нема инкасант внатре.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



Убаво е тоа што прават проверка. Претпоставувам дека е само на записите на возилата што поминале.

Прават ли проверка на видео камерите на возилата што се враќаат по неколку пати за да поминат низ лентите што се доделени за ТАГ ???
Дали имаат таква статистика?
Дали според таа статистика е преземено нешто? Корегирана антена? Повикан членот со ТАГ уредот да извршат проверка на уредот? Преземена некоја друга активност?

Во оваа тема на форумов почнавме со дискусија за несовршеноста на системот. Еве, по повеќе од година дена се повторуваат истите проблеми, што ми дава право да заклучам дека одговорот на претходните прашања е НЕ. Зошто е НЕ? Системот е за помош на корисниците да побрзо поминуваат патарини или целта на системот е јпдп да заработи пари? Од досегашниве муабети мислам дека одговорот е ова второто...

@Zile  Те молам разувери ме. Поздрав
Ќе те разубедам многу лесно. Јпдп си тера со вработени со прекршоци и нормално го собира кајмакот од патарините. Јпдп не го одржува системот. Го одржува друга надворешна фирма која е под капа на турски Аселсан. И ќе ти кажам дека прегледи и корекции на камери, бариери, антени, контролери, уфд, оски, рампи, вмс и остали уреди, да не ги набројувам сите се прави минимум 2 пати неделно а по потреба и повеќе ако случајно се појават неправилности настанати повторно од човечки фактор.
Најмногу за сите неправилности влијае човечкиот фактор.
Прво од народов што вози, се однесуваат како шерифи, нема купено таг и се пика во мтаг лента и се прави мутав и свири на рампа да му се отвори. Втора категорија се тие исто без мтаг а во лента за мтаг застануваат, нормално не му отвара рампа гаси кола излага и оди да се кара со шефот зашто и него не му отвара рампа како на тој пред него.  И трета категорија има мтаг ама го ставил под седиште, во фиока, во гепек(да сериозно има и такви) и сака да му отвори рампа, или има мтаг ама нема кредит па очекува да му се отвори рампа.

Второ, вработените на патарините. Едноставно не сакаа да одат на обука за новиот систем, мислеа дека се знаат па сега се соочуваат со големи проблеми.

Ќе помине и ова, и вработените ќе се научат а и ние возачите ќе научиме како треба. Само тие копуците (спомнати погоре во текстов) кои пробуваат да удрат со глава во ѕид нема да се сменат и ќе не иритираат нас како возачи и ради нив ќе плукаме по системот дека нечинел или дека што ти ја знам дека јпдп правеле.

Чисто за инфо да знаете дека ДВЕТЕ ПОСЛЕДНИ ленти се со мтаг немора секогаш да одите само во таа каде што пишува мтаг, туку можете и во таа до неа иако пишува кеш.

Се надевам дека малку ти појаснив.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



@Zile Благодарам, нешто ми стана (за нијанса) појасно.

Ама, јас не сум корисник од овие што ги наброја, не сум ниту од првите, ниту од вторите, ниту од третите, иако проблемите со нечитање на таг уредот настануваат најчесто во крајната лента десно во условите кога е таг-от на ветробранското стакло. Кога е на фиоката лево од воланот, функционира беспрекорно. Во Србија функционира и кога уредот е во фиоката на наслонувачот за раце меѓу предните седишта. Кај нас, на македонските патарини, истиот уред два пати го заборавив во фиоката и не го препозна. Не го препознава ниту кога со него мафтам со раката надвор од возилото пред наплатната рампа (откако веќе еднаш или два пати сум се вратил назад со возилото затоа што не ме констатира системот). Е, да, не функционира лете ниту на +40 степени целзиусови на крајната лента десно, онаа што „нема“ настрешница.
Еднаш, на наплатната станица Петровец по второто или третото враќање назад, ме детектираше, ама ми наплати 50 денари наместо 40, како да имам возило со три осовини иако се враќав прилично назад пред патарината?!??

Еве, ова е резултат од една година, година и пол користење. Истите проблеми се повторуваат. На наплатната станица Петровец, последната десна лента константно ме игнорира. Исто и на Градско последната десна лента. Не се сеќавам кога сум поминал од прв или втор обид, најчесто се повеќе обиди.

Затоа мислам дека тие што сте ги задолжиле да го одржуваат системот, тоа не го прават коректно.

Дискусијава не ми е за да докажувам способност или не за управување со системот, туку за да се подобри услугата. Бесплатен тестер, ма како бесплатен, уште и плаќам...

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #398 на: 14 Октомври 2024, 01:02:15 am »
Fala fala decki nema potreba od aplauz...Se nauciv da ziveam i taka skromno  :P :-* ;D 8)

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8508
  • Малерозен дрводарец
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #399 на: 14 Октомври 2024, 01:30:37 am »
Да ти дари госпо плата голема како егото, па да почнеш да пазариш во веро.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #400 на: 14 Октомври 2024, 05:01:43 am »
Ljubi te majka  :-*

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7751
  • Плинаш!!!
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #401 на: 14 Октомври 2024, 07:10:03 am »
Секако дека не е усовршен системот. Системот од една страна не може да ги предвиди сите идиоти, а од друга страна, сигурен сум и дека од кога се поставени сензорите и читачите, не се ни еднаш зачистени и ѕирнати да не треба да се штелнат. Е сега, ниту еден систем на планетава не е совршен. Ама дека 99.9% од времето се проаѓа значително побрзо, се проаѓа.

Одењето контра МКард и МТаг ми е многу слично на одењето против плаќање сметки преку електронско банкарство. Ајде, да е некој ептен стар, па да не знае да користи компјутер или да му е конфузен процесот, океј, ама млади луѓе...

И не го разбирам инатот против МКард и МТаг. Не ги сакаш? Не ги користи, никој не те тера со сила. Затоа и постојат како опција. Ако сакаш користи ги, ако не - не.
Зеро да те поправам. Секоја недела на системот се прави детални прегледи, како софтверски така и хардверски. Шансите за системот да погреши скоро се и невозможни. Сите грешки кои се случуваат се настанати од човечки фактор. Дали тоа е возач или инкасант грешката е човечка.
Системот кој го користат патарините е истиот систем кој го користи цела турција.
Проблемот е во луѓето, и тие што поминуваат со возила ама и до вработените.

Во некој од коментарите прочитав дека некој влегол во мтаг и си платил кеш? Како тоа? На кого платил? Во таа лента има куќарка ама нема инкасант внатре.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



Убаво е тоа што прават проверка. Претпоставувам дека е само на записите на возилата што поминале.

Прават ли проверка на видео камерите на возилата што се враќаат по неколку пати за да поминат низ лентите што се доделени за ТАГ ???
Дали имаат таква статистика?
Дали според таа статистика е преземено нешто? Корегирана антена? Повикан членот со ТАГ уредот да извршат проверка на уредот? Преземена некоја друга активност?

Во оваа тема на форумов почнавме со дискусија за несовршеноста на системот. Еве, по повеќе од година дена се повторуваат истите проблеми, што ми дава право да заклучам дека одговорот на претходните прашања е НЕ. Зошто е НЕ? Системот е за помош на корисниците да побрзо поминуваат патарини или целта на системот е јпдп да заработи пари? Од досегашниве муабети мислам дека одговорот е ова второто...

@Zile  Те молам разувери ме. Поздрав
Ќе те разубедам многу лесно. Јпдп си тера со вработени со прекршоци и нормално го собира кајмакот од патарините. Јпдп не го одржува системот. Го одржува друга надворешна фирма која е под капа на турски Аселсан. И ќе ти кажам дека прегледи и корекции на камери, бариери, антени, контролери, уфд, оски, рампи, вмс и остали уреди, да не ги набројувам сите се прави минимум 2 пати неделно а по потреба и повеќе ако случајно се појават неправилности настанати повторно од човечки фактор.
Најмногу за сите неправилности влијае човечкиот фактор.
Прво од народов што вози, се однесуваат како шерифи, нема купено таг и се пика во мтаг лента и се прави мутав и свири на рампа да му се отвори. Втора категорија се тие исто без мтаг а во лента за мтаг застануваат, нормално не му отвара рампа гаси кола излага и оди да се кара со шефот зашто и него не му отвара рампа како на тој пред него.  И трета категорија има мтаг ама го ставил под седиште, во фиока, во гепек(да сериозно има и такви) и сака да му отвори рампа, или има мтаг ама нема кредит па очекува да му се отвори рампа.

Второ, вработените на патарините. Едноставно не сакаа да одат на обука за новиот систем, мислеа дека се знаат па сега се соочуваат со големи проблеми.

Ќе помине и ова, и вработените ќе се научат а и ние возачите ќе научиме како треба. Само тие копуците (спомнати погоре во текстов) кои пробуваат да удрат со глава во ѕид нема да се сменат и ќе не иритираат нас како возачи и ради нив ќе плукаме по системот дека нечинел или дека што ти ја знам дека јпдп правеле.

Чисто за инфо да знаете дека ДВЕТЕ ПОСЛЕДНИ ленти се со мтаг немора секогаш да одите само во таа каде што пишува мтаг, туку можете и во таа до неа иако пишува кеш.

Се надевам дека малку ти појаснив.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk



@Zile Благодарам, нешто ми стана (за нијанса) појасно.

Ама, јас не сум корисник од овие што ги наброја, не сум ниту од првите, ниту од вторите, ниту од третите, иако проблемите со нечитање на таг уредот настануваат најчесто во крајната лента десно во условите кога е таг-от на ветробранското стакло. Кога е на фиоката лево од воланот, функционира беспрекорно. Во Србија функционира и кога уредот е во фиоката на наслонувачот за раце меѓу предните седишта. Кај нас, на македонските патарини, истиот уред два пати го заборавив во фиоката и не го препозна. Не го препознава ниту кога со него мафтам со раката надвор од возилото пред наплатната рампа (откако веќе еднаш или два пати сум се вратил назад со возилото затоа што не ме констатира системот). Е, да, не функционира лете ниту на +40 степени целзиусови на крајната лента десно, онаа што „нема“ настрешница.
Еднаш, на наплатната станица Петровец по второто или третото враќање назад, ме детектираше, ама ми наплати 50 денари наместо 40, како да имам возило со три осовини иако се враќав прилично назад пред патарината?!??

Еве, ова е резултат од една година, година и пол користење. Истите проблеми се повторуваат. На наплатната станица Петровец, последната десна лента константно ме игнорира. Исто и на Градско последната десна лента. Не се сеќавам кога сум поминал од прв или втор обид, најчесто се повеќе обиди.

Затоа мислам дека тие што сте ги задолжиле да го одржуваат системот, тоа не го прават коректно.

Дискусијава не ми е за да докажувам способност или не за управување со системот, туку за да се подобри услугата. Бесплатен тестер, ма како бесплатен, уште и плаќам...
Ок, ти не спаѓаш во тие, сма патиш поради нив а не поради системот.

Еве неколку причини зашто тагот може да не прочита. Прва причина, слаба батерија на тагот. Тоа може да се случи дури и на нов таг. Втората причина е некој да се паркирал/поминал пешки на бариера во исто време кога и ти си поминувал (ова е чест проблем, застануваат да прашаат каде да надополнат таг а не сваќаат дека сметаат на таа лента иако се на страна паркирани. И трета причина (настанува од двете причини претходно) што е реткост да остане заглавено возило во системот па да не му отвори на наредниот. Ама и тогаш кога ќе се деси тоа, системот алармира во супервизорска соба дека има заглавено возило и одговорниот треба да го избрише, ама како за беља одговорниот не е во супервизорска . Најубаво за нашиов народ е тие две ленти да се направат како тунел од бетон и да не смее никој да помине пешки по нив, затоа што едноставно неможеш да им докажеш дека сметаат на системот.

Поздрав и без нервози и провери ја батеријата на тагот.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1294
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #402 на: 14 Октомври 2024, 10:09:42 am »
@Zile

Спомнуваш дека се заборава да се дополни таг, пошто нашиот е припејд. И да дефинитивно се заборава, тоа е нормална човечка особина. Се размислува ли да тагот може да се врзе со картичка како српскиот ? Ова беше мојата мотивација да земам српски таг (кај нас во М-тел) врзан со картичка и во МК и во Србија (таму башка 6% попуст за користење).

Инаку, и Хрватска ќе прави некаков апдејт каде ќе бидат и тагови и препознавања на таблици. И таму е папазјанија на еден друг начин, иако по коментарите на видеото 95% кукаат за вињета.


Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1774
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #403 на: 14 Октомври 2024, 10:31:06 am »
Златна вињетка...

Ама на ниедна власт нема да и одговара тоа, слатки се парите и можноста за партиски вработувања по патарини. А ќе се забрза протокот, нема да се прават гужви секој викенд и празник, ќе се намалат нервози и сл. Грото сите возачи ќе бидат презадоволни.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: Патарини - ТАГ уред
« Одговори #404 на: 14 Октомври 2024, 11:16:40 am »
Vlatce e zatucan i izguben u vreme. Koga jadam ........deka treba uste 3-4 god da projdat da se oprai rabotava

Најактивен си на темава - па нормално имаш време да пишуваш и реплицираш на секого кога си заглавен по патарини без М-ТАГ. :D