Кога поминав во продавницата, продавачот ми рече, ако сакаш убаво и квалитетно масло земи си Тотал 7000 или Арал. За тие масла гарантирам дека се оригинал, пошо ги набавувам од Еуроимпекс (за тоталот), а Аралот самата цена си кажува за што станува збор. Така да , мислам дека направив вистински избор за масло. Разликата од ГМ до Тотал-от е 500 ден, т.е ГМ=1100 ден а Тотал-от е 1600 за 5 литра масло во туба.
Нема да најдеш премиум бренд што нема „добро“ масло но ако купиш верзија на масло кое не е соодветно за твојот мотор џабе што си го погодил брендот и вискозноста. Веројатно има многу масла како она што го нуди marsher кои се со врвен квалитет како и овие познативе но ние не сме чуле за нив. Значи битни се спецификациите а јас би прашал во сервис кај некој гуру како нашиот. Во продавница им верувам .. ама принципот „сваки циго свога коња хвали....“ некако не ми остава премногу простор за безрезервна доверба.
Јас во Самарата користев Castrol полу синтетичко, ZX Total 7000 (полу синтетичко), Laguna-та и Megane-то ELF синтетичко, Merceds-от Mobil 1 синтетичко, Alfa-та Selenia синтетичко.
Никогаш не сум се пожалил од ниедно, сите биле добри и менувани во препорачани или пократки интервали, по спецификација на производителот на моторот, освен кај Самарата(нејзе ја частев поквалитетно). Верувам дека ако тргнам да ставам друго масло во Alfata што ќе ги има истите стандарди како и Seleniata нема да имам проблем, но зошто да ризикувам за 1000 денари разлика да промашам нешто. Од сите потрошни материјали за течностите во мотор, менувач и хидраулики не би правел економски компромиси, само да не се лажга од таму каде што ги купуваш. Јас менувам масло два пати годишно на интервал двојно пократок од моментално препорачаниот во буклет, но препораките во сервис моментални се тие.
Вообичаено штедењето на тоалетна хартија се враќа преку потрошениот прашак и струја за паерење.