Фала за брзиот одговор.
Извини за може глупото прашање, од колата ти излегува обичен кабел, ко на правосмукалка, и го приклучуваш во штекер ?
Или како ?
Дали колата ти стои надвор, на елементите (топло лето, ладно зимо) или во гаража ?
Ако е надвор, како тоа влијае на батеријата , или нема некој голема разлика ?
Дап, баш така. Не е само кабел-кабел, си има и електроника, ама тоа е тоа.
Да, колата стои надвор. На татко ми колата е во гаража.
Во зима опсегот беше околу 20-25% помал, ама тогаш уште се учев. Кога ја земав колата со полна батерија покажуваше рејнџ од околу 38-39 километри, сега оди и до 55-57, зависи како ја возам. Сега рејнџот е околу 53-55 без клима, односно околу 45 со клима. Во секој случај, со моите потреби, многу ретко ја испразнувам батеријата за еден ден. Кога немам премногу обврски, се случува и на 2 дена да ја полнам.
Колку ти иди сметка за струја сега со колава?
Разликата е незабележлива, а и немам (сега за сега) како да измерам колку струја точно е потрошено за колата. Правам некои измени во инсталацијата, па најверојатно ќе стаам мерач на утикачот кој го користам за колата, да мери. Во секој случај, финансиската разлика во однос на возење на бензин/дизел е огромна.