Пишав во темата за потрошувачка - одење и враќање, 5.5.
Еве веќе подолго време го возиш количето, ги пратам постовите каде што ја ставаш потрошувачката итн.
Дали оваа потрошувачка на гориво е поврзана со начинот и стилот на возење? (Веројатно многу да) ....
Верувам дека во моментот си ориентиран на некоја да речам нормална вожња (возење по знаци и без нагли забрзувања, цимања, газења или гмечења народски кажано) ... Верувам дека на 6-ката воопшто не му придаваше значење на стилот на возење (со претходните жаргонски изрази)... Потрошувачката беше горе доле 6л + / - максимум литар и тоа со дизел ....
Дали мислиш дека оваа потрошувачка од 5,5л на 100 поминати километри има оправдана економска исплатливост кога би направиле на пример една директна споредба со класичен турбо бензинец каде што реалната потрошувачка на гориво му е во најлош случај 1 литар повисока од оваа кај тебе? (Еве кажа 5,5 на отворено, цирка 500 км)
Ајде ке дадам една конкретна споредба со моето Пежо 2008, 1.2 тб, 130кс.
Грција и назад, со чекање на граница од некои си 1 час вкупно, тргни застани, работи во место, просечна потрошувачка од 5,8л и просечна брзина од 75 км/ч. Пред граница кога полнев гориво беше 92 км/ч. Возење по знаци генерално со +/- 10 км/ч.
Имам слики само во еден правец на возење, за враќање заборавив да сликам. јбга.
Генерално кога не пазам потрошувачката знае да се качи над 6 л, или пак ако ја нагазиш +20 +30 км/ч знае да стигне и до 6,5 или со туле максимум што качила е 7,5 (Пак ке речам траекти, граници, товарен како у бивша Ју...со мало и големо дете и жена)
Ова го кажувам чисто да видиме како би идела паралелата со плагин хибрид и класичен турбо бензинец... По ова изгледа дека разликата е сосема мала (отворен пат) а можеби и никаква кога во вкупната сума би ја додале и струјата за полнење.
Нели, и неа мора да ја сметаме...
Во однос на градско возење и потрошувачка. Јас лично колата и да не ја возам во град, а кога ја возам обично потрошувачката се движи од 7 до 8 литра, а кога ја вози женами, а она ја вози најчесто, потрошувачката знае да дојде и до неверојатни 10 + литри во град.
Во градски услови плагинот е поекономичен, но не до толку многу за да може да се каже: Е ОВА Е ТОА.
Може да ја тераме дискусијава, интересна е, ако треба може и да се премести постов во соодветна тема за тоа.
Зборот е:
Споредба - Цена на редовни сервиси. Цена на редовни сервиси на одреден број километри и на подолгорочен план.
Разлика во цена на потрошувачка краткорочно и долгорочно.
И она што првично го прашав како опција: Дали мислиш дека е економски оправдана инвестиција после еден ваков пресек.... (не ставаме кефови вкусови, мераци ... тоа е друга тема на муабет
)