Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 16603 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #90 на: 20 Април 2024, 09:12:03 am »
На некои коли има внатре во фаровите како клапни,само тие ги вртиш обратно.
Е сега такви имам сретнато на ЕУ пазар.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #91 на: 20 Април 2024, 09:40:29 am »
Ако има светла со автоматска нивелација, би требало да можат да се прилагодат лесно. Кај мене во Голфот има опција да одберам од која страна возам, за автоматски да си се прилагодат.
Како е тоа можно?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17451
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #92 на: 20 Април 2024, 10:10:05 am »
Адаптивни ЛЕДови ваљда?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #93 на: 20 Април 2024, 10:14:54 am »
Јеп. Ги имаат механизмите, си се нивелираат на секој старт. Софтверска работа е адаптирањето за тоа од која страна се вози.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #94 на: 20 Април 2024, 10:16:10 am »
Изглеа гаси едно ледче, пали друго за тоа делче само.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #95 на: 20 Април 2024, 10:19:58 am »
По тоа што најдов на нет, го менува аголот на снопот. Баш ќе пробам една вечер да видам што точно ќе се случи.

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 500
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #96 на: 20 Април 2024, 10:37:46 am »
Ако има светла со автоматска нивелација, би требало да можат да се прилагодат лесно. Кај мене во Голфот има опција да одберам од која страна возам, за автоматски да си се прилагодат.
Како е тоа можно?

Да и кај мене на шкодата се прилагодуваат преку апликацијата дали возиш на лева или десна страна…
Самиот фар освен што е составен од повеќе сегменти кои се палат/гасат, и има автоматско прилагодување горе-долу, кое се менувааат во зависност од брзината и возилата од спротива… исто има сегмент кој се пали/гаси во кривина… така да софтверски прилагодување за лев/десен пат е лесно изводливо.
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #97 на: 20 Април 2024, 12:22:40 pm »
Од тоа на нет што најдов, поновите модели од 2016 нагоре може софтверски, постарите пред 2009 има штраф а тој модел јас што го имам има cut-off plate кој што се користи за долги светла, и може само обратно да се намести (слика од нет):


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #98 на: 20 Април 2024, 14:26:53 pm »
Јеп. Ги имаат механизмите, си се нивелираат на секој старт. Софтверска работа е адаптирањето за тоа од која страна се вози.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Исто имаше и кај мене дури и на старата А4, така да веројатно има и Каенов, треба да се провери убаво во опциите.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #99 на: 20 Април 2024, 23:22:45 pm »
Механички е, како што пиша газдата.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #100 на: 22 Април 2024, 10:02:44 am »
1. rear fog light is not working, replace
2. right dim beam is very weak, replace xenon bulb
3. headlamps have the wrong light pattern (RHD instead of LHD), modify
4. front fog aftermarket led lamps, replacement original required
5. wiper blades are worn put, replace them
6. gear box is slightly leaking, cleanup required
7. front OEM NL license plate holder, required
-
9. hood does not stay open, replacement not required
10. gas spring is worn out, replacement not required


Стигна quote, вкупно за се ова:
€ 727.23
BTW 21% € 152.72
Totaal € 879.95

Добро е што у Холандија пуштаат плата на 24ти.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #101 на: 22 Април 2024, 18:09:37 pm »
1. rear fog light is not working, replace
2. right dim beam is very weak, replace xenon bulb
3. headlamps have the wrong light pattern (RHD instead of LHD), modify
4. front fog aftermarket led lamps, replacement original required
5. wiper blades are worn put, replace them
6. gear box is slightly leaking, cleanup required
7. front OEM NL license plate holder, required
-
9. hood does not stay open, replacement not required
10. gas spring is worn out, replacement not required


Стигна quote, вкупно за се ова:
€ 727.23
BTW 21% € 152.72
Totaal € 879.95

Добро е што у Холандија пуштаат плата на 24ти.
Ова за прегледот, а колку се давачки за увоз?

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #102 на: 22 Април 2024, 19:24:02 pm »
1. rear fog light is not working, replace
2. right dim beam is very weak, replace xenon bulb
3. headlamps have the wrong light pattern (RHD instead of LHD), modify
4. front fog aftermarket led lamps, replacement original required
5. wiper blades are worn put, replace them
6. gear box is slightly leaking, cleanup required
7. front OEM NL license plate holder, required
-
9. hood does not stay open, replacement not required
10. gas spring is worn out, replacement not required


Стигна quote, вкупно за се ова:
€ 727.23
BTW 21% € 152.72
Totaal € 879.95

Добро е што у Холандија пуштаат плата на 24ти.
Ова за прегледот, а колку се давачки за увоз?

Уште не ми стигнале, али според моите одприлика рачунки:

Import Tax (нешто како царина кај нас) 1248
ДДВ 2882
BPM (Нешто како Акциза кај нас) 2910

7,040 ЕУР вкупно увозни давачки.
-----

До сега ако ги земам сите рачунки, ќе искочи вака:
Цена: 8800
Транспорт Брод: 1300
Увозни Давачки: 7040
Сервис за Хомологација: 880

Вкупно: 18,020 ЕУР. Нај ефитниот во Холандија е 22,950 ЕУР со 315К поминати, ист ваков со слична километража е 34,900 ЕУР (со 120К), 39,900 ЕУР (105К) и уште еден има за 31,900 ЕУР (со 150K).

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • The best or nothing.
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #103 на: 22 Април 2024, 20:47:28 pm »
18к евра. Да дадеш уште 2к евра, за промена на масло во мотор/мењач/диференцијал, голем сервис, мал сервис, хемиско и полирање, и уште некои промени, а сите овие работи да ги направиш кај нас или во комшии, може да и земеш 27/8к евра комотно. Бизнис може да тераш.  :)


Шала на страна. Со здравје да ја возиш, и следно идење надоле, да частиш.  :)

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #104 на: 22 Април 2024, 22:37:00 pm »
18к евра. Да дадеш уште 2к евра, за промена на масло во мотор/мењач/диференцијал, голем сервис, мал сервис, хемиско и полирање, и уште некои промени, а сите овие работи да ги направиш кај нас или во комшии, може да и земеш 27/8к евра комотно. Бизнис може да тераш.  :)


Шала на страна. Со здравје да ја возиш, и следно идење надоле, да частиш.  :)

Па да, тоа е планот, овие возила им страна transfer case-от, така да ќе мора да му се смени уље во него, а време му е и за промена на мењач исто така.

Али интересениот дел е што, сервисерите тука не се толку многу скапи. Се поскапи се разбира, али има многу голема конкуренција и цените се пак океј, а квалитетот е подобар него во МК.

Јас живеам во студентски град, околу ~70000 жители има градов, а има барем 3 Порше сервиси, специајализирани само за Порше. Во Скопје има 500К+ жители и освтен овластените, друг нема (барем јас не најдов).

Прашував за работна рака, ми кажаа е околу 120 ЕУР/саат (овластен 140 ЕУР/саат), прашав во Порше МК и е околу 80 ЕУР/саат, така да и не е многу голема разлика.

Тука за механика се топ, али не ги бива за пипави работи, фарбачи и полирање ќе ти ја усрат колата на 10 места да идеш (а ќе те изгорат со цени), МК повеќе не бива за тие работи.