Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 16493 пати)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4191
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #45 на: 31 Јануари 2024, 23:14:04 pm »
Цитат
3. Проблем со кочници: Возилото кочи, но човеков што го зема ми кажа дека кочи чудно, педалата е премногу мека.
4. Електричната рачна работи но јавува грешка. Гуглав и најдов дека таа се појавува поради низок глицерин, така да може да има и тоа врска.

Проблемот под бр.3 да не е поради бр.4, те нивото на глицерин?

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 919
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #46 на: 31 Јануари 2024, 23:36:35 pm »
2. Одржувано е исклучително во Порше, им пратив маил и ми потврдија целата историја, ми кажаа дека имало сервисни стикери кои се наоѓаат под хаубата (датумите се на Јапонски формат, немам појма како се читаат):

година/месец/ден

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #47 на: 31 Јануари 2024, 23:44:03 pm »
2. Одржувано е исклучително во Порше, им пратив маил и ми потврдија целата историја, ми кажаа дека имало сервисни стикери кои се наоѓаат под хаубата (датумите се на Јапонски формат, немам појма како се читаат):

година/месец/ден

Да ама ако видиш подетално малце не штима хахах, што поназад идеш се повисока иде годината.

Ја мислам дека последните две стикери се година/месец/ден, со година на наш формат.
А пред тоа година/месец/ден со јапонски формат на година: https://groups.oist.jp/sites/default/files/imce/u103359/Year%20converter4_0.jpg

Цитат
3. Проблем со кочници: Возилото кочи, но човеков што го зема ми кажа дека кочи чудно, педалата е премногу мека.
4. Електричната рачна работи но јавува грешка. Гуглав и најдов дека таа се појавува поради низок глицерин, така да може да има и тоа врска.

Проблемот под бр.3 да не е поради бр.4, те нивото на глицерин?

Изгледа, ќе видиме кога ќе стигне.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5454
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #48 на: 01 Февруари 2024, 00:19:05 am »
Дали возилото е правено за европски пазар или  е за нивни.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #49 на: 01 Февруари 2024, 07:17:16 am »
Со волан на лева страна, не ќе да е за нивни :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #50 на: 01 Февруари 2024, 07:33:35 am »
Би бил изненаден :) може да бираат јапонците при нарачка, никој не ги ограничува.

Пиша мислам членот што го купува Кајенот - луксузните возила многу често им се со волан на лева страна како симбол за луксуз, што и да им значи тоа таму...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #51 на: 01 Февруари 2024, 07:55:32 am »
Би бил изненаден :) може да бираат јапонците при нарачка, никој не ги ограничува.

Пиша мислам членот што го купува Кајенот - луксузните возила многу често им се со волан на лева страна како симбол за луксуз, што и да им значи тоа таму...
Не е проблем да имаат и поседуваат. Сепак, не е „кола за јапонски пазар“, туку е LHD импопрт. И во Бугарија купишта RHD се возат, ама не е за бугарски (европски) пазар возилото, за енглески е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 919
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #52 на: 01 Февруари 2024, 08:38:47 am »
Би бил изненаден :) може да бираат јапонците при нарачка, никој не ги ограничува.

Пиша мислам членот што го купува Кајенот - луксузните возила многу често им се со волан на лева страна како симбол за луксуз, што и да им значи тоа таму...
Не е проблем да имаат и поседуваат. Сепак, не е „кола за јапонски пазар“, туку е LHD импопрт. И во Бугарија купишта RHD се возат, ама не е за бугарски (европски) пазар возилото, за енглески е.

Од моето читање откако ја видов темава, дури и LHD се за јапонски пазар. Гледав некои M3ки на продажба, иако со волан на лева страна имаа некои очигледни разлики од европските.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #53 на: 01 Февруари 2024, 09:18:36 am »
За јапонски пазар е, али LHD е воланот, има пак нивните JP елементи, до сега само две имам забележано.

1. Фаровите: Во LHD држави левиот фар свети подолу (за да не им сметаш на тие од карши), на ова возило е обратно бидејќи ипак се вози RHD кај нив. Би требало ова лесно да се подесува без промени.
2. Таблицата позади ќе треба да биде квадратна бидејќи правоаголна нема да ја собере. Сум 100% сигурен дека ќе ми извадат некој кисел поглед на технички: "дечко ај еве ти ваква имаме монтирај ја кај сакаш"


Присутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 408
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #54 на: 01 Февруари 2024, 09:34:01 am »
За фаровите не би бил толку сигурен. Не е само висината во прашање, и cut off линијата е “обратна“.

Ако се DOT pattern, е помал проблем, помала е разликата во висина. Ако е ECE, а Јапонија мислам дека во поново време е ECE, за да не им сметаш на тие од карши ќе мораш да ги закопаш в земја светлата и пак немат да имаш прегледност напред. Види ја разликата меѓу ECE LHD и ECE RHD.


Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 919
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #55 на: 01 Февруари 2024, 10:30:31 am »
За фаровите не би бил толку сигурен. Не е само висината во прашање, и cut off линијата е “обратна“.

Ако се DOT pattern, е помал проблем, помала е разликата во висина. Ако е ECE, а Јапонија мислам дека во поново време е ECE, за да не им сметаш на тие од карши ќе мораш да ги закопаш в земја светлата и пак немат да имаш прегледност напред. Види ја разликата меѓу ECE LHD и ECE RHD.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мислам дека само му треба промена на лупа. Не е наједноставно ама очигледно имаме мајстори во државава за тоа. 😄

Присутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 408
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #56 на: 01 Февруари 2024, 10:32:08 am »
Мислам дека само му треба промена на лупа. Не е наједноставно ама очигледно имаме мајстори во државава за тоа. 😄

Дефинитивно, промена на лупа ќе го решит проблемот. Муабетот ми беше дека не е “само нивелирање“ и решено. На крај краева промена со фарови од било кој европски Cayenne би требало да е plug & play решение и сигурно поквалитетно од промена на лупи.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5673
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #57 на: 01 Февруари 2024, 10:35:24 am »
На овој модел лесно се вадат(читај крадат) фаровите.

Отсутен avocado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 100
Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #58 на: 01 Февруари 2024, 10:39:06 am »
https://retrofitlab.com/collections/porsche-cayenne-958-92a/products/porsche-cayenne-958-92a-2011-2015-bi-xenon-optimus-nt-xenon-hid-headlights


Јас би одел со поквалитетни лупи како овие или моримото, не знам кај нас што работат какви проектори местат, бидејќи и сам сум местел на 2/3 возила сопствени и на пријател би ксенон и на едно возило би лед од “брендот” Sinolyn i Britune. И тие бес добри и немаат проблем со работа и истрајност еве веќе 2 години ( што е секако уште кратко ) амс сепак се работи за возило за кое нема логика да се зема од али.

Едит кирилица


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5454
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #59 на: 01 Февруари 2024, 11:04:25 am »
Со волан на лева страна, не ќе да е за нивни :)
Друго ми беше муабетот не за светлата или слично, еве конкретно во Србија има проблем и тоа голем ако го нема тоа е1 џабе си ја купил не можеш да ја регистрираш. Овај случајно го запратив ама гледам увезува нон стоп секакви раритети, ја разбира тематиката и ова му измакнало и се попарил. Кај нас не знам како стоиме со ова. На 20:10 збора нешто,а и на други видеа има спомнато исто.


Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html