Автор Тема: Volvo V60 Recharge Inscription  (Прочитано 21316 пати)

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #195 на: 29 Април 2025, 00:06:10 am »
Многу добра прича ми е ова со приколкава особено. Прописно добра фамилијарна кола со прописно добра приколка, и цепај уживај со фамилија.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #196 на: 29 Април 2025, 08:55:59 am »
Не знам дали според закон треба да монтираш од тие додатните ретровизори кога влечиш и приколка или тоа е само иницијативно за подобра ориентација.

За таа должина и таа тежина повеќе и не би ти препорачал да возиш,пошо станува ризично,само немој и 80 да се плеткаш пред/зад камиони. ;D
Потрошњата за тој мотор,таа сила и тежина е сосем во ред дури и ниска би рекол.


Не знам како е според закон, али според "Common Sense" треба да имаш такви, пошто се ептен корисни. Имав и јас ставено, без тие е прилично тешко да имаш преглед што се случува позади.



Многу добра прича ми е ова со приколкава особено. Прописно добра фамилијарна кола со прописно добра приколка, и цепај уживај со фамилија.

Јап, убајни :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #197 на: 29 Април 2025, 09:03:54 am »
Имам да ти поклонам еден дополнителен спојлер за на кров за влечење приколица. На времето го користевме, го насочува воздухот над приколицата и подобрува аеродинамика. Сигурно ќе ти намали на потрошња. На следно доаѓање, твој е. :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #198 на: 29 Април 2025, 10:37:07 am »
Ми текнуе на Топ Геар, и нивното хејтање каравани :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #199 на: 17 Јуни 2025, 19:57:32 pm »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #200 на: 25 Јуни 2025, 15:51:46 pm »
Денеска обновени и предните гуми. Пред Велигден ги сменив само задните пошто беа оштетени.

Ставени се Michelin Primacy 4 235/40 R19 96W VOL (оптимизирани за Волво). Задните се произведени 4524, предните се произведени 2225. Имам 5000 километри разлика помеѓу нив, али неврмајнд, битно ми беше да ги сменам. Задните морав под итно да ги сменам, пошто за Велигден беа планирани преку 3000 километри пат во краток временски период, и едноставно не ми се ризикуваше.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #201 на: 02 Јули 2025, 09:37:01 am »
Зошто Примаси 4? Немаше 5ки?
Сигурно се 4+  не си ги загледал добро. :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #202 на: 02 Јули 2025, 09:50:19 am »
Како 4ка се водат, не 4+.

Само 2 изведби на Примаси 4 и на Континентал Премиум Контакт 6 ги водат како оптимизирани за Волво, затоа земав такви.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 810
  • The best or nothing.
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #203 на: 02 Јули 2025, 09:53:36 am »
Дали се поскапи примаси вол, наспрема само примаси?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #204 на: 02 Јули 2025, 10:01:11 am »
Примаси 4 Вол се 15ина евра поевтини од Примаси 5 (регуларни), а 10ина евра поевтини од ПилотСпорт 4 и 5 (регуларни), не наоѓам цени за регуларни Примаси 4.

Континенталот се 10ина евра поевтини од Примаси 4 ВОЛ, ама имаат полоши спецификации.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #205 на: 06 Август 2025, 20:46:06 pm »
Одморски извештај.

На 21.07 у рано утро тргнавме накај Фелдкирх, Австрија. Приколката веќе беше спремна, закачена, ставени точкови и све, требаше само „лајт-чек“ и да тргнеме.



Овој пат бевме потешки отколку на краткиот одмор во Холандија, ем башка, патот беше повеќе од дупло подолг. У глобала, океј поминавме по пат, со тоа што нормално, влечењето приколка бара комплетно менување на начинот на возење, и многу, ама мноооогу повеќе пазење, особено при претицање. Неколку пати бувна страничен ветер, ама без никакви последици. На автопатот А7 има многу делови што се јаки угорници и удолници, па тие на моменти беа интересни за возење, пошо треба соодветно да се планира секој потег. Тоа што ептен ми направи мерак, беше моќта што возилото ја има на располагање, што беше ептен приметливо кога на угорници требаше да претицам некој.

Натаму, поминати 744 километри, потрошени 102.9 литри бензин, 46.8 кВч струја, регенерирани 42.9 кВч. Просеците за оваа фаза викаат 13.83 л/100 км бензин, 6.29 кВч / 100 км струја, реген. струја 5.76 кВч / 100 км.





Убавата работа со приколка е што има повеќе место на располагање од кампинг-комбе, ем е флексибилно - приколката ја оставивме во кампот, и бевме у неколку наврати со кола да шетаме. Со оглед на тоа што се утепа од врнење, можноста на шетање со кола ни беше од исклучителна важност. Ако бевме со комбе, прилично сум сигурен дека ќе го скратевме одморот и порано ќе се вратевме дома.

Додека бевме таму, направивме неколку локални излети, два излети во Швајцарија, до Цуг кај пријатели, и друг ден до водопадите на Рајна и градот Констанц. Швајцарија е прекрасна земја, дури и со облаци и дождови. Уште попрекрасна кога времето ќе се погоди.





При крај на одморот бевме три дена во Италија, во околина на Комо. Преминот Сан Бернардино е нешто неописливо и препорачливо да се доживее на лице место (чекам невестата да ги сподели сликите), додека Комо и околината, да бидам искрен, ми се извикани и не ми е јасно зашто толку се дига џева за местото. Еден парк што го имаат у градот беше малтене руина и затворен со ограда, гужва е, гласно е, прљаво до бесвест, а сообраќајот е пи**у материну. Добро е што најдовме сместување со сопствен паркинг, иначе живот ќе ми се скратеше уште поише, ако требаше секој ден да одиме со кола у градот. За да не бидат само Хемонд и @marjanot , отидовме и ние да пиеме кафе на тераса што беше малтене дел од езерото.

















Ова искуство, комбинирано со посетата на Торино пред некоја година, само ми дава уште поише до знаење дека не би сакал во Италија да одам со сопствена кола која нешто ми значи, и дека италијаните имаат поприлично добра храна и феноменални кафиња.

Во оваа фаза од одморот, поминати се 1177 километри, потрошени 71.9 литри бензин, 96.1 кВч струја, регенерирани 91.7 кВч. Просеците за оваа фаза викаат 6.11 л/100 км бензин, 8.16 кВч / 100 км струја, реген. струја 7.79 кВч / 100 км.

Се вративме од Италија на 02.08, преспавме уште една вечер во приколката и на 03.08. тргнавме накај дома. Вожњата накај дома беше своевидно малтретирање, поради застои, преусмерувања и градилишта на секој втор километар. Како и да е, поминавме 753 километри, потрошени 96 литри бензин, 36.1 кВч струја, регенерирани 32.3 кВч. Просеците за оваа фаза викаат 12.75 л/100 км бензин, 4.79 кВч / 100 км струја, реген. струја 4.30 кВч / 100 км.

Колата не беше приклучувана на екстерен полнач, туку полнењето беше или преку бензинецот, или преку рекуперација / регенерација.

Ако ми се точни математиките, поминавме 2674 километри, за севкупно 42.16 часа, при кои потрошени се околу 270.8 литри бензин (некои 12ина останаа у резервоар откако се вративме), 179 кВч струја, регенерирани 166.9 кВч. Севкупните просеци би биле нешто како 10.13 л /100 км бензин, 6.69 кВч струја, реген. 6.24 кВч.

Штета што времето не ни се погоди, ама па ете, благодарение на имањето приколка и флексибилноста што ја нуди, сепак успеавме да ги искористиме деновите кога времето беше океј и да прошетаме на некои места кои и онака ги имавме на агенда. Успеавме и со точаци да направиме неколку тури до градот, да го посетиме паркот со диви животни во склоп на истиот, и да посетиме еден прекрасен парк во Лихтенштајн.





Колата одлично си ги изработи задачите кои ѝ беа зададени, додека мене лично ми фали поише искуство со возење приколка, особено во рикверц и за паркирање. За среќа, не бев до толку лош, кога ќе се земе предвид дека ова ми беше втор пат во животот да тегнам толкава приколка.

« Последно менување: 06 Август 2025, 20:51:55 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #206 на: 06 Август 2025, 21:24:38 pm »
Колку е тешка приколката со се сите тракатанци што се влечкаат за одмор плус имаш мерено ? Треба да се дополага за приколка како кај нас во Дојчланд ?
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #207 на: 06 Август 2025, 22:13:17 pm »
Прекрасен опис и баш ми е мило кога гледам како квалитетно време се поминува во природа со фамилијата.

Уживајте и само на убави места да шетате.

Волвото како и секогаш, прекрасно.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #208 на: 07 Август 2025, 00:16:18 am »
Колку е тешка приколката со се сите тракатанци што се влечкаат за одмор плус имаш мерено ? Треба да се дополага за приколка како кај нас во Дојчланд ?

Дозволена тежина на приколката е 1.7 тони, на Волвото е 2.5 тони, а јас смеам да возам комбинација до 4.25 тони. На мерењето пред да тргнеме, чинам имавме севкупна тежина од 4.02 тони.

Немам Б+Е категорија, туку лани направив еднодневна обука за проширување на Б категорија, во Б96. Со ова проширување смеам да возам комбинација со севкупна дозволена тежина од 4.25 тони, инаку не смее повеќе од 3.5.
Со Б+Е би смеел (ако не се лажам) до 7.5 тони тешка комбинација да возам.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Volvo V60 Recharge Inscription
« Одговори #209 на: 07 Август 2025, 01:29:17 am »
Милина, браво!