Програмата на ФАГ - Шефлер, е поделена на 2 дивизии, industrial и automotive aftermarket
http://www.schaeffler-aftermarket.de кој е одговорен за возила, патнички и теретни и е должен да обезбеди лагери за сите типови на возила, па тука се сретнуваат и лагери од други реномирани производители. Особено ова е пример кога се работи за програма која ФАГ ја напушта со производство или пак некоја неисплатлива за нив серија ( на пример за француски возила )
Тоа истото го има во китовите на другите производители, па така во кит на СКФ, ако бараш лагер за Голф5 пример, или билокое BMW ќе најдеш ФАГ лагер, од проста причина што тие лагери во овој момент за сите светски потреби ги произведува само ФАГ.
Секако ФАГ не произведувал ниту произведува семеринзи, туку за да го формира китот истите ги добавува од некој реномиран светски производител во случајов тоа е Simrit
www.simrit.de кој му ја произведува автомобилската серија.
Интересно е што призводителите на возила прават 1 или 2 годишни договори за заштита на одредени лагери да ФАГ не може да ги продава на слободниот пазар ( преку преставништва и дистрибутери ), и тоа биде со ексклузивно право на брендот. Па така, лагерот за најновата А6 ка може да се купи на пример само во Ауди, и никако на друг начин. Во тој период се произведуваат лагери само за брендот, и на него не стои бројот на ФАГ туку стои број на Ауди и Ауди знакче. За жал ако ти затреба тогаш, ќе платиш најмалку 2 пати поскапо одошто колку реално чини.
Интересот на ФАГ е да биде секогаш во OEM (прво вградување) на сите апликации па и во авто индустријата, бидејќи тука се работат огромни серии. Во Автомобилите во просек има од 22-29 лагери во едно возило на пример.
Ова секако му успева со германските производители, а секако влегува и со над 80 % во шведски волво, како и помал процент во италијанските и француските прозиводители.
Во сегметот на товарните возила, Ман и Мерцедес имаат 100% OEM, додека кај другите ( Сканија и ДАФ ) преовладува Тимкен
www.timken.comСо оглед дека пазарот е преплавен со фалсификувани лагери, останува како и се останато, купувањето да се сведе преку дистрибутерската и субдилерската мрежа, за што информација има на вебсајтовите на производителите. Сите они подлежат на строги ненадејни контроли од страна на самите производители и се екстремно ригорозни.
Постои и здружение на најгоемите производители кои заедно се борат против фалсификати.
http://stopfakebearings.com/#/video Ова ми текна за фалцот што прво ти го увалија за предните лагери па отпосле ти дале оргинални.
Пред некој ден бев у тоа продавницата на Цветан Димов, и имаше фалсификат лагери ФАГ. Цена закон! 120 МКД
Ти продаваат ѓубре ама бар не те колат.