@Tony 1.5tsi vs 2.0tdi кај карокот, бензинецот е за 0.1 секунда побавен до 100ка, и има помалку 90нм, кои ќе направат можеби само разлика при почетните 1500-2000 обртаи, после тоа бензинецот е жив, и ако влечиш приколица зад тебе ќе се најдат... и бензинецот ќе потроши отприлика 1 литро плус гориво... ама за тоа, треба да плати плус 3500 за дизелот...
@JDM4LIFE за избор, кој тебе највеќе ти прави ќејф.
Мое мислење за 1.5тси, си пишал дека ти е тром. Според спецификација на другите, тси-то гледам дека е најбрз од сите други наведени. Може да си добил субјективна престава за тоа. За звук, барем кај мене низ град, поголем дел од возењето е безчуен.
За економичност, е сега кај мене октавиата е малку полесна, околу 80кг, ама многу поаеродинамична, 0.24 vs 0.3, ама моторот е доста економичен. Дали во град, дали на отворено и при 140, гаси 2 клипа ако нема потреба од повеќе од 100нм. Кај мене комбинирана потрошувачка на над 20.000км е околу 6, ама во главно на отворено ја возам. На отворено троши околу 5 и нешто, низ град, на кратки релации 1-2км е околу 10, на поголеми релации низ град паѓа и е обично околу 7-8... зависи од гужва.
Негативно (барем за мене) кај Карокот е што ова е веќе фејслифт, а наскоро ќе излезе и нов модел. Внатре веќе се гледа застареноста. Новата Октавиа донесе нов правец при дизајнирањето на внатрешноста и гледам моделите после неа го следат и надополнуваат тој правец.
Мене најличен надворешно ми е Tucson-от, па одма после него Sportage-от.
Друг момент, спореди си убаво и опрема. На прв поглед може изгледа безначајно, ама има едно чудо гаџети кои го олеснуваат возењето, или едноставно е добро да се имаат...
П.С. за гориво ако ти е битно, гледај и споредувај WLTP податоци, тие се доста блиску до реалноста.