Колеги се стесни изборот на овие возила од насловот.
Како што ми налагаат условите ( финансиски и расположливост на возила ) сите се со основно ниво на опрема и по нешто ситно плус ,а и реално не ми фалат многу работи.
Најефтин и најбучен морам да кажам е S-Cross, но најекономичен поради погонот и со многу опрема.
Сите ги возев, најмногу простор има Тусонот за мене ама и најскап е.
Интересно за потрошњата на обиколница по ресет Sportage-от и Tucson-от извадија 8,9 и 9,5, ги газев до 180, а Suzuki-то извади 6.7- просек по 18-20 километри агресивно тестирање, не според сертифицираниот тест на Зеро.
Карок имаше и дизел за интересна цена но се продаде, нарачка многу се чека.
Бензинецот 1.5 некако слабо ми делуваше како да е малку за каросеријата, и седењето на стандардните седишта е лошо.
Најдобар фит и финиш имаа Карокот и Тусонот, а најдобра усогласеност на менувач со мотор Сузукито- изненадува со регенеретивното кочење како добро функционира особено ако си навикнат на моторно кочење а не да држиш на кочница.
За мојата потреба најлогичен избор би бил S-cross, поради хибридниот погон и економичноста и цената , но ме предомислува звучната изолација и дизајнот баш не е нај нај особено позади.
Tucson-от ми е најубав но е и најскап со Карокот.
Сите возила се произведени 2022, што дава точка за барање на добар попуст, исто така овој месец додека шетав по салони човек немаше и се жалеа сите продавачи дека продажбата е опадната многу.
Разгледав и MG- не е за мене.
Пежо мислат дека продаваат Бентли ама не се расонети, најефтин 3008 34к со попусти за 8 месеци.
Цитроен не ми се свиѓа , имаат на лагер а и скап ми е за 1.2 .
Другите брендови ги прошетав сите, немаа на лагер ни тест возило ни за продажба од овој сегмент.
Toyota забегани се со цените и ќе ги заобиколам.
Секој совет и размислување е добредојден.