Дечки супер сте најпрвин, благодарам за дискусијата.
Второ, многу релативизирате, нели за 50к може и паштети да се купи, се согласувам согласно е кое е најдобриот избор за 50-55к еур на возило, паа дури и да не биде скроз ново.
Зеро сигнал е ептен во право, бмв да се споредува со а4 или со на саше а5 ката, еве, јагуар, па и џулиа, ама со камри бее...
Второ, да 320i е 1.3s pobrza 50nm, ама 5000 еур, дали вреди???
И да 320i има flappy pedal на воланот, 318i нема, од каде верувам и огромната разлика.
Трето апсолутно сте во право сите за пигибек дивајсес, и можда сте во право најдобро е да сочекам и да ремапирам, ако не бар еве 1 год ќе чекам
Четврто да никогаш не сум сакал bmw и ме асоцира на сите шо возат 320д од 85 за 300 еур до црна чад ама да било бмв, да никогаш не ме импонирал нивниот спортски дух и нивното педигре, освен ако не е м3 м5 не ме интересира деуго за спортски перформанси.
5 то, она што е најбитно, освен што бирам возило со срце, се трудам да вклучам и малце разум, bmw g21 LCI 2023 е тотално генерациски најнов модел и наредните 3-4 години ке нема нова тројка со фејслифт итн итн, останатите со а4 и а5 и ц класа се веќе од 2020-2018 а некои и од 2016 истите модели, за камри и 2018 е иста со 2022, освен шо ке имаш ново 2022 возило некој за 1/4 од цената од 2018 ке го вози истото.
И не е работата пример да се земе џулиа сеа 2022 нова а нареднатс година излегува нов модел или онаа со 3 те светла.
Моментално за 2023 луксузен германец до таа цена е според мене bmw пошо е внатре сменето се, исто и однадвор и не може некој да го купи половно за 1/4 од цената.
Sent from my iPhone using Tapatalk