Памтам во 2019 требаше да излезе G20, ја даваа F30 за 37-38000 евра на промоција. Испаѓаше 325 евра рата, ама немав буџет. А сега основна G20 е 54 банки, и тоа промотивно?
Не знам колку ти е итно да купиш возило, ама би те советувал да почекаш до наредна есен. Се крчкаат некои глупости во автоиндустријата на запад што можеби ќе ги стабилизираат или намалат цените (кај нас ќе касни ова, како и се друго).
Или Мустанг V8, ич да не ги жалиш парите. Заеби 4-цилиндрични играчки за тие пари, такви мотори припаѓаат во коли поефтини од 40000 евра.
Па не, вака нова основен модел е 42.000 еур, без ништо, м пакетот е 49.000 и дополнителни опреми што ставав највисоко ниво на лед светла матрикс, ацц со стоп анд го, нели shadow line, comfot access, хифи системот, акустични стакла, сакам и drive assistent она со знаците што е и lane assist, ама го имав на Аудито дали 2 пати го употребив.
И се мислам за овој ентерирер
https://ibb.co/3FBdQqMhttps://ibb.co/HgsnddrCognac Sensatec
И сево ова испаѓа околу 54.000 еур,
И не е работава само V8, мож ке иам дете и колку толку да е практично возилото, а вака по ривјуа 3 јкава треба да е како голфот, бенчмарк за б сегментот.
И економичноста ми е битна, каква таква. Тојата рав 4 ки ако зеам, ми изгледа баш као да сум се откажал, тоа е тоа, mom car
Нешо девјка ми вика Tiguan да сме глеале, ама пак е голф, ја иам 7 цата дома, сеа треба 35.000 еур за 7 мица да дадам. q5 е можеби правилен избор, ама треба 2016-2017 со 170.000 поминати и е иста како а4 ката внатре.
И знам дека има поголеми мотори побрзи во поефтини возила, ама не е возило само мотор да ставиш внатре, секој може да го направи тоа, да не забраваме дека Golf r 8 cata so 4 cilindri 320 Коња партали ги прави сите v6 па и v8 мици.
Не дека барам логика и сакам да си го оправдам изборот, ама освен 3 јкава како нов луксузен германец, можда таа сума ке се стисне една а6 ка половна, амаа...