Крајно незадоволен од Били иако доста го ценам како човек/појава.
Прво кога ја однесов астрата крилото беше свиткано и рече дека едниот трап е подолг и дека поради тоа треси, без да го мери.
Инаку излезе дека крилото е малку потсвиткано, односно некој со велосипед паднал на него и изгледаше како едното тркало да е подиздадено нанадвор иако и левото изгледаше така.
Инаку имам доста широк бандаж и поради тоа така изгледа+крилоро свиткано.
Некој механичар или вулканизер ми ги има украдено дистанцерите али шо е то е.
Откако ги сменував гумите забележав дека колата изгледа смешно и можеби поради тоа што моментално е без дистанцери.
Потоа ми побара 3000 денари за половни задни шепи за рачна, бидејќи не работеше рачната.
Мајсторот Даниел бесплатно за 10тина минути ги изваде елементите од рачната кочница кои беа корозирани, ги исчисти со брејк клинер, ги подмачка со маст и ги врати назад.
Ден денес рачната беспрекорно функционира.
На газдата каде што работев му ја сервисира колата, прв газда е, пикап пежо е.
Во возење воланот стана тежок и не се возеше колата, смени АТФ околу 1500 денари мислам дека му беше наплатено, потоа смени каиш на сервото за воланот и на кеај му рече да смени летва која кошта многу пари, но за среќа газдата каде што одам на пракса работи со електроника и излезе дека пумпата дава лажен сигнал тестирано со диода и дека тој напон е слаб за пумпата да функционира, најдовме друга пумпа и сѐ беше во ред.