Spored moe iskustvo, so BMW a verojatno vazi i za drugi brendovi so garancija od 2 godini, pozelno e da se servisira vo ovlasten servis bidejki ako se desi nekoj pogolem kvar ima sansi da se pomine so korisnicka lojalnost odnosno 50/50 od cenata na popravka.
Ovoa mene mi se sluci i OK se isplatese servisiranjeto vo ovlasten i po garanten period.
E sega posle tie 5 godini si prepusten sam na sebe vo pogled na kvarovi i trosoci.
Ovlasten ili druga opcija zavisi od moznostite, potrebite i znaenjeto.
Prvo treba da znaes kli se kvalitetni delovi, od kade da kupis kvaliteten del, i kako da smenis sam ili na drugo mesto.
Vo mojot slucaj jas sum meraklija za koli i sakam po nesto da cepnam okolu nea kolku se moze i kolku sto znam.
Taka da zadovolstvo mi e da smenam barem filter za vozduh i filter za kabina/polen.
A gi nabavuvam bukvalno istitie duri i pokvalitetni delovi koi gi koristat vo ovlasten servis.
E sega, nekoj voopsto i ne go interesiraat do tolku koli ili pak neke da se zamara a moze da si dozvoli, odi vo ovlasten i OK si e toa cista rabota. Taka da koj kako mu odgovara.
Uste edna informacija, delovite koi se vgraduvaat vo ovlasten servis se OK provereni no toa ne znaci deka se i najdobrite. Gi zadovoluvaat potrebite i nisto poveke.
Konkretno kaj mene BMW-to filter za kabina imase Valeo (montiran vo ovlasten BMW servis) go zameniv so Mann za poveke od upola cena. Ne deka necini Valeo no poveke verba imam vo Mann, a taka kazuvaat i razni testovi. Slicno i za filter za vozduh.
Kaj hondata imase filter za ulje Purflux, montiran vo ovlasten, jas go menuvam so Mann ili Hengst.
A slicno vazi i za ulje. Mislam deka koristam podobro ulje od toa sto go stavaat vo ovlasten, i go plakam nekogas i poskapo ama znam sto stavam. Vo BMW tocat isklucivo 5W30 a jas letno vreme sakam da koristam 5W40. Menuvam dva pati godisno jas kako sto smetam deka e podobro.
Isto i za amortizeri. Kaj mene gi smeniv na 100k ne deka bea otideni tuku sakav podobar kvalitet i podobra voznja.
Gi smeniv so Koni Active koi se podobri od originalnite a i poskapi otkolku da gi zamenev vo ovlasten servis so novi.
Za promena za svekici, barem kaj mene e bas taka ednostavno kako sto pisa klaberot. Se vadi vo eden poteg plasticniot kapak na motor, se otkacuva kabelot od bobina, se potegnuva iskaca bobinata i doagas do svekicite. Za site ima pristap.
Iako znam toa da go napravam, za svekici bi otisol vo ovlasten deka i nema golema razlika vo cena a se menuvaat ednas na 100K a vo mojot slucaj toa e okolu 7 do 8 godini.
I uste eden moment, cesto pati za termin vo ovlasten se ceka po dve do tri nedeli, i toa ne sekogas mi odgovaralo.
Taka da ima mnogu kombinatorika, i koj kako sto mu odgovara taka neka si servisira
samo servisirajte redovno pogotovo ako planirate da mu ja prodadete kolata na nekogo