Автор Тема: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX  (Прочитано 63848 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #195 на: 11 Декември 2021, 21:40:00 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?
Зошто би го правеле тоа? И не ти го разбирам Миле филмот, изгледа глуп сум. Сепак, останува кладбата доколку сакаш.
Но термостат не е чудно да откаже после 5-6 години.
Колата треба да развие работна температура и термостатот да отвори на температура која е предвидена за тој тип на термостат (на пример, MiTo, 80 степени, 159 tbi 88 степени работна температура) Доколку тоа се случува на температура пониска од пропишаната, тогаш термостатот не чини.

Мене ми е веќе срам да го дискутирам ова, толку е очигледно, што греота е веќе тастатурата да си ја лижам за ова.  Ако ти се клади, предложи кладба и начин, и да му ја опраиме на @Knight_ колата со еден термостат.

Симчулак. извинување до твојата тастатура. Еве ти ветувам нова тастатура, каква сакаш покажи ми и јас ќе ти ја купам. Меѓутоа кладба не е добар аргумент ниту методологија.

Гугл вели одкај мене докај тебе има 3.4км најкратка рута. Дали се сложуваш утре сабајле, и така ќе одам на пазар у Ѓорче, да навратам докај тебе, да те земам и да завртиме уште толку километри и да видиш дека со пуштено парно цревото од термостатот до ладњакот ќе биде сеуште ладно? Тоа ти е последна шанса пред кладба која ќе ја изгубиш секако, дека термостатот не е расипан туку дека современиве мотори се доволно ефикасни и парното е доволно силно да моторот не загрева така лесно како што мислиш ти при нормално цивилизирано возење во градски средини.

Прифаќаш?

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #196 на: 11 Декември 2021, 21:44:14 pm »
@Mikius од драчево према центар, карпош, аеродром ми се најчестите вожњи на рамно скоро секогаш и астрава најчесто ја возам после работа (после 17ч) па и нема баш гужви. Ти како што ја опиша твојата вожња имаш повеќе степени кренато за тие 7км. Во вожња не паѓа само во место па затоа се сомневам дека е маалку подотворен (не целосно) и кружи помалку водата.

Но земи во предвид дека возам по угорници.

А на отворено на обиколница да ја пробаш дали ќе држи температура?
Мислам дека тоа ќе биде најмеродавенн тест.
Mislam deka na ramno site ke drzat , na udolnica ke padni temperaturata

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #197 на: 11 Декември 2021, 22:00:08 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?
Зошто би го правеле тоа? И не ти го разбирам Миле филмот, изгледа глуп сум. Сепак, останува кладбата доколку сакаш.
Но термостат не е чудно да откаже после 5-6 години.
Колата треба да развие работна температура и термостатот да отвори на температура која е предвидена за тој тип на термостат (на пример, MiTo, 80 степени, 159 tbi 88 степени работна температура) Доколку тоа се случува на температура пониска од пропишаната, тогаш термостатот не чини.

Мене ми е веќе срам да го дискутирам ова, толку е очигледно, што греота е веќе тастатурата да си ја лижам за ова.  Ако ти се клади, предложи кладба и начин, и да му ја опраиме на @Knight_ колата со еден термостат.

Симчулак. извинување до твојата тастатура. Еве ти ветувам нова тастатура, каква сакаш покажи ми и јас ќе ти ја купам. Меѓутоа кладба не е добар аргумент ниту методологија.

Гугл вели одкај мене докај тебе има 3.4км најкратка рута. Дали се сложуваш утре сабајле, и така ќе одам на пазар у Ѓорче, да навратам докај тебе, да те земам и да завртиме уште толку километри и да видиш дека со пуштено парно цревото од термостатот до ладњакот ќе биде сеуште ладно? Тоа ти е последна шанса пред кладба која ќе ја изгубиш секако, дека термостатот не е расипан туку дека современиве мотори се доволно ефикасни и парното е доволно силно да моторот не загрева така лесно како што мислиш ти при нормално цивилизирано возење во градски средини.

Прифаќаш?

Нешто не сме на иста бранова должина Миле:

1. Твојата кола не е проблем. Проблем е колата на Кнајт.
2. Нормално дека цревото до термостатот КАЈ ТЕБЕ ќе биде ладно, затоа што веројатно ти е добар термостатот. Не гледам ништо спорно тука. Не разбирам како цело време пробуваш твојата кола да ја умешаш и зошто го правиш тоа?
3. Кладба е за проблемот на Кнајт, кој има расипан термостат. Доколку сакаш кладба за термостатот на членот Кнајт, бујрум, во спротивно, не кревај прашина.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #198 на: 11 Декември 2021, 22:28:50 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?
Зошто би го правеле тоа? И не ти го разбирам Миле филмот, изгледа глуп сум. Сепак, останува кладбата доколку сакаш.
Но термостат не е чудно да откаже после 5-6 години.
Колата треба да развие работна температура и термостатот да отвори на температура која е предвидена за тој тип на термостат (на пример, MiTo, 80 степени, 159 tbi 88 степени работна температура) Доколку тоа се случува на температура пониска од пропишаната, тогаш термостатот не чини.

Мене ми е веќе срам да го дискутирам ова, толку е очигледно, што греота е веќе тастатурата да си ја лижам за ова.  Ако ти се клади, предложи кладба и начин, и да му ја опраиме на @Knight_ колата со еден термостат.

Симчулак. извинување до твојата тастатура. Еве ти ветувам нова тастатура, каква сакаш покажи ми и јас ќе ти ја купам. Меѓутоа кладба не е добар аргумент ниту методологија.

Гугл вели одкај мене докај тебе има 3.4км најкратка рута. Дали се сложуваш утре сабајле, и така ќе одам на пазар у Ѓорче, да навратам докај тебе, да те земам и да завртиме уште толку километри и да видиш дека со пуштено парно цревото од термостатот до ладњакот ќе биде сеуште ладно? Тоа ти е последна шанса пред кладба која ќе ја изгубиш секако, дека термостатот не е расипан туку дека современиве мотори се доволно ефикасни и парното е доволно силно да моторот не загрева така лесно како што мислиш ти при нормално цивилизирано возење во градски средини.

Прифаќаш?

Нешто не сме на иста бранова должина Миле:

1. Твојата кола не е проблем. Проблем е колата на Кнајт.
2. Нормално дека цревото до термостатот КАЈ ТЕБЕ ќе биде ладно, затоа што веројатно ти е добар термостатот. Не гледам ништо спорно тука. Не разбирам како цело време пробуваш твојата кола да ја умешаш и зошто го правиш тоа?
3. Кладба е за проблемот на Кнајт, кој има расипан термостат. Доколку сакаш кладба за термостатот на членот Кнајт, бујрум, во спротивно, не кревај прашина.
Да повториме, постот на Кнајт:

Заборавив да напишам на претходниот пост.

Со сите коли досега во зимо имав проблем со греењето искрено со оваа не очекував...
Додека не загрее барем до 80 ја возам строго до 2к и нежно со гаста. Но проблемот е што сега на 2~3 степени надворешна температура и требаат 15~17км да загрее до 90, мислам дека е премногу.
Друга работа што не ми е логична на семафор дур стојам знае да падне по некој степен како на видеото подоле. А одкако ќе загрее (види видео) во место со пуштено парно паќа до негде 65 степени.


Се надевам само на термостат.

Мојот пост: не е дефект, се случува и кај мене исто, со сите коли што сум ги имал. Кај него паѓа температурата на семафор, исто и кај мене, исто и со други возила, едноставно парното јаде повеќе топлина отколку што моторот произведува. Термостатот нема никаква врска тука, дури и да затвора, парното го лади моторот. Што е толку чудно тука?
Некој вика исто мотор како мојот, веднаш загревал, велам дајте бројче од човекот, радознал сум, сакам да прашам и да ги истражам околностите под кои тој мотор веднаш загревал, кога исто возило на мој другар исто така не загрева и цел друг форум за Фокуси со истото искуство како моето.
Зошто ја уклучувам мојата кола во приказнава? Па затоа што го прави истото, а термостатот не е расипан.



Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #199 на: 11 Декември 2021, 22:43:46 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?
Зошто би го правеле тоа? И не ти го разбирам Миле филмот, изгледа глуп сум. Сепак, останува кладбата доколку сакаш.
Но термостат не е чудно да откаже после 5-6 години.
Колата треба да развие работна температура и термостатот да отвори на температура која е предвидена за тој тип на термостат (на пример, MiTo, 80 степени, 159 tbi 88 степени работна температура) Доколку тоа се случува на температура пониска од пропишаната, тогаш термостатот не чини.

Мене ми е веќе срам да го дискутирам ова, толку е очигледно, што греота е веќе тастатурата да си ја лижам за ова.  Ако ти се клади, предложи кладба и начин, и да му ја опраиме на @Knight_ колата со еден термостат.

Симчулак. извинување до твојата тастатура. Еве ти ветувам нова тастатура, каква сакаш покажи ми и јас ќе ти ја купам. Меѓутоа кладба не е добар аргумент ниту методологија.

Гугл вели одкај мене докај тебе има 3.4км најкратка рута. Дали се сложуваш утре сабајле, и така ќе одам на пазар у Ѓорче, да навратам докај тебе, да те земам и да завртиме уште толку километри и да видиш дека со пуштено парно цревото од термостатот до ладњакот ќе биде сеуште ладно? Тоа ти е последна шанса пред кладба која ќе ја изгубиш секако, дека термостатот не е расипан туку дека современиве мотори се доволно ефикасни и парното е доволно силно да моторот не загрева така лесно како што мислиш ти при нормално цивилизирано возење во градски средини.

Прифаќаш?

Нешто не сме на иста бранова должина Миле:

1. Твојата кола не е проблем. Проблем е колата на Кнајт.
2. Нормално дека цревото до термостатот КАЈ ТЕБЕ ќе биде ладно, затоа што веројатно ти е добар термостатот. Не гледам ништо спорно тука. Не разбирам како цело време пробуваш твојата кола да ја умешаш и зошто го правиш тоа?
3. Кладба е за проблемот на Кнајт, кој има расипан термостат. Доколку сакаш кладба за термостатот на членот Кнајт, бујрум, во спротивно, не кревај прашина.
Да повториме, постот на Кнајт:

Заборавив да напишам на претходниот пост.

Со сите коли досега во зимо имав проблем со греењето искрено со оваа не очекував...
Додека не загрее барем до 80 ја возам строго до 2к и нежно со гаста. Но проблемот е што сега на 2~3 степени надворешна температура и требаат 15~17км да загрее до 90, мислам дека е премногу.
Друга работа што не ми е логична на семафор дур стојам знае да падне по некој степен како на видеото подоле. А одкако ќе загрее (види видео) во место со пуштено парно паќа до негде 65 степени.


Се надевам само на термостат.

Мојот пост: не е дефект, се случува и кај мене исто, со сите коли што сум ги имал. Кај него паѓа температурата на семафор, исто и кај мене, исто и со други возила, едноставно парното јаде повеќе топлина отколку што моторот произведува. Термостатот нема никаква врска тука, дури и да затвора, парното го лади моторот. Што е толку чудно тука?
Некој вика исто мотор како мојот, веднаш загревал, велам дајте бројче од човекот, радознал сум, сакам да прашам и да ги истражам околностите под кои тој мотор веднаш загревал, кога исто возило на мој другар исто така не загрева и цел друг форум за Фокуси со истото искуство како моето.
Зошто ја уклучувам мојата кола во приказнава? Па затоа што го прави истото, а термостатот не е расипан.




Потврдувам дека и кај мене знае да падне температурата на семафор или ако работи во место со упалено парно. Се работи за Фиеста 1.5 тдци и пред да се развие дискусија, имам сменето термостат заради друг проблем, но и со двата термостати е истиот случај.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #200 на: 11 Декември 2021, 22:51:32 pm »
А на колку % фанот го пуштате од парното, меѓу 20% и 80% има голема разлика, пример.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #201 на: 11 Декември 2021, 22:53:04 pm »
Јас секогаш на 2ка го пуштам од 4 можни брзини.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #202 на: 11 Декември 2021, 23:32:26 pm »
..............



Ајде супер, да повториме:
Цитат
Додека не загрее барем до 80 ја возам строго до 2к и нежно со гаста. Но проблемот е што сега на 2~3 степени надворешна температура и требаат 15~17км да загрее до 90, мислам дека е премногу.
Друга работа што не ми е логична на семафор дур стојам знае да падне по некој степен како на видеото подоле. А одкако ќе загрее (види видео) во место со пуштено парно паќа до негде 65 степени
Дали знаеме кои се симптоми за расипан термостат? Ајде да повториме и тоа (корисно линкче, онака од прво пребарување): https://completecarcare318.com/blog/how-does-a-car-thermostat-work
Ќе ги болдирам симтомите од Кнајт:

The thermostat plays a balancing role in keeping the engine at the optimum temperature. Anything that disrupts this balance of opening and closing of the thermostat valves can result in symptoms that indicate the need for proper servicing, replacement, or maintenance of the thermostat. These signs can occur if:

Engine shows temperature variations frequently.
Engine overheats within moments of starting the car.
It takes a greater amount of time to warm up the engine.
Poor fuel economy
Reduced engine power
Leaking coolant
If you notice any of these symptoms, it means that your car needs thermostat repair.

Два опишани симтпоми присутни. Замисли како ќе биде на -10 степени? Колку километри ќе му треба за работна температура? Колку ќе падне температурата на семафор со пуштено парно?
Сега моментално, кругот со радијаторот е отворен, не може да постигне работна температура, а додатно парното во кола дополнително го лади моторот. Во лер, на семафор, неговиот мотор произведува премалку топлина за да може да ги загрее моторот, хладњакот, уљето (веројатно има и вода/уље разменувач), и да додаде енергија за греење во кабина. Доколку е затворен хладњакот (со добар термостат), далеку полесно ќе ги постигне сите тие работи.

Е сега, втора работа: Мислам дека нема потреба да го мешаме твојот 1.0 бензинец екобуст, пошто е друга прикаска. Сосема друг начин на ладење и сосема други технологии на мотор: https://www.youtube.com/watch?v=IFj5UIZx2cE
Затоа мислам дека треба да се концентрираме на конкретниов мотор, кој генерално е многу различен од 1.0 екобуст и не треба прикаските да ги спојуваме ни со твојот ни со било кој друг мотор пер се. Тоа што и кај тебе се случува не значи дека не е дефект неговата кола (но ете, меѓу другото, некој друг спомна искуство со истиот тој 1.0 екобуст мотор кај друг чоек многу брзо стигнува до работна температура, па можеби не е лошо и ти да си провериш до кај си со термостатот).

Како и да е, јас останувам на тоа да удриме кладба ЗА ТЕРМОСТАТОТ НА Opelot na Knight_ (не за твојот, не за мојот, не за 1.5 дци фиеста). Knight_ сигурно во скоро време ќе се позанимава со проблемот и ќе каже кој добил кладба. Еве, да биде симболично, Хамбургер од 7-ца и 0.5 лименка пиво? Кој губи плаќа, а и го части @Knight_

M? Паше кладбава?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #203 на: 11 Декември 2021, 23:44:50 pm »
Дали се сложувате дека не му паѓа на 65 туку на 82 според видеото?
Дадов мој пример како за 7 км возејки по угорници во 2ра и 3та не достигнува работна, зошто да се очекува од Драчево да загрее за 10км ако се вози во 4та или 5та?

Затоа најубаво на обиколница :)

Заборавив, како воопшто стигнува до 90 со отворен термостат?
« Последно менување: 11 Декември 2021, 23:50:06 pm Mikius »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #204 на: 11 Декември 2021, 23:51:05 pm »
Дали се сложувате дека не му паѓа на 65 туку на 82 според видеото?
Дадов мој пример како за 7 км возејки по угорници во 2ра и 3та не достигнува работна, зошто да се очекува од Драчево да загрее за 10км ако се вози во 4та или 5та?

Затоа најубаво на обиколница :)

Да, на видото не паѓа на 65, но сигурно не е утринско возење со 1-2 степени (други услови од оние кои ги опишува).


Заборавив, како воопшто стигнува до 90 со отворен термостат?
после 17км.
Тоа не ме чуди, јас на 159-ката го сменив лани или преклани термостатот, имам 13км градска до работа, на температури под 5 степени на работа стигав со температура под работна. Сега, доволни се 5-6км за да сум на работна температура. Еве сега и за Мито-то треба да набавам нов термостат.
« Последно менување: 11 Декември 2021, 23:56:10 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #205 на: 12 Декември 2021, 00:06:30 am »
Сакав да напоменам да не се мешаат дизели и бензинци, ама си реков ајде, ваљда разбираат за разликите :)
Баш утре ќе мерам на утринска вожња за колку км ќе достигне работна, пошто за 7км не може :) или и кај мене е расипан термостатот :)

Пак ќе спомнам дека Астрата Г (бензин/плин) на колегата исто му дропнува температурата и покрај тоа што смени термостат, а и форумите се полни со сличен проблем.
Неговата со расипан термостат не можеше воопшто да му префрли на плин ни по 20км, не па да стигне до 90 степени.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #206 на: 12 Декември 2021, 00:13:12 am »
Кај колега ти, плинот му го лади антифризот. Расплињачата е директно врзана на топлиот дел (оној што иде во кабина) и го заобиколува термостатот. Упалено греење во кола, ем на плин, обавезно ќе дропне температурата.
Инаку, не сте свесни колку многу луѓе не ни приметуваат дека им е расипан термостатот... Све им е ок..Колата работи и супер си е све. Малце повеќе време треба за топло да дувне, али и тоа е ок... не е страшно, па зима е...  Еве, жена ми воопшто нема појма дека некад термостат бил расипан на некоја од коливе, а Митото е со расипан термостат во моментов.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #207 на: 12 Декември 2021, 02:34:09 am »
Во чест на @DarthJe5us вечерва ја возев строго до 2 500 до 90 потребни беа 13км. Во трета на 2 500 возам 75... Некако жал ми падна на незагреана ама ај. Пак мие некако многу км.

@Tischläufer викаш кај тебе цревото од термостат останува ладно. Вечерва во 2 наврати проверувам, последниов на 55 степени цревото од термостат до хладњак е топло.

@Power to the people кај мене мислам имам 7 брзини го пуштам на 2 до 65 степени после на 3. Ако го остаам на 3 цело време уште поспоро ќе загрее. Сега кога ја тестирав до 2.5 вртежи го заборавив на 2 цело време и пак 13км...

@Mikius на видеото паѓа до 75 во место доколку продолжев да снимам ќе отиде до 65 пробано затоа и кажав паѓа до 65. Се гледа веќе дека паѓа мислев нема потреба да снимам до крај. На обиколница ќе стои 90 цело време џабе да тестирам знам.


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #208 на: 12 Декември 2021, 02:36:29 am »
Колата е со расипан термостат. 17км се премногу. На никоја кола не треба толку многу километри за водата да достигне 90C па колку и да било ладно надвор.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #209 на: 12 Декември 2021, 04:05:39 am »
Не мислев да и одржуваш брзина на 2500, само шалтањето да е на толку после во која и да е брзина да се круза. Јбг отиден е термостатот.