Автор Тема: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX  (Прочитано 63804 пати)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #180 на: 11 Декември 2021, 00:59:16 am »
Да не враќам на сите посебно.

Е36ката загреваше за максимум 5км,а парно имав многу брзо,сигурно за помалку од километар и тоа на минус. Еве C класата исто многу брзо крева над 40 степени и веќе има парно. Никако не и паѓа температура во место напротив крева. Баш сабајле накај работа ќе видам за колку км постигнува работна.

Не ја газам на незагреан мотор во никој случај.
Не дека не е можно но кога менував затегач само ги откачивме цревата кои сметаа и тие што одат во егр кулерот, извади врати ако не се добро вратени ќе фали антифриз вака сега за сега таман е. Едино вакумите да ги проверам да не подизлегол некој, незнам на оваа дали се поврзани нешто но на w202 ката имав вакум дирекно во термостат и одкако ги исчистија многу побрзо креваше.

Немам obd за да ја поврзам колата но стрелката на шалтабла е точна. Кога е 60 степени не дува толку топло како загрева осетно пожешко дува дури на 90 не се држи рака жешко е. Како паѓа исто поладно дува. Точно покажува на шалтабла.

@vladimir_1 кај мене на толку км тешко дека одлепува од 50 стрелката

Значи не е дека не крева 90 без да ја газам и со нормално возење крева но пре споро како што кажав и некако не ми е логично кога ќе застанам на семафор да паѓа помалку. Сумљам дека термосатот не затвара целосно и пропушта помалку водата да врти.

@Simo - Carrier159  добра идеа така би проверил дали термостатот не е затворен целосно и пропушта вода. Валда ќе го погодам цревото зошто термосатот е доле ниско поставен на самата водна пумпа, се мислев да го вадам сам ама доста непристапен е.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #181 на: 11 Декември 2021, 01:01:48 am »

@Simo - Carrier159  добра идеа така би проверил дали термостатот не е затворен целосно и пропушта вода. Валда ќе го погодам цревото зошто термосатот е доле ниско поставен на самата водна пумпа, се мислев да го вадам сам ама доста непристапен е.



Цревото би требало да води некаде до горниот дел на хладњакот, пробај таму цревото да го лоцираш, може е попристапно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #182 на: 11 Декември 2021, 01:24:00 am »


Скоро па на средина се двете хахаха
Кога стојам пред кола на левиот крај од моторот е водната сигурно влегува одма карши на истата страна од радиаторот нема логика да оди до десната дупка на радиаторот. Утре ќе проверам обавезно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #183 на: 11 Декември 2021, 10:32:07 am »
Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!


Кладба, може?
Може, но тука има фактори кои не се земаат во предвид.

Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.
Никако... освен ако не го рикаш моторот. Врска нема. И јас имам добро парно за 3км ама затоа што е автоматска клима па не дува о максимална температура додека е ладен моторот. Он дува топло ама не дига над 65 степени освен ако не го стиснеш. На Меганот имав и нов термостат и немаше разлика во температурата.

Некоја мака имаш Миле со моторчето.
Другар со истиот мотор во фокус загрева инстантно брзо. Се чудевме како можи толку брзо да загрева и топло да дува од сабајле.

Дај жити се кој ти е тој другар, дај ми контакт молим те да го частам пиво и да ми покаже. Киро другар мој од основно има ист како мојот, идентично се однесува, сме ги тестирале. На британскиот https://www.focusfanatics.com/ истото го пријавуваат, исто се однесуваат сите тие 1.0 турбо мотори. Има таму мои дискусии и а други, ако моторот не го стискаш како што не треба да се стиска ладен мотор, не загрева над 70 степени дури и после 10км во град. Таму велат ако не го извадиш на автопат, тој мотор нема да загрее. Истото сум го дискутирал и во МИ-ДА, додека не го качиш на 3000 вртежи тој не загрева. Јас ретко го качувам и над 2500 во градско возење. А кога е незагреан секако не го оптеретувам. Има улога и самиот стил на возење а и конструкцијата на моторот.

Јас не се сеќавам да сум имал возило зимско време што загревало така брзо, освен кај Хонда и кај хибридните Тојоти кај кои издувната грана е интегрирана во блокот па загрева брзо.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!
Aj probaj bes parno ukluceno za kolku i dali ke kreni niz grad 90


Без парно брзо крева температура. Затоа сабајле го гасам парното, додека крене минимум 60 степени, па после го уклучувам. Штом го уклучам парното се заковува таму стрелката и мрда мноогу бавно, освен ако не му натепам гас. Ако е многу ладно уклучувам греач на седишта ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #184 на: 11 Декември 2021, 10:33:40 am »
Ај пробај од сабајле запали ја ладна, па после 10-тина минути (кога ќе почне да се одлепува стрелката за температура), допри го со рака цревото кое оди од термостат кон радијатор (обично е горното црево на радијаторот), ако е млако смени си термостат.

Сега се спремам да излезам, и ќе проверам ова па ќе ти кажам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #185 на: 11 Декември 2021, 10:38:48 am »
Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!


Кладба, може?
Може, но тука има фактори кои не се земаат во предвид.

Има фактор: Ќе смени термостат, ќе му се подобри греењето и ќе добие стабилна работна температура за кратко време. Доколку по промена на термостат не се случи ова, губам кладба. 

Ај пробај од сабајле запали ја ладна, па после 10-тина минути (кога ќе почне да се одлепува стрелката за температура), допри го со рака цревото кое оди од термостат кон радијатор (обично е горното црево на радијаторот), ако е млако смени си термостат.

Сега се спремам да излезам, и ќе проверам ова па ќе ти кажам.
Зошто твојата кола би била фактор тука? Зборуваме за Астра К 1.6 цдти.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1995
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #186 на: 11 Декември 2021, 11:19:50 am »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #187 на: 11 Декември 2021, 12:44:22 pm »
Вчера вечерта на 4 степени, по 6,5км ми постигна работна температура, но возена беше преку ден.
Наутро, кога преку ноќта е добро оладен моторот, на слична дневна температура не успева да ја  достигне работната по 7 км, односно стигнува до 3та црта од 5те, згора што цепам по угорниците низ Пржино.
Заглавувам кај Баба Цана во гужвата, каде претежно е стигнато до 2 црти, и тука понекогаш се случува да симне една црта, ова повторувам на утрински температури од 0 до кај 4 степени.
Колкава температура означуваат цртичките поединечно појма немам, а тргнуваат од 50 степени.
Ова во врска со изминати километри до постигнување работна температура, што значи дека @Knight_ треба малку подетално да опише во какви услови ја вози Астрата.

А за термостатот доколку не е исправен, нели е логично во вожња да паѓа температурата, а не во лер?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #188 на: 11 Декември 2021, 14:35:31 pm »
Додека не почне да шалта брзини на повисоки вртежи нема да крене температура. И кај мене на 1.9 тди да шалтам на 2000 ќе крене температура за 10км можеби и повеќе.

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1283
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #189 на: 11 Декември 2021, 15:42:32 pm »
@Mikius од драчево према центар, карпош, аеродром ми се најчестите вожњи на рамно скоро секогаш и астрава најчесто ја возам после работа (после 17ч) па и нема баш гужви. Ти како што ја опиша твојата вожња имаш повеќе степени кренато за тие 7км. Во вожња не паѓа само во место па затоа се сомневам дека е маалку подотворен (не целосно) и кружи помалку водата.

@DarthJe5us никаде не кажав дека ако ја возам поагресивно нема да крене побрзо. И ц класата ја возам скроз исто кога е ладна без стискање + е автоматик морам нежно со гаста за да не оди над 2 000 па крева темп 3 пати побрзо.

Реков сабајле ќе видам за колку км ќе постигне работна мерцедесот но се сменија плановите не отидов на работа, бев со астрава до аеродром и немав време да ја чекам за да проверам како што кажа Симо. Но одкако дојдов по 2 саати цревото што иде од термостат е скоро па топло. Нема теорија дека при таа вожња отвори термостат, другото е скроз ладно. 90% термостатот пушта. Да речеме моторот го згреало цревото ќе беше и другото загреано, напротив е апла ладно.

Сепак до кај 7 вечер тешко дека ќе ја возам пак до тогаш нека излади скроз и ќе проверам пак во место како што кажа Симо.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #190 на: 11 Декември 2021, 15:43:57 pm »
Шалтање на 2500 не е еднакво со возење агресивно. Торк испораката зависи од колку ти е притисната педалата т.е. 10% стисната педала има многу помало оптоварување врз моторот од 100% стисната педала без разлика на кои вртежи си.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #191 на: 11 Декември 2021, 16:17:49 pm »
@Mikius од драчево према центар, карпош, аеродром ми се најчестите вожњи на рамно скоро секогаш и астрава најчесто ја возам после работа (после 17ч) па и нема баш гужви. Ти како што ја опиша твојата вожња имаш повеќе степени кренато за тие 7км. Во вожња не паѓа само во место па затоа се сомневам дека е маалку подотворен (не целосно) и кружи помалку водата.

Но земи во предвид дека возам по угорници.

А на отворено на обиколница да ја пробаш дали ќе држи температура?
Мислам дека тоа ќе биде најмеродавенн тест.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #192 на: 11 Декември 2021, 18:41:02 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #193 на: 11 Декември 2021, 18:54:44 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #194 на: 11 Декември 2021, 19:04:42 pm »
@Simo - Carrier159 памтам дека имаше еден експеримент со лонче со топла вода, за проверка на термостатот. Дали овде важи таков eксперимент?
Новиве (сите нови) термостати, кога ќе се заебат имаат сигурносен механизам кои ги „заглавува“ на отворено (боље ладно, него искривена глава). Затоа овој систем со топла вода нема да даде некои видливи резултати. Отворен термостат ќе го брцнеш во вруќа вода, пак ќе остане отворен. нема да се отвори повеќе. Може да го употребиш овој метод, за да потврдиш дека не се дешава никава промена кога ќе го стаиш во топла вода.
Изгледа дека нови возила од фабрика ги опремуваат со расипани термостати, а Симо?
Зошто би го правеле тоа? И не ти го разбирам Миле филмот, изгледа глуп сум. Сепак, останува кладбата доколку сакаш.
Но термостат не е чудно да откаже после 5-6 години.
Колата треба да развие работна температура и термостатот да отвори на температура која е предвидена за тој тип на термостат (на пример, MiTo, 80 степени, 159 tbi 88 степени работна температура) Доколку тоа се случува на температура пониска од пропишаната, тогаш термостатот не чини.

Мене ми е веќе срам да го дискутирам ова, толку е очигледно, што греота е веќе тастатурата да си ја лижам за ова.  Ако ти се клади, предложи кладба и начин, и да му ја опраиме на @Knight_ колата со еден термостат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.